Hmm, nee, wat ik eigenlijk bedoelde is: als je "te laag" biedt op iemand met een minimum fee release clause, dan had ik dus vaak dat die andere club dat bod accepteerde, maar ik dus én het bedrag van mijn oorspronkelijke bod moest betalen, én het bedrag van die "minimum fee release clause".quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
Als iemand zo'n clausule heeft, dan kan ie voor dat bedrag weg. Wat je daaronder beschrijft is denk ik 'n bedrag dat 'n club na 'n aantal wedstrijden, doelpunten of interlands ontvangt. Dat kun je vastleggen in 't bod dat je doet op 'n speler.
Dan heb je vast iets over het hoofd gezien, want als een speler een minimale ontsnappingclausule heeft, kun je hem gewoon voor dat bedrag halen (vaak ook nog wel wat minder).quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:40 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Hmm, nee, wat ik eigenlijk bedoelde is: als je "te laag" biedt op iemand met een minimum fee release clause, dan had ik dus vaak dat die andere club dat bod accepteerde, maar ik dus én het bedrag van mijn oorspronkelijke bod moest betalen, én het bedrag van die "minimum fee release clause".
Maar goed, ik ga het er denk ik maar op wagen denk ik (ik wil gaan bieden op Marcus Rosenberg).
Dat denk ik ook ja, wat ik altijd doe is eerst vragen wat ze voor 'm willen hebben. Mochten ze de speler niet willen verkopen en ik heb 't idee dat de speler wel zou willen, dan ga ik openlijk interesse tonen. Vaak gaat 'n speler na 'n paar boden wel wat morren dat er niet geaccepteerd wordt. Ik heb 't idee dat 't werkt om zo'n speler dan voor 'n aardig bedrag aan te trekken.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:44 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Dan heb je vast iets over het hoofd gezien, want als een speler een minimale ontsnappingclausule heeft, kun je hem gewoon voor dat bedrag halen (vaak ook nog wel wat minder).
ja, champions manager is tegenwoordig een onderzetter voor je cola als je fm speelt. Maar ik vond m te duur voor een onderzetter, dus ik koop m niet.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:47 schreef Minotarumon het volgende:
is er een groot verschil tussen championship manager 06 of Football Manager 06
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Grava Saeijs Saavedra Zonneveld Fernando Guarin Veldmate Luizinho Cardenas Calaio |
Heet je Blind van achteren?quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:21 schreef X-fi het volgende:
FC Groningen 4-1 Ajax
Ajax - AGOVV 1-5 (amstel cup, vierde ronde)
Ajax - NEC 1-2
PSV - Ajax 4-0
Hoezo dit?
Wat is dat nu weer voor een indirecte generaliserende opmerking?quote:
Het is een grapjequote:Op woensdag 26 april 2006 16:27 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor een indirecte generaliserende opmerking?
Wissel eens van taktiekquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:21 schreef X-fi het volgende:
FC Groningen 4-1 Ajax
Ajax - AGOVV 1-5 (amstel cup, vierde ronde)
Ajax - NEC 1-2
PSV - Ajax 4-0
Hoezo dit?
Dat is altijd het grootste mankement geweest van het spel, het is lastig om maar te blijven winnen want ineens besluit de game dat je tactiek niet meer werkt. Nou, probeer dat maar eens te voorspellen. En dan ben je weer tig wedstrijden bezig om de volgende tactiek uit te werken die je een stuk of 5 overwinningen achter elkaar brengt. En dan is die ook weer uitgewerkt en begint het geintje opnieuw.quote:
En dat is me dan ook geluktquote:Op donderdag 27 april 2006 08:39 schreef T1andonly het volgende:
Napoli is een erg mooie club om mee te spelen, daarmee kun je wel in de Serie A raken met een betje geluk
Dat zijn geen grapjes, gek!!!quote:Op donderdag 27 april 2006 08:17 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Het is een grapje![]()
Ik moest er hard om lachen![]()
Wat gaat jou dat aan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |