Laatste post uit vorig topic.quote:Op maandag 24 april 2006 17:02 schreef SuperUli het volgende:
Met Cittá di Palermo gaan spelen..
Mijn absolute sterren:
-Barzagli (DC)
-Kallstrom (AMC)
-Masiello (AMLC)
-Makinwa (FC)(begin 2e seizoen verkocht voor 29 miljoen aan Inter)
-Caracciolo (FC)(halverwege 2e seizoen verkocht voor 50(!!) miljoen aan AC Milan)
-Vucinic (als vervanging van Makinwa gekocht)
Eerste seizoen 4e geeindigd in de competitie, maar wel de UEFA cupt gewonnen..
Ben nu 5 wedstrijden van het einde van het tweede seizoen en sta 3 punten voor op de nummer 2 (Juve). Hopelijk dit seizoen kampioen.
Er is een patch mét data update en zonder.quote:Op maandag 24 april 2006 17:14 schreef martjin het volgende:
Källström zit hier nog steeds heel fijn bij Rennes hoor. Ik heb update 6.0.3. Een vriend van mij speelt net zoals ik ook met Fiorentina op het moment. Kom ik er dus achter dat hij Jimenez en Lobont heeft, terwijl we dezelfde update hebben gedownload. Ehrr, wtf? Zo kan ik het ookNu moest ik Valdivia van Colo Colo kopen voor 2,5 miljoen of iets in de buurt. Leuk spelertje overigens.
EDIT: Laat maar, fout gelezen, dacht dat je hem al vanaf het begin in je selectie hhad
Talentvolle spelers die ik nu met Heerenveen gekocht heb:quote:
Hangt ervan af of je het nog betalen moet of niet.quote:Op maandag 24 april 2006 23:55 schreef jorienvdherik het volgende:
hopelijk levert de tpg het bij de buren als ik niet thuis ben ? wie weet dat ?
Ik was ook een keer begonnen in Amerika en kon Freddy Adu niet registreren vanwege zijn leeftijd, en vervolgens werd hij automatisch ontslgaen... ik kon er niets tegen doen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Anders kan je inderdaad beter inpakken.
Ik heb nu ongeveer 40 spelers en 9 buitenlanders met Los Angeles en er mogen maar 28 spelers waarvan 7 buitenlanders geregistreerd worden, dat wordt dus nog een heel gepuzzel. Bovendien mag je maar 28k aan salaris uitgeven dus misschien moet ik wel een paar spelers transfervrij laten gaan.
In het spel weet ik dat niet, in het echt moet een team met minimaal zeven spelers op het veld staan (dat leerde ik althans toen ik nog voetbalde in de jeugd).quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bij hoeveel rode kaarten wordt een wedstrijd gestaakt?
Wordt de wedstrijd dan niet stilgelegdquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mijn tegenstander had 5 rode kaarten en stond dus nog met 6 man op het veld
Ik geef ze gewoon altijd 2 maanden vakantie.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:58 schreef SuperUli het volgende:
Organiseren jullie ook altijd een bekertoernooi (of andere dingen) aan het begin van je seizoen voor het wedstrijdritme?
Ik probeer meestal wedstrijdritme op te doen door 3 sterke teams te regelen voor het bekertoernooi, en dan een of twee tours door een of ander achterlijk landje waar ik dan vier makkelijke friendlys speel die ik met gemak kan winnen.
Hmm, nee, wat ik eigenlijk bedoelde is: als je "te laag" biedt op iemand met een minimum fee release clause, dan had ik dus vaak dat die andere club dat bod accepteerde, maar ik dus én het bedrag van mijn oorspronkelijke bod moest betalen, én het bedrag van die "minimum fee release clause".quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
Als iemand zo'n clausule heeft, dan kan ie voor dat bedrag weg. Wat je daaronder beschrijft is denk ik 'n bedrag dat 'n club na 'n aantal wedstrijden, doelpunten of interlands ontvangt. Dat kun je vastleggen in 't bod dat je doet op 'n speler.
Dan heb je vast iets over het hoofd gezien, want als een speler een minimale ontsnappingclausule heeft, kun je hem gewoon voor dat bedrag halen (vaak ook nog wel wat minder).quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:40 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Hmm, nee, wat ik eigenlijk bedoelde is: als je "te laag" biedt op iemand met een minimum fee release clause, dan had ik dus vaak dat die andere club dat bod accepteerde, maar ik dus én het bedrag van mijn oorspronkelijke bod moest betalen, én het bedrag van die "minimum fee release clause".
Maar goed, ik ga het er denk ik maar op wagen denk ik (ik wil gaan bieden op Marcus Rosenberg).
Dat denk ik ook ja, wat ik altijd doe is eerst vragen wat ze voor 'm willen hebben. Mochten ze de speler niet willen verkopen en ik heb 't idee dat de speler wel zou willen, dan ga ik openlijk interesse tonen. Vaak gaat 'n speler na 'n paar boden wel wat morren dat er niet geaccepteerd wordt. Ik heb 't idee dat 't werkt om zo'n speler dan voor 'n aardig bedrag aan te trekken.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:44 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Dan heb je vast iets over het hoofd gezien, want als een speler een minimale ontsnappingclausule heeft, kun je hem gewoon voor dat bedrag halen (vaak ook nog wel wat minder).
ja, champions manager is tegenwoordig een onderzetter voor je cola als je fm speelt. Maar ik vond m te duur voor een onderzetter, dus ik koop m niet.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:47 schreef Minotarumon het volgende:
is er een groot verschil tussen championship manager 06 of Football Manager 06
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Grava Saeijs Saavedra Zonneveld Fernando Guarin Veldmate Luizinho Cardenas Calaio |
Heet je Blind van achteren?quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:21 schreef X-fi het volgende:
FC Groningen 4-1 Ajax
Ajax - AGOVV 1-5 (amstel cup, vierde ronde)
Ajax - NEC 1-2
PSV - Ajax 4-0
Hoezo dit?
Wat is dat nu weer voor een indirecte generaliserende opmerking?quote:
Het is een grapjequote:Op woensdag 26 april 2006 16:27 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor een indirecte generaliserende opmerking?
Wissel eens van taktiekquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:21 schreef X-fi het volgende:
FC Groningen 4-1 Ajax
Ajax - AGOVV 1-5 (amstel cup, vierde ronde)
Ajax - NEC 1-2
PSV - Ajax 4-0
Hoezo dit?
Dat is altijd het grootste mankement geweest van het spel, het is lastig om maar te blijven winnen want ineens besluit de game dat je tactiek niet meer werkt. Nou, probeer dat maar eens te voorspellen. En dan ben je weer tig wedstrijden bezig om de volgende tactiek uit te werken die je een stuk of 5 overwinningen achter elkaar brengt. En dan is die ook weer uitgewerkt en begint het geintje opnieuw.quote:
En dat is me dan ook geluktquote:Op donderdag 27 april 2006 08:39 schreef T1andonly het volgende:
Napoli is een erg mooie club om mee te spelen, daarmee kun je wel in de Serie A raken met een betje geluk
Dat zijn geen grapjes, gek!!!quote:Op donderdag 27 april 2006 08:17 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Het is een grapje![]()
Ik moest er hard om lachen![]()
Wat gaat jou dat aan?quote:
Dat lijkt me nou niks, zo´n spel op een console. Doe mij maar de muisquote:Op vrijdag 28 april 2006 00:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
hmm, ik wil hem toch gaan halen voor de 360..
heb hem wel op de pc al..
maar vandaag bij bart smit hadden ze hem niet!!
klik onderin is op zon klokje en dan komt er rechts in het menu eregalerij staan.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:32 schreef Yozzz het volgende:
Hoe zie je de hall of fame? Ik hoor steeds mensen daarover, maar ik wil ook wel eens weten hoe hoog ik erin sta in de Duitse competitie
Heb ook wel eens met Bristol City met 5-0 van PSV gewonnen, maar die zetten alleen maar "grijze" spelers erin in die friendly. Dus dat was vrij makkelijk, weet natuurlijk niet wat bij jou de opstelling was?quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:53 schreef pekel het volgende:
Met Emmen 6-2 winnen van Benfica in de oefenperiode, is dat realistisch?![]()
Nee, maar wel knapquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:53 schreef pekel het volgende:
Met Emmen 6-2 winnen van Benfica in de oefenperiode, is dat realistisch?![]()
Ik heb wel een redelijk stabiele tactiek. Speel met Feyenoord een behoorlijk aanvallende 5-3-2 tactiek. Mijn ervaring is juist dat als het minder gaat, je niet de tactiek rigoreus moet gaan veranderen. Kleine nuances kunnen de tactiek alweer lekker laten werken. Iets breder gaan spelen, aanvallender, verdedigender... dat zijn kleine aanpassingen, die een hoop verschil kunnen maken. Ik zorg ook altijd dat ik vooral spelers heb die op meerdere posities uit de voeten kunnen. Als het in een wedstrijd verkeerd dreigt te gaan, dan kan ik omschakelen naar 4-4-2 of 3-1-4-2, zonder andere spelers te hoeven inzetten.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is altijd het grootste mankement geweest van het spel, het is lastig om maar te blijven winnen want ineens besluit de game dat je tactiek niet meer werkt. Nou, probeer dat maar eens te voorspellen. En dan ben je weer tig wedstrijden bezig om de volgende tactiek uit te werken die je een stuk of 5 overwinningen achter elkaar brengt. En dan is die ook weer uitgewerkt en begint het geintje opnieuw.
Enorm voorspelbaar.
Die lichte nuances aanbrengen heb ik sinds 3 weken ook aardig onder de knie... En dat terwijl ik al sinds CM2 meeloopquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb wel een redelijk stabiele tactiek. Speel met Feyenoord een behoorlijk aanvallende 5-3-2 tactiek. Mijn ervaring is juist dat als het minder gaat, je niet de tactiek rigoreus moet gaan veranderen. Kleine nuances kunnen de tactiek alweer lekker laten werken. Iets breder gaan spelen, aanvallender, verdedigender... dat zijn kleine aanpassingen, die een hoop verschil kunnen maken. Ik zorg ook altijd dat ik vooral spelers heb die op meerdere posities uit de voeten kunnen. Als het in een wedstrijd verkeerd dreigt te gaan, dan kan ik omschakelen naar 4-4-2 of 3-1-4-2, zonder andere spelers te hoeven inzetten.
Veel hangt ook af van de tegenstander. Soms is het dan ook gewoon een kwestie van je eigen tactiek aanpassen aan die van de tegenstander.
Iemand?quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:34 schreef X-fi het volgende:
Waarom daalt mijn moreel omlaag van de spelers? Ze staan in de basis, goede prestaties en toch gaat het niet omhoog
Hoeveelste sta je in de competitie?quote:
Ik sta nummer 1. En nee, ik kijk nooit in hun profiel en geef ze na een wedstrijd een 'in de wolken'quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoeveelste sta je in de competitie?
Heb je al eens bij 'persoonlijk' gekeken in hun profiel? Soms worden ze ongelukkiger als ze een nieuw contract willen, of ze vinden dat een bepaalde speler slecht behandeld wordt door de manager.
Het kan heel verhelderend zijn om even in hun profiel te kijken. Als je ze altijd 'in de wolken' geeft, dan kunnen ze bijvoorbeeld wat ongelukkig zijn, omdat ze vinden dat hun manager te weinig ambitie toont.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:50 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik sta nummer 1. En nee, ik kijk nooit in hun profiel en geef ze na een wedstrijd een 'in de wolken'
Aha. Ik zie hier nu dat Trabelsi een nieuw contract wil en dat Sneijder op de transferlijst wil. En dat laatste wil ik nietquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het kan heel verhelderend zijn om even in hun profiel te kijken. Als je ze altijd 'in de wolken' geeft, dan kunnen ze bijvoorbeeld wat ongelukkig zijn, omdat ze vinden dat hun manager te weinig ambitie toont.
Hoeveel competities selecteer jij gek? Als ik 4 competities doe heeft mijn computer al dikke moeite na 2 seizoenen, langzaam dat ie dan gaat. In fm05 had je zon tool die je opgeslagen bestand kleiner kon maken door oude matchstats te deleten, nu niet meerquote:Op donderdag 27 april 2006 20:04 schreef Radegast het volgende:
Begonnen bij FC Basel, daarmee twee keer kampioen van Zwitserland geworden.
Vervolgens naar FC Barcelona gegaan, daar heb ik drie seizoenen gezeten. UEFA Cup gewonnen, twee keer landskampioen, drie keer de Copa del Rey gewonnen. Eén keer de Spaanse supercup. Ondertussen bondscoach geweest van Belgie, die ik naar de laatste acht bracht op het EK2008.
Toen vond ik het wel welletjes bij Barcelona, en koos ervoor om het eens te gaan proberen in Argentinie bij Velez Sarsfield. Dat team lag helemaal in puin en dreigde te degraderen (in hun 100-jarig jubileumjaar), nu enkele maanden later sta ik met die ploeg eerste in de PD Clausura. Ben nu tevens bondscoach van Kroatie.
En nu heb ik een aanbieding van Boca Juniors, wat zal ik doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |