Kutquote:Op maandag 24 april 2006 21:01 schreef Xilantof het volgende:
waarom wijst de penis de andere kant op?
Niet???quote:Op maandag 24 april 2006 21:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik ga dat ook nemen, maar de ontwikkelingen op het gebied van bewegende tattoo's zijn nog niet echt ver.
Hoofdletter he.quote:Op maandag 24 april 2006 21:05 schreef SHE het volgende:
en no offence, maar was die tattoeerder dronken? de lijnen zijn niet recht, die L links is veel te dik ingekleurd...
jeetje
Wat denk je zelf..quote:Op maandag 24 april 2006 21:05 schreef zoalshetis het volgende:
geestig topic! mooi geshopt.
Hij was wel aan de whiskey :quote:Op maandag 24 april 2006 21:05 schreef SHE het volgende:
en no offence, maar was die tattoeerder dronken? de lijnen zijn niet recht, die L links is veel te dik ingekleurd...
jeetje
quote:Op maandag 24 april 2006 21:05 schreef SHE het volgende:
jeetje
Piem0l = opgewonden = tong uitsteken...quote:Op maandag 24 april 2006 21:08 schreef SHE het volgende:
waarom steekt die jongen steeds zijn tong uit?
Om te laten zien dat ie een tongpiercing heeft natuurlijk!quote:Op maandag 24 april 2006 21:08 schreef SHE het volgende:
waarom steekt die jongen steeds zijn tong uit?
Het is echt....quote:Op maandag 24 april 2006 21:06 schreef Isabeau het volgende:
Dit moet gewoon nep zijn
En anders...nou ja, sterkte
Maar jij komt uit Emmen, zelfs als je een klap voor je bek krijgt zeg je nog dat je niet werd geraaktquote:
Daar staat me ook vaag iets van bij jaquote:Op maandag 24 april 2006 21:09 schreef woeeiiii het volgende:
was dr niet eerder zon iemand op fok, met een tattoo van de naam van zn vriendin op zn arm. Alleen was de naam fout geschreven ofzo![]()
alcohol ontsmet, dus waarom niet..quote:Op maandag 24 april 2006 21:09 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is niet gebruikt om te ontsmetten mag ik aan nemen.
Jij komt ook uit Emmen.quote:Op maandag 24 april 2006 21:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar jij komt uit Emmen, zelfs als je een klap voor je bek krijgt zeg je nog dat je niet werd geraakt![]()
Denk je dat ie die met zo'n tattoo nog krijgt dan?quote:Op maandag 24 april 2006 21:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Leg die tattoo maar eens uit aan je kleinkinderen later .....
Niet iedereen heeft een kinderwens.quote:Op maandag 24 april 2006 21:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Leg die tattoo maar eens uit aan je kleinkinderen later .....
Stel, je ontmoet een leuke vent. Alles is leuk aan hem en dan gaat z'n t-shirt uit en zie je dit.quote:
Omdat aan de tattoo te zien is dat meneer de tatoeerder het ook wel lekker vindt.quote:Op maandag 24 april 2006 21:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
alcohol ontsmet, dus waarom niet..
Link?!quote:Op maandag 24 april 2006 21:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar staat me ook vaag iets van bij ja
En?quote:Op maandag 24 april 2006 21:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Stel, je ontmoet een leuke vent. Alles is leuk aan hem en dan gaat z'n t-shirt uit en zie je dit.
Ik hoop het ookquote:
Ja, dat is mijn grote vrees ook inderdaad.quote:Op maandag 24 april 2006 21:14 schreef SHE het volgende:
[..]
matig is het zeker...maar het ziet er verdomde serieus uit
jah je voorhoofd had een betere plek geweest. je avatar zet je toch ook niet onder je sigquote:
Nah, er knappen mensen af op mindere dingenquote:Op maandag 24 april 2006 21:14 schreef Rekkie het volgende:
Een wijf dat zo kortzichtig is duikt vast letterlijk het bed in!
Die is wel heel erg gaaf zeg!quote:Op maandag 24 april 2006 21:14 schreef Razor21 het volgende:
En deze tattoo is lang niet zo erg als de backbone van de Tattoeerder zelf :
[afbeelding]
Oh maar dàt is wel mooi!quote:Op maandag 24 april 2006 21:14 schreef Razor21 het volgende:
[afbeelding]
En ook niet natuurlijk. Maar denk ook niet dat de TS een dergelijk meid wenst.quote:Op maandag 24 april 2006 21:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nah, er knappen mensen af op mindere dingen![]()
een vrouw gelukig maken met dank van fok dus help mijquote:Op maandag 24 april 2006 21:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar staat me ook vaag iets van bij ja
Dat was dus de dader, die FRIENS liet staan zonder D erinquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:43 schreef Brighteyes het volgende:
Tsja... ik vind de tekst nou niet echt romantisch.
En eigenlijk vind ik het ook wat saai om het gelijk al meteen de volgende dag weet terug te doen.
Net of je zelf niks kan verzinnen.
Kan je niks anders verzinnen?
Nou ja goed, je tekst... Ik heb in kleine letters de verbeteringen aangegeven.
RW
I LIKE THE NOTE YOU HAD written to ME
SO here IS MY NOTE BACK to YOU
YOUr LOVE MAKES ME HAPPY WITH everything
I would GIVE YOU THE STARS IF I could BUT I can'tSO I GIVE YOU THIS NOTE
AND MY LOVE FOR ever
WE HAVE BEEN IN FIGHTS AND I kNOW THAT WAS NOT nice
AND I agree with the three words for our love:
FRIENS-FOREVER-STRONG
I LOVE YOU RAMONA
THE BREAKFAST IS DOWNSTAIRS
RR
Die zin over dat breakfast... ik zou daar iets van maken 'There is a surprise for you downstairs'.
Ik vind dit net even iets te klinisch.
Maar goed, zoals ik zei, ik vind het al te suf voor woorden dat jij exact hetzelfde doet voor haar als zij voor jou.
En een tip voor de volgende keer... Gebruik gewoon nederlands als je engels echt zo beroerd is als uit dat stukje hierboven blijkt... komt veel oprechter over dan dat steenkolenengels.
Dat was een kloon van Croupouquequote:Op maandag 24 april 2006 21:09 schreef woeeiiii het volgende:
was dr niet eerder zon iemand op fok, met een tattoo van de naam van zn vriendin op zn arm. Alleen was de naam fout geschreven ofzo![]()
Dat bedoel ik met 'de meeste meuk'...quote:Op maandag 24 april 2006 21:14 schreef Razor21 het volgende:
[afbeelding]
Weet ik ook niet vond het wel grappig staan...quote:Op maandag 24 april 2006 21:16 schreef Bijsmaak het volgende:
Waarom "Look Slet" ipv "Kijk Slet" of "Look Slut".
Ach, wat maakt het uit.![]()
Ik niets...oud collega van mequote:Op maandag 24 april 2006 21:19 schreef XiChico het volgende:
Hoeveel heb je er voor moeten betalen?
quote:Op maandag 24 april 2006 21:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ach, als je nog wat wilt varieren, kan je nog "knof" of "bies" voor slet laten zetten.
*proest*quote:Op maandag 24 april 2006 21:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ach, als je nog wat wilt varieren, kan je nog "knof" of "bies" voor slet laten zetten.
Yep, RobbieRicardo, briljante kloon van Croupouque.. Ik mis RR's persoonlijkheid, hij leeft echt naar mijn idee, met zijn stuk Jupiter en dergelijkequote:Op maandag 24 april 2006 21:16 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
een vrouw gelukig maken met dank van fok dus help mij
Dit is t topic, de fotos die erin staan zijn helaas verlopen![]()
Hopelijk heeft iemand ze nog ergens staan.
[..]
Dat was dus de dader, die FRIENS liet staan zonder D erin![]()
![]()
[afbeelding]
Friens Forever Strong![]()
Dat was die hoax van Croupouque.quote:Op maandag 24 april 2006 21:16 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
een vrouw gelukig maken met dank van fok dus help mij
Dit is t topic, de fotos die erin staan zijn helaas verlopen![]()
Hopelijk heeft iemand ze nog ergens staan.
[..]
Dat was dus de dader, die FRIENS liet staan zonder D erin![]()
![]()
[afbeelding]
Friens Forever Strong![]()
Tsja, soms rijdt iemand z'n auto met een dronken kop tegen een boom. Denk ik ook niet 'stoer', denk ik eerder wat anders.quote:Op maandag 24 april 2006 21:22 schreef Leso_Varen het volgende:
DudeWel stoer dat je het doet trouwens, maar ik zou noooit aan zo iets beginnen
![]()
ik heb een bewegende avatar, dat zou té kenker pijn doen..quote:Op maandag 24 april 2006 21:00 schreef Razor21 het volgende:
[afbeelding]
Resultaat vanmiddag in Amsterdam :
[afbeelding]
En het deed kenker pijn :
[afbeelding]
Zo en nu gaan jullie van jullie avatar ook een tattoo maken![]()
ja een attoo zetten en een auto in elkaar rijden is inderdaad bijna hetzelfdequote:Op maandag 24 april 2006 21:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tsja, soms rijdt iemand z'n auto met een dronken kop tegen een boom. Denk ik ook niet 'stoer', denk ik eerder wat anders.
Jij hebt ook je avatar als tattoo, dus niet zeuren...quote:Op maandag 24 april 2006 21:24 schreef Atrimar het volgende:
![]()
Staan er nog kleine letters bij?
biesLOOK verSLETen ...
Wat een lachertje!
![]()
Zal mij een reet roesten...laat ze maar lekker kijken en lullen....quote:Op maandag 24 april 2006 21:23 schreef Lunar het volgende:
Zal jij even stoer zijn op het strand en in het zwembad
Hee Bupatih, die kikker lijkt me een gave tattoo...quote:
Goed punt!quote:Op maandag 24 april 2006 21:25 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Jij hebt ook je avatar als tattoo, dus niet zeuren...
quote:Op maandag 24 april 2006 21:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tsja, soms rijdt iemand z'n auto met een dronken kop tegen een boom. Denk ik ook niet 'stoer', denk ik eerder wat anders.
Doe je die ook als tattooquote:Op maandag 24 april 2006 21:28 schreef longinus het volgende:
Ik vindt hem mooi, doet me denken aan mijn avatar.
vlgens ene engles odnerzeok si tid ene kt tateogaquote:Op maandag 24 april 2006 21:16 schreef PeZu het volgende:
die edding stift
resepct, tis tenmisnte een originele tat, gegarandeerd dat niemand eer zo een heeft
is die ander toch leukerquote:Op maandag 24 april 2006 21:29 schreef Razor21 het volgende:
Misschien deze nog op mijn rug in het klein wel in kleur dan :
[[url=http://xs78.xs.to/pics/06171/s5_ninjaboek.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op maandag 24 april 2006 21:29 schreef birdydontfly het volgende:
ik hoop zooooo voor je dat dit nep is
juist niet!quote:Op maandag 24 april 2006 21:29 schreef birdydontfly het volgende:
ik hoop zooooo voor je dat dit nep is
huh? dat is een andere plek....quote:Op maandag 24 april 2006 21:30 schreef Razor21 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij echt echt..![]()
Ga je gang.quote:Op maandag 24 april 2006 21:27 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
Hee Bupatih, die kikker lijkt me een gave tattoo...![]()
7pins plusquote:Op maandag 24 april 2006 21:32 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
een een andere tattoo..
welke photshopplugin is dit?
Onderbeen die had ik al een tijdjequote:
okee ga maar liggen, ik pak mijn dartssetje met pot oostindische inkt..quote:
Waarom zeg je dan 'eindelijk mijn avatar als tattoo' als je hem al hadquote:
iddquote:
kletskousquote:
je bent een heldquote:Op maandag 24 april 2006 21:32 schreef Razor21 het volgende:
Hier de skills van die gozer :
[afbeelding]
![]()
mijn onderbeen heb ik al mijn hele leven, alletwee zelfsquote:
Minstens, het wordt hoe langer hoe ergerquote:
wacht maar af, over een aantal jaren zit hij er helemaal onder, net een soort van lookslet behang..quote:Op maandag 24 april 2006 21:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan 'eindelijk mijn avatar als tattoo' als je hem al had
Nu geloof ik het helemaal niet meer.
Vond ik een leukere Topic Titel voor in Onzin...quote:Op maandag 24 april 2006 21:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan 'eindelijk mijn avatar als tattoo' als je hem al had
Nu geloof ik het helemaal niet meer.
Nee hoor hoezo val ik door de mand? Die op mijn onderbeen is van vorig jaar zomer...en deze vanmiddag laten zetten.quote:Op maandag 24 april 2006 21:36 schreef bier_hier het volgende:
je valt door de mand vriend
Het is ook onzinquote:Op maandag 24 april 2006 21:36 schreef Razor21 het volgende:
Vond ik een leukere Topic Titel voor in Onzin...
ik geloof je niet meer iigquote:Op maandag 24 april 2006 21:37 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee hoor hoezo val ik door de mand? Die op mijn onderbeen is van vorig jaar zomer...en deze vanmiddag laten zetten.
