Na de teleurstellingen in de FA en League Cup heb ik met een vleugje geluk Inter Milaan verslagen door in Milaan met penalties te winnen. Daarna mocht ik tegen Feyenoord de kwart Finale Champions league spelen en dat waren misschien wel de hoogtepunten van dit seizoen.
Thuis kwam ik al in de 6e minuut op voorsprong door een fantastische vrije trap van Guarin, Berg maarkte in de 22e en 30e minuut nog even de 2 en 3-0 waardoor ik op een lekkere voorpsrong stond
Op dat moment bedachten Kuyt en Huysegems maar even te voetballen en al gauw stond het 3-2 waarna we even gingen rusten, in de tweede helft kwam ik weer gevaarlijk uit de startblokken en Paauwe maakte voor mij een goaltje (toch sympathiek) helaas was dit niet genoeg en scoorden Kuyt en Huysegems beide nog een keer waarna de eindstand 4-4 was.
Dan moest ik het maar in Rotterdam afmaken en dat bleek, voor mijn fantastisch spelende ploeg, geen enkel probleem, na 12 minuten moest Rosenberg met een blessure afhaken, toch wel jammer want hij had er al 2 inliggen... zijn vervanger Korzym tikte er 5 minuten na zijn invalbeurt de 3-0 in. Doordat Paauwe zo stom was om een rode kaart te halen mocht Pezzarossi vanaf de 11 meter stip scoren en dus gingen we met een lekkere 4-0 de pauze in
![]()
Na de rust hebben we nog "maar" 2x gescoord door Marcus Berg waarna de eindstand 6-0 in het voordeel van mij was, uiteindelijk over 2 wedstrijden dus met 10-4 gewonnen