Hoe kom je daar bij? Moens wordt toch al de 2e doelman?quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:57 schreef SPIRO het volgende:
Rein van Duijnhoven, mijn grote voorbeeldvindt het een goede keuze dan van Psv.
Omdat je weet dat die lampen aan het einde van de rit toch kampioen worden?quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:57 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Mjah, ik vind het als Ajacied zelfs een beetje treurige vormen aannemen, ik strijd liever met jullie om het kampioenschap dan met de lampen.
Oderint dum Metuantquote:Op donderdag 4 mei 2006 18:24 schreef Elvislives het volgende:
Ajax en strijden om het kampioenschap?Volgens mij zijn jullie het hele jaar bezig geweest de play-offs te halen (waarin jullie het goed gedaan hebben)...
quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:48 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ha cool, een Ajacied met Romeinse kreten!
Waar je waarschijnlijk geen tyfus van begrijpt.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:48 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ha cool, een Ajacied met Romeinse kreten!
Leren ze je daar in een andere taal te reageren als je het zelf ook niet meer weet?quote:
Kerel, huilen met je intertoto plekjequote:Op donderdag 4 mei 2006 18:54 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Leren ze je daar in een andere taal te reageren als je het zelf ook niet meer weet?
Hoho, nog niet hoor! Hup Twente.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:57 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Kerel, huilen met je intertoto plekje.
twentequote:Op donderdag 4 mei 2006 19:28 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Hoho, nog niet hoor! Hup Twente.
anders posten we voortaan normaal mee!quote:
Joh, anders zeg je dat even op de post waar het mee begint?quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
anders posten we voortaan normaal mee!
Ik zal het niet meer doenquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:37 schreef rubbereend het volgende:
aha, verkeerd gelezen, geld ook voor de voorgaande post!
Via via...En ik hoop ook niet dat het gebeurt, Purrel is Prachtig!quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:17 schreef brighton het volgende:
Purrel naar RKC? Waar haal je dat vandaan dan?
Purrel past helemaal niet bij zo'n kleurloze club als RKC.
Om 2 jaar laer bij Treviso terecht te komenquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:02 schreef BB-King het volgende:
Sneijder gaat naar Milan.
Echt niet. Onderschat Wesley niet.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Om 2 jaar laer bij Treviso terecht te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |