Laatste post uit vorig topic.quote:Op maandag 24 april 2006 17:02 schreef SuperUli het volgende:
Met Cittá di Palermo gaan spelen..
Mijn absolute sterren:
-Barzagli (DC)
-Kallstrom (AMC)
-Masiello (AMLC)
-Makinwa (FC)(begin 2e seizoen verkocht voor 29 miljoen aan Inter)
-Caracciolo (FC)(halverwege 2e seizoen verkocht voor 50(!!) miljoen aan AC Milan)
-Vucinic (als vervanging van Makinwa gekocht)
Eerste seizoen 4e geeindigd in de competitie, maar wel de UEFA cupt gewonnen..
Ben nu 5 wedstrijden van het einde van het tweede seizoen en sta 3 punten voor op de nummer 2 (Juve). Hopelijk dit seizoen kampioen.
Er is een patch mét data update en zonder.quote:Op maandag 24 april 2006 17:14 schreef martjin het volgende:
Källström zit hier nog steeds heel fijn bij Rennes hoor. Ik heb update 6.0.3. Een vriend van mij speelt net zoals ik ook met Fiorentina op het moment. Kom ik er dus achter dat hij Jimenez en Lobont heeft, terwijl we dezelfde update hebben gedownload. Ehrr, wtf? Zo kan ik het ookNu moest ik Valdivia van Colo Colo kopen voor 2,5 miljoen of iets in de buurt. Leuk spelertje overigens.
EDIT: Laat maar, fout gelezen, dacht dat je hem al vanaf het begin in je selectie hhad
Talentvolle spelers die ik nu met Heerenveen gekocht heb:quote:
Hangt ervan af of je het nog betalen moet of niet.quote:Op maandag 24 april 2006 23:55 schreef jorienvdherik het volgende:
hopelijk levert de tpg het bij de buren als ik niet thuis ben ? wie weet dat ?
Ik was ook een keer begonnen in Amerika en kon Freddy Adu niet registreren vanwege zijn leeftijd, en vervolgens werd hij automatisch ontslgaen... ik kon er niets tegen doen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Anders kan je inderdaad beter inpakken.
Ik heb nu ongeveer 40 spelers en 9 buitenlanders met Los Angeles en er mogen maar 28 spelers waarvan 7 buitenlanders geregistreerd worden, dat wordt dus nog een heel gepuzzel. Bovendien mag je maar 28k aan salaris uitgeven dus misschien moet ik wel een paar spelers transfervrij laten gaan.
In het spel weet ik dat niet, in het echt moet een team met minimaal zeven spelers op het veld staan (dat leerde ik althans toen ik nog voetbalde in de jeugd).quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bij hoeveel rode kaarten wordt een wedstrijd gestaakt?
Wordt de wedstrijd dan niet stilgelegdquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mijn tegenstander had 5 rode kaarten en stond dus nog met 6 man op het veld
Ik geef ze gewoon altijd 2 maanden vakantie.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:58 schreef SuperUli het volgende:
Organiseren jullie ook altijd een bekertoernooi (of andere dingen) aan het begin van je seizoen voor het wedstrijdritme?
Ik probeer meestal wedstrijdritme op te doen door 3 sterke teams te regelen voor het bekertoernooi, en dan een of twee tours door een of ander achterlijk landje waar ik dan vier makkelijke friendlys speel die ik met gemak kan winnen.
Hmm, nee, wat ik eigenlijk bedoelde is: als je "te laag" biedt op iemand met een minimum fee release clause, dan had ik dus vaak dat die andere club dat bod accepteerde, maar ik dus én het bedrag van mijn oorspronkelijke bod moest betalen, én het bedrag van die "minimum fee release clause".quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
Als iemand zo'n clausule heeft, dan kan ie voor dat bedrag weg. Wat je daaronder beschrijft is denk ik 'n bedrag dat 'n club na 'n aantal wedstrijden, doelpunten of interlands ontvangt. Dat kun je vastleggen in 't bod dat je doet op 'n speler.
Dan heb je vast iets over het hoofd gezien, want als een speler een minimale ontsnappingclausule heeft, kun je hem gewoon voor dat bedrag halen (vaak ook nog wel wat minder).quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:40 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Hmm, nee, wat ik eigenlijk bedoelde is: als je "te laag" biedt op iemand met een minimum fee release clause, dan had ik dus vaak dat die andere club dat bod accepteerde, maar ik dus én het bedrag van mijn oorspronkelijke bod moest betalen, én het bedrag van die "minimum fee release clause".
Maar goed, ik ga het er denk ik maar op wagen denk ik (ik wil gaan bieden op Marcus Rosenberg).
Dat denk ik ook ja, wat ik altijd doe is eerst vragen wat ze voor 'm willen hebben. Mochten ze de speler niet willen verkopen en ik heb 't idee dat de speler wel zou willen, dan ga ik openlijk interesse tonen. Vaak gaat 'n speler na 'n paar boden wel wat morren dat er niet geaccepteerd wordt. Ik heb 't idee dat 't werkt om zo'n speler dan voor 'n aardig bedrag aan te trekken.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:44 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Dan heb je vast iets over het hoofd gezien, want als een speler een minimale ontsnappingclausule heeft, kun je hem gewoon voor dat bedrag halen (vaak ook nog wel wat minder).
ja, champions manager is tegenwoordig een onderzetter voor je cola als je fm speelt. Maar ik vond m te duur voor een onderzetter, dus ik koop m niet.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:47 schreef Minotarumon het volgende:
is er een groot verschil tussen championship manager 06 of Football Manager 06
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Grava Saeijs Saavedra Zonneveld Fernando Guarin Veldmate Luizinho Cardenas Calaio |
Heet je Blind van achteren?quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:21 schreef X-fi het volgende:
FC Groningen 4-1 Ajax
Ajax - AGOVV 1-5 (amstel cup, vierde ronde)
Ajax - NEC 1-2
PSV - Ajax 4-0
Hoezo dit?
Wat is dat nu weer voor een indirecte generaliserende opmerking?quote:
Het is een grapjequote:Op woensdag 26 april 2006 16:27 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor een indirecte generaliserende opmerking?
Wissel eens van taktiekquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:21 schreef X-fi het volgende:
FC Groningen 4-1 Ajax
Ajax - AGOVV 1-5 (amstel cup, vierde ronde)
Ajax - NEC 1-2
PSV - Ajax 4-0
Hoezo dit?
Dat is altijd het grootste mankement geweest van het spel, het is lastig om maar te blijven winnen want ineens besluit de game dat je tactiek niet meer werkt. Nou, probeer dat maar eens te voorspellen. En dan ben je weer tig wedstrijden bezig om de volgende tactiek uit te werken die je een stuk of 5 overwinningen achter elkaar brengt. En dan is die ook weer uitgewerkt en begint het geintje opnieuw.quote:
En dat is me dan ook geluktquote:Op donderdag 27 april 2006 08:39 schreef T1andonly het volgende:
Napoli is een erg mooie club om mee te spelen, daarmee kun je wel in de Serie A raken met een betje geluk
Dat zijn geen grapjes, gek!!!quote:Op donderdag 27 april 2006 08:17 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Het is een grapje![]()
Ik moest er hard om lachen![]()
Wat gaat jou dat aan?quote:
Dat lijkt me nou niks, zo´n spel op een console. Doe mij maar de muisquote:Op vrijdag 28 april 2006 00:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
hmm, ik wil hem toch gaan halen voor de 360..
heb hem wel op de pc al..
maar vandaag bij bart smit hadden ze hem niet!!
klik onderin is op zon klokje en dan komt er rechts in het menu eregalerij staan.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:32 schreef Yozzz het volgende:
Hoe zie je de hall of fame? Ik hoor steeds mensen daarover, maar ik wil ook wel eens weten hoe hoog ik erin sta in de Duitse competitie
Heb ook wel eens met Bristol City met 5-0 van PSV gewonnen, maar die zetten alleen maar "grijze" spelers erin in die friendly. Dus dat was vrij makkelijk, weet natuurlijk niet wat bij jou de opstelling was?quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:53 schreef pekel het volgende:
Met Emmen 6-2 winnen van Benfica in de oefenperiode, is dat realistisch?![]()
Nee, maar wel knapquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:53 schreef pekel het volgende:
Met Emmen 6-2 winnen van Benfica in de oefenperiode, is dat realistisch?![]()
Ik heb wel een redelijk stabiele tactiek. Speel met Feyenoord een behoorlijk aanvallende 5-3-2 tactiek. Mijn ervaring is juist dat als het minder gaat, je niet de tactiek rigoreus moet gaan veranderen. Kleine nuances kunnen de tactiek alweer lekker laten werken. Iets breder gaan spelen, aanvallender, verdedigender... dat zijn kleine aanpassingen, die een hoop verschil kunnen maken. Ik zorg ook altijd dat ik vooral spelers heb die op meerdere posities uit de voeten kunnen. Als het in een wedstrijd verkeerd dreigt te gaan, dan kan ik omschakelen naar 4-4-2 of 3-1-4-2, zonder andere spelers te hoeven inzetten.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is altijd het grootste mankement geweest van het spel, het is lastig om maar te blijven winnen want ineens besluit de game dat je tactiek niet meer werkt. Nou, probeer dat maar eens te voorspellen. En dan ben je weer tig wedstrijden bezig om de volgende tactiek uit te werken die je een stuk of 5 overwinningen achter elkaar brengt. En dan is die ook weer uitgewerkt en begint het geintje opnieuw.
Enorm voorspelbaar.
Die lichte nuances aanbrengen heb ik sinds 3 weken ook aardig onder de knie... En dat terwijl ik al sinds CM2 meeloopquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb wel een redelijk stabiele tactiek. Speel met Feyenoord een behoorlijk aanvallende 5-3-2 tactiek. Mijn ervaring is juist dat als het minder gaat, je niet de tactiek rigoreus moet gaan veranderen. Kleine nuances kunnen de tactiek alweer lekker laten werken. Iets breder gaan spelen, aanvallender, verdedigender... dat zijn kleine aanpassingen, die een hoop verschil kunnen maken. Ik zorg ook altijd dat ik vooral spelers heb die op meerdere posities uit de voeten kunnen. Als het in een wedstrijd verkeerd dreigt te gaan, dan kan ik omschakelen naar 4-4-2 of 3-1-4-2, zonder andere spelers te hoeven inzetten.
Veel hangt ook af van de tegenstander. Soms is het dan ook gewoon een kwestie van je eigen tactiek aanpassen aan die van de tegenstander.
Iemand?quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:34 schreef X-fi het volgende:
Waarom daalt mijn moreel omlaag van de spelers? Ze staan in de basis, goede prestaties en toch gaat het niet omhoog
Hoeveelste sta je in de competitie?quote:
Ik sta nummer 1. En nee, ik kijk nooit in hun profiel en geef ze na een wedstrijd een 'in de wolken'quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoeveelste sta je in de competitie?
Heb je al eens bij 'persoonlijk' gekeken in hun profiel? Soms worden ze ongelukkiger als ze een nieuw contract willen, of ze vinden dat een bepaalde speler slecht behandeld wordt door de manager.
Het kan heel verhelderend zijn om even in hun profiel te kijken. Als je ze altijd 'in de wolken' geeft, dan kunnen ze bijvoorbeeld wat ongelukkig zijn, omdat ze vinden dat hun manager te weinig ambitie toont.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:50 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik sta nummer 1. En nee, ik kijk nooit in hun profiel en geef ze na een wedstrijd een 'in de wolken'
Aha. Ik zie hier nu dat Trabelsi een nieuw contract wil en dat Sneijder op de transferlijst wil. En dat laatste wil ik nietquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het kan heel verhelderend zijn om even in hun profiel te kijken. Als je ze altijd 'in de wolken' geeft, dan kunnen ze bijvoorbeeld wat ongelukkig zijn, omdat ze vinden dat hun manager te weinig ambitie toont.
Hoeveel competities selecteer jij gek? Als ik 4 competities doe heeft mijn computer al dikke moeite na 2 seizoenen, langzaam dat ie dan gaat. In fm05 had je zon tool die je opgeslagen bestand kleiner kon maken door oude matchstats te deleten, nu niet meerquote:Op donderdag 27 april 2006 20:04 schreef Radegast het volgende:
Begonnen bij FC Basel, daarmee twee keer kampioen van Zwitserland geworden.
Vervolgens naar FC Barcelona gegaan, daar heb ik drie seizoenen gezeten. UEFA Cup gewonnen, twee keer landskampioen, drie keer de Copa del Rey gewonnen. Eén keer de Spaanse supercup. Ondertussen bondscoach geweest van Belgie, die ik naar de laatste acht bracht op het EK2008.
Toen vond ik het wel welletjes bij Barcelona, en koos ervoor om het eens te gaan proberen in Argentinie bij Velez Sarsfield. Dat team lag helemaal in puin en dreigde te degraderen (in hun 100-jarig jubileumjaar), nu enkele maanden later sta ik met die ploeg eerste in de PD Clausura. Ben nu tevens bondscoach van Kroatie.
En nu heb ik een aanbieding van Boca Juniors, wat zal ik doen?
Kan nog steeds hoorquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:00 schreef martjin het volgende:
[..]
Hoeveel competities selecteer jij gek? Als ik 4 competities doe heeft mijn computer al dikke moeite na 2 seizoenen, langzaam dat ie dan gaat. In fm05 had je zon tool die je opgeslagen bestand kleiner kon maken door oude matchstats te deleten, nu niet meer
Check je mail eens.quote:
mja over dat progje had ik het dus ook over tegen Twi..quote:
Ik wil wel komen hoorquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
mja over dat progje had ik het dus ook over tegen Twi..
maar is er een IRC kanaal voor fm2006?
Ik weet wel dat er FM06 is, maar daar is nooit niemand :/
Declare Interest doen bij een onhaalbare speler. Mijn ambitie was wel érg hoog ineens toen ik in de media zei Ronaldinho te willen hebbenquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:03 schreef RayMania het volgende:
Damn, weet iemand hoe "Ambitie" omhoog gaat?
Duidelijke taal.quote:Op zondag 30 april 2006 00:38 schreef X-fi het volgende:
Geweldig dit
Vierde ronde Amstel Cup:
Ajax - Ajax 2
-Edit-
Eerste keer dat ik dit lees
http://xs78.xs.to/pics/06170/bl222a.JPG
Hier gaat het rond de 15-40 seconden.quote:Op zondag 30 april 2006 12:56 schreef MrLazy het volgende:
Misschien heb ik gewoon weinig geduld, hoeveel tijd doet hij erover om de eerste groepsmatchen in de CL te berekenen ? Bij mij loopt dat al op tot een minuut.
Zo snel is ie nog niet eensquote:Op zondag 30 april 2006 13:00 schreef MrLazy het volgende:
Verdamme, jij zal wel een betere configuratie dan mij hebben. Zelfs al is Football Manager het eerst wat ik installeer na een format, het blijft ongeveer 1 minuut![]()
Dat Meen Je Nietquote:Op zondag 30 april 2006 13:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Pffff.
Wat ik zo haat is als het vakantie is en ik alle tijd heb, ik inene geen zin heb in FM.. elke vakantie hetzelfde.Ik verneuk het hele jaar mn cijfers door FM.. is er een keer vakantie om dood te FMmen heb ik geen zin meer.
Elke keer weer...
Rigano is een held lulquote:Op zondag 30 april 2006 16:51 schreef martjin het volgende:
Omg me hele voorhoede inclusief de mensen daarachter geblesseerd, ik heb geen spitsen meer, Toni (2-3 maanden), Pazzini (3-4maanden), Filipe Gomes (2 tot 4 weken) Källström (1 maand) Donadel, weliswaar VMC, maar hij is vaste waarde bij mij (1-2 maanden), nu moet ik Rigano, een 32 jarige zeikerd uit me 2e halen, blegh wat een kutspel soms
Ow. Flank?quote:Op zondag 30 april 2006 17:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Rigano is een held lul.. geef hem de voorzetjes.. hij kopt ze dr allemaal in
.
Hij mist zojuist een leeg doel, rare definitie van held heb jijquote:Op zondag 30 april 2006 17:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Rigano is een held lul.. geef hem de voorzetjes.. hij kopt ze dr allemaal in
.
Dat is inderdaad leukquote:Op zondag 30 april 2006 18:11 schreef Ruudt het volgende:
Best leuk, in de zomer een hoop transfervrije spelers halen en ze tijdens het seizoen voor leuke prijzen verkopen
Site is niet van mij, maar Farfán is wel m'n heldquote:Op zondag 30 april 2006 18:14 schreef X-fi het volgende:
[..]
Dat is inderdaad leuk
Leuke site heb je, alleen jammer dat het niet mijn club is
Aha. Maar wel netjes!quote:Op zondag 30 april 2006 18:16 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Site is niet van mij, maar Farfán is wel m'n held![]()
Oké in cm4 was hij een held tnminste.quote:Op zondag 30 april 2006 18:11 schreef martjin het volgende:
[..]
Hij mist zojuist een leeg doel, rare definitie van held heb jij
AML: Dénilsonquote:Op zondag 30 april 2006 16:43 schreef Rnnz het volgende:
Wie weet nog goede aanvallende middenvelders voor Ajax? (vooral AMR en AML)
Ben opnieuw begonnen en zit dus in m'n eerste seizoen en speel 4-2-3-1:
Stekelenburg
Edilson, Maduro, Heitinga, Maxwell
- 2 middenvelders -> verschilt nogal -
Pienaar, Sneijder, Babel (Mitea)
Huntelaar (Zigic)
Pienaar en Babel moeten dus vervangen worden en ik heb eigenlijk ook nog 2 middenvelders nodig maar ik was al bezig met Landzaat.![]()
Dankjequote:Op zondag 30 april 2006 19:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
http://www.ellines.com/fmskins/2006/ (L)
Hmm... Ik ga Vanden Borre op rechts proberen, kan Schlicke ook nog eens meespelen.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Volgens mij is vanden Borre meer een rechtsback dan centrale verdediger maja.
Ik ga niet echt super met Villarreal.. door blessures van Rubio. 3 weken.
Te negatief gereageerd in de kleeskamer misschien?quote:Op maandag 1 mei 2006 15:37 schreef Belthazor het volgende:
Er zijn nu een paar spelers met lichte bezorgdheid en daarin staat:
Vindt dat je het elftal niet genoeg krediet geeft.
Weet iemand wat dat betekend?
netjesquote:
het gaat in ieder geval wel naar beneden als je als Feyenoordmanager Barcelona afwijstquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:03 schreef RayMania het volgende:
Damn, weet iemand hoe "Ambitie" omhoog gaat?
Hoe bedoel je? Als trainer?quote:Op maandag 1 mei 2006 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
het gaat in ieder geval wel naar beneden als je als Feyenoordmanager Barcelona afwijst![]()
Ik zal gewoon naar Barcelona gaan, als ik jou wasquote:Op maandag 1 mei 2006 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. Maar ik heb niet voor niks voor 4 jaar bijgetekend natuurlijk
En mijn topteam van de toekomst in de steek laten... dat nooitquote:Op maandag 1 mei 2006 21:44 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik zal gewoon naar Barcelona gaan, als ik jou was
Prachtig hè, dat virtuele Feyenoordquote:Op maandag 1 mei 2006 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
En mijn topteam van de toekomst in de steek laten... dat nooit
Net voor het tweede jaar op rij de dubbel gepakt, volgend jaar mee eens de Champions League gaan winnen
De doelpunten tellen, toch?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:57 schreef Neoktheone het volgende:
Ik heb met VVV in mijn eerste seizoen Feyenoord uitgeschakeld in de beker
Al was iedereen het erover eens dat het niet verdiend was (veel geluk gehad)... boeiend!
ja, je moet het evenredig aanpassen aan de volumes per module.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:30 schreef Onderbroek het volgende:
passen jullie je trainingsschema aan?...elke speler een eigen trainingsschema geven of laten jullie gewoon het zoals het is?
Misschien iemand die nog handige tips heeft mbt het trainen van spelers
Nee, die zoek ik ook al heel lang, want er komt altijd stoom uit mijn computer na 2 á 3 seizoenen (4 competities, alleen hoogste divisie, grote spelersdatabase).quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
Heeft iemand 'n savegame-cleaner voor FM 2006? Ik wil 'm eens uit gaan proberen, want ik vind 't te lang duren voordat m'n spel is opgeslagen. Ik dacht dat 't versie 1.05 is, maar durf niet te zeggen of 't klopt. Versie 1.04 heb ik al geprobeerd, maar die werkt niet bij m'n game
En terechtquote:Op woensdag 3 mei 2006 01:45 schreef Onderbroek het volgende:
cocu is na het seizoen 05/06 met pensioen gegaan.
de reden: in een competitiewedstrijd in maart tegen ajax brak ie z'n been...was ie ongeveer 10 maanden uitgeschakeld...is ie maar meteen met pensioen gegaan.
Lekker einde van je carriëre
quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:47 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
ja, je moet het evenredig aanpassen aan de volumes per module.
Hierdoor wordt zowel de motivatie als de eigenschappen van de spelers gekwadrateerd.
Waarom afraden?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
www.sortitoutsi.net staat vol met grafische shit.. dies alleen down..
Anders ff neuzen op www.manutd.nl of www.throw-in.com
Al raad ik 3d poppetjes af, maar dat mot je zelf weten.
Met, maar dat kreeg ik net @ MU ook al te horen, toch bedanktquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die 3d poppetjes zijn niet echt leuk zoals het lijkt.. althans dat vind ik en velen met mij..
Dat probleem hangt ervanaf welke 6.0.3 jy downloadt.
Met of zonder data? Met = eerst 6.0.3 daarna de MU
Zonder = maakt niet uit.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:21 schreef X-fi het volgende:
Heeft iemand een screenshot van de 3D-poppetjes
Ziet er leuk uitquote:Op donderdag 4 mei 2006 01:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[afbeelding]
die heb ik gedownload.
download link
en je hebt ook :
[afbeelding]
Krijg alleen me FM niet aan de gang, sinds die 6.0.3 update.
cd spint, en dan ineens fm.exe moet afgesloten worden.. GVDnet alles geupdated, tot shirtjes toe
!!!
Mja, kan wel op NT modus zetten..maar dat schiet niet op.
Had het inderdaad al gevondenquote:Op donderdag 4 mei 2006 01:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
Lees de read me
als ie er bij zit
IK BEN BOOS, WIL OOK FM-EN !!
Mja daar was ik al bezig..quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Bekende fout.. al komt ie veel minder voor in FM2006 dan in Fm2005..
Check het www.sigames.com forum eens..
Perez (Monterrey) is echt een heel goede speler bij mij altijd.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:32 schreef Rnnz het volgende:
Welke sukkel heeft in die update gezet dat Stam voor 10.75 miljoen naar Ajax zou komen en dat hij 95K zou gaan verdienen? M'n hoogste salaris was 48K en nu dus opeens 95K. Krohn Dehli wordt ook voor 4.3 miljoen gehaald terwijl hij in het echt transfervrij komt.En dat terwijl ik ze niet eens nodig heb. Hoe raak ik Stam ooit weer kwijt voor 10.75 miljoen op z'n 34e..?
![]()
Weet iemand nog een goede MC voor Ajax? Heb niet zoveel geld meer (rond de 5 milj)
Een goede AML: Hugo Viana.. in het begin verhuurd aan Valencia maar is voor een paar miljoen te halen.
http://img322.imageshack.us/img322/6171/hugoviana1bw.jpg
hehequote:Op donderdag 4 mei 2006 03:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
*kuch* torrent *kuch*
@Rnnz : Er is een update van die update gekomen, waar het salaris en de transfersom kloppen.Alleen is Sortitoutsi.net nogsteeds down.
Sure. Maar slimmer om op ManUtd te vragen ofzoquote:Op donderdag 4 mei 2006 03:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hehe
maar, zou ik je een keer kunnen mailen, hoe je dan 6.0.3 aan de gang hebt gekregen, want ik zit nu al vanaf 1 uur te kutten ofzo
mja vroeger deed ie het altijd, met 6.0.2 al iedergeval..quote:Op donderdag 4 mei 2006 03:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Sure. Maar slimmer om op ManUtd te vragen ofzo..
Werkt het wel zonder 6.0.3 dan?
mja het werkt nu wel, cr.ck van 6.0.2 erover heen, en hij doet hetquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Mja ik ontvang ook niks.. voeg me ff toe op feijenoord lagestreepje fan at hotmail punt com
Ik help je dan vanaaf wel, ik ga nu naar strandje en daarna trainen. Probeer het ondertussen op een groot forum ofzo..
Ach, Stam en Krohn Dehli zijn nog wel oké om mee te spelen maar niet voor zoveel geld. Perez is 3 x niks.quote:@Rnnz : Er is een update van die update gekomen, waar het salaris en de transfersom kloppen. Alleen is Sortitoutsi.net nogsteeds down.
Dit meen je nietquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
voeg me ff toe op feijenoord lagestreepje fan at hotmail punt com
added !quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
HeheheIk was toen ik hem maakte 11 oke
..
dat had ik gistere 2x gedaan, maar toen deed heel het spel niet.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:27 schreef X-fi het volgende:
Wat zie je dan als je de clublogo's/shirts vervangt?
Dus je raadt me nu niet aan om het te gebruiken ?quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat had ik gistere 2x gedaan, maar toen deed heel het spel niet.
Ik heb complete packs, kwa logo's en shirts.
Jawel, maar ik snapte je vroeg niet helemaal goed.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:44 schreef X-fi het volgende:
[..]
Dus je raadt me nu niet aan om het te gebruiken ?
Linkje naar die 2 paketten aub?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jawel, maar ik snapte je vroeg niet helemaal goed.
Hier deed voorheen alle logo's het, maar het spel niet
thats why
Staan @ me pcquote:
Is goedquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Staan @ me pc
ik maak 1 grote rar, en ga dat dan hosten ok?
Btw, mensen, geef me eens leuke teams
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://rapidshare.de/files/19642065/FOK.rar.html
wat tot morgen
Ja geen dank hoorquote:
Hartelijk dank! Ze doen het perfect. Ik moest eerst nog even testenquote:
hehequote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:03 schreef X-fi het volgende:
[..]
Hartelijk dank! Ze doen het perfect. Ik moest eerst nog even testen
Hij werkt goed, nu ga ik slapenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hehe
have fun
readme zit erbij, zo heb ik ze installed
truste !quote:
Wat is dat voor bug dan?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:57 schreef twi het volgende:
"first goal of the season" bug
Een echte bug is het niet, maar als bijna alle goals die je tegen krijgt "First goal of the season" doelpunten zijn, dan is dat erg frustrerend. Heb daar al meer mensen over horen klagen.quote:
Ik ken iemand die bij mij op school heeft gezeten en hij speelt nu bij Spartaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:08 schreef SuperUli het volgende:
Er zit een familielid van me in FM2006. Een spits zonder contract (Bas Leferink, ex-GAE)
Geinig dat die er nog in zit.
Jouw handtekening?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:21 schreef twi het volgende:
Martin van Leeuwen, ex-Sparta, bij me in de klas gezeten. Wie wil m'n handtekening?
Ja mijn buurjongen zit er ook in.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:21 schreef twi het volgende:
Martin van Leeuwen, ex-Sparta, bij me in de klas gezeten. Wie wil m'n handtekening?
Zo herkennend dit. En zo irri.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:09 schreef twi het volgende:
[..]
Een echte bug is het niet, maar als bijna alle goals die je tegen krijgt "First goal of the season" doelpunten zijn, dan is dat erg frustrerend. Heb daar al meer mensen over horen klagen.
Oké. Wie wil die van mijquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:04 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ja mijn buurjongen zit er ook in.
Ook iemand mijn handtekening???
Neh inderdaad, Kluivert heeft nu 5 wedstrijden gespeeld en 6 keer gescoord met een gemiddelde van 7.60.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Nooit luisteren naar Assistenten/Scouts whatever.
Die vinden niemand goed
Daar wordt ik debiel van, elke keer in de beginfase kom ik auotmatisch op achterstand!quote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 18:37 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik zit nu aan het begin van mijn 3e seizoen bij Fiorentina en ik speelde net de Super Cup finale tegen Inter en het kwam aan op penalty's. Ik heb nog nooit zo'n slechte penalty reeks gezien.
[afbeelding]
Tegen een sterker (aanvalled) team is het makkelijker om te counteren. Een zwakkere ploeg zoals ADO blijft meestal achterin hangen en dan komen er geen/weinig goals.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe kan het zijn dat ik met Ajax zowel PSV als Barcelona makkelijk versla maar met hetzelfde elftal en dezelfde opstellling verlies van Twente en gelijkspeel tegen ADO? Speel toch al heel veel gelijk, meestal dat rond de 70e minuut de gelijkmaker gescoord wordt
Go Aheadquote:Op maandag 8 mei 2006 15:37 schreef SuperUli het volgende:
Eerste seizoen 12e geeindigd met de Eagles, met veel spelers die er vanaf het begin ook bij zaten.
(dramatisch niveau dus).
Aan het eind van dat seizoen Gerrit Bartels verkocht voor 2.4 (!!) miljoen euro aan Ajax.. Nu sta ik na 5 wedstrijden 3e in de competitie, en heb veel transfers gedaan zoals o.a. een transfervrije speler van Bayern Munchen gecontracteerd (Julio Daniel Dos Santos, AMC) Denis Berger voor op linkshalf, en een nigeriaan genaamd Dele Adeleiye.
Edit: Lasse Nilsson komt in de winterstop van het 2e seizoen..
Ik stel altijd hele hoge eisen. Stadion vergroten, trainingsfacaliteiten verbeteren, dik salaris en een lang contractquote:
Die heb ik ook een keer gekocht met Wigan. Wat een slechte speler is dat zeg.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:08 schreef Eric_Cantona het volgende:
Blondel
In 'n vorig spel werd ie voor m'n neus weggekaapt door Inter en daar speeldie 'ie de sterren van de hemel. Ik heb er niet veel voor hoeven uitleggen en hij is nu al (zonder te spelen) ruim 't dubbele waard, mocht 't nix zijn dan leen ik 'm uit of verkoop ik 'm. Ik heb voor zijn plaats op dit moment ook Giggs, Tuncay, Aissati en Richardson. Ik maak me niet echt druk dusquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:55 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Die heb ik ook een keer gekocht met Wigan. Wat een slechte speler is dat zeg.
Ik heb het geaccepteerdquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik stel altijd hele hoge eisen. Stadion vergroten, trainingsfacaliteiten verbeteren, dik salaris en een lang contract
Meestal krijg ik het meeste ook nog na een keer of 5
Oef. Ik heb in mijn eerste seizoen de dubbel gepaktquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:12 schreef Eric_Cantona het volgende:
Eerste tegenslag in 't 1e seizoen is alweer binnen, ik ben uit de voorrondes van de CL gekickt door TrazbonsporEerste wedstrijd thuis 2-1 gewonnen en uit met 1-0 de boot in
Hopelijk gaat de UEFA-cup wel 'n beetje vlot verlopenBanik Ostrava in de eerstvolgende wedstrijd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |