Dat geldt voor Greenpeace helemaal.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:19 schreef Yildiz het volgende:
Maar we hadden het over greenpeace.
Wat jij allemaal niet voor ons over hebtquote:Op woensdag 26 april 2006 18:16 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Zo ik heb me weer heerlijk uitgesloofd voor de Staat der Nederlanden de afgelopen 2 dagen, en ik stink een uur in de wind.
Tijd voor bier
Je moest eens weten hoeveel belastinggeld ik op dit soort dagen door me handen laat gaan.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:16 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Wat jij allemaal niet voor ons over hebt
In verhouding tot andere dagen bedoel je?quote:Op woensdag 26 april 2006 19:49 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel belastinggeld ik op dit soort dagen door me handen laat gaan.
Ach alsof wij hier niet de babyboom hebben gehad. Nu willen die afrikanen even neuken en dan mag dat weer niet. Opzouten nou, de bevolkingsdichtheid is in Westerse landen volgens mij veel hoger dan in afrikaanse landen.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:39 schreef MrX1982 het volgende:
Waren ze in Afrika maar impotent.
De babyboom duurt lang omdat die mensen geen pensioen hebben of bejaardetehuizen. Laat ze lekker neuken, ze sterven daar ook eerder.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:46 schreef MrX1982 het volgende:
Die babyboom duurt anders wel vrij lang in Afrika maar wel klagen dat ze omkomen van de honger. Dat lijkt me toch wel een verschil met de westerse wereld.
Dat begrijp ik wel toch is het dweilen met de kraan open op deze manier en dan met name in de armere delen van Afrika.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:47 schreef Mutant01 het volgende:
De babyboom duurt lang omdat die mensen geen pensioen hebben of bejaardetehuizen.
Er is geen alternatief, niemand bied hen ook een alternatief aan. Dan is het enige alternatief neuken. Zodat je kinderen je tenminste nog kunnen onderhouden als je niet meer kan lopen, anders sterf je erg vroeg.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:50 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel toch is het dweilen met de kraan open op deze manier en dan met name in de armere delen van Afrika.
de marktfundamentalisten in de Westerse wereld weten weer wat goed voor Afrika is natuurlijkquote:Op woensdag 26 april 2006 21:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De babyboom duurt lang omdat die mensen geen pensioen hebben of bejaardetehuizen. Laat ze lekker neuken, ze sterven daar ook eerder.
Er wordt ze geen alternatief geboden door de lokale corrupte elite. Die steken het geld wat er is liever in hun eigen zakken of kopen er wapens voor. Valt me altijd op. In landen waar men sterft van de honger is er wel geld voor wapensquote:Op woensdag 26 april 2006 21:52 schreef Mutant01 het volgende:
Er is geen alternatief, niemand bied hen ook een alternatief aan. Dan is het enige alternatief neuken. Zodat je kinderen je tenminste nog kunnen onderhouden als je niet meer kan lopen, anders sterf je erg vroeg.
het alternatief is natuurlijk de boot pakken naar Europa, of niet?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er is geen alternatief, niemand bied hen ook een alternatief aan. Dan is het enige alternatief neuken. Zodat je kinderen je tenminste nog kunnen onderhouden als je niet meer kan lopen, anders sterf je erg vroeg.
Wat dat betreft zijn ze erg asociaal.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, maar dan gaan we hier weer huilen. Dus we willen ze geen ontwikkelingshulp sturen, we willen niet dat ze binnenkomen, en we willen niet dat ze neuken als konijnen.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:56 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
het alternatief is natuurlijk de boot pakken naar Europa, of niet?
Ja het is erg asociaal jezelf in leven te houden.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn ze erg asociaal.
Ik blijf erbij dat bijna alle westerse ex-kolonies puinhopen zijn. Het valt wel op dat bijna elk land of gebied waar het westen inmenging heeft gehad, het een puinhoop is.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:02 schreef MrX1982 het volgende:
De oplossing voor Afrika moet toch echt in Afrika zelf gezocht worden.
Als je kijkt naar Mugabe die verjaagt blanken en gaat dan huilen dat ze terug moeten komen. De mentaliteit is volkomen verkeerd in grote delen van Afrika dat naast de corrupte elite.
Het is erg asociaal om zomaar kinderen op de wereld te zetten zonder enige toekomst.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja het is erg asociaal jezelf in leven te houden.
kortom: wass will das Weib der Westen?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, maar dan gaan we hier weer huilen. Dus we willen ze geen ontwikkelingshulp sturen, we willen niet dat ze binnenkomen, en we willen niet dat ze neuken als konijnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |