Zal mij een reet roesten...laat ze maar lekker kijken en lullen....quote:Op maandag 24 april 2006 21:23 schreef Lunar het volgende:
Zal jij even stoer zijn op het strand en in het zwembad
Hee Bupatih, die kikker lijkt me een gave tattoo...quote:
Goed punt!quote:Op maandag 24 april 2006 21:25 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Jij hebt ook je avatar als tattoo, dus niet zeuren...
quote:Op maandag 24 april 2006 21:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tsja, soms rijdt iemand z'n auto met een dronken kop tegen een boom. Denk ik ook niet 'stoer', denk ik eerder wat anders.
Doe je die ook als tattooquote:Op maandag 24 april 2006 21:28 schreef longinus het volgende:
Ik vindt hem mooi, doet me denken aan mijn avatar.
vlgens ene engles odnerzeok si tid ene kt tateogaquote:Op maandag 24 april 2006 21:16 schreef PeZu het volgende:
die edding stift
resepct, tis tenmisnte een originele tat, gegarandeerd dat niemand eer zo een heeft
is die ander toch leukerquote:Op maandag 24 april 2006 21:29 schreef Razor21 het volgende:
Misschien deze nog op mijn rug in het klein wel in kleur dan :
[[url=http://xs78.xs.to/pics/06171/s5_ninjaboek.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op maandag 24 april 2006 21:29 schreef birdydontfly het volgende:
ik hoop zooooo voor je dat dit nep is
juist niet!quote:Op maandag 24 april 2006 21:29 schreef birdydontfly het volgende:
ik hoop zooooo voor je dat dit nep is
huh? dat is een andere plek....quote:Op maandag 24 april 2006 21:30 schreef Razor21 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij echt echt..![]()
Ga je gang.quote:Op maandag 24 april 2006 21:27 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
Hee Bupatih, die kikker lijkt me een gave tattoo...![]()
7pins plusquote:Op maandag 24 april 2006 21:32 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
een een andere tattoo..
welke photshopplugin is dit?
Onderbeen die had ik al een tijdjequote:
okee ga maar liggen, ik pak mijn dartssetje met pot oostindische inkt..quote:
Waarom zeg je dan 'eindelijk mijn avatar als tattoo' als je hem al hadquote:
iddquote:
kletskousquote:
je bent een heldquote:Op maandag 24 april 2006 21:32 schreef Razor21 het volgende:
Hier de skills van die gozer :
[afbeelding]
![]()
mijn onderbeen heb ik al mijn hele leven, alletwee zelfsquote:
Minstens, het wordt hoe langer hoe ergerquote:
wacht maar af, over een aantal jaren zit hij er helemaal onder, net een soort van lookslet behang..quote:Op maandag 24 april 2006 21:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan 'eindelijk mijn avatar als tattoo' als je hem al had
Nu geloof ik het helemaal niet meer.
Vond ik een leukere Topic Titel voor in Onzin...quote:Op maandag 24 april 2006 21:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan 'eindelijk mijn avatar als tattoo' als je hem al had
Nu geloof ik het helemaal niet meer.
Nee hoor hoezo val ik door de mand? Die op mijn onderbeen is van vorig jaar zomer...en deze vanmiddag laten zetten.quote:Op maandag 24 april 2006 21:36 schreef bier_hier het volgende:
je valt door de mand vriend
Het is ook onzinquote:Op maandag 24 april 2006 21:36 schreef Razor21 het volgende:
Vond ik een leukere Topic Titel voor in Onzin...
ik geloof je niet meer iigquote:Op maandag 24 april 2006 21:37 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee hoor hoezo val ik door de mand? Die op mijn onderbeen is van vorig jaar zomer...en deze vanmiddag laten zetten.
oh past precies op de knokkels ene hand look andere hand sletquote:Op maandag 24 april 2006 21:36 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
wacht maar af, over een aantal jaren zit hij er helemaal onder, net een soort van lookslet behang..![]()
Denk maar dat het onzin is...het is echt echt kindertjesquote:Op maandag 24 april 2006 21:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is ook onzin![]()
En anders ga je maar gewoon voor het look slet behang
als je goed kijkt zie je ook dat de tats echt zijnquote:Op maandag 24 april 2006 21:37 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee hoor hoezo val ik door de mand? Die op mijn onderbeen is van vorig jaar zomer...en deze vanmiddag laten zetten.
laat eens zien! zorg ervoor dat je een biertje naast je tatoo houdt. dan weten we of het echt is.quote:Op maandag 24 april 2006 21:37 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Oh ok verkeerd gelezenquote:Op maandag 24 april 2006 21:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je goed kijkt zie je ook dat de tats echt zijn![]()
ik zei alleen maar dat het een andere plek was ik impliceerd niet dat hjet nep was....
maar goed
2x dezelfde gare tattoo ,quote:Op maandag 24 april 2006 21:37 schreef Razor21 het volgende:
[..]
dat doen er meer.....quote:
Wat heeft een bier er nu mee te maken.quote:Op maandag 24 april 2006 21:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
laat eens zien! zorg ervoor dat je een biertje naast je tatoo houdt. dan weten we of het echt is.
als hij het relief wat onstaat na het aanbrengen van een tatoo kan fotoshoppen dan neem ik zo'n tatooquote:Op maandag 24 april 2006 21:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik hoop toch echt dat TS gewoon heel goed kan fotoshoppen!
als het smaak was geweest...quote:Op maandag 24 april 2006 21:44 schreef Bijsmaak het volgende:
Tja, smaken verschillen heel erg.
Met een pijltje erbij: "Daar zit ie ergens."quote:Op maandag 24 april 2006 21:44 schreef immortalsean het volgende:
nu nog zoiets net boven z'n lul:
[afbeelding]
Nare bijsmaak krijg je ervan of niet?quote:Op maandag 24 april 2006 21:44 schreef Bijsmaak het volgende:
quote:Op maandag 24 april 2006 21:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Met een pijltje erbij: "Daar zit ie ergens."
that's what friens are for.....quote:Op maandag 24 april 2006 21:45 schreef RobbieRicardo het volgende:
goede tatoo je moet niet denken wat de andere ervan denken want wat jij ervan denkt dat is wate r telt in dit leven mooi ontwerp dus en je moet hem met grote trots dragen je tatoo.
groeten
wat erg voor jequote:Op maandag 24 april 2006 21:42 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Wat heeft een bier er nu mee te maken.![]()
![]()
Hier nog een keer alle foto' s :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer foto's heb ik even niet camera ligt niet hier namelijk
mijn grapje, wat doe je!!!quote:Op maandag 24 april 2006 21:46 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nare bijsmaak krijg je ervan of niet?![]()
Er zit geen enkele smaak aan!quote:Op maandag 24 april 2006 21:44 schreef Bijsmaak het volgende:
jij hebt ook zo'n tatoo?quote:Op maandag 24 april 2006 21:50 schreef SuckMyBallsLickMy het volgende:
Dit is toch al heel oud? Die foto's komen me erg bekend voor
Ik heb daarboven toch al gepost hoe de vork in de steel zit!quote:Op maandag 24 april 2006 21:50 schreef SuckMyBallsLickMy het volgende:
Dit is toch al heel oud? Die foto's komen me erg bekend voor
is dat er op geslipt?quote:Op maandag 24 april 2006 21:51 schreef Combs het volgende:
Ik heb 'Hendig Sjiek' op mijn rug staan, ik maak morgen foto's.
dat kloptquote:Op maandag 24 april 2006 21:53 schreef Bosbeetle het volgende:
het neemt niet weg dat er dus wel iemand een look slet tatoo heeft
Haha, dat is dan wel weer waar, en ook nog eens 2!quote:Op maandag 24 april 2006 21:53 schreef Bosbeetle het volgende:
het neemt niet weg dat er dus wel iemand een look slet tatoo heeft
Dan nietquote:Op maandag 24 april 2006 21:55 schreef pooier het volgende:
dat ben jij niet razor21...
en je weet ook niet waarom je het Look Slet hebt genoemt ipv look slut ofzo...
terwijl op de website er wel meer over opstaat...
en de foto's zijn van augustus 2005 sávonds?
laat eerst maar nog wat andere fotos zien...
in je fotoboek staat ook niks trouwens
Of: "mijn rug, wat doe je"quote:Op maandag 24 april 2006 21:55 schreef Bosbeetle het volgende:
Heel groot "kankerkachel" op je rug of "Ik heb hem toch zelf gekocht whehehehe"
quote:
Gewoon compleet negeren he! Als je nu foto's van die gast met die scanners gepost had was ik er nooit achteraan gegaan!quote:
of je neemt een tatoo van een kooiquote:
(niet doen beeb)quote:Op maandag 24 april 2006 21:58 schreef Razor21 het volgende:
Of op je rug :
Bagger verwijderd door flugeltje
Oja mijn Scanman topicquote:Op maandag 24 april 2006 21:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Gewoon compleet negeren he! Als je nu foto's van die gast met die scanners gepost had was ik er nooit achteraan gegaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |