Hmm... Ik ga Vanden Borre op rechts proberen, kan Schlicke ook nog eens meespelen.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Volgens mij is vanden Borre meer een rechtsback dan centrale verdediger maja.
Ik ga niet echt super met Villarreal.. door blessures van Rubio. 3 weken.
Te negatief gereageerd in de kleeskamer misschien?quote:Op maandag 1 mei 2006 15:37 schreef Belthazor het volgende:
Er zijn nu een paar spelers met lichte bezorgdheid en daarin staat:
Vindt dat je het elftal niet genoeg krediet geeft.
Weet iemand wat dat betekend?
netjesquote:
het gaat in ieder geval wel naar beneden als je als Feyenoordmanager Barcelona afwijstquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:03 schreef RayMania het volgende:
Damn, weet iemand hoe "Ambitie" omhoog gaat?
Hoe bedoel je? Als trainer?quote:Op maandag 1 mei 2006 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
het gaat in ieder geval wel naar beneden als je als Feyenoordmanager Barcelona afwijst![]()
Ik zal gewoon naar Barcelona gaan, als ik jou wasquote:Op maandag 1 mei 2006 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. Maar ik heb niet voor niks voor 4 jaar bijgetekend natuurlijk
En mijn topteam van de toekomst in de steek laten... dat nooitquote:Op maandag 1 mei 2006 21:44 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik zal gewoon naar Barcelona gaan, als ik jou was
Prachtig hè, dat virtuele Feyenoordquote:Op maandag 1 mei 2006 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
En mijn topteam van de toekomst in de steek laten... dat nooit
Net voor het tweede jaar op rij de dubbel gepakt, volgend jaar mee eens de Champions League gaan winnen
De doelpunten tellen, toch?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:57 schreef Neoktheone het volgende:
Ik heb met VVV in mijn eerste seizoen Feyenoord uitgeschakeld in de beker
Al was iedereen het erover eens dat het niet verdiend was (veel geluk gehad)... boeiend!
ja, je moet het evenredig aanpassen aan de volumes per module.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:30 schreef Onderbroek het volgende:
passen jullie je trainingsschema aan?...elke speler een eigen trainingsschema geven of laten jullie gewoon het zoals het is?
Misschien iemand die nog handige tips heeft mbt het trainen van spelers
Nee, die zoek ik ook al heel lang, want er komt altijd stoom uit mijn computer na 2 á 3 seizoenen (4 competities, alleen hoogste divisie, grote spelersdatabase).quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
Heeft iemand 'n savegame-cleaner voor FM 2006? Ik wil 'm eens uit gaan proberen, want ik vind 't te lang duren voordat m'n spel is opgeslagen. Ik dacht dat 't versie 1.05 is, maar durf niet te zeggen of 't klopt. Versie 1.04 heb ik al geprobeerd, maar die werkt niet bij m'n game
En terechtquote:Op woensdag 3 mei 2006 01:45 schreef Onderbroek het volgende:
cocu is na het seizoen 05/06 met pensioen gegaan.
de reden: in een competitiewedstrijd in maart tegen ajax brak ie z'n been...was ie ongeveer 10 maanden uitgeschakeld...is ie maar meteen met pensioen gegaan.
Lekker einde van je carriëre
quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:47 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
ja, je moet het evenredig aanpassen aan de volumes per module.
Hierdoor wordt zowel de motivatie als de eigenschappen van de spelers gekwadrateerd.
Waarom afraden?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
www.sortitoutsi.net staat vol met grafische shit.. dies alleen down..
Anders ff neuzen op www.manutd.nl of www.throw-in.com
Al raad ik 3d poppetjes af, maar dat mot je zelf weten.
Met, maar dat kreeg ik net @ MU ook al te horen, toch bedanktquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die 3d poppetjes zijn niet echt leuk zoals het lijkt.. althans dat vind ik en velen met mij..
Dat probleem hangt ervanaf welke 6.0.3 jy downloadt.
Met of zonder data? Met = eerst 6.0.3 daarna de MU
Zonder = maakt niet uit.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:21 schreef X-fi het volgende:
Heeft iemand een screenshot van de 3D-poppetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |