abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37736268
Gallas wil uit eigen zak z'n laatste contractjaar afkopen bij Chelsea wanneer de club hem niet wil verkopen.

Terry Venables mischien nieuwe trainer Middlesbrough.

Everton wil van Van der Meyde af.

Joleon Lescott van Wolves naar Everton of Sevilla.

Andy Johnson wil weg bij Crystal Palace.

Henry Camara naar Portsmouth.

Quinton Fortune van Manchester United naar Manchester City.

Manchester United wil de tweelingbroertjes Fabio en Rafael (15 jaar) van Fluminense.

Nantes wil Boukhari.

Berbatov gaat zeer binnenkort een handtekening zetten onder een contract wat hem aan de Spurs gaat binden.

David Sommeil, Kiki Musampa, Albert Riera mogen weg bij Manchester City.

Ricardo Faty van Strasbourg naar AS Roma.

Kyrgiakos weg bij Glasgow Rangers.

[ Bericht 6% gewijzigd door Radegast op 11-05-2006 14:38:32 ]
pi_37739283
Joshua Brard van Sparta naar TOP Oss
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37739532
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 14:27 schreef Radegast het volgende:

Berbatov gaat zeer binnenkort een handtekening zetten onder een contract wat hem aan de Spurs gaat binden.
Pff..triest hoor. Als Spurs voorronde CL hadden gehaald, hadden ze zeker meer kans om een (toekomstige) superspits binnen te halen ipv een Berbatov die allang over de top is. Hij zal er zeker wel een paar inprikken, maar gaat niet zoveel nieuws brengen in het spel van Spurs.

Jol is een beetje onhandig bezig met zn spitsen. In Keane en Defoe heb je 2 hele goeie spitsen. Defoe heeftie onzeker gemaakt door em heel de tijd op de bank te zetten. Als hij Defoe vanaf het begin gewoon vol vertrouwen had gegeven was hij zeker boven de 20 goals geeindigd!
pi_37739973
Kan het topic met bevestigde transfers niet vinden...
Maar Rob Wielaert gaat niet naar NAC maar naar Twente. Had een clausule in zijn contract waar hij gebruik van maakt.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_37740358
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 12:19 schreef Kaalhei het volgende:
Ajax trekt aan Cziommer. Vrijdag komt er uitsluitsel....
Ik ben benieuwd
pi_37740426
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 16:25 schreef Entonie het volgende:

[..]

Pff..triest hoor. Als Spurs voorronde CL hadden gehaald, hadden ze zeker meer kans om een (toekomstige) superspits binnen te halen ipv een Berbatov die allang over de top is. Hij zal er zeker wel een paar inprikken, maar gaat niet zoveel nieuws brengen in het spel van Spurs.
Hoe kom je daar nou bij? Die man is 25 en wordt alleen nog maar beter.
www.thuisuiteten.nl
pi_37740627
Goede spits idd. Toni's hoogtepunt is nog maar vrij recent in gang gezet en die vent gaat al richting 30.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_37740745
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 16:53 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd
Hopelijk halen ze Cziommer wel niet voor de bank, dan kan die beter bij RJC blijven. Als Davids ook nog komt. dan heb je al een goed middenveld met. Maduro,Davids,Sneijder
pi_37740777
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 17:05 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Hopelijk halen ze Cziommer wel niet voor de bank, dan kan die beter bij RJC blijven. Als Davids ook nog komt. dan heb je al een goed middenveld met. Maduro,Davids,Sneijder
Ik denk dat ze Cziommer dan op rechts zetten

Cziommer - Sneijder - Davids
pi_37743186
Niels van Duyn van Volendam naar NAC Breda (maakte een goede indruk idd afgelopen maandag)
  Trouwste user 2022 donderdag 11 mei 2006 @ 19:38:38 #261
7889 tong80
Spleenheup
pi_37744563
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 16:15 schreef methodmich het volgende:
Joshua Brard van Sparta naar TOP Oss
Zoon van Stanley ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37745389
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 17:06 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik denk dat ze Cziommer dan op rechts zetten

Cziommer - Sneijder - Davids
Wat moet je met Cziommer als je Defour kunt krijgen?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_37745426
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 20:13 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat moet je met Cziommer als je Defour kunt krijgen?
En ook Maduro hebt die op die positie kan spelen.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 09:06:55 #264
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_37752723
Cziommer zal wel naar Ajax gaan, daar in het eerste seizoen af-en-toe spelen in het tweede seizoen bijna nooit meer spelen en het derde seizoen verhuurd worden aan Vitesse of NAC. Daarna loopt hij tegen de 30 en is contractvrij.

Maar hij kan ook gewoon bij Roda blijven en na een jaar een stapje hoger doen. Gezien zijn ervaringen bij Schalke acht ik de kans reeel dat hij blijft.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_37752982
Feyenoord'dan Fatih'e kanca !

Hollanda ekibi Feyenoord, Fatih Tekke için 4 milyon euro önerdi.

10.05.2006 12:04

Trabzonspor'un kaptaný Fatih Tekke'ye Ýngiliz kulüpleri Wigan, Everton Porstmound'dan sonra Feyenoord da talip oldu. Golcü oyuncuyu F.Bahçe maçýnda izlediði bildirilen Hollanda ekibinin 4 milyon euroyu gözden çýkardýðý öðrenildi. Bordo-Mavili takýmýn yönetimi Ýngiliz ekipleri ve Feyenoord'un teklifini deðerlendirecek.

Takvim

Hierin staat feyenoord 4 miljoen heeft geboden op Fatih Tekke van Trabzonspor. Tijdens de wedstrijd tegen Fenerbahce is hij bekeken. Ook bestaat er intresse van andere Engelse teams voor Fatih Tekke.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_37753015
'Ajax volgt Braziliaanse goalie'
Pieter Hanson | 10-05-2006 10:40:05

Ajax heeft belangstelling voor de Braziliaanse doelman Bruno, zo meldt Esportes Terra. Een vertegenwoordiging van de Amsterdammers zou inmiddels in Brazilie zijn om de goalie te bekijken.

Volgens Bruno brengt Ajax binnen enkele dagen een officieel bod op hem uit. Het zou voor 70% zeker zijn dat hij zijn club America-MG gaat verlaten. De sluitpost was eerder bij PSV in beeld als mogelijke opvolger van Gomes.

America-MG zegt nog niet officieel te zijn benaderd door Ajax. Wel is de Braziliaanse club op de hoogte van de interesse en vraag het een flinke transfersom voor Bruno. Deze zal in Amsterdam de concurrentie aan moeten gaan met Maarten Stekelenburg, Dennis Gentenaar en Kenneth Vermeer.

Het is maar voetbalzone maar toch wel interessant. Het lijkt me dat hij in iedergeval wel te koop is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_37753029
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 09:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Ajax heeft belangstelling voor de Braziliaanse doelman Bruno, zo meldt Esportes Terra. Een vertegenwoordiging van de Amsterdammers zou inmiddels in Brazilie zijn om de goalie te bekijken.

Volgens Bruno brengt Ajax binnen enkele dagen een officieel bod op hem uit. Het zou voor 70% zeker zijn dat hij zijn club America-MG gaat verlaten. De sluitpost was eerder bij PSV in beeld als mogelijke opvolger van Gomes.

America-MG zegt nog niet officieel te zijn benaderd door Ajax. Wel is de Braziliaanse club op de hoogte van de interesse en vraag het een flinke transfersom voor Bruno. Deze zal in Amsterdam de concurrentie aan moeten gaan met Maarten Stekelenburg, Dennis Gentenaar en Kenneth Vermeer.

Het is maar voetbalzone maar toch wel interessant. Het lijkt me dat hij in iedergeval wel te koop is
AZ zit ook achter hem aan
pi_37753049
9 Mayýs 2006
Feyenoord’dan Marco Aurelio’ya 3.6 milyon dolar

F.Bahçe’ye geldiði günden bu yana takýmýn yakaladýðý baþarýnýn gizli kahramanlarýndan Aurelio’yu kadrosuna katmakta ýsrarlý olan Feyenoord, Brezilyalý’ya 3 yýllýk sözleþme önerdi.

Yýllýk 1.2 milyon dolar, toplam 3.6 milyon dolarý gözden çýkaran Hollanda ekibi, daha önce Fenerbahçe’yle 1.5 milyon dolar karþýlýðýnda söz kesen Aurelio’nun henüz imza atmamasý ve pazarlýðýn devam etmesi üzerine tekrar harekete geçti. Brezilyalý oyuncu ise, kararýný Denizlispor maçý sonrasý verecek.

Feyenoord heeft een bod gedaan op Marco Aurelio staat er
pi_37753104
Musampa, Stefanovic, Braafheid en Buijs niet naar Feyenoord. Dat heeft Woerts bekent gemaakt in de Hand in Hand.
pi_37753263
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 09:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Musampa, Stefanovic, Braafheid en Buijs niet naar Feyenoord. Dat heeft Woerts bekent gemaakt in de Hand in Hand.
Jammer
pi_37753292
Alleen Braafheid is jammer voor Feyenoord
pi_37753343
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 09:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Neuh, geef mij maar de Cler.
pi_37753372
quote:
Ja, of Buijs, maar de rest....misschien is het wat voor Willem2

Ajax wil Melchiot terughalen...

bron: voetbalzone
pi_37753373
quote:
Ja, of Buijs, maar de rest....misschien is het wat voor Willem2
  vrijdag 12 mei 2006 @ 10:00:40 #275
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_37753900
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 09:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Neuh, geef mij maar de Cler.
A.M.A.B
pi_37753926
Ook zo Anti Greene?
pi_37754581
Lovré (Anderlecht) naar FC Groningen.

Bertrand Laquait (Charleroi) naar Standard.

Karel Geraerts (Standard) naar Racing Genk, Schalke 04 of Mönchengladbach.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 10:36:18 #278
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_37754730
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 09:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Feyenoord’dan Marco Aurelio’ya 3.6 milyon dolar

F.Bahçe’ye geldiði günden bu yana takýmýn yakaladýðý baþarýnýn gizli kahramanlarýndan Aurelio’yu kadrosuna katmakta ýsrarlý olan Feyenoord, Brezilyalý’ya 3 yýllýk sözleþme önerdi.

Yýllýk 1.2 milyon dolar, toplam 3.6 milyon dolarý gözden çýkaran Hollanda ekibi, daha önce Fenerbahçe’yle 1.5 milyon dolar karþýlýðýnda söz kesen Aurelio’nun henüz imza atmamasý ve pazarlýðýn devam etmesi üzerine tekrar harekete geçti. Brezilyalý oyuncu ise, kararýný Denizlispor maçý sonrasý verecek.
quote:
Feyenoord'dan Fatih'e kanca !

Hollanda ekibi Feyenoord, Fatih Tekke için 4 milyon euro önerdi.

Trabzonspor'un kaptaný Fatih Tekke'ye Ýngiliz kulüpleri Wigan, Everton Porstmound'dan sonra Feyenoord da talip oldu. Golcü oyuncuyu F.Bahçe maçýnda izlediði bildirilen Hollanda ekibinin 4 milyon euroyu gözden çýkardýðý öðrenildi. Bordo-Mavili takýmýn yönetimi Ýngiliz ekipleri ve Feyenoord'un teklifini deðerlendirecek.
4 miljoen euro en 3.6 miljoen dollar, is dat niet hetzelfde bedrag ongeveer? Dan is het waarschijnlijker dat feyenoord marco aurelio heeft bekenen tijdens de wedstrijd tegen trabzonspor. Anders vind ik dat ze aardig wat geld uittrekken voor spelers uit turkije. Maar marco Aurelio lijkt me wel oke als aankoop denk ik
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  vrijdag 12 mei 2006 @ 10:50:07 #279
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_37755114
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:36 schreef Maikalo het volgende:

[..]

[..]

4 miljoen euro en 3.6 miljoen dollar, is dat niet hetzelfde bedrag ongeveer? Dan is het waarschijnlijker dat feyenoord marco aurelio heeft bekenen tijdens de wedstrijd tegen trabzonspor. Anders vind ik dat ze aardig wat geld uittrekken voor spelers uit turkije. Maar marco Aurelio lijkt me wel oke als aankoop denk ik
De euro is meer waard dan de dollar...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 12 mei 2006 @ 10:52:33 #280
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_37755182
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:50 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

De euro is meer waard dan de dollar...
Oké, tja dat wist ik niet. Maar op feyenoordnet.nl staat nu ook dat feyenoord allebei de spelers heeft benaderd, dus mijn theorie kan de boom in .
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_37755206
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 09:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik wou ook alleen maar Buijs uit dat rijtje.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_37755859
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:30 schreef Heero87 het volgende:
Lovré (Anderlecht) naar FC Groningen.

Bertrand Laquait (Charleroi) naar Standard.

Karel Geraerts (Standard) naar Racing Genk, Schalke 04 of Mönchengladbach.
Lovré > Groningen is al zeker.
"Wat nou ongesteld, je gaat toch wel bloeden na al dit geweld!" - Fjezze Fur
  vrijdag 12 mei 2006 @ 11:40:44 #283
66130 Erasmusch
easy easy
pi_37756468
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ook zo Anti Greene?
Kan ook met zn voetbalkwaliteiten te maken hebben
  vrijdag 12 mei 2006 @ 15:13:39 #284
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_37762229
Joehoe 020, er komt een Duitser jullie bank kant op
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_37764782
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 09:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Ajax heeft dit al ontkend, het was AZ. En de AZ-scouts hebben ook niemand van Ajax gezien daar.
www.thuisuiteten.nl
pi_37764813
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 19:38 schreef tong80 het volgende:

[..]

Zoon van Stanley ?

Ja, één van de drie zonen van Stanley.

Joshua was aanvoerder van Sparta 2, maar lijkt het toch niet te halen. Bryan Brard, international van onder 18, zit er nog wel. De jongste, Dane, gaat van ASWH naar FC Dordrecht volgend seizoen.
www.thuisuiteten.nl
pi_37764832
Dennis Bergkamp naar IJsselmeervogels of Spakenburg, denkt men daar in het dorp.
www.thuisuiteten.nl
pi_37764984
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 16:35 schreef methodmich het volgende:
Dennis Bergkamp naar IJsselmeervogels of Spakenburg, denkt men daar in het dorp.
O ja
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_37765003
Zijn wilde geruchten, het zou wel erg grappig zijn natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_37765012
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 15:13 schreef Kaalhei het volgende:
Joehoe 020, er komt een Duitser jullie bank kant op
Lijkt me niet dat hij nu nog komt.
pi_37765232
quote:
Gewilde Cziommer in onderhandeling met AZ

12/5/2006 16:17

De nieuwe club van Simon Cziommer luistert naar alle waarschijnlijkheid naar de naam van AZ. De onderhandelingen tussen de Duitse middenvelder en de Alkmaarse club bevinden zich in een vergevorderd stadium.
Vrijdag meldde Cziommer (25) zelf al aan zijn huidige werkgever Roda JC dat hij die club zou gaan verlaten. De Limburgers hadden de van Schalke 04 gehuurde speler een aanbieding gedaan om hem definitief in te lijven.

Mocht AZ er wel in slagen om Cziommer te contracteren dan halen zij hem transfervrij binnen. De verbintenis van de middenvelder bij Schalke loopt deze zomer af.
Bron: VI
  vrijdag 12 mei 2006 @ 16:49:03 #292
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_37765309
Gaat lekker met AZ zo.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_37765810
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 16:34 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ajax heeft dit al ontkend, het was AZ. En de AZ-scouts hebben ook niemand van Ajax gezien daar.
Steef was weer eens eerder en beter op de hoogte dan de VI

Transfergeruchten #64 - Op naar de zomerstop
pi_37765865
Steef zou een standbeeld moeten krijgen. Wat heeft die man het toch vaak goed!
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 12 mei 2006 @ 17:38:19 #295
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_37766706
Southampton volgt Jonas Olsson (NEC).
I don't really come from outer space || Last.fm
  vrijdag 12 mei 2006 @ 17:49:32 #296
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_37766960
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 17:06 schreef methodmich het volgende:
Die doet gewoon goed zijn werk, ja.
A.M.A.B
pi_37767180
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 17:49 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Die doet gewoon goed zijn werk, ja.
Mwa, of je werk op een forum moet staan vraag ik mij af.
pi_37767710
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 17:06 schreef methodmich het volgende:
Wie is steef? En waar meld hij zijn geruchten?
pi_37767783
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 18:00 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Die uit gewoon op die manier z'n onvrede over de kortzichtigheid van veel leidinggevenden in de voetbalwereld . Bovendien, wat is er mis met een transparante voetbalwereld? Als hij het niet meldt, wordt 't een maandje later wel door VI of het AD gemeld.
pi_37767949
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 18:00 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Heeft hij een forum ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')