oh past precies op de knokkels ene hand look andere hand sletquote:Op maandag 24 april 2006 21:36 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
wacht maar af, over een aantal jaren zit hij er helemaal onder, net een soort van lookslet behang..![]()
Denk maar dat het onzin is...het is echt echt kindertjesquote:Op maandag 24 april 2006 21:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is ook onzin![]()
En anders ga je maar gewoon voor het look slet behang
als je goed kijkt zie je ook dat de tats echt zijnquote:Op maandag 24 april 2006 21:37 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee hoor hoezo val ik door de mand? Die op mijn onderbeen is van vorig jaar zomer...en deze vanmiddag laten zetten.
laat eens zien! zorg ervoor dat je een biertje naast je tatoo houdt. dan weten we of het echt is.quote:Op maandag 24 april 2006 21:37 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Oh ok verkeerd gelezenquote:Op maandag 24 april 2006 21:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je goed kijkt zie je ook dat de tats echt zijn![]()
ik zei alleen maar dat het een andere plek was ik impliceerd niet dat hjet nep was....
maar goed
2x dezelfde gare tattoo ,quote:Op maandag 24 april 2006 21:37 schreef Razor21 het volgende:
[..]
dat doen er meer.....quote:
Wat heeft een bier er nu mee te maken.quote:Op maandag 24 april 2006 21:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
laat eens zien! zorg ervoor dat je een biertje naast je tatoo houdt. dan weten we of het echt is.
als hij het relief wat onstaat na het aanbrengen van een tatoo kan fotoshoppen dan neem ik zo'n tatooquote:Op maandag 24 april 2006 21:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik hoop toch echt dat TS gewoon heel goed kan fotoshoppen!
als het smaak was geweest...quote:Op maandag 24 april 2006 21:44 schreef Bijsmaak het volgende:
Tja, smaken verschillen heel erg.
Met een pijltje erbij: "Daar zit ie ergens."quote:Op maandag 24 april 2006 21:44 schreef immortalsean het volgende:
nu nog zoiets net boven z'n lul:
[afbeelding]
Nare bijsmaak krijg je ervan of niet?quote:Op maandag 24 april 2006 21:44 schreef Bijsmaak het volgende:
quote:Op maandag 24 april 2006 21:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Met een pijltje erbij: "Daar zit ie ergens."
that's what friens are for.....quote:Op maandag 24 april 2006 21:45 schreef RobbieRicardo het volgende:
goede tatoo je moet niet denken wat de andere ervan denken want wat jij ervan denkt dat is wate r telt in dit leven mooi ontwerp dus en je moet hem met grote trots dragen je tatoo.
groeten
wat erg voor jequote:Op maandag 24 april 2006 21:42 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Wat heeft een bier er nu mee te maken.![]()
![]()
Hier nog een keer alle foto' s :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer foto's heb ik even niet camera ligt niet hier namelijk
mijn grapje, wat doe je!!!quote:Op maandag 24 april 2006 21:46 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nare bijsmaak krijg je ervan of niet?![]()
Er zit geen enkele smaak aan!quote:Op maandag 24 april 2006 21:44 schreef Bijsmaak het volgende:
jij hebt ook zo'n tatoo?quote:Op maandag 24 april 2006 21:50 schreef SuckMyBallsLickMy het volgende:
Dit is toch al heel oud? Die foto's komen me erg bekend voor
Ik heb daarboven toch al gepost hoe de vork in de steel zit!quote:Op maandag 24 april 2006 21:50 schreef SuckMyBallsLickMy het volgende:
Dit is toch al heel oud? Die foto's komen me erg bekend voor
is dat er op geslipt?quote:Op maandag 24 april 2006 21:51 schreef Combs het volgende:
Ik heb 'Hendig Sjiek' op mijn rug staan, ik maak morgen foto's.
dat kloptquote:Op maandag 24 april 2006 21:53 schreef Bosbeetle het volgende:
het neemt niet weg dat er dus wel iemand een look slet tatoo heeft
Haha, dat is dan wel weer waar, en ook nog eens 2!quote:Op maandag 24 april 2006 21:53 schreef Bosbeetle het volgende:
het neemt niet weg dat er dus wel iemand een look slet tatoo heeft
Dan nietquote:Op maandag 24 april 2006 21:55 schreef pooier het volgende:
dat ben jij niet razor21...
en je weet ook niet waarom je het Look Slet hebt genoemt ipv look slut ofzo...
terwijl op de website er wel meer over opstaat...
en de foto's zijn van augustus 2005 sávonds?
laat eerst maar nog wat andere fotos zien...
in je fotoboek staat ook niks trouwens
Of: "mijn rug, wat doe je"quote:Op maandag 24 april 2006 21:55 schreef Bosbeetle het volgende:
Heel groot "kankerkachel" op je rug of "Ik heb hem toch zelf gekocht whehehehe"
quote:
Gewoon compleet negeren he! Als je nu foto's van die gast met die scanners gepost had was ik er nooit achteraan gegaan!quote:
of je neemt een tatoo van een kooiquote:
(niet doen beeb)quote:Op maandag 24 april 2006 21:58 schreef Razor21 het volgende:
Of op je rug :
Bagger verwijderd door flugeltje
Oja mijn Scanman topicquote:Op maandag 24 april 2006 21:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Gewoon compleet negeren he! Als je nu foto's van die gast met die scanners gepost had was ik er nooit achteraan gegaan!
En dan groot op je buik, een pijl.. met STOM -->quote:
Gewoon bij hem thuis....quote:Op maandag 24 april 2006 22:00 schreef TheSorrow het volgende:
Bij welke tattoo shop ben je geweest? Lijkt me een erg coole gast die die tattoo gezet heeft, aan de foto's te zien
quote:Op maandag 24 april 2006 22:01 schreef TheSorrow het volgende:
Niet eens een KVK tattooerder? (dubbel o?)
Die bij de KVK ingeschreven staat dus
het is gewoon een hoax hoorquote:Op maandag 24 april 2006 22:01 schreef TheSorrow het volgende:
Niet eens een KVK tattooerder? (dubbel o?)
Die bij de KVK ingeschreven staat dus
vergeet je hem niet in te smerenquote:Op maandag 24 april 2006 22:05 schreef Razor21 het volgende:
Hey ik ga in bed liggen...tot morgen fokkertjes![]()
![]()
![]()
vergeet niet je tatoo met vaseline in te smerenquote:Op maandag 24 april 2006 22:05 schreef Razor21 het volgende:
Hey ik ga in bed liggen...tot morgen fokkertjes![]()
![]()
![]()
u winquote:
ik twijfelde nog over de woorden vaseline en piemol....quote:
Op iets waar niets op terug slaatquote:Op maandag 24 april 2006 22:50 schreef Maikuuul het volgende:
Look Slet ? waar slaat dat op /
om een plaatje op je arm te krijgen, domme mappyquote:Op maandag 24 april 2006 22:53 schreef ehqo het volgende:
Waarom laat je zoeen halfgare drugsgabber met een naald inkt in je arm prikken?
Ja maar een halfgare drugsgabber.quote:Op maandag 24 april 2006 22:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
om een plaatje op je arm te krijgen, domme mappy
maakt het uit wie het doet? zolang het resultaat maa naar behoren is mappyquote:
Maar dat weet je niet op voorhand he. Ik zou het niet vertrouwen.quote:Op maandag 24 april 2006 22:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
maakt het uit wie het doet? zolang het resultaat maa naar behoren is mappy
nee je kan van te voren nooit weten of een tatoooerder goed zijn werk doet of niet, het is namelijk onmogelijk om referenties te tjekkenquote:Op maandag 24 april 2006 23:06 schreef ehqo het volgende:
[..]
Maar dat weet je niet op voorhand he. Ik zou het niet vertrouwen.
Soms hangt er een diploma aan de muur, dan zit je automatisch gebakken, vanzelf.quote:Op maandag 24 april 2006 23:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee je kan van te voren nooit weten of een tatoooerder goed zijn werk doet of niet, het is namelijk onmogelijk om referenties te tjekken![]()
de tats en fotos zijn iig echtquote:Op maandag 24 april 2006 23:13 schreef Paltos het volgende:
RR-achtige stunt?
Leuk weekend gehad, met je 48 uur?quote:Op maandag 24 april 2006 23:13 schreef Paltos het volgende:
RR-achtige stunt?
Of die van mijquote:Op maandag 24 april 2006 23:19 schreef xman het volgende:
Lijkt me trouwens vet om mijn avatar als tattoo te hebben.
Om dan maar te zwijgen van het feit dat je in 2040 nog met een K3 tatoo zal rondlopenquote:Op maandag 24 april 2006 21:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik ga dat ook nemen, maar de ontwikkelingen op het gebied van bewegende tattoo's zijn nog niet echt ver.
Om ons te vermaken uiteraard!quote:Op maandag 24 april 2006 23:12 schreef Ringo het volgende:
omfgwaarom zijn sommige mensen eigenlijk geboren?
het is dus wel echt een tatooquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:12 schreef lesley het volgende:
gelukkig niet echt bheh hoe ;leg je zoiets later uit
Als dat zo zou zijn, danquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:36 schreef Hugster het volgende:
De datum van de camera kan ook nog verkeerd ingesteld staan, dus die EXIF data hoef je niet te geloven.
TS, wat een dwaas ben je![]()
Plaatje 1 op je linkerwang en plaatje 2 op de rechter en dan héél snel met je hoofd schuddenquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:07 schreef Jo0Lz het volgende:
OMFG. Hoe doe je dat met een bewegende avatar dan
Ik laat een blauwgespoten adhd-mestkever onder mn tatoo in mn huid implanterenquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:07 schreef Jo0Lz het volgende:
OMFG. Hoe doe je dat met een bewegende avatar dan
WTFquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:27 schreef SHE het volgende:
[afbeelding]
Rrrrooooooooooooooooooooarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik zou mn schaamhaar maar eens bijknippen, als ik jou was.quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:27 schreef SHE het volgende:
[afbeelding]
Rrrrooooooooooooooooooooarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
ze maken dus foto's van elkaar, nakend. Ergens heeft het wel iets geilsquote:
ik zou eerst maar eens kijken wie wat post voor je zelf op invoeren druktquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:31 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ik zou mn schaamhaar maar eens bijknippen, als ik jou was.![]()
Aparte hobbyquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:32 schreef SHE het volgende:
[..]
ze maken dus foto's van elkaar, nakend. Ergens heeft het wel iets geils
het zijn net jongetjes
Heb ik gedaan, maar ik wilde mijn post relateren aan het plaatje, niet specifiek aan de user die het plaatje postte.quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:33 schreef SHE het volgende:
ik zou eerst maar eens kijken wie wat post voor je zelf op invoeren drukt
dan moet je het anders formulerenquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:34 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar ik wilde mijn post relateren aan het plaatje, niet specifiek aan de user die het plaatje postte.
Maar als ik je op een of andere manier beledigd heb dan bied ik mijn excuses daarvoor aan.![]()
Okee, laat ik het herformuleren: De man op het plaatje heeft een palmboom voor zijn piem0l, deze kan worden geïnterpreteerd als zijnde zijn lid. Hierdoor zouden de bladeren dan het schaamhaar worden, deze zijn echter zo weelderig dat het geopperd mag worden dat deze weleens een knipbeurt kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:36 schreef SHE het volgende:
dan moet je het anders formuleren
ik ben niet beledigd heur...het sloeg alleen nergens op, als je meteen links kijkt zie dat ik niet zoveel met haar heb. behalve de weelderige lokken op mijn hoofd natuurlijk
Ik zit je maar wat te plagenquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:39 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Okee, laat ik het herformuleren: De man op het plaatje heeft een palmboom voor zijn piem0l, deze kan worden geïnterpreteerd als zijnde zijn lid. Hierdoor zouden de bladeren dan het schaamhaar worden, deze zijn echter zo weelderig dat het geopperd mag worden dat deze weleens een knipbeurt kunnen gebruiken.
...t is nog vroeg.
Een tattooquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zit je maar wat te plagen
Ik vraag me overigens wel af, want het heerschap allemaal te verbergen heeft achter dat boompje
Van Look Sletquote:
dat is gersquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:09 schreef L.Denninger het volgende:
Doe mij maar zo'n Blacklight Tattoo !
Overdag keurig netjes, 'savonds op de dansvloer een superheld !
Dát is cool! Ik heb nooit een tattoo gewild, maar met dat soort inkt lijkt het me echt vet.quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:09 schreef L.Denninger het volgende:
Overdag van 9 tot 5 naar je saaie kantoorbaan en 's avonds doen alsof je stoer bent zal je bedoelen...quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:09 schreef L.Denninger het volgende:
Too much coffee man!quote:Op maandag 24 april 2006 21:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[afbeelding]
deze zou wel leuk kunnen zijn zonder die klok ...
Maar jij hebt vást niet twee "Look Slet" tattoos!quote:
Het was nog vroegquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:49 schreef SHE het volgende:
Ik zit je maar wat te plagen
Ik vraag me overigens wel af, want het heerschap allemaal te verbergen heeft achter dat boompje
quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:40 schreef Dirktator het volgende:
Kun je je wachtwoord niet beter op je arm tatoeeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |