Dure telefoonlijnquote:Op donderdag 27 april 2006 12:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik had ADSL via Planet voorheen, nooit problemen eigenlijk, maar dit is wel wat goedkoper. Vooral ook omdat je niet verplicht bent om een dure telefoonlijn te nemen. Maar goed, laten we @home nog een kans geven...
ik heb bijna nooit problemen met @Home(Breedband)quote:Op donderdag 27 april 2006 12:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sinds gisteren? Vreemd, erg vreemd... Bij ons werkt niks meer.. sinds dinsdagmiddag al, waardeloos... en als je belt sta je eerst een half uur in de wacht!![]()
hmm, misschien doe ik dat ook wel. Niet dat ik zonder zit, maar dichter bij huis zou al erg mooi zijn.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:01 schreef cafca het volgende:
Jij zit in de ICT, toch? Mocht je nog verder willen zoeken, mail maar ff.
quote:Op donderdag 27 april 2006 13:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Eiffel 65
Inderdaad!quote:Op donderdag 27 april 2006 14:35 schreef Captain_Redbeard het volgende:
is dat nou architecture in helsinki ??
quote:Jan Engelaar, beter bekend als, is dinsdag door de rechtbank in Haarlem vrijgesproken van een forse snelheidsovertreding. Dat heeft zijn advocaat, mr. J. Dallinga uit Alkmaar woensdag bekendgemaakt. De 37-jarige
werd op 14 juni 2005 op de Zeeweg in Bloemendaal betrapt op te hard rijden. Hij moest ter plaatse zijn Ferrari en rijbewijs inleveren.
Engelaar werd ervan beschuldigd 144 kilometer per uur te hebben gereden, waar maximaal 80 is toegestaan. Omdat uit het dossier niet duidelijk bleek hoe die snelheid is gemeten, sprak de rechter de internationaal beroemdevrij van de snelheidsovertreding. Zijn auto en rijbewijs had hij eerder al teruggekregen.
Klassejustitie!quote:Op donderdag 27 april 2006 14:38 schreef Captain_Redbeard het volgende:
het onrecht! wie?
Een goede advocaat heeft 'm gered. Gewoon de meetmethode enhet proces verbaal aanvechten. bingo!quote:
+1 Captain_Redbeardquote:Op donderdag 27 april 2006 14:48 schreef Captain_Redbeard het volgende:
dikke dennis ??
quote:Op donderdag 27 april 2006 14:52 schreef peaceman het volgende:
Heavy d? Zou qua figuur zomaar kunnen
Dat had ik dus ookquote:Op donderdag 27 april 2006 15:03 schreef GLO het volgende:
Zo. Dat gaat snel. Een telefoontje en een bakkie koffie en we zijn weer drie vier vragen verder
Waterboys miste idd nogquote:Op donderdag 27 april 2006 15:08 schreef cafca het volgende:
6 mei Waterboys in Vredenburg en 8 mei Belle & Sebastian in Paradiso
quote:Op donderdag 27 april 2006 15:08 schreef cafca het volgende:
6 mei Waterboys in Vredenburg en 8 mei Belle & Sebastian in Paradiso
jah maar Cafca noemde in zijn post Radiohead nietquote:Op donderdag 27 april 2006 15:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waterboys miste idd nog![]()
Cafca +1
Mooi lijstje toch!
vraagsteller beslist.....quote:Op donderdag 27 april 2006 15:11 schreef Xecutioner het volgende:
[..]
[..]
jah maar Cafca noemde in zijn post Radiohead nietdus die klopt theoretisch gezien niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |