En dan groot op je buik, een pijl.. met STOM -->quote:
Gewoon bij hem thuis....quote:Op maandag 24 april 2006 22:00 schreef TheSorrow het volgende:
Bij welke tattoo shop ben je geweest? Lijkt me een erg coole gast die die tattoo gezet heeft, aan de foto's te zien
quote:Op maandag 24 april 2006 22:01 schreef TheSorrow het volgende:
Niet eens een KVK tattooerder? (dubbel o?)
Die bij de KVK ingeschreven staat dus
het is gewoon een hoax hoorquote:Op maandag 24 april 2006 22:01 schreef TheSorrow het volgende:
Niet eens een KVK tattooerder? (dubbel o?)
Die bij de KVK ingeschreven staat dus
vergeet je hem niet in te smerenquote:Op maandag 24 april 2006 22:05 schreef Razor21 het volgende:
Hey ik ga in bed liggen...tot morgen fokkertjes![]()
![]()
![]()
vergeet niet je tatoo met vaseline in te smerenquote:Op maandag 24 april 2006 22:05 schreef Razor21 het volgende:
Hey ik ga in bed liggen...tot morgen fokkertjes![]()
![]()
![]()
u winquote:
ik twijfelde nog over de woorden vaseline en piemol....quote:
Op iets waar niets op terug slaatquote:Op maandag 24 april 2006 22:50 schreef Maikuuul het volgende:
Look Slet ? waar slaat dat op /
om een plaatje op je arm te krijgen, domme mappyquote:Op maandag 24 april 2006 22:53 schreef ehqo het volgende:
Waarom laat je zoeen halfgare drugsgabber met een naald inkt in je arm prikken?
Ja maar een halfgare drugsgabber.quote:Op maandag 24 april 2006 22:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
om een plaatje op je arm te krijgen, domme mappy
maakt het uit wie het doet? zolang het resultaat maa naar behoren is mappyquote:
Maar dat weet je niet op voorhand he. Ik zou het niet vertrouwen.quote:Op maandag 24 april 2006 22:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
maakt het uit wie het doet? zolang het resultaat maa naar behoren is mappy
nee je kan van te voren nooit weten of een tatoooerder goed zijn werk doet of niet, het is namelijk onmogelijk om referenties te tjekkenquote:Op maandag 24 april 2006 23:06 schreef ehqo het volgende:
[..]
Maar dat weet je niet op voorhand he. Ik zou het niet vertrouwen.
Soms hangt er een diploma aan de muur, dan zit je automatisch gebakken, vanzelf.quote:Op maandag 24 april 2006 23:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee je kan van te voren nooit weten of een tatoooerder goed zijn werk doet of niet, het is namelijk onmogelijk om referenties te tjekken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |