Jongens..Europees kampioen geworden met..Denemarken!!!
Kolere, wat een slopend toernooi was het.
In de groepsfase ingedeeld met Zwitserland, Nederland en Roemenie. Zwitserland won ik betrekkelijk eenvoudig met 3-1, Nederland verloor ik kansloos met 0-3. Daarna moest ik winnen van Roemenie om door te gaan, en dit gebeurde. Larsen, spits van Schalke, scoorde eenmaal.
Vervolgens moest ik in de kwartfinale tegen Duitsland. Kwam snel op voorsprong, maar daarna scoorde die eikels in de laatste minuut. Verlenging bleven de doelpunten uit, en toen met penalty's door!! Heerlijk.
Nu wachtte Italie, de hele wedstrijd echt zwaar de mindere. Ze kregen kans op kans, maar daar scoorde opeens Larsen. En twee minuten later weer!! Door naar de finale!
En daar was Spanje de tegenstander, met alle sterren in het elftal. Zet dit af tegen mijn spelertjes van het niveau The Championship, dan kan je al raden dat het een schier onmogelijke taak werd.
Nou dat werd het ook, werdstrijdbeeld was hetzelfde als tegen Italie. Ze kregen kans op kans, maar mijn keeper Thomas Sorensen keepte werkelijk waar fantastisch! En toen, 78e minuut, counter van Denemarken. Daniel Jensen scoort! Nog een kwartier te gaan en gelukkig bleef het slotoffensief uit van die Spanjaarden!
Europees kampioen met Denemarken, dit vind ik echt wel een prestatie van mezelf