abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37317297
quote:
Op woensdag 26 april 2006 17:19 schreef Yildiz het volgende:
Maar we hadden het over greenpeace.
Dat geldt voor Greenpeace helemaal.
pi_37318217
Zo ik heb me weer heerlijk uitgesloofd voor de Staat der Nederlanden de afgelopen 2 dagen, en ik stink een uur in de wind.

Tijd voor bier
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  woensdag 26 april 2006 @ 19:16:00 #153
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37319847
quote:
Op woensdag 26 april 2006 18:16 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Zo ik heb me weer heerlijk uitgesloofd voor de Staat der Nederlanden de afgelopen 2 dagen, en ik stink een uur in de wind.

Tijd voor bier
Wat jij allemaal niet voor ons over hebt
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_37321087
quote:
Op woensdag 26 april 2006 19:16 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Wat jij allemaal niet voor ons over hebt
Je moest eens weten hoeveel belastinggeld ik op dit soort dagen door me handen laat gaan.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  woensdag 26 april 2006 @ 19:52:06 #155
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37321193
quote:
Op woensdag 26 april 2006 19:49 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Je moest eens weten hoeveel belastinggeld ik op dit soort dagen door me handen laat gaan.
In verhouding tot andere dagen bedoel je?
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  woensdag 26 april 2006 @ 20:45:01 #156
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_37323392
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_37325024
Iedereen die zich aan de rechterkant van het politieke spectrum bevind is impotent.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37325522
Waren ze in Afrika maar impotent.
pi_37325582
quote:
Op woensdag 26 april 2006 21:39 schreef MrX1982 het volgende:
Waren ze in Afrika maar impotent.
Ach alsof wij hier niet de babyboom hebben gehad. Nu willen die afrikanen even neuken en dan mag dat weer niet. Opzouten nou, de bevolkingsdichtheid is in Westerse landen volgens mij veel hoger dan in afrikaanse landen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37325844
Die babyboom duurt anders wel vrij lang in Afrika maar wel klagen dat ze omkomen van de honger. Dat lijkt me toch wel een verschil met de westerse wereld.
pi_37325877
quote:
Op woensdag 26 april 2006 21:46 schreef MrX1982 het volgende:
Die babyboom duurt anders wel vrij lang in Afrika maar wel klagen dat ze omkomen van de honger. Dat lijkt me toch wel een verschil met de westerse wereld.
De babyboom duurt lang omdat die mensen geen pensioen hebben of bejaardetehuizen. Laat ze lekker neuken, ze sterven daar ook eerder.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37326018
quote:
Op woensdag 26 april 2006 21:47 schreef Mutant01 het volgende:
De babyboom duurt lang omdat die mensen geen pensioen hebben of bejaardetehuizen.
Dat begrijp ik wel toch is het dweilen met de kraan open op deze manier en dan met name in de armere delen van Afrika.
pi_37326098
quote:
Op woensdag 26 april 2006 21:50 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat begrijp ik wel toch is het dweilen met de kraan open op deze manier en dan met name in de armere delen van Afrika.
Er is geen alternatief, niemand bied hen ook een alternatief aan. Dan is het enige alternatief neuken. Zodat je kinderen je tenminste nog kunnen onderhouden als je niet meer kan lopen, anders sterf je erg vroeg.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37326249
quote:
Op woensdag 26 april 2006 21:47 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De babyboom duurt lang omdat die mensen geen pensioen hebben of bejaardetehuizen. Laat ze lekker neuken, ze sterven daar ook eerder.
de marktfundamentalisten in de Westerse wereld weten weer wat goed voor Afrika is natuurlijk
pi_37326261
quote:
Op woensdag 26 april 2006 21:52 schreef Mutant01 het volgende:
Er is geen alternatief, niemand bied hen ook een alternatief aan. Dan is het enige alternatief neuken. Zodat je kinderen je tenminste nog kunnen onderhouden als je niet meer kan lopen, anders sterf je erg vroeg.
Er wordt ze geen alternatief geboden door de lokale corrupte elite. Die steken het geld wat er is liever in hun eigen zakken of kopen er wapens voor. Valt me altijd op. In landen waar men sterft van de honger is er wel geld voor wapens .

Dan kan je wel miljoenen aan ontwikkelingshulp die kant op sturen a)belandt dat vaak bij de verkeerde en b) worden ze dan afhankelijk. Structurele oplossingen zijn nodig helaas met mensen als Jan Pronk zullen die wel nooit komen.
pi_37326288
quote:

[..]

het alternatief is natuurlijk de boot pakken naar Europa, of niet?
pi_37326289
quote:

[..]

Wat dat betreft zijn ze erg asociaal.
pi_37326365
quote:
Op woensdag 26 april 2006 21:56 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

het alternatief is natuurlijk de boot pakken naar Europa, of niet?
Ja, maar dan gaan we hier weer huilen. Dus we willen ze geen ontwikkelingshulp sturen, we willen niet dat ze binnenkomen, en we willen niet dat ze neuken als konijnen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37326389
quote:
Op woensdag 26 april 2006 21:56 schreef pberends het volgende:

[..]

Wat dat betreft zijn ze erg asociaal.
Ja het is erg asociaal jezelf in leven te houden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37326516
De oplossing voor Afrika moet toch echt in Afrika zelf gezocht worden.

Als je kijkt naar Mugabe die verjaagt blanken en gaat dan huilen dat ze terug moeten komen. De mentaliteit is volkomen verkeerd in grote delen van Afrika dat naast de corrupte elite.
pi_37326568
quote:
Op woensdag 26 april 2006 22:02 schreef MrX1982 het volgende:
De oplossing voor Afrika moet toch echt in Afrika zelf gezocht worden.

Als je kijkt naar Mugabe die verjaagt blanken en gaat dan huilen dat ze terug moeten komen. De mentaliteit is volkomen verkeerd in grote delen van Afrika dat naast de corrupte elite.
Ik blijf erbij dat bijna alle westerse ex-kolonies puinhopen zijn. Het valt wel op dat bijna elk land of gebied waar het westen inmenging heeft gehad, het een puinhoop is.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37326577
quote:
Op woensdag 26 april 2006 21:59 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja het is erg asociaal jezelf in leven te houden.
Het is erg asociaal om zomaar kinderen op de wereld te zetten zonder enige toekomst.
pi_37326632
quote:
Op woensdag 26 april 2006 21:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja, maar dan gaan we hier weer huilen. Dus we willen ze geen ontwikkelingshulp sturen, we willen niet dat ze binnenkomen, en we willen niet dat ze neuken als konijnen.
kortom: wass will das Weib der Westen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')