Pff..triest hoor. Als Spurs voorronde CL hadden gehaald, hadden ze zeker meer kans om een (toekomstige) superspits binnen te halen ipv een Berbatov die allang over de top is. Hij zal er zeker wel een paar inprikken, maar gaat niet zoveel nieuws brengen in het spel van Spurs.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:27 schreef Radegast het volgende:
Berbatov gaat zeer binnenkort een handtekening zetten onder een contract wat hem aan de Spurs gaat binden.
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 10 mei 2006 12:19 schreef Kaalhei het volgende:
Ajax trekt aan Cziommer. Vrijdag komt er uitsluitsel....
Hoe kom je daar nou bij? Die man is 25 en wordt alleen nog maar beter.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:25 schreef Entonie het volgende:
[..]
Pff..triest hoor. Als Spurs voorronde CL hadden gehaald, hadden ze zeker meer kans om een (toekomstige) superspits binnen te halen ipv een Berbatov die allang over de top is. Hij zal er zeker wel een paar inprikken, maar gaat niet zoveel nieuws brengen in het spel van Spurs.
Hopelijk halen ze Cziommer wel niet voor de bank, dan kan die beter bij RJC blijven. Als Davids ook nog komt. dan heb je al een goed middenveld met. Maduro,Davids,Sneijderquote:
Ik denk dat ze Cziommer dan op rechts zettenquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:05 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Hopelijk halen ze Cziommer wel niet voor de bank, dan kan die beter bij RJC blijven. Als Davids ook nog komt. dan heb je al een goed middenveld met. Maduro,Davids,Sneijder
Zoon van Stanley ?quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:15 schreef methodmich het volgende:
Joshua Brard van Sparta naar TOP Oss
Wat moet je met Cziommer als je Defour kunt krijgen?quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Cziommer dan op rechts zetten
Cziommer - Sneijder - Davids
En ook Maduro hebt die op die positie kan spelen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat moet je met Cziommer als je Defour kunt krijgen?
AZ zit ook achter hem aanquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
'Ajax volgt Braziliaanse goalie'
Pieter Hanson | 10-05-2006 10:40:05
Ajax heeft belangstelling voor de Braziliaanse doelman Bruno, zo meldt Esportes Terra. Een vertegenwoordiging van de Amsterdammers zou inmiddels in Brazilie zijn om de goalie te bekijken.
Volgens Bruno brengt Ajax binnen enkele dagen een officieel bod op hem uit. Het zou voor 70% zeker zijn dat hij zijn club America-MG gaat verlaten. De sluitpost was eerder bij PSV in beeld als mogelijke opvolger van Gomes.
America-MG zegt nog niet officieel te zijn benaderd door Ajax. Wel is de Braziliaanse club op de hoogte van de interesse en vraag het een flinke transfersom voor Bruno. Deze zal in Amsterdam de concurrentie aan moeten gaan met Maarten Stekelenburg, Dennis Gentenaar en Kenneth Vermeer.
Het is maar voetbalzone maar toch wel interessant. Het lijkt me dat hij in iedergeval wel te koop is
Jammerquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Musampa, Stefanovic, Braafheid en Buijs niet naar Feyenoord. Dat heeft Woerts bekent gemaakt in de Hand in Hand.
Neuh, geef mij maar de Cler.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alleen Braafheid is jammer voor Feyenoord
Ja, of Buijs, maar de rest....misschien is het wat voor Willem2quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja, of Buijs, maar de rest....misschien is het wat voor Willem2quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |