abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37317297
quote:
Op woensdag 26 april 2006 17:19 schreef Yildiz het volgende:
Maar we hadden het over greenpeace.
Dat geldt voor Greenpeace helemaal.
pi_37318217
Zo ik heb me weer heerlijk uitgesloofd voor de Staat der Nederlanden de afgelopen 2 dagen, en ik stink een uur in de wind.

Tijd voor bier
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  woensdag 26 april 2006 @ 19:16:00 #153
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37319847
quote:
Op woensdag 26 april 2006 18:16 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Zo ik heb me weer heerlijk uitgesloofd voor de Staat der Nederlanden de afgelopen 2 dagen, en ik stink een uur in de wind.

Tijd voor bier
Wat jij allemaal niet voor ons over hebt
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_37321087
quote:
Op woensdag 26 april 2006 19:16 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Wat jij allemaal niet voor ons over hebt
Je moest eens weten hoeveel belastinggeld ik op dit soort dagen door me handen laat gaan.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  woensdag 26 april 2006 @ 19:52:06 #155
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37321193
quote:
Op woensdag 26 april 2006 19:49 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Je moest eens weten hoeveel belastinggeld ik op dit soort dagen door me handen laat gaan.
In verhouding tot andere dagen bedoel je?
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  woensdag 26 april 2006 @ 20:45:01 #156
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_37323392
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_37325024
Iedereen die zich aan de rechterkant van het politieke spectrum bevind is impotent.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37325522
Waren ze in Afrika maar impotent.
pi_37325582
quote:
Op woensdag 26 april 2006 21:39 schreef MrX1982 het volgende:
Waren ze in Afrika maar impotent.
Ach alsof wij hier niet de babyboom hebben gehad. Nu willen die afrikanen even neuken en dan mag dat weer niet. Opzouten nou, de bevolkingsdichtheid is in Westerse landen volgens mij veel hoger dan in afrikaanse landen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37325844
Die babyboom duurt anders wel vrij lang in Afrika maar wel klagen dat ze omkomen van de honger. Dat lijkt me toch wel een verschil met de westerse wereld.
pi_37325877
quote:
Op woensdag 26 april 2006 21:46 schreef MrX1982 het volgende:
Die babyboom duurt anders wel vrij lang in Afrika maar wel klagen dat ze omkomen van de honger. Dat lijkt me toch wel een verschil met de westerse wereld.
De babyboom duurt lang omdat die mensen geen pensioen hebben of bejaardetehuizen. Laat ze lekker neuken, ze sterven daar ook eerder.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37326018
quote:
Op woensdag 26 april 2006 21:47 schreef Mutant01 het volgende:
De babyboom duurt lang omdat die mensen geen pensioen hebben of bejaardetehuizen.
Dat begrijp ik wel toch is het dweilen met de kraan open op deze manier en dan met name in de armere delen van Afrika.
pi_37326098
quote:
Op woensdag 26 april 2006 21:50 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat begrijp ik wel toch is het dweilen met de kraan open op deze manier en dan met name in de armere delen van Afrika.
Er is geen alternatief, niemand bied hen ook een alternatief aan. Dan is het enige alternatief neuken. Zodat je kinderen je tenminste nog kunnen onderhouden als je niet meer kan lopen, anders sterf je erg vroeg.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37326249
quote:
Op woensdag 26 april 2006 21:47 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De babyboom duurt lang omdat die mensen geen pensioen hebben of bejaardetehuizen. Laat ze lekker neuken, ze sterven daar ook eerder.
de marktfundamentalisten in de Westerse wereld weten weer wat goed voor Afrika is natuurlijk
pi_37326261
quote:
Op woensdag 26 april 2006 21:52 schreef Mutant01 het volgende:
Er is geen alternatief, niemand bied hen ook een alternatief aan. Dan is het enige alternatief neuken. Zodat je kinderen je tenminste nog kunnen onderhouden als je niet meer kan lopen, anders sterf je erg vroeg.
Er wordt ze geen alternatief geboden door de lokale corrupte elite. Die steken het geld wat er is liever in hun eigen zakken of kopen er wapens voor. Valt me altijd op. In landen waar men sterft van de honger is er wel geld voor wapens .

Dan kan je wel miljoenen aan ontwikkelingshulp die kant op sturen a)belandt dat vaak bij de verkeerde en b) worden ze dan afhankelijk. Structurele oplossingen zijn nodig helaas met mensen als Jan Pronk zullen die wel nooit komen.
pi_37326288
quote:

[..]

het alternatief is natuurlijk de boot pakken naar Europa, of niet?
pi_37326289
quote:

[..]

Wat dat betreft zijn ze erg asociaal.
pi_37326365
quote:
Op woensdag 26 april 2006 21:56 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

het alternatief is natuurlijk de boot pakken naar Europa, of niet?
Ja, maar dan gaan we hier weer huilen. Dus we willen ze geen ontwikkelingshulp sturen, we willen niet dat ze binnenkomen, en we willen niet dat ze neuken als konijnen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37326389
quote:
Op woensdag 26 april 2006 21:56 schreef pberends het volgende:

[..]

Wat dat betreft zijn ze erg asociaal.
Ja het is erg asociaal jezelf in leven te houden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37326516
De oplossing voor Afrika moet toch echt in Afrika zelf gezocht worden.

Als je kijkt naar Mugabe die verjaagt blanken en gaat dan huilen dat ze terug moeten komen. De mentaliteit is volkomen verkeerd in grote delen van Afrika dat naast de corrupte elite.
pi_37326568
quote:
Op woensdag 26 april 2006 22:02 schreef MrX1982 het volgende:
De oplossing voor Afrika moet toch echt in Afrika zelf gezocht worden.

Als je kijkt naar Mugabe die verjaagt blanken en gaat dan huilen dat ze terug moeten komen. De mentaliteit is volkomen verkeerd in grote delen van Afrika dat naast de corrupte elite.
Ik blijf erbij dat bijna alle westerse ex-kolonies puinhopen zijn. Het valt wel op dat bijna elk land of gebied waar het westen inmenging heeft gehad, het een puinhoop is.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37326577
quote:
Op woensdag 26 april 2006 21:59 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja het is erg asociaal jezelf in leven te houden.
Het is erg asociaal om zomaar kinderen op de wereld te zetten zonder enige toekomst.
pi_37326632
quote:
Op woensdag 26 april 2006 21:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja, maar dan gaan we hier weer huilen. Dus we willen ze geen ontwikkelingshulp sturen, we willen niet dat ze binnenkomen, en we willen niet dat ze neuken als konijnen.
kortom: wass will das Weib der Westen?
pi_37326683
quote:
Op woensdag 26 april 2006 22:03 schreef pberends het volgende:

[..]

Het is erg asociaal om zomaar kinderen op de wereld te zetten zonder enige toekomst.
Alsof zij een toekomst kennen zoals wij die hier kennen. Kinderen "nemen" wij hier ook voor de "lol". Volgens mij denkt niemand hier bij het nemen van een kind erover na. Toekomst, laat me niet lachen zeg. Eendjes neuken ook, hebben hun kinderen enige toekomst!? Het is natuurlijk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37326708
quote:
Op woensdag 26 april 2006 22:04 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

kortom: wass will das Weib der Westen?
Ze willen alles, maar ze willen hun handen niet vies maken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37326744
quote:
Op woensdag 26 april 2006 22:03 schreef Mutant01 het volgende:
Ik blijf erbij dat bijna alle westerse ex-kolonies puinhopen zijn. Het valt wel op dat bijna elk land of gebied waar het westen inmenging heeft gehad, het een puinhoop is.
Je kunt niet het westen de schuld blijven geven. India, de VS, Canada en Australië waren ook westerse koloniën.
pi_37326855
quote:
Op woensdag 26 april 2006 22:05 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Alsof zij een toekomst kennen zoals wij die hier kennen. Kinderen "nemen" wij hier ook voor de "lol". Volgens mij denkt niemand hier bij het nemen van een kind erover na. Toekomst, laat me niet lachen zeg. Eendjes neuken ook, hebben hun kinderen enige toekomst!? Het is natuurlijk.
Eenden kunnen alleen kindjes nemen als aan de nodige behoeften voldaan wordt. Maar Afrikanen nemen kinderen zonder dat daaraan voldaan wordt.
pi_37326911
quote:

[..]

French Guiana doet het anders goed omdat ze nog bij Frankrijk zitten.
pi_37326936
quote:
Op woensdag 26 april 2006 22:07 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Je kunt niet het westen de schuld blijven geven. India, de VS, Canada en Australië waren ook westerse koloniën.
Ja India is fantastisch De VS, Canada en Australie zijn typische voorbeelden waarbij de oorspronkelijke bevolking weggevaagd is.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37326979
quote:
Op woensdag 26 april 2006 22:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja India is fantastisch De VS, Canada en Australie zijn typische voorbeelden waarbij de oorspronkelijke bevolking weggevaagd is.
Zeg je soms nu dat de inheemse bevolking inferieur was?
  woensdag 26 april 2006 @ 22:12:25 #183
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_37327001
quote:

Onzin.... en klinkt als een vrijbrief om Afrika volledig los te laten.

Mijn tante was Z-Afrikaanse (en zwaort), en ze had daar een iets andere mening over.
pi_37327048
quote:

[..]

Wat dat betreft waren Europese immigranten zo slecht nog niet. Een stukje land, stelde niets voor, er kwamen Europese immigranten en ze werden top of the world-nations.
pi_37327059
quote:
Op woensdag 26 april 2006 22:12 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Onzin.... en klinkt als een vrijbrief om Afrika volledig los te laten.

Mijn tante was Z-Afrikaanse (en zwaort), en ze had daar een iets andere mening over.
Wat is onzin? Feiten, de overgrote meerderheid van de landen waarbij Westerse inmenging is geweest zijn nu gewoon helemaal kapot en gaar.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37327093
quote:
Op woensdag 26 april 2006 22:13 schreef pberends het volgende:

[..]

Wat dat betreft waren Europese immigranten zo slecht nog niet. Een stukje land, stelde niets voor, er kwamen Europese immigranten en ze werden top of the world-nations.
Ja, Europese immigranten waren inderdaad niet zo slecht, kleine holocaustjes uitvoeren waren ze goed in
Allah Al Watan Al Malik
pi_37327102
quote:
India is nu toch goed in opkomst .

Maar impliceer je nu dat een kolonie pas echt goed kan ontwikkelen als de oorspronkelijke bewoners worden weggevaagd .
pi_37327115
quote:

[..]

Marokkanen kwamen naar het arme Nederland dat niets voorstelde. Nu ze er eindelijk zijn behoort Nederland tot de top. Ze namen terecht een voorbeeld aan Europese immigranten.
  woensdag 26 april 2006 @ 22:15:26 #189
89730 Drugshond
pi_37327128
quote:
Op woensdag 26 april 2006 22:13 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat is onzin? Feiten, de overgrote meerderheid van de landen waarbij Westerse inmenging is geweest zijn nu gewoon helemaal kapot en gaar.
Ik kan je niet helemaal ongelijk geven.... maar kun je een paar landen opnoemen zonder inmening die wel voortvarend door het leven gaan.
pi_37327190
quote:
Voordeel is dat Europeanen hun cultuur en gebruiken konden importeren. Lukte overigens ook niet altijd. Zoals op Groenland.

Maar dikwijls lukte het wel.
  woensdag 26 april 2006 @ 22:16:55 #191
89730 Drugshond
pi_37327205
quote:
Op woensdag 26 april 2006 22:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja, Europese immigranten waren inderdaad niet zo slecht, kleine holocaustjes uitvoeren waren ze goed in
Ja ja, trek nog een biertje open.

Ruwanda was zeker ook een W-Europees complot.
pi_37327206
quote:
Op woensdag 26 april 2006 22:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Die inheemse volken zelf schonden de mensenrechten ook massaal op hun eigen bevolking, maarja het is een volk met eigen cultuur he, daar moet je respect voor hebben.
pi_37327216
quote:
Op woensdag 26 april 2006 22:14 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

India is nu toch goed in opkomst .

Maar impliceer je nu dat een kolonie pas echt goed kan ontwikkelen als de oorspronkelijke bewoners worden weggevaagd .
India is nogsteeds armer dan bijv een willekeurig Noord-Afrikaans land.

En nee dat impliceer ik niet, ik zeg dat het slechte voorbeelden zijn, aangezien de Westerlingen daar a) nogsteeds zitten b) de oorspronkelijke bevolking dus bijna uitgestorven is, als jij punt b nu iets "goeds" vind, weet ik het niet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37327262
quote:
Op woensdag 26 april 2006 22:15 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ik kan je niet helemaal ongelijk geven.... maar kun je een paar landen opnoemen zonder inmening die wel voortvarend door het leven gaan.
Er zijn praktisch geen landen op te noemen waarbij geen sprake is van inmenging. DIe zijn schaars.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37327303
quote:
Op woensdag 26 april 2006 22:16 schreef pberends het volgende:

[..]

Die inheemse volken zelf schonden de mensenrechten ook massaal op hun eigen bevolking, maarja het is een volk met eigen cultuur he, daar moet je respect voor hebben.
Oh, dat praat het wegvagen van die inheemse volken natuurlijk goed. Lekkere relativeren pberends
Allah Al Watan Al Malik
pi_37327345
quote:
Op woensdag 26 april 2006 22:16 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ja ja, trek nog een biertje open.

Ruwanda was zeker ook een W-Europees complot.
Ruwanda was toch een Belgische ex-kolonie
Allah Al Watan Al Malik
pi_37327349
quote:
Op woensdag 26 april 2006 22:10 schreef pberends het volgende:

[..]

French Guiana doet het anders goed omdat ze nog bij Frankrijk zitten.
Frankrijk is dan ook een geval apart natuurlijk, je onafhankelijk verklaren van Frankrijk wordt daar bijna beschouwd als een halsmisdaad
pi_37327393
quote:
Op woensdag 26 april 2006 22:17 schreef Mutant01 het volgende:
India is nogsteeds armer dan bijv een willekeurig Noord-Afrikaans land.
Toch zitten ze zwaar in de lift ondanks de verschillen. Daar kan mening Afrikaans land een puntje aan zuigen.
quote:
En nee dat impliceer ik niet, ik zeg dat het slechte voorbeelden zijn, aangezien de Westerlingen daar a) nogsteeds zitten b) de oorspronkelijke bevolking dus bijna uitgestorven is, als jij punt b nu iets "goeds" vind, weet ik het niet.
Dat Europeanen niet altijd even netjes zijn om gegaan met de lokale bevolking is vanuit de huidige tijd verwerpelijk maar ik trek verder geen boetekleed aan.
pi_37327407
quote:
Op woensdag 26 april 2006 22:19 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

Frankrijk is dan ook een geval apart natuurlijk, je onafhankelijk verklaren van Frankrijk wordt daar bijna beschouwd als een halsmisdaad
Dat land heeft 200.000 inwoners
Allah Al Watan Al Malik
pi_37327417
quote:
Op woensdag 26 april 2006 22:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Oh, dat praat het wegvagen van die inheemse volken natuurlijk goed. Lekkere relativeren pberends
Nee, dat praat het niet goed omdat wij westerse normen en waarden hebben. Daarmee zeg je eigenlijk dat de westerse beschaving superieur is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')