quote:Van Gaal in beeld als opvolger Blind'
26 april 2006
Nu het slechts een kwestie van tijd lijkt voordat Ajax afscheid zal nemen van Danny Blind als hoofdtrainer, gonst het van de geruchten over mogelijke opvolgers. Nadat eerder al Henk ten Cate genoemd werd, lijkt nu ook AZ-trainer Louis van Gaal in beeld te zijn bij de Amsterdamse club. Volgens RTV Noord-Holland is er zelfs al contact geweest tussen beide partijen.
Van Gaal was in de jaren '90 al jarenlang trainer van Ajax en won met de Amsterdamse club onder meer de Champions League en de Wereldbeker. Nadien werkte hij bij FC Barcelona, de KNVB, opnieuw FC Barcelona en bij Ajax als technisch directeur. Ook nu Van Gaal bij AZ werkt doet hij nooit moeite om zijn liefde voor Ajax te verbergen. Sterker nog, de 54-jarige Amsterdamse oefenmeester noemt Ajax keer op keer zijn club.
De vermeende interesse van Ajax in Van Gaal zal ongetwijfeld opnieuw tot een woede-aanval leiden bij AZ-voorzitter Dirk Scheringa. De preses zag al eerder zijn technisch directeur (Martin van Geel), Olaf Lindenbergh en Kenneth Perez naar Amsterdam vertrekken. Vlak voor Pasen legde hij Ajax-directeur hierdoor zelfs een stadionverbod op, dat overigens inmiddels weer ingetrokken is.
Die van NEC staat op TVGelderland, mocht dat helpen...quote:Op woensdag 26 april 2006 15:24 schreef -J-D- het volgende:
methodmich: wat zijn je bronnen?
Die wist ik al, maar Hank als bron komt wat gemakkelijk over. Ja, ik heb de hele discussie gevolgd, tig topics terug.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:24 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Die van NEC staat op TVGelderland, mocht dat helpen...
En ik maar denken dat Torres een gevalletje was met nog wel club liefdequote:Op woensdag 26 april 2006 17:15 schreef DANILXL het volgende:
Torres naar Engeland, hij heeft de clubs voor het uitkiezen...
Clubliefde houdt ergens op. Als je prijzen wilt winnen heb je er niks aan.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:02 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Torres een gevalletje was met nog wel club liefde
quote:Op woensdag 26 april 2006 17:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
tvptje
prima reserve keeper voor PSVquote:Op woensdag 26 april 2006 14:41 schreef methodmich het volgende:
Rein van Duijnhoven van VfL Bochum naar PSV
quote:Op donderdag 27 april 2006 12:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Scolari gaat Eriksson opvolgen volgens de BBC.
en de cirkel is rondquote:Op donderdag 27 april 2006 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Joonas Kolkka naar Willem II
Past beter bij hem dan Villarreal.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:45 schreef DutchGooner het volgende:
Pires is in onderhandeling met Benfica
Bron?quote:Op donderdag 27 april 2006 19:23 schreef cultheld het volgende:
Leiwakabessy naar HSV.
Kuytquote:Op woensdag 26 april 2006 18:06 schreef twi het volgende:
[..]
Clubliefde houdt ergens op. Als je prijzen wilt winnen heb je er niks aan.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 27 april 2006 19:26 schreef methodmich het volgende:
Of Steffi, gezien de Duitse club.
Nou dat in ieder geval 1000 keer liever dan naar Bayern Münchenquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:37 schreef WeebI het volgende:
Sergio Aguero voor 23 miljoentjes naar Atlético Madrid volgens AS.
Nee. Hij wil pas praten met clubs als alle wedstrijden van Willem II erop zitten.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:38 schreef methodmich het volgende:
Opmerkelijk dan. Misschien is ie afgekeurd in Alkmaar??
Wat ik hoorde hebben ze allebei al getekend en zijn ze zelfs al gekeurd. AZ moet het nog afwikkelen met Willem II en gaat Agustien vermoedelijk direct doorverhuren. Of aan Willem II of aan RKC.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:56 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee. Hij wil pas praten met clubs als alle wedstrijden van Willem II erop zitten.
Z'n zaakwaarnemer heeft al wel met AZ gesproken.
Klopt ook, mm. AZ wil bovendien Sankoh toevoegen aan de selectie.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat ik hoorde hebben ze allebei al getekend en zijn ze zelfs al gekeurd. AZ moet het nog afwikkelen met Willem II en gaat Agustien vermoedelijk direct doorverhuren. Of aan Willem II of aan RKC.
Zou woensdag met de voorzitter zijn gesignaleerd. Steenrijke man en dus club. Maar wat Ronaldo in Oostenrijk moet??quote:
Afbouwenquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zou woensdag met de voorzitter zijn gesignaleerd. Steenrijke man en dus club. Maar wat Ronaldo in Oostenrijk moet??
quote:With the season's end rapidly approaching, the media are in a frenzy of speculation.
All the usual suspects like Diarra, Riquelme and Duscher continue to be linked with summer moves to Old Trafford, while surprise names like Joe Cole and Michael Carrick have also cropped up.
It's not just midfielders, though, for the latest pair linked with moves to Manchester are both strikers - Internazionale's Obafemi Martins and Calgiari's David Suazo.
Meanwhile, speculation still surrounds Ruud van Nistelrooy's future - with Spurs and Real Madrid both linked with moves for United's Dutch hitman.
Meanwhile, Quinton Fortune's imminent summer departure has apparently alerted Bolton, while Tim Howard has emerged as a potential target for Wigan.
Ik denk niet dat ie echt in die voetbalstijl past nee, net als Veron een paar jaar terug. Laat hem maar mooi in Spanje blijven.quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:49 schreef magnifor het volgende:
Beter gaat Riquelme niet naar Manchester United. Laat hem lekker bij Villareal spelen of terug gaan naar Barcelona.
Hij moet nog even bekijken of hij dat zijn familie wel aan wil doen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:26 schreef methodmich het volgende:
Nordin Wooter overigens dichtbij een lucratieve overgang naar Qatar, meldt hij zelf in AD.
Die hopt ook maar rond!quote:Op zondag 30 april 2006 11:32 schreef TimmyAsd het volgende:
Nog niet gemeld hier: Kromkamp naar Ajax.
Spurs doen dit jaar zeer aardig mee, gaan volgens mij de CL in!quote:
[offtopic]Dan zullen we Bosschaart maar halenquote:
quote:Collins John bekeken door van Geel.
Martin van Geel is volgens enkele engelse media
gecharmeerd over Collins John.
De oud speler van Twente doet het goed voor Fulham. De zaakwaarnemer van Collins John zegt ook te hebben gesproken met van Geel. Collins John is van oorsprong een aanvaller maar hij kan ook als aanvallende middenvelder uit de voeten.
Ja dit jaar ja. Laat ze eerst maar vier jaar mee doen voor je kan zeggen dat ze weer een echte engelse top ploeg zijn.quote:Op zondag 30 april 2006 12:11 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Spurs doen dit jaar zeer aardig mee, gaan volgens mij de CL in!
Maar nog wel een grote stap terug.quote:Op zondag 30 april 2006 12:11 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Spurs doen dit jaar zeer aardig mee, gaan volgens mij de CL in!
Waarom omdat het een spits is ?quote:Op zondag 30 april 2006 12:13 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
[offtopic]Dan zullen we Bosschaart maar halenvoor de linksback positie[/offtopic]
Volgens de Volkskrant (weet niet zeker of het waar is aangezien ik geen volkskrant heb, en aangezien het een spits is lijkt het me sterk
)
[..]
Ajax heeft natuurlijk nog wel een paar spitsen lopen.quote:Op zondag 30 april 2006 12:17 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Waarom omdat het een spits is ?
Heb je een voorhoede met Huntelaar naast John.
Daar zou ik persoonlijk niet tegen willen spelen![]()
Ik mis de cluequote:Op zondag 30 april 2006 12:13 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
[offtopic]Dan zullen we Bosschaart maar halenvoor de linksback positie[/offtopic]
Stond niet in de Volkskrant. Of ik moet er overheen gelezen hebben en dat lijkt me sterk..quote:Volgens de Volkskrant (weet niet zeker of het waar is aangezien ik geen volkskrant heb, en aangezien het een spits is lijkt het me sterk
)
[..]
Maar die kan je toch weer verkopen?quote:Op zondag 30 april 2006 12:23 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Ajax heeft natuurlijk nog wel een paar spitsen lopen.
Hij kan ook als aanvallende middenvelder uit de voeten.quote:Op zondag 30 april 2006 12:13 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Volgens de Volkskrant (weet niet zeker of het waar is aangezien ik geen volkskrant heb, en aangezien het een spits is lijkt het me sterk
)
[..]
Alles is een stapje terug vanuit zijn positie.quote:
Klopt dus als de coach normaal doet moet hij lekker in Manchester blijvenquote:Op zondag 30 april 2006 16:51 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Alles is een stapje terug vanuit zijn positie.
Bron?quote:Op zondag 30 april 2006 17:11 schreef methodmich het volgende:
Wilmer Kousemaker naar FC Den Bosch
Nee hoor valt vies tegen. Je kan het beter aaien noemenquote:Op zondag 30 april 2006 20:14 schreef Dick-Schaffa het volgende:
Bosschaart is toch vooral goed in het 'koppen' na de wedstrijd?
Kopjes gevenquote:Op zondag 30 april 2006 21:01 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nee hoor valt vies tegen. Je kan het beter aaien noemen
Nog nooit van de speler gehoord....quote:Mathisen opnieuw in belangstelling Feyenoord
Feyenoord heeft opnieuw interesse in Jesper Mathisen. De verdediger stond eerder dit seizoen al in de belangstelling van de Rotterdammers nadat zijn proefperiode was geslaagd, maar destijds koos hij voor contractverlenging bij zijn huidige club IK Start.
De kans dat de 19-jarige Mathisen volgend jaar in De Kuip speelt is vrij groot. Terwijl hij een aflopend contract heeft, is de relatie met zijn trainer onredelijk. Hij werd regelmatig buiten de A-selectie gehouden waar hij het niet mee eens was. Mocht Mathisen dus naar Feyenoord vertrekken hoeft de Nederlandse club geen transfersom voor hem te betalen.
Feyenoord is al lange tijd op zoek naar goede verdedigers. Vooral in het begin van het seizoen speelde een zwalkende defensie een rol in het mislopen van de landstitel.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=28001quote:RTVNH: Ten Cate rond met Ajax
Henk ten Cate is volgens het RTV Noord-Holland definitief de nieuwe coach van Ajax. In het wekelijkse sportprogramma van de zender gaf voetbaldeskundige Ton Ojers aan dat de 51-jarige assistent-coach bij Barcelona de opvolger wordt van Danny Blind.
Ten Cate zelf heeft nog niets naar buiten gebracht. De huidige assistent van Frank Rijkaard heeft aangegeven dat hij pas over zijn toekomst zal praten wanneer het huidige seizoen erop zit.
Voor Ten Cate zal dit betekenen dat hij voor zijn eerste baan staat als hoofdcoach van een topclub. Eerder was hij trainer van Heracles Almelo, Go Ahead Eagles, Sparta, Vitesse en NAC Breda.
quote:Sankoh en Luirink in belangstelling AZ
Gibril Sankoh en Gijs Luirink staan naar verluidt in de belangstelling van AZ. De verdedigers van FC Groningen maken beiden een goed seizoen door en maken nog kans op de voorrondes van de Champions League met hun club.
Naast AZ heeft Bolton Wanderers interesse in de 22-jarige Sankoh, die bezig is aan zijn tweede seizoen bij Groningen. De speler uit Sierra Leone kwam anderhalf jaar geleden over van Stormvogels/Telstar. Daarvoor speelde Sankoh voor Kennemers uit Beverwijk.
Luirink (22) speelde eerder voor FC Volendam, voordat hij naar Groningen verhuisde. Hij kampte sinds zijn komst met verscheidene blessures en kwam pas 21 duels in actie voor de Groningers. Toch stond de geboren Amsterdammer eerder in de belangstelling van onder meer Ajax, PSV en Feyenoord.
Voetbalprimeur
Ze doen daar toch zo aan rivaliteit in Nijmegen?quote:Op maandag 1 mei 2006 09:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Jhonny van Beukering naar N.E.C.
Dat filmpje waarin hij 'Wie niet sprink is voor Vites' zingt weleens gezien?quote:Op maandag 1 mei 2006 15:29 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ze doen daar toch zo aan rivaliteit in Nijmegen?
Toen De Graafschap twee jaar terug promoveerde Stond hij dat op Simonsplein te zingen. Bovendien heeft hij ook lopen knokken bij Gelredome met wat Vitesse supporters die hem lastig vielen.....quote:Op maandag 1 mei 2006 15:33 schreef DeVinger het volgende:
Vertel
Ow dat ja, dat weet ik (laatste). Dat eerste doet hij ook gewoon om populair te zijn onder jullie aanhangquote:Op maandag 1 mei 2006 15:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Toen De Graafschap twee jaar terug promoveerde Stond hij dat op Simonsplein te zingen. Bovendien heeft hij ook lopen knokken bij Gelredome met wat Vitesse supporters die hem lastig vielen.....
Dat dus. Filmpje:quote:Op maandag 1 mei 2006 15:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Toen De Graafschap twee jaar terug promoveerde Stond hij dat op Simonsplein te zingen. Bovendien heeft hij ook lopen knokken bij Gelredome met wat Vitesse supporters die hem lastig vielen.....
Niet echt gevoel voor ritme, aan wie heeft De Graafschap trouwens meer een kk hekel?quote:Op maandag 1 mei 2006 15:42 schreef brighton het volgende:
[..]
Dat dus. Filmpje:
http://stadsomroep.isp-se(...)0De%20Graafschap.wmv
Even doorspoelen naar 3.40
Als je ziet dat die al 9 of 10 goals heeft gemaakt bij Levante vind ik dat wel aardig. Echter bij Vitesse was hij echt slecht!!! weet het niet..quote:Op maandag 1 mei 2006 17:21 schreef Stpan het volgende:
Riga Mustapha in de belangstelling van Ajax
Riga Mustapha staat in de belangstelling van Ajax. De Amsterdammers zouden de 24 jarige Ghanees voor de 3e maal hebben bekeken. Mustapha die afgelopen zomer van Sparta Rotterdam naar de Spaanse tweedeklasser Levante verhuisde.
Mustapha speelt een prima seizoen bij Levante, de club draait goed staat op een 3e plek die rechtgeeft op promotie naar de Primera División. Hij is een vaste waarde en scoorde al 10 maal voor Levante.
bron: www.itwm.nl
Lijkt me toch een vaag gerucht, en niet echt van het niveau dat Ajax nodig heeft.
In de Segunda División is dat wel he!quote:Op maandag 1 mei 2006 17:22 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Als je ziet dat die al 9 of 10 goals heeft gemaakt bij Levante vind ik dat wel aardig. Echter bij Vitesse was hij echt slecht!!! weet het niet..
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=79219/sc=d6644aquote:Huysegems en Farnerud staan op Feyenoord-lijst
1/5/2006 22:40
EXCLUSIEF - De Feyenoord-top kwam vorige week bijeen om te praten over de sportieve toekomst. AZ'er Stein Huysegems en de Zweed Alexander Farnerud maken daar mogelijk onderdeel van uit.
In de nieuwe Voetbal International bevestigt directeur Chris Woerts dat de twee internationals voorkomen op de scoutinglijsten van Feyenoord.
Huysegems (23) kan zijn doorlopende contract bij AZ tussentijds verlengen. Voorlopig heeft de Belgische international, die is opgeroepen voor de vriendschappelijke interland tegen Saudi-Arabië, de Alkmaarse club in de wachtkamer gezet.
Zweeds international Farnerud (22), die als aanvallende middenvelder te boek staat, heeft bij RC Strasbourg nog een contract tot 2007. Mocht Feyenoord erin slagen met de Franse club tot een vergelijk te komen komt er alsnog een Farnerud naar Rotterdam. In de winterstop had Feyenoord zijn zinnen al gezet op Alexanders oudere broer Pontus.
In de eerste divisie scoorde hij 25x voor Sparta, maar stonden de clubs niet echt in de rij. Vandaar dat ik het een vaag gerucht vind. Over hem: veel te wisselvallig voor een topclub.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:24 schreef Bombardier het volgende:
Als Ajax hem structureel volgt is hij heus een aardige speler, maak je daar maar niet druk om.
Lijkt me wel dat hij naar HCE-clubs kon verkassen. Ik denk alleen dat Levante iets meer poen bood dan de Hollanders deden.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:38 schreef Stpan het volgende:
[..]
In de eerste divisie scoorde hij 25x voor Sparta, maar stonden de clubs niet echt in de rij. Vandaar dat ik het een vaag gerucht vind. Over hem: veel te wisselvallig voor een topclub.
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws_bekijk1024.php?id=30045quote:Chelsea doet vierde bod op Shevchenko
02 mei 2006, 12:13
Door: Philip Folkvord
Volgens de betrouwbare Engelse krant The Independent is Chelsea vast besloten Andrei Shevchenko naar Londen te halen. De spits van AC Milan zou een transfer naar de Britse topclub wel zien zitten.
Onderhandelingen tussen Chelsea en Milan zijn al volop bezig. Er is echter nog geen overeenstemming bereikt tussen de twee clubs. The Independent meldt dat Chelsea intussen al een vierde bod heeft uitgebracht.
Bij de deal rondom Shevchenko zou Hernan Crespo als ruilmiddel gebruikt worden. De Argentijnse sluipmoordenaar van Chelsea wil het liefste terug naar Milan en The Blues kunnen hem goed gebruiken om de prijs voor Shevchenko te verlagen, die volgens geruchten al rond zou zijn met Chelsea.
Hij zou zelf al rond zijn met Chelsea?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:48 schreef magnifor het volgende:
[..]
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws_bekijk1024.php?id=30045
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws_bekijk1024.php?id=30068quote:Lagendijk: Koeman blijft bij Benfica
02 mei 2006, 21:07
Door: Sido Scholten
Ger Lagendijk ontkent dat Ronald Koeman volgend seizoen als trainer werkzaam is bij PSV. "Complete onzin", zo geeft de zaakwaarnemer van de Benfica-trainer aan in een interview.
Lagendijk: "Ik heb geen idee waar het gerucht vandaan komt. Ik heb een paar weken geleden met Stan Valckx (manager voetbalzaken bij PSV, red.) gebeld omtrent de situatie van Theo Lucius bij PSV. Toen Valckx vroeg naar de positie van Koeman, heb ik hem gezegd dat hij nog een contract voor een jaar heeft bij Benfica", aldus Lagendijk.
"Wanneer er überhaupt interesse zou zijn voor een tussentijdse overgang, zal PSV zich eerst in verbinding moeten stellen met Benfica. En dat is tot vanmorgen half 10 niet gebeurd. Er is ook geen contact gezocht met mij. Dan weet je ook niet wat je er van moet denken", zo gaf de zaakwaarnemer van Koeman aan.
"De naam is al genoemd bij Glasgow Rangers, Newcastle United en zelfs Inter Milan. Afgelopen vrijdag is er een persbericht uitgegeven, waarin stond dat Koeman zijn contract bij Benfica gewoon uitdient. Ik zeg nooit nooit, maar dit verwijs ik naar het land der fabelen. Ik heb hem ook niet gesproken over een eventuele terugkeer naar Nederland", zo besloot Lagendijk.
En Jack Spijkerman nooit naar die vervuilde commercielen. Als er maar genoeg harde euro's worden betaald kun je best wat over principes heen stappen. Bovendien, is Chelsea een strafkamp?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:46 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Hij zou zelf al rond zijn met Chelsea?Hij heeft toch al gezegd nooit naar Chelsea te willen gaan..
Je vergeet Vermaelen en de Mul bij Ajaxquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:01 schreef Heero87 het volgende:
Huysegems en De Ceulaer volgend seizoen bij Feyenoord.
Defour bij Ajax.
Dembele en Martens bij AZ.
Simons bij PSV.
Lekker veel Belgen tegenwoordig bij de topclubs.
Door: RTV Rijnmondquote:Ed de Goeij keert wellicht terug bij [/b]Sparta[/b]. De 39-jarige doelman heeft zijn club Stoke City verlaten en wil verder als keeperstrainer of tweede doelman. Sparta heeft bij Ger Lagendijk, de zaakwaarnemer van de keeper, geinformeerd naar de mogelijkheden voor een samenwerking in de toekomst.
Hij heeft een zoon die heet Klaas Jan Konijnquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Ed Konijn, alive and keeping
Klaas Jan de Goey lijkt mequote:Op woensdag 3 mei 2006 22:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij heeft een zoon die heet Klaas Jan Konijn [afbeelding]
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:01 schreef Eilanden het volgende:
Didier Dheedene in belangstelling van FC Utrecht
Bitchfight!!!!quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:58 schreef Radegast het volgende:
Sporting Lissabon en Benfica vechten om Eric Djemba-Djemba.
En ik nog maar denken dat hij nog in Duitsland zat. Was een heel groot talent, maar die naam krijgt elke voetballer die tegenwoordig naar Europa verhuist vanuit Argentinie.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:58 schreef Radegast het volgende:
Andres D'Allessandro wil graag blijven bij Portsmouth, maar de club kan de transfersom niet betalen.
Dat is een nog grotere miskoop dan Huysegemsquote:
Zo dom zullen ze toch niet echt zijn bij Feyenoord?quote:
Oh, jawel hoor.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zo dom zullen ze toch niet echt zijn bij Feyenoord?
Mjah, ik vind het als Ajacied zelfs een beetje treurige vormen aannemen, ik strijd liever met jullie om het kampioenschap dan met de lampenquote:
Hoe kom je daar bij? Moens wordt toch al de 2e doelman?quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:57 schreef SPIRO het volgende:
Rein van Duijnhoven, mijn grote voorbeeldvindt het een goede keuze dan van Psv.
Omdat je weet dat die lampen aan het einde van de rit toch kampioen worden?quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:57 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Mjah, ik vind het als Ajacied zelfs een beetje treurige vormen aannemen, ik strijd liever met jullie om het kampioenschap dan met de lampen.
Oderint dum Metuantquote:Op donderdag 4 mei 2006 18:24 schreef Elvislives het volgende:
Ajax en strijden om het kampioenschap?Volgens mij zijn jullie het hele jaar bezig geweest de play-offs te halen (waarin jullie het goed gedaan hebben)...
quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:48 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ha cool, een Ajacied met Romeinse kreten!
Waar je waarschijnlijk geen tyfus van begrijpt.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:48 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ha cool, een Ajacied met Romeinse kreten!
Leren ze je daar in een andere taal te reageren als je het zelf ook niet meer weet?quote:
Kerel, huilen met je intertoto plekjequote:Op donderdag 4 mei 2006 18:54 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Leren ze je daar in een andere taal te reageren als je het zelf ook niet meer weet?
Hoho, nog niet hoor! Hup Twente.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:57 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Kerel, huilen met je intertoto plekje.
twentequote:Op donderdag 4 mei 2006 19:28 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Hoho, nog niet hoor! Hup Twente.
anders posten we voortaan normaal mee!quote:
Joh, anders zeg je dat even op de post waar het mee begint?quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
anders posten we voortaan normaal mee!
Ik zal het niet meer doenquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:37 schreef rubbereend het volgende:
aha, verkeerd gelezen, geld ook voor de voorgaande post!
Via via...En ik hoop ook niet dat het gebeurt, Purrel is Prachtig!quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:17 schreef brighton het volgende:
Purrel naar RKC? Waar haal je dat vandaan dan?
Purrel past helemaal niet bij zo'n kleurloze club als RKC.
Om 2 jaar laer bij Treviso terecht te komenquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:02 schreef BB-King het volgende:
Sneijder gaat naar Milan.
Echt niet. Onderschat Wesley niet.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Om 2 jaar laer bij Treviso terecht te komen
Zo zeg, een hele verbetering. Ook nog een topcompetitie!quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Arnold Bruggink zo goed als rond met Genk. (als al genoemd is sorry)
quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:17 schreef brighton het volgende:
Purrel past helemaal niet bij zo'n kleurloze club als RKC.
Spectaculaire transfer! Van Vitese naar euhm....Vitessequote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:49 schreef du_ke het volgende:
RvN terug zou erg mooi zijn. In de krant stond vanochtend dat Dingsdag al rond zou zijn met vitesse maar dat de clubs nogovereenstemming moesten bereiken.
Hmm, vind 'm te goed voor Blackburn. Maar voor ManU zie ik Eidur toch niet snel spelen..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:06 schreef Chielus het volgende:
Blackburn & Man U wil Eidur Gudjohnsen van Chelsea
Bijkbaar heeft Tottenham ook interesse.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:57 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Hmm, vind 'm te goed voor Blackburn. Maar voor ManU zie ik Eidur toch niet snel spelen..
Past goed in het rijtje van:quote:
Ik denk dat Tevez gaat floppen als een malle.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Tevez zou wel een gok zijn.
Zou het echt een goalgetter zijn die er minimaal 20 in de competitie weet in te leggen ?
quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:30 schreef Canisfire het volgende:
Terug 04-05-2006: Zaakwaarnemer Dingsdag claimt interesse van Feyenoord
[Bron: FR-Fans.nl]
Vitesse manager voetbal Jan Streuer zegt op Omroep Gelderland dat Heerenveen zich gemeld heeft bij Vitesse. De zaakwaarnemer van Michael Dingsdag claimt echter dat niet alleen Heerenveen maar ook Feyenoord geïnteresseerd is in zijn pupil. Andere clubs die hij noemt zijn Borussia Mönchengladbach en Werder Bremen.
Jaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Tevez zou wel een gok zijn.
Zou het echt een goalgetter zijn die er minimaal 20 in de competitie weet in te leggen ?
Koevermans was vorig jaar nog bij FC Groningen op gesprek geweest en heeft voor AZ gekozen. Hij heeft het alleen bijzonder naar zijn zin in Alkmaar vertelt hij aan iedereen die het kan horen. En Koef is erg gevoelig voor sfeer en niet de man van de snelle veranderingen. (wilde geen profvoetbal spelen omdat hij het naar zijn zin had bij de amateurs, en kon ook bij Sparta al eerder weg maar bleef totdat AZ kwam)quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:42 schreef MalachiGroningen het volgende:
Groningen zou bezig zijn of is bezig met een jeugdspelertje van Twente, met Koevermans en met Lucius.
Deze drie weet ik vrij zeker. De naam van Koevermans zong hier vorig jaar ook al rond. Schijnt niet helemaal blij te zijn ofzo bij AZ.
Die van Hibernian? Is dat een spits?quote:Op maandag 8 mei 2006 12:59 schreef cultheld het volgende:
Derek Riordan naar PSV.
Meer een tien. Idd die mafkees van de Hibs.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:33 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Die van Hibernian? Is dat een spits?
Charming.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Meer een tien. Idd die mafkees van de Hibs.
http://www.youtube.com/watch?v=I0_S-wzOYOU&search=riordan
Zou een goeie zijn voor Spurs. Die Stalteri heeft echt lopen prutsen, heel het seizoen al. en in de laatste wedstrijden waren het elke keer fouten van hem die tot een tegengoal leiddenquote:Op maandag 8 mei 2006 17:11 schreef Radegast het volgende:
Pascal Chimbonda van Wigan naar Spurs.
Die ene waar wij ook achteraan zitten?quote:Op maandag 8 mei 2006 17:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Farnrud naar Stuttgart
Nee, z'n broer.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:47 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die ene waar wij ook achteraan zitten?
Welke Alex?quote:Op maandag 8 mei 2006 20:17 schreef cultheld het volgende:
Alex naar Corinthians op huurbasis, Tevez naar Chelsea.
Die van PSV.quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 20:17 schreef cultheld het volgende:
Alex naar Corinthians op huurbasis, Tevez naar Chelsea.
Speelt die dan ook bij Strassbourg, want daar zou Stuttgart al mee rond zijn.quote:
Stuttgart is rond met Alex Farnerud, Feyenoord wil Pontus.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:00 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Speelt die dan ook bij Strassbourg, want daar zou Stuttgart al mee rond zijn.
Dan heeft Man U wel een goeie vervangerquote:Op maandag 8 mei 2006 22:20 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ruudje in 'n ruil betrokken met Fernando Torres (naar Atlético Madrid dus)..
Zo slecht is Atletico Madrid nog niet voor van Nistelrooy. Als hij daar wel een basisplaats zou krijgen, speelt hij gewoon in een heel sterke competitie. Alleen heeft van Nistelrooy volgens mij wel eens gezegd dat hij niet kan samenspelen met Kezman.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:06 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dan heeft Man U wel een goeie vervanger
Maar Atletico Madrid is natuurlijk veel te laag voor Ruud van Nistelrooy![]()
Ja, spelen daar allebei zjroentje.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:00 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Speelt die dan ook bij Strassbourg, want daar zou Stuttgart al mee rond zijn.
Denk niet dat RvN of ManU zou willen dat hij naar een andere engelse club verkastquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:18 schreef DANILXL het volgende:
Tottenham schijnt wel 10 miljoen pond op te willen hoesten voor van Nistelrooij...
quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:28 schreef methodmich het volgende:
Danny Blind naar Middlesbrough
Huurovereenkomst voor 'n heel seizoen, dus geen transfer. Laat dat duidelijk zijnquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:28 schreef Radegast het volgende:
Tim Howard van Manchester United naar Everton.
Ik las zojuist 't volgende op manutd.com, 'n hele andere benadering:quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:44 schreef Radegast het volgende:
Real Madrid heeft nu de beste papieren om Diarra van Lyon over te nemen. Manchester United baalt.
quote:If the tabloids are to be trusted, United have taken a step closer to signing Lyon midfielder Mahamadou Diarra, after Real Madrid ruled themselves out of a bid for the highly-rated Mali international.
Real were said to be tracking Diarra and pondering an offer for his services, but the club's director of football Benito Floro practically ruled out any move, telling The Sun: "Diarra is a good footballer, but he is not of the level of Sergio Ramos, nor that of Javi Garcia."
Pff..triest hoor. Als Spurs voorronde CL hadden gehaald, hadden ze zeker meer kans om een (toekomstige) superspits binnen te halen ipv een Berbatov die allang over de top is. Hij zal er zeker wel een paar inprikken, maar gaat niet zoveel nieuws brengen in het spel van Spurs.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:27 schreef Radegast het volgende:
Berbatov gaat zeer binnenkort een handtekening zetten onder een contract wat hem aan de Spurs gaat binden.
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 10 mei 2006 12:19 schreef Kaalhei het volgende:
Ajax trekt aan Cziommer. Vrijdag komt er uitsluitsel....
Hoe kom je daar nou bij? Die man is 25 en wordt alleen nog maar beter.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:25 schreef Entonie het volgende:
[..]
Pff..triest hoor. Als Spurs voorronde CL hadden gehaald, hadden ze zeker meer kans om een (toekomstige) superspits binnen te halen ipv een Berbatov die allang over de top is. Hij zal er zeker wel een paar inprikken, maar gaat niet zoveel nieuws brengen in het spel van Spurs.
Hopelijk halen ze Cziommer wel niet voor de bank, dan kan die beter bij RJC blijven. Als Davids ook nog komt. dan heb je al een goed middenveld met. Maduro,Davids,Sneijderquote:
Ik denk dat ze Cziommer dan op rechts zettenquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:05 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Hopelijk halen ze Cziommer wel niet voor de bank, dan kan die beter bij RJC blijven. Als Davids ook nog komt. dan heb je al een goed middenveld met. Maduro,Davids,Sneijder
Zoon van Stanley ?quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:15 schreef methodmich het volgende:
Joshua Brard van Sparta naar TOP Oss
Wat moet je met Cziommer als je Defour kunt krijgen?quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Cziommer dan op rechts zetten
Cziommer - Sneijder - Davids
En ook Maduro hebt die op die positie kan spelen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat moet je met Cziommer als je Defour kunt krijgen?
AZ zit ook achter hem aanquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
'Ajax volgt Braziliaanse goalie'
Pieter Hanson | 10-05-2006 10:40:05
Ajax heeft belangstelling voor de Braziliaanse doelman Bruno, zo meldt Esportes Terra. Een vertegenwoordiging van de Amsterdammers zou inmiddels in Brazilie zijn om de goalie te bekijken.
Volgens Bruno brengt Ajax binnen enkele dagen een officieel bod op hem uit. Het zou voor 70% zeker zijn dat hij zijn club America-MG gaat verlaten. De sluitpost was eerder bij PSV in beeld als mogelijke opvolger van Gomes.
America-MG zegt nog niet officieel te zijn benaderd door Ajax. Wel is de Braziliaanse club op de hoogte van de interesse en vraag het een flinke transfersom voor Bruno. Deze zal in Amsterdam de concurrentie aan moeten gaan met Maarten Stekelenburg, Dennis Gentenaar en Kenneth Vermeer.
Het is maar voetbalzone maar toch wel interessant. Het lijkt me dat hij in iedergeval wel te koop is
Jammerquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Musampa, Stefanovic, Braafheid en Buijs niet naar Feyenoord. Dat heeft Woerts bekent gemaakt in de Hand in Hand.
Neuh, geef mij maar de Cler.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alleen Braafheid is jammer voor Feyenoord
Ja, of Buijs, maar de rest....misschien is het wat voor Willem2quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja, of Buijs, maar de rest....misschien is het wat voor Willem2quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Feyenoord’dan Marco Aurelio’ya 3.6 milyon dolar
F.Bahçe’ye geldiði günden bu yana takýmýn yakaladýðý baþarýnýn gizli kahramanlarýndan Aurelio’yu kadrosuna katmakta ýsrarlý olan Feyenoord, Brezilyalý’ya 3 yýllýk sözleþme önerdi.
Yýllýk 1.2 milyon dolar, toplam 3.6 milyon dolarý gözden çýkaran Hollanda ekibi, daha önce Fenerbahçe’yle 1.5 milyon dolar karþýlýðýnda söz kesen Aurelio’nun henüz imza atmamasý ve pazarlýðýn devam etmesi üzerine tekrar harekete geçti. Brezilyalý oyuncu ise, kararýný Denizlispor maçý sonrasý verecek.
4 miljoen euro en 3.6 miljoen dollar, is dat niet hetzelfde bedrag ongeveer? Dan is het waarschijnlijker dat feyenoord marco aurelio heeft bekenen tijdens de wedstrijd tegen trabzonspor. Anders vind ik dat ze aardig wat geld uittrekken voor spelers uit turkije. Maar marco Aurelio lijkt me wel oke als aankoop denk ikquote:Feyenoord'dan Fatih'e kanca !
Hollanda ekibi Feyenoord, Fatih Tekke için 4 milyon euro önerdi.
Trabzonspor'un kaptaný Fatih Tekke'ye Ýngiliz kulüpleri Wigan, Everton Porstmound'dan sonra Feyenoord da talip oldu. Golcü oyuncuyu F.Bahçe maçýnda izlediði bildirilen Hollanda ekibinin 4 milyon euroyu gözden çýkardýðý öðrenildi. Bordo-Mavili takýmýn yönetimi Ýngiliz ekipleri ve Feyenoord'un teklifini deðerlendirecek.
De euro is meer waard dan de dollar...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:36 schreef Maikalo het volgende:
[..]
[..]
4 miljoen euro en 3.6 miljoen dollar, is dat niet hetzelfde bedrag ongeveer? Dan is het waarschijnlijker dat feyenoord marco aurelio heeft bekenen tijdens de wedstrijd tegen trabzonspor. Anders vind ik dat ze aardig wat geld uittrekken voor spelers uit turkije. Maar marco Aurelio lijkt me wel oke als aankoop denk ik![]()
Oké, tja dat wist ik niet. Maar op feyenoordnet.nl staat nu ook dat feyenoord allebei de spelers heeft benaderd, dus mijn theorie kan de boom inquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:50 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
De euro is meer waard dan de dollar...
Ik wou ook alleen maar Buijs uit dat rijtje.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Musampa, Stefanovic, Braafheid en Buijs niet naar Feyenoord. Dat heeft Woerts bekent gemaakt in de Hand in Hand.
Lovré > Groningen is al zeker.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:30 schreef Heero87 het volgende:
Lovré (Anderlecht) naar FC Groningen.
Bertrand Laquait (Charleroi) naar Standard.
Karel Geraerts (Standard) naar Racing Genk, Schalke 04 of Mönchengladbach.
Kan ook met zn voetbalkwaliteiten te maken hebbenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ook zo Anti Greene?
Ajax heeft dit al ontkend, het was AZ. En de AZ-scouts hebben ook niemand van Ajax gezien daar.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
'Ajax volgt Braziliaanse goalie'
Pieter Hanson | 10-05-2006 10:40:05
Ajax heeft belangstelling voor de Braziliaanse doelman Bruno, zo meldt Esportes Terra. Een vertegenwoordiging van de Amsterdammers zou inmiddels in Brazilie zijn om de goalie te bekijken.
Volgens Bruno brengt Ajax binnen enkele dagen een officieel bod op hem uit. Het zou voor 70% zeker zijn dat hij zijn club America-MG gaat verlaten. De sluitpost was eerder bij PSV in beeld als mogelijke opvolger van Gomes.
America-MG zegt nog niet officieel te zijn benaderd door Ajax. Wel is de Braziliaanse club op de hoogte van de interesse en vraag het een flinke transfersom voor Bruno. Deze zal in Amsterdam de concurrentie aan moeten gaan met Maarten Stekelenburg, Dennis Gentenaar en Kenneth Vermeer.
Het is maar voetbalzone maar toch wel interessant. Het lijkt me dat hij in iedergeval wel te koop is
Ja, één van de drie zonen van Stanley.quote:
O jaquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:35 schreef methodmich het volgende:
Dennis Bergkamp naar IJsselmeervogels of Spakenburg, denkt men daar in het dorp.
Lijkt me niet dat hij nu nog komt.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:13 schreef Kaalhei het volgende:
Joehoe 020, er komt een Duitser jullie bank kant op
Bron: VIquote:Gewilde Cziommer in onderhandeling met AZ
12/5/2006 16:17
De nieuwe club van Simon Cziommer luistert naar alle waarschijnlijkheid naar de naam van AZ. De onderhandelingen tussen de Duitse middenvelder en de Alkmaarse club bevinden zich in een vergevorderd stadium.
Vrijdag meldde Cziommer (25) zelf al aan zijn huidige werkgever Roda JC dat hij die club zou gaan verlaten. De Limburgers hadden de van Schalke 04 gehuurde speler een aanbieding gedaan om hem definitief in te lijven.
Mocht AZ er wel in slagen om Cziommer te contracteren dan halen zij hem transfervrij binnen. De verbintenis van de middenvelder bij Schalke loopt deze zomer af.
Steef was weer eens eerder en beter op de hoogte dan de VIquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ajax heeft dit al ontkend, het was AZ. En de AZ-scouts hebben ook niemand van Ajax gezien daar.
Die doet gewoon goed zijn werk, ja.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:06 schreef methodmich het volgende:
Steef zou een standbeeld moeten krijgen. Wat heeft die man het toch vaak goed!
Mwa, of je werk op een forum moet staan vraag ik mij af.quote:
Wie is steef? En waar meld hij zijn geruchten?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:06 schreef methodmich het volgende:
Steef zou een standbeeld moeten krijgen. Wat heeft die man het toch vaak goed!
Die uit gewoon op die manier z'n onvrede over de kortzichtigheid van veel leidinggevenden in de voetbalwereldquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:00 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Mwa, of je werk op een forum moet staan vraag ik mij af.
Heeft hij een forum ofzo?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:00 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Mwa, of je werk op een forum moet staan vraag ik mij af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |