abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37309460
Hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.

• IKEA Sliedrecht: kalinho
  • IKEA Delft: Snarf (keukenafdeling)
  • IKEA Heerlen: Adelante - TimC
  • IKEA Duiven: WebForce - TuuT
  • IKEA Barendrecht: RubberDuckey
  • IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
  • IKEA Haarlem: GenderQ
  • IKEA Breda: Allan24

Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten

Bovendien blijft het (voorlopig...) elke laatste woensdag van de maand Woonsdag bij IKEA, de hele dag lang zijn er waanzinnige aanbiedingen, acties en leuke activiteiten. IKEA is altijd voordelig, maar op Woonsdag zijn de prijzen wel heel erg laag! Kortingen kunnen oplopen tot ruim 65%. Er is altijd een Waanzinnige Woonsdag aanbieding, maar de extra aanbiedingen zijn minstens zo interessant. Profiteer ook van de kortingsacties in het IKEA restaurant! Iedere woonsdag na 17:00 uur: tweede maaltijd, één euro!

voorgaande topics:
    IKEA - Part XVI - Win 10 jaar gratis wonen!
    IKEA - Part XV - Win 10 jaar gratis wonen!
    IKEA - Part XIV - IKEA Amersfoort open zomer 2006
    IKEA - Part XIII - God Jul & Gott Nytt År
    IKEA - Part XII - Ontdek IKEA PS
    IKEA - Part XI - Nieuw! & Verlaagde Prijs
    IKEA - Part X - 'n Zonnige Zweedse Zomer
    IKEA - Part IX - The Return of IKEA Family
    IKEA - Part VIII - Hoera voor Haarlem!!
    IKEA - Part VII - Gott nytt år, op naar de lente!
    IKEA - Part VI - God Jul & Warme Winterse Woonsdagen
    IKEA - Part V - Het zijn bijzondere tijden...
    IKEA - part IV - "...omdat ie-de-reen woont!"
    IKEA - part III - "...omdat jij woont..."
    IKEA - part II - "Omdat ik Woon..."
    IKEA [Centraal topic]

er is ook een topic beschikbaar in CUL
    Culinaire toppers van IKEA

IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT

Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.

Vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

[ Bericht 4% gewijzigd door Adelante op 01-05-2006 07:49:55 ]
  • Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_37310247
    In 1978 opende IKEA Sliedrecht, de eerste IKEA vestiging in Nederland. Nu -bijna 28 jaar later- zal IKEA Sliedrecht haar deuren sluiten op vrijdag 30 juni 2006.

Waarom dit besluit?
    Met de opening van het IKEA woonwarenhuis in Sliedrecht is het succes van IKEA in Nederland gestart. Inmiddels is IKEA uitgegroeid tot een grote woninginrichter met 12 winkels verspreid over Nederland, en een 13de op komst. Met de groei van IKEA is ook de invulling van het winkelconcept verder ontwikkeld. Dit betekent dat we onze klanten steeds meer willen bieden: meer inspiratie en woonideeën, een breder assortiment, meer mogelijkheden voor kinderactiviteiten en meer mogelijkheden voor ons restaurant. Helaas is dit niet meer mogelijk in IKEA Sliedrecht. We hebben niet voldoende vierkante meters tot onze beschikking om nu en in de toekomst de inspirerende en complete winkelbeleving te bieden die wij graag willen bieden. Een grotere vestiging bouwen in Sliedrecht behoort niet tot de mogelijkheden, omdat daarvoor onvoldoende huishoudens zijn in het verzorgingsgebied van IKEA Sliedrecht.

Wat gebeurt er met de medewerkers?
    IKEA wil alle medewerkers van IKEA Sliedrecht graag behouden. De ervaring en kennis van de medewerkers is zeer welkom in onze andere vestigingen. Daarom biedt IKEA baan- en functiegarantie aan alle medewerkers. Dit betekent dat de medewerkers hun baan en zelfs functie kunnen behouden, maar dan in een andere vestiging.

Bij welke IKEA vestiging kan ik voortaan winkelen?
    Tot en met vrijdag 30 juni staan we in Sliedrecht voor je klaar met de gebruikelijke service die je van ons gewend bent. We heten je vanaf 1 juli (maar eerder mag natuurlijk ook) van harte welkom in onze vestigingen in de buurt: Barendrecht, Breda, Delft of Utrecht. Of bij één van onze andere vestigingen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Allan24 op 26-04-2006 13:56:46 ]
    Verjaardagen zijn gezond -
      woensdag 26 april 2006 @ 14:07:30 #3
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_37310718
    Woonsdag

Topper die tvkast! Heb net ff gewerkt, maar van woonsdag is ook de leukigheid vanaf, maargoed dat het stopt...

Vanavond wéér werken . Altijd fijn om extra te werken
    pi_37311027
    Mijn laatste vraag in het vorige topic was wat die nieuwe loveseat moet gaan kosten??
    pi_37311436
    Koningin, op de website van IKEA Zweden kost 'ie 5395,- kronen, da's omgerekend 578,- euro. Maar de verkoopprijs wordt nog bepaald (of is misschien al bepaald alleen nog niet bekend gemaakt) en kan daarvan afwijken.
    Verjaardagen zijn gezond -
    pi_37311813
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 14:31 schreef Allan24 het volgende:
    Koningin, op de website van IKEA Zweden kost 'ie 5395,- kronen, da's omgerekend 578,- euro. Maar de verkoopprijs wordt nog bepaald (of is misschien al bepaald alleen nog niet bekend gemaakt) en kan daarvan afwijken.
    Dat vind ik te duur...
      woensdag 26 april 2006 @ 15:10:14 #7
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_37312659
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 14:07 schreef WebForce het volgende:
    Woonsdag

Topper die tvkast! Heb net ff gewerkt, maar van woonsdag is ook de leukigheid vanaf, maargoed dat het stopt...

Vanavond wéér werken . Altijd fijn om extra te werken
    Gaat de woonsdag stoppen?
    AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
    forum.opeenshadikhet.nl
      woensdag 26 april 2006 @ 15:10:51 #8
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_37312680
    IKEA Stockholm is de nieuwe serie van IKEA wat staat voor uistekende kwaliteit, daar zit idd een prijskaartje aan, maar niet die eigenlijk bij die kwaliteit hoort .
      woensdag 26 april 2006 @ 15:12:15 #9
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_37312726
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 15:10 schreef Spookje81 het volgende:

[..]

Gaat de woonsdag stoppen?
    In het nieuwe FY komt woonsdag idd niet meer terug. Dat is dus vanaf het najaar.
    pi_37314976
    Nu maak je me nieuwschierig adelante wie ben je>?
      woensdag 26 april 2006 @ 20:32:50 #11
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_37322910
    Geen Barendrecht - medewerkers hier?
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_37322967
    In welke kleuren komt de Stockholm Loveseat? Hij ziet er wel enorm relaxed uit.
    pi_37325321
    Ordinaire TVP
    Liefde
    Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
      woensdag 26 april 2006 @ 22:33:49 #14
    35464 Don_Tom
    Leave the gun.Take the cannoli
    pi_37327988
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 21:35 schreef MeNicole het volgende:
    Ordinaire TVP
    Trouwauto nodig?
    Nordschleife 2006: 250 laps, 2007: 62,5 laps
    BMW M3 Nurburgring project
    pi_37329447
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 20:34 schreef Liejannuh het volgende:
    In welke kleuren komt de Stockholm Loveseat? Hij ziet er wel enorm relaxed uit.
    Euhm hij komt in het rood, beige en wit en kosten in Duitsland resp. 540.-, 540.- en 490.-...
    dat is misschien in vergelijking met de rest van het assortiment wat veel inderdaad. Maar je krijgt er dan wel hele goede kwaliteit voor...
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_37329661
    Hmmm... die kleuren passen niet echt bij de rest van mijn inrichting, dat is wel jammer.
    Maar ik vind de prijzen redelijk, zeker als je ze vergelijkt met andere meubelzaken.
    Mooie meubels kosten nu eenmaal best veel geld, zeker als je ook nog eens kwaliteit wilt.
    pi_37329887
    Ok ik ben helemaal nieuw in Ikea land, dus als mijn vraag wat dom is, sorry....

Ik ga binnenkort verhuizen, en bij een vriendin zag ik een roomdivider genaamd Expedit. Ik vond hem leuk, maar nu ik hem wil zoeken op de site vang ik bot. Een vrij bekend ding, een open kast met vierkante vakjes in een aantal kleuren

Heeft iemand enig idee of Ikea deze nog heeft, of dat hij geheel uit eht assortiment is? Mijn mooie nieuwe zolderappartement zou hem zo leuk vinden
    pi_37330243
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 23:21 schreef marsterretje het volgende:
    Ok ik ben helemaal nieuw in Ikea land, dus als mijn vraag wat dom is, sorry....

Ik ga binnenkort verhuizen, en bij een vriendin zag ik een roomdivider genaamd Expedit. Ik vond hem leuk, maar nu ik hem wil zoeken op de site vang ik bot. Een vrij bekend ding, een open kast met vierkante vakjes in een aantal kleuren

Heeft iemand enig idee of Ikea deze nog heeft, of dat hij geheel uit eht assortiment is? Mijn mooie nieuwe zolderappartement zou hem zo leuk vinden
    Ow die zijn er nog wel hoor... je hebt em in drie uitvoeringen:

79 x 149 cm (59.- geloof ik) geen foto...

de 149 x 149 cm (99.-)

en de 185 x 185 cm (149.-)

De kasten zijn op dit moment in vier kleuren verkrijgbaar:
    wit, berken, beuken en zwartbruin (ik weet niet of alle kleuren ook in het assortiment blijven)
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_37338060
    Weet je wat gaaf is met die expedit's. Ik bouw die wel eens op voor de koopjeshoek en als het binnenwerk van een witte kapot is, dan zet ik er gewoon een zwart binnenwerk in. Ziet echt mooi uit en de mensen nemen hem meteen mee..
      donderdag 27 april 2006 @ 10:53:16 #20
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_37338163

Kan iemand mij vertellen wanneer ze deze dingen weer eens op voorraad hebben.
    Ik heb al een aantal keer mis gegrepen.
    forum.opeenshadikhet.nl
    pi_37339022
    quote:
    Op donderdag 27 april 2006 10:53 schreef Spookje81 het volgende:
    [afbeelding]

Kan iemand mij vertellen wanneer ze deze dingen weer eens op voorraad hebben.
    Ik heb al een aantal keer mis gegrepen.
    Ligt eraan welke Ikea je zijn wilt!!
    Liefde
      donderdag 27 april 2006 @ 12:32:00 #22
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_37341017
    Ik heb 3 opties, Breda, Barendrecht, Delft.
    Het liefst Barendrecht of eventueel Delft. Ik moet morgen namelijk naar Den Haag (vanuit Bergen op Zoom) dus dan kom ik daar langs.
    forum.opeenshadikhet.nl
    pi_37341033
    quote:
    Op donderdag 27 april 2006 12:32 schreef Spookje81 het volgende:
    Ik heb 3 opties, Breda, Barendrecht, Delft.
    Het liefst Barendrecht of eventueel Delft. Ik moet morgen namelijk naar Den Haag (vanuit Bergen op Zoom) dus dan kom ik daar langs.
    Nee dan kan ik je niet helpen, helaas
    Liefde
      donderdag 27 april 2006 @ 12:38:22 #24
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_37341184
    Zijn ze bij jullie vestiging wel verkrijgbaar dan?
    forum.opeenshadikhet.nl
    pi_37341419
    quote:
    Op donderdag 27 april 2006 12:38 schreef Spookje81 het volgende:
    Zijn ze bij jullie vestiging wel verkrijgbaar dan?
    Durf ik je nu geen antwoord op te geven. Moet morgen weer werken dan weet ik het wel. Het is met die dingen namelijk heel verschillend.
    Liefde
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')