En dan groot op je buik, een pijl.. met STOM -->quote:
Gewoon bij hem thuis....quote:Op maandag 24 april 2006 22:00 schreef TheSorrow het volgende:
Bij welke tattoo shop ben je geweest? Lijkt me een erg coole gast die die tattoo gezet heeft, aan de foto's te zien
quote:Op maandag 24 april 2006 22:01 schreef TheSorrow het volgende:
Niet eens een KVK tattooerder? (dubbel o?)
Die bij de KVK ingeschreven staat dus
het is gewoon een hoax hoorquote:Op maandag 24 april 2006 22:01 schreef TheSorrow het volgende:
Niet eens een KVK tattooerder? (dubbel o?)
Die bij de KVK ingeschreven staat dus
vergeet je hem niet in te smerenquote:Op maandag 24 april 2006 22:05 schreef Razor21 het volgende:
Hey ik ga in bed liggen...tot morgen fokkertjes![]()
![]()
![]()
vergeet niet je tatoo met vaseline in te smerenquote:Op maandag 24 april 2006 22:05 schreef Razor21 het volgende:
Hey ik ga in bed liggen...tot morgen fokkertjes![]()
![]()
![]()
u winquote:
ik twijfelde nog over de woorden vaseline en piemol....quote:
Op iets waar niets op terug slaatquote:Op maandag 24 april 2006 22:50 schreef Maikuuul het volgende:
Look Slet ? waar slaat dat op /
om een plaatje op je arm te krijgen, domme mappyquote:Op maandag 24 april 2006 22:53 schreef ehqo het volgende:
Waarom laat je zoeen halfgare drugsgabber met een naald inkt in je arm prikken?
Ja maar een halfgare drugsgabber.quote:Op maandag 24 april 2006 22:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
om een plaatje op je arm te krijgen, domme mappy
maakt het uit wie het doet? zolang het resultaat maa naar behoren is mappyquote:
Maar dat weet je niet op voorhand he. Ik zou het niet vertrouwen.quote:Op maandag 24 april 2006 22:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
maakt het uit wie het doet? zolang het resultaat maa naar behoren is mappy
nee je kan van te voren nooit weten of een tatoooerder goed zijn werk doet of niet, het is namelijk onmogelijk om referenties te tjekkenquote:Op maandag 24 april 2006 23:06 schreef ehqo het volgende:
[..]
Maar dat weet je niet op voorhand he. Ik zou het niet vertrouwen.
Soms hangt er een diploma aan de muur, dan zit je automatisch gebakken, vanzelf.quote:Op maandag 24 april 2006 23:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee je kan van te voren nooit weten of een tatoooerder goed zijn werk doet of niet, het is namelijk onmogelijk om referenties te tjekken![]()
de tats en fotos zijn iig echtquote:Op maandag 24 april 2006 23:13 schreef Paltos het volgende:
RR-achtige stunt?
Leuk weekend gehad, met je 48 uur?quote:Op maandag 24 april 2006 23:13 schreef Paltos het volgende:
RR-achtige stunt?
Of die van mijquote:Op maandag 24 april 2006 23:19 schreef xman het volgende:
Lijkt me trouwens vet om mijn avatar als tattoo te hebben.
Om dan maar te zwijgen van het feit dat je in 2040 nog met een K3 tatoo zal rondlopenquote:Op maandag 24 april 2006 21:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik ga dat ook nemen, maar de ontwikkelingen op het gebied van bewegende tattoo's zijn nog niet echt ver.
Om ons te vermaken uiteraard!quote:Op maandag 24 april 2006 23:12 schreef Ringo het volgende:
omfgwaarom zijn sommige mensen eigenlijk geboren?
het is dus wel echt een tatooquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:12 schreef lesley het volgende:
gelukkig niet echt bheh hoe ;leg je zoiets later uit
Als dat zo zou zijn, danquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:36 schreef Hugster het volgende:
De datum van de camera kan ook nog verkeerd ingesteld staan, dus die EXIF data hoef je niet te geloven.
TS, wat een dwaas ben je![]()
Plaatje 1 op je linkerwang en plaatje 2 op de rechter en dan héél snel met je hoofd schuddenquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:07 schreef Jo0Lz het volgende:
OMFG. Hoe doe je dat met een bewegende avatar dan
Ik laat een blauwgespoten adhd-mestkever onder mn tatoo in mn huid implanterenquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:07 schreef Jo0Lz het volgende:
OMFG. Hoe doe je dat met een bewegende avatar dan
WTFquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:27 schreef SHE het volgende:
[afbeelding]
Rrrrooooooooooooooooooooarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik zou mn schaamhaar maar eens bijknippen, als ik jou was.quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:27 schreef SHE het volgende:
[afbeelding]
Rrrrooooooooooooooooooooarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
ze maken dus foto's van elkaar, nakend. Ergens heeft het wel iets geilsquote:
ik zou eerst maar eens kijken wie wat post voor je zelf op invoeren druktquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:31 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ik zou mn schaamhaar maar eens bijknippen, als ik jou was.![]()
Aparte hobbyquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:32 schreef SHE het volgende:
[..]
ze maken dus foto's van elkaar, nakend. Ergens heeft het wel iets geils
het zijn net jongetjes
Heb ik gedaan, maar ik wilde mijn post relateren aan het plaatje, niet specifiek aan de user die het plaatje postte.quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:33 schreef SHE het volgende:
ik zou eerst maar eens kijken wie wat post voor je zelf op invoeren drukt
dan moet je het anders formulerenquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:34 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar ik wilde mijn post relateren aan het plaatje, niet specifiek aan de user die het plaatje postte.
Maar als ik je op een of andere manier beledigd heb dan bied ik mijn excuses daarvoor aan.![]()
Okee, laat ik het herformuleren: De man op het plaatje heeft een palmboom voor zijn piem0l, deze kan worden geïnterpreteerd als zijnde zijn lid. Hierdoor zouden de bladeren dan het schaamhaar worden, deze zijn echter zo weelderig dat het geopperd mag worden dat deze weleens een knipbeurt kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:36 schreef SHE het volgende:
dan moet je het anders formuleren
ik ben niet beledigd heur...het sloeg alleen nergens op, als je meteen links kijkt zie dat ik niet zoveel met haar heb. behalve de weelderige lokken op mijn hoofd natuurlijk
Ik zit je maar wat te plagenquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:39 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Okee, laat ik het herformuleren: De man op het plaatje heeft een palmboom voor zijn piem0l, deze kan worden geïnterpreteerd als zijnde zijn lid. Hierdoor zouden de bladeren dan het schaamhaar worden, deze zijn echter zo weelderig dat het geopperd mag worden dat deze weleens een knipbeurt kunnen gebruiken.
...t is nog vroeg.
Een tattooquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zit je maar wat te plagen
Ik vraag me overigens wel af, want het heerschap allemaal te verbergen heeft achter dat boompje
Van Look Sletquote:
dat is gersquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:09 schreef L.Denninger het volgende:
Doe mij maar zo'n Blacklight Tattoo !
Overdag keurig netjes, 'savonds op de dansvloer een superheld !
Dát is cool! Ik heb nooit een tattoo gewild, maar met dat soort inkt lijkt het me echt vet.quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:09 schreef L.Denninger het volgende:
Overdag van 9 tot 5 naar je saaie kantoorbaan en 's avonds doen alsof je stoer bent zal je bedoelen...quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:09 schreef L.Denninger het volgende:
Too much coffee man!quote:Op maandag 24 april 2006 21:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[afbeelding]
deze zou wel leuk kunnen zijn zonder die klok ...
Maar jij hebt vást niet twee "Look Slet" tattoos!quote:
Het was nog vroegquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:49 schreef SHE het volgende:
Ik zit je maar wat te plagen
Ik vraag me overigens wel af, want het heerschap allemaal te verbergen heeft achter dat boompje
quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:40 schreef Dirktator het volgende:
Kun je je wachtwoord niet beter op je arm tatoeeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |