Kutquote:Op maandag 24 april 2006 21:01 schreef Xilantof het volgende:
waarom wijst de penis de andere kant op?
Niet???quote:Op maandag 24 april 2006 21:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik ga dat ook nemen, maar de ontwikkelingen op het gebied van bewegende tattoo's zijn nog niet echt ver.
Hoofdletter he.quote:Op maandag 24 april 2006 21:05 schreef SHE het volgende:
en no offence, maar was die tattoeerder dronken? de lijnen zijn niet recht, die L links is veel te dik ingekleurd...
jeetje
Wat denk je zelf..quote:Op maandag 24 april 2006 21:05 schreef zoalshetis het volgende:
geestig topic! mooi geshopt.
Hij was wel aan de whiskey :quote:Op maandag 24 april 2006 21:05 schreef SHE het volgende:
en no offence, maar was die tattoeerder dronken? de lijnen zijn niet recht, die L links is veel te dik ingekleurd...
jeetje
quote:Op maandag 24 april 2006 21:05 schreef SHE het volgende:
jeetje
Piem0l = opgewonden = tong uitsteken...quote:Op maandag 24 april 2006 21:08 schreef SHE het volgende:
waarom steekt die jongen steeds zijn tong uit?
Om te laten zien dat ie een tongpiercing heeft natuurlijk!quote:Op maandag 24 april 2006 21:08 schreef SHE het volgende:
waarom steekt die jongen steeds zijn tong uit?
Het is echt....quote:Op maandag 24 april 2006 21:06 schreef Isabeau het volgende:
Dit moet gewoon nep zijn
En anders...nou ja, sterkte
Maar jij komt uit Emmen, zelfs als je een klap voor je bek krijgt zeg je nog dat je niet werd geraaktquote:
Daar staat me ook vaag iets van bij jaquote:Op maandag 24 april 2006 21:09 schreef woeeiiii het volgende:
was dr niet eerder zon iemand op fok, met een tattoo van de naam van zn vriendin op zn arm. Alleen was de naam fout geschreven ofzo![]()
alcohol ontsmet, dus waarom niet..quote:Op maandag 24 april 2006 21:09 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is niet gebruikt om te ontsmetten mag ik aan nemen.
Jij komt ook uit Emmen.quote:Op maandag 24 april 2006 21:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar jij komt uit Emmen, zelfs als je een klap voor je bek krijgt zeg je nog dat je niet werd geraakt![]()
Denk je dat ie die met zo'n tattoo nog krijgt dan?quote:Op maandag 24 april 2006 21:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Leg die tattoo maar eens uit aan je kleinkinderen later .....
Niet iedereen heeft een kinderwens.quote:Op maandag 24 april 2006 21:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Leg die tattoo maar eens uit aan je kleinkinderen later .....
Stel, je ontmoet een leuke vent. Alles is leuk aan hem en dan gaat z'n t-shirt uit en zie je dit.quote:
Omdat aan de tattoo te zien is dat meneer de tatoeerder het ook wel lekker vindt.quote:Op maandag 24 april 2006 21:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
alcohol ontsmet, dus waarom niet..
Link?!quote:Op maandag 24 april 2006 21:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar staat me ook vaag iets van bij ja
En?quote:Op maandag 24 april 2006 21:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Stel, je ontmoet een leuke vent. Alles is leuk aan hem en dan gaat z'n t-shirt uit en zie je dit.
Ik hoop het ookquote:
Ja, dat is mijn grote vrees ook inderdaad.quote:Op maandag 24 april 2006 21:14 schreef SHE het volgende:
[..]
matig is het zeker...maar het ziet er verdomde serieus uit
jah je voorhoofd had een betere plek geweest. je avatar zet je toch ook niet onder je sigquote:
Nah, er knappen mensen af op mindere dingenquote:Op maandag 24 april 2006 21:14 schreef Rekkie het volgende:
Een wijf dat zo kortzichtig is duikt vast letterlijk het bed in!
Die is wel heel erg gaaf zeg!quote:Op maandag 24 april 2006 21:14 schreef Razor21 het volgende:
En deze tattoo is lang niet zo erg als de backbone van de Tattoeerder zelf :
[afbeelding]
Oh maar dàt is wel mooi!quote:Op maandag 24 april 2006 21:14 schreef Razor21 het volgende:
En deze tattoo is lang niet zo erg als de backbone van de Tattoeerder zelf :
[afbeelding]
En ook niet natuurlijk. Maar denk ook niet dat de TS een dergelijk meid wenst.quote:Op maandag 24 april 2006 21:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nah, er knappen mensen af op mindere dingen![]()
een vrouw gelukig maken met dank van fok dus help mijquote:Op maandag 24 april 2006 21:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar staat me ook vaag iets van bij ja
Dat was dus de dader, die FRIENS liet staan zonder D erinquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:43 schreef Brighteyes het volgende:
Tsja... ik vind de tekst nou niet echt romantisch.
En eigenlijk vind ik het ook wat saai om het gelijk al meteen de volgende dag weet terug te doen.
Net of je zelf niks kan verzinnen.
Kan je niks anders verzinnen?
Nou ja goed, je tekst... Ik heb in kleine letters de verbeteringen aangegeven.
RW
I LIKE THE NOTE YOU HAD written to ME
SO here IS MY NOTE BACK to YOU
YOUr LOVE MAKES ME HAPPY WITH everything
I would GIVE YOU THE STARS IF I could BUT I can'tSO I GIVE YOU THIS NOTE
AND MY LOVE FOR ever
WE HAVE BEEN IN FIGHTS AND I kNOW THAT WAS NOT nice
AND I agree with the three words for our love:
FRIENS-FOREVER-STRONG
I LOVE YOU RAMONA
THE BREAKFAST IS DOWNSTAIRS
RR
Die zin over dat breakfast... ik zou daar iets van maken 'There is a surprise for you downstairs'.
Ik vind dit net even iets te klinisch.
Maar goed, zoals ik zei, ik vind het al te suf voor woorden dat jij exact hetzelfde doet voor haar als zij voor jou.
En een tip voor de volgende keer... Gebruik gewoon nederlands als je engels echt zo beroerd is als uit dat stukje hierboven blijkt... komt veel oprechter over dan dat steenkolenengels.
Dat was een kloon van Croupouquequote:Op maandag 24 april 2006 21:09 schreef woeeiiii het volgende:
was dr niet eerder zon iemand op fok, met een tattoo van de naam van zn vriendin op zn arm. Alleen was de naam fout geschreven ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |