Nee. Hij wil pas praten met clubs als alle wedstrijden van Willem II erop zitten.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:38 schreef methodmich het volgende:
Opmerkelijk dan. Misschien is ie afgekeurd in Alkmaar??
Wat ik hoorde hebben ze allebei al getekend en zijn ze zelfs al gekeurd. AZ moet het nog afwikkelen met Willem II en gaat Agustien vermoedelijk direct doorverhuren. Of aan Willem II of aan RKC.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:56 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee. Hij wil pas praten met clubs als alle wedstrijden van Willem II erop zitten.
Z'n zaakwaarnemer heeft al wel met AZ gesproken.
Klopt ook, mm. AZ wil bovendien Sankoh toevoegen aan de selectie.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat ik hoorde hebben ze allebei al getekend en zijn ze zelfs al gekeurd. AZ moet het nog afwikkelen met Willem II en gaat Agustien vermoedelijk direct doorverhuren. Of aan Willem II of aan RKC.
Zou woensdag met de voorzitter zijn gesignaleerd. Steenrijke man en dus club. Maar wat Ronaldo in Oostenrijk moet??quote:
Afbouwenquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zou woensdag met de voorzitter zijn gesignaleerd. Steenrijke man en dus club. Maar wat Ronaldo in Oostenrijk moet??
quote:With the season's end rapidly approaching, the media are in a frenzy of speculation.
All the usual suspects like Diarra, Riquelme and Duscher continue to be linked with summer moves to Old Trafford, while surprise names like Joe Cole and Michael Carrick have also cropped up.
It's not just midfielders, though, for the latest pair linked with moves to Manchester are both strikers - Internazionale's Obafemi Martins and Calgiari's David Suazo.
Meanwhile, speculation still surrounds Ruud van Nistelrooy's future - with Spurs and Real Madrid both linked with moves for United's Dutch hitman.
Meanwhile, Quinton Fortune's imminent summer departure has apparently alerted Bolton, while Tim Howard has emerged as a potential target for Wigan.
Ik denk niet dat ie echt in die voetbalstijl past nee, net als Veron een paar jaar terug. Laat hem maar mooi in Spanje blijven.quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:49 schreef magnifor het volgende:
Beter gaat Riquelme niet naar Manchester United. Laat hem lekker bij Villareal spelen of terug gaan naar Barcelona.
Hij moet nog even bekijken of hij dat zijn familie wel aan wil doen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:26 schreef methodmich het volgende:
Nordin Wooter overigens dichtbij een lucratieve overgang naar Qatar, meldt hij zelf in AD.
Die hopt ook maar rond!quote:Op zondag 30 april 2006 11:32 schreef TimmyAsd het volgende:
Nog niet gemeld hier: Kromkamp naar Ajax.
Spurs doen dit jaar zeer aardig mee, gaan volgens mij de CL in!quote:
[offtopic]Dan zullen we Bosschaart maar halenquote:
quote:Collins John bekeken door van Geel.
Martin van Geel is volgens enkele engelse media
gecharmeerd over Collins John.
De oud speler van Twente doet het goed voor Fulham. De zaakwaarnemer van Collins John zegt ook te hebben gesproken met van Geel. Collins John is van oorsprong een aanvaller maar hij kan ook als aanvallende middenvelder uit de voeten.
Ja dit jaar ja. Laat ze eerst maar vier jaar mee doen voor je kan zeggen dat ze weer een echte engelse top ploeg zijn.quote:Op zondag 30 april 2006 12:11 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Spurs doen dit jaar zeer aardig mee, gaan volgens mij de CL in!
Maar nog wel een grote stap terug.quote:Op zondag 30 april 2006 12:11 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Spurs doen dit jaar zeer aardig mee, gaan volgens mij de CL in!
Waarom omdat het een spits is ?quote:Op zondag 30 april 2006 12:13 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
[offtopic]Dan zullen we Bosschaart maar halenvoor de linksback positie[/offtopic]
Volgens de Volkskrant (weet niet zeker of het waar is aangezien ik geen volkskrant heb, en aangezien het een spits is lijkt het me sterk
)
[..]
Ajax heeft natuurlijk nog wel een paar spitsen lopen.quote:Op zondag 30 april 2006 12:17 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Waarom omdat het een spits is ?
Heb je een voorhoede met Huntelaar naast John.
Daar zou ik persoonlijk niet tegen willen spelen![]()
Ik mis de cluequote:Op zondag 30 april 2006 12:13 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
[offtopic]Dan zullen we Bosschaart maar halenvoor de linksback positie[/offtopic]
Stond niet in de Volkskrant. Of ik moet er overheen gelezen hebben en dat lijkt me sterk..quote:Volgens de Volkskrant (weet niet zeker of het waar is aangezien ik geen volkskrant heb, en aangezien het een spits is lijkt het me sterk
)
[..]
Maar die kan je toch weer verkopen?quote:Op zondag 30 april 2006 12:23 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Ajax heeft natuurlijk nog wel een paar spitsen lopen.
Hij kan ook als aanvallende middenvelder uit de voeten.quote:Op zondag 30 april 2006 12:13 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Volgens de Volkskrant (weet niet zeker of het waar is aangezien ik geen volkskrant heb, en aangezien het een spits is lijkt het me sterk
)
[..]
Alles is een stapje terug vanuit zijn positie.quote:
Klopt dus als de coach normaal doet moet hij lekker in Manchester blijvenquote:Op zondag 30 april 2006 16:51 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Alles is een stapje terug vanuit zijn positie.
Bron?quote:Op zondag 30 april 2006 17:11 schreef methodmich het volgende:
Wilmer Kousemaker naar FC Den Bosch
Nee hoor valt vies tegen. Je kan het beter aaien noemenquote:Op zondag 30 april 2006 20:14 schreef Dick-Schaffa het volgende:
Bosschaart is toch vooral goed in het 'koppen' na de wedstrijd?
Kopjes gevenquote:Op zondag 30 april 2006 21:01 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nee hoor valt vies tegen. Je kan het beter aaien noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |