abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36766392
Ga hier verder

Net begonnen aan m'n 2e seizoen PSV. In het 1e seizoen ben ik 2e geworden achter FC Groningen (!!).
Voorronde CL tegen Fenerbahçe, thuis met 2-0 gewonnen.

In het 1e seizoen oa. Scorza, Chabangu en een stel talentjes gehaald (meesten uit Brazilië).
Ook Lebohang Mokoena (AM/AC) voor 450K uit Zuid-Afrika gehaald, was na aankomst al veel meer waard en nu 4M!
Lamey(voor 2.5M), Sibon (3M), Lucius(3M), Beasley(3.8M) en Väyrynen(7.25M) heb ik verkocht en ook nog wat jeugdspelers voor kleinere prijzen.

Voor het 2e seizoen Wilfried Sanou en Salvatore Gambino beide transfervrij overgenomen, grote kans dat ik ze dit seizoen weer verkoop want super zijn ze niet
Helaas ook Koné voor 9M gehaald (dankzij de nieuwste patch) en de 18-jarige Braziliaanse spits Igor gekocht voor 4.2M.
Belangrijkste uitgaande transfer is Alex, die voor 8.75M naar Amsterdam vertrokken is (evenals Väyrynen in het 1e seizoen).

In beide seizoenen ook versterkingen voor m'n technische staf gehaald uiteraard
  zaterdag 8 april 2006 @ 15:19:26 #2
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_36766799
wil toch deze wel halen voor de xbox 360
pi_36766814
Zojuist de Eurocup (UEFA-cup) gewonnen van Dortmund met 3-0, Ruudje Nistelrooij was de grote man.

Nu de FA-cup finale tegen Westham, helaas ben ik 3e geworden in de PL achter Arsenal en Chelsea. Meer zat er toch niet in, maar ik heb me verbeterd ten opzichte van 't eerste seizoen
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_36766995
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 15:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Is die er dan? Want dat zo inderdaad wel gaaf zijn.
pi_36767078
Eerste competitiewedstrijd 1-1 thuis tegen Willem II
Uit bij Fenerbahçe ook met 2-0 gewonnen en zit nu dus in de CL
Moet tegen Man Utd., Club Brugge en Lille.
pi_36767245
Zit nu in m'n 2e seizoen met Atletico Madrid. 1e jaar netjes gedeeld 2e geworden met real. Nu sta ik na 31 wedstrijden 2e, met 2 punten achterstand op Barca. Terwijl Barca nog uit moet naar real. Daarnaast zit ik in halve finale CL waar ik net met 1-0 verloren heb van Arsenal die zelfs met 9 man speelden. Ongekend.

Toppers van mijn selectie:
Torres (weergaloos)
Petrov
Kezman
Ibagaza
Pablo
Leo Franco (wereldkeeper)

Ik ga snel weer verder want alle beslissingen gaan nu vallen!

Edit: Kampioen met Atletico geworden . Halve finale CL was Arsenal echt te sterk. En nu bouwen voor volgend seizoen!

[ Bericht 16% gewijzigd door SoA-Holic op 08-04-2006 16:54:33 ]
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  zaterdag 8 april 2006 @ 15:58:21 #7
139407 jorienvdherik
pi_36767597
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 15:29 schreef Dirman het volgende:

[..]

ja hij komt 14 april uit
pi_36767908
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 15:29 schreef Dirman het volgende:

[..]

Ja, ik heb 'm zelfs al. Maar iemand een tutorial pagina ofzo, die zal er toch wel zijn?
  zaterdag 8 april 2006 @ 16:15:10 #9
139407 jorienvdherik
pi_36767963
probeer gewoon is wat... heb je nou al een paar wedstrijden gespeeld in een seizoen ?
pi_36768613

zaterdag 8 april 2006 @ 17:20:07 #11
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_36769750
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 16:39 schreef Eric_Cantona het volgende:
[afbeelding]

Netjes! Had t ook een keer met Milan, zat alleen Materazzi er nog tussen
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_36769821
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 17:20 schreef Rahl het volgende:

[..]

Netjes! Had t ook een keer met Milan, zat alleen Materazzi er nog tussen
Kreeg 'ie punten voor z'n hak- en zaagwerk dan?!

zaterdag 8 april 2006 @ 17:30:25 #13
51794 Rahl
pi_36770022
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 17:22 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Kreeg 'ie punten voor z'n hak- en zaagwerk dan?!

Blijkbaar
last.fm
  zaterdag 8 april 2006 @ 20:21:28 #14
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_36774680
tvp
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  zondag 9 april 2006 @ 01:01:25 #15
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_36782684
Luca Toni is zo'n held bij mij

Met 28 goals Europees topscorer. Oke, hele slechte tvp
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_36782781
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 15:19 schreef jorienvdherik het volgende:
En ik wil hem alleen voor de 360, als er ook updates voor komen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 9 april 2006 @ 02:50:04 #17
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36784097
Ik wil 'm niet voor de 360, heb 'm al voor de PC. Dit soort games zijn frustrerend zonder muis.
pi_36786006
quote:
Op zondag 9 april 2006 01:05 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

En ik wil hem alleen voor de 360, als er ook updates voor komen
Die komen er waarschijnlijk.
quote:
Op zondag 9 april 2006 02:50 schreef twi het volgende:
Ik wil 'm niet voor de 360, heb 'm al voor de PC. Dit soort games zijn frustrerend zonder muis.
Valt best mee, speelt opzich wel goed hoor. Ik mis de muis eigenlijk niet eens.
pi_36806273
Merk nu ook dat er in deze versie geen fout zit met de stadionuitbreiding want ze tellen de plaatsen erbij op van hoe groot ie was voor de tijdelijke verkleining en eerder deden ze het na de tijdelijke verkleining.
En in de cl 3e geworden gelukkig ook al heb ik de 2 thuiswedstrijden tegen Bayern en Juventus gedomineert.

Een paar dingen waar ik gewoon blij van word tijdens het fm spelen

- mijn Roemeense spits vertrok voor 6 miljoen maar zijn 18-jarige Roemeense opvolger speelt de sterren van de hemel

-Wat ik ook zo mooi vond was toen ik mijn 21-jarige luxemburger checkte bij zijn interland tegen Frankrijk en ook al verloren ze 1-0 hij was Man of the match

-Als een groot talent uit jouw jeugdopleiding in de basis komt.
Toch altijd wat specialer dan een speler die je hebt aangetrokken
  maandag 10 april 2006 @ 00:22:46 #20
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_36810548
tvp
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 10 april 2006 @ 08:49:43 #21
51794 Rahl
pi_36813579
Wordt Daniel Offredi (jeugdkeeper bij Milan) ook zo'n held bij jullie? Bij mij is de verwachting dat ie een club legend word
last.fm
pi_36816896
Net in een oefenwedstrijd het grote Barca vernedert met 5-1
Ik droom weer van het kampioenschap

Krijg nu een aanbod van man city om coach van hun te worden.
Ene kant zou ik wel willen want ze staan 4e met 5 punten achter de n1.
Maar ik ga het seizoen gewoon afmaken bij AZ

[ Bericht 37% gewijzigd door magic_dreamer op 10-04-2006 11:51:58 ]
pi_36822178
Jongens..Europees kampioen geworden met..Denemarken!!!
Kolere, wat een slopend toernooi was het.

In de groepsfase ingedeeld met Zwitserland, Nederland en Roemenie. Zwitserland won ik betrekkelijk eenvoudig met 3-1, Nederland verloor ik kansloos met 0-3. Daarna moest ik winnen van Roemenie om door te gaan, en dit gebeurde. Larsen, spits van Schalke, scoorde eenmaal.
Vervolgens moest ik in de kwartfinale tegen Duitsland. Kwam snel op voorsprong, maar daarna scoorde die eikels in de laatste minuut. Verlenging bleven de doelpunten uit, en toen met penalty's door!! Heerlijk.
Nu wachtte Italie, de hele wedstrijd echt zwaar de mindere. Ze kregen kans op kans, maar daar scoorde opeens Larsen. En twee minuten later weer!! Door naar de finale!
En daar was Spanje de tegenstander, met alle sterren in het elftal. Zet dit af tegen mijn spelertjes van het niveau The Championship, dan kan je al raden dat het een schier onmogelijke taak werd.
Nou dat werd het ook, werdstrijdbeeld was hetzelfde als tegen Italie. Ze kregen kans op kans, maar mijn keeper Thomas Sorensen keepte werkelijk waar fantastisch! En toen, 78e minuut, counter van Denemarken. Daniel Jensen scoort! Nog een kwartier te gaan en gelukkig bleef het slotoffensief uit van die Spanjaarden!
Europees kampioen met Denemarken, dit vind ik echt wel een prestatie van mezelf
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_36822180
Wat een stress zeg! Ik ben bezig met mijn eerste seizoen bij Emmen en ik vind, ondanks dat we een shitload aan doelpunten hebben (Leferink, van Dijk en mijn superaankoop Nelemans hebben een productie van om en nabij de 60 doelpunten samen ) dat promotie te vroeg zou komen.
Ik sta dus 3e, als ik win en Eindhoven verliest (De Graafschap moest ook niet winnen) zou ik promoveren. Moet ik dus tegen Eindhoven! Kom op 2-0 voor, dus Eindhoven haal ik in, de Graafschap staat na 70 minuten echter nog steeds op 0-0 tegen Veendam... Dus sta ik opeens 1e! Ik verneuk mijn tactiek en ruil mijn verdediger en keeper van positie ( ) en snel staat het alweer 2-2... *zucht* opluchting. Ik stel mijn normale tactiek weer in en vanaf de aftrap wordt het 3-2! Ik gooi alles op de aanval in een tactiek die ik kansloos acht... voorste 2 linies volledig bezet, all out attack langzaam tempo en korte passing... Eindhoven wordt echter volledig vastgezet, maar het blijft 3-2. Pas als in de 92e minuut mijn keeper naar voren besluit te gaan kan Grot vanaf zijn eigen helft de bal in het doel lepelen! Pfieuw! Eindhoven promoveert (en degradeert volgend jaar ongetwijfeld weer) en Emmen eindigt 3e... Wat een moeite om maar niet te winnen
  maandag 10 april 2006 @ 16:35:28 #25
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_36826479
In mn 2e seizoen bij Fiorentina ben ik es naar mijn trainingsstaf gaan kijken. Heb ik een paar vraagjes over ...

- Kun je trainers / asst mngr's / scouts / physio's ook wegkrijgen zonder een vette afkoopsom?
- Hoeveel scouts / coaches / assistetenen / physios gebruiken jullie meestal?
-
  maandag 10 april 2006 @ 16:49:35 #26
51794 Rahl
pi_36826984
Milan 7-1 Inter

Het leukst is dan natuurlijk de trainer nog een schop na geven dan
last.fm
pi_36831018
quote:
Op maandag 10 april 2006 16:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
In mn 2e seizoen bij Fiorentina ben ik es naar mijn trainingsstaf gaan kijken. Heb ik een paar vraagjes over ...

- Kun je trainers / asst mngr's / scouts / physio's ook wegkrijgen zonder een vette afkoopsom?
-
Er is volgens mij de optie dat je het wederzijds op kunt zeggen, maar daar zal het 'slachtoffer' niet snel mee akkoord gaan, denk ik. De hoeveelheid coaches/assistenten hangt af van de ploeg. Zo hoef ik bij Emmen echt niet te proberen om een tweede assistent te halen, dat is gewoon een kansloze missie. En ik zit met vijf coaches ook al wel aan mijn max, want als ik er nog eentje bij probeer te krijgen zeggen ze allemaal dat er al zoveel coaches zijn dat ze bang zijn om zichzelf te kunnen profileren...
  maandag 10 april 2006 @ 20:56:00 #28
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_36835408
potver
in mijn 4e seizoen bij Walsall.. 1e seizoen halverwege ingevallen om ze te redden tegen degradatie
sta ik nu op het punt van promoveren.. 2e met 7 punten voorsprong en 6 wedstrijden te gaan en heb ik zojuist de LDV Vans Trophy gewonnen

Komt Vitesse... wil jij manager zijn? Grrrrrrmbh - 8.5m wage budget en 1.1 transferbudget

ik wil graag bij Walsall blijven, maar Vitesse is natuurlijk een leuke stop.. en dan 2 jaar verder naar iets moois :s

en nog altijd manager van Uzbekistan
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  maandag 10 april 2006 @ 22:03:55 #29
51794 Rahl
pi_36838255
quote:
Op maandag 10 april 2006 20:56 schreef Reddiablo het volgende:
en nog altijd manager van Uzbekistan
Al wat leuks met Uzbekistan gewonnen dan?
last.fm
pi_36847911
Het bestuur en spelers worden een beetje ongeduldig nu ik onderaan de middenmoot bungel, maar wel redelijk veilig ben. Verschillende Hartlepool spelers hebben geen vertrouwen meer in me..

Wat dan ook frustrerend is dat je 3x op rij wint en niets positiefs hoort en dan vervolgens van de nummer 3 en topper Fulham verliest en meteen is het bestuur niet blij met de nederlaag...

Misschien kies ik er dus voor Hartlepool te verlaten, er moet namelijk heel wat gebeuren om de spelers en bestuur weer achter me te krijgen
pi_36847975
Ik had manager kunnen worden van Denemarken, maar ik was op dat moment meer geintreseerd in een plaats voor Belgie.
Ik ben in het 4e seizoen nu eindelijk op volle sterkte en ik denk dat ik Pescara wel mooi in Europa kan brengen.
  dinsdag 11 april 2006 @ 10:24:01 #32
25957 Reddiablo
pi_36848384
quote:
Op maandag 10 april 2006 22:03 schreef Rahl het volgende:

[..]

Al wat leuks met Uzbekistan gewonnen dan?
Kan nog steeds niet kiezen tussen Walsall en Vitesse, mehhh

gaat niet best met Uzb. 2e geworden achter China in de WK kwalificatie, en pas met 3-0 van Qatar verloren.. maar in het echt stelt het ook niet veel voor
wel een leuke aanval met Shatskikh, Geynrih en Shishelov.
www.3voor12denhaag.nl
pi_36855376
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 10:03 schreef T1andonly het volgende:
Ik had manager kunnen worden van Denemarken, maar ik was op dat moment meer geintreseerd in een plaats voor Belgie.
Ik ben in het 4e seizoen nu eindelijk op volle sterkte en ik denk dat ik Pescara wel mooi in Europa kan brengen.
Denemarken is een land met potentie, ligt een flinke uitdaging te wachten voor je daar. Je kan dr ook successen mee bereiken en geeft je managerreputatie een flinke boost.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_36856490
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 14:41 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Denemarken is een land met potentie, ligt een flinke uitdaging te wachten voor je daar. Je kan dr ook successen mee bereiken en geeft je managerreputatie een flinke boost.
Ja Denenmarken lijkt me wel een goed land om te coachen, verder lijken zweden en belgie me erg de moeite waard
pi_36857851
quote:
Op maandag 10 april 2006 16:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:

-
Om van coaches af te komen, bied ik ze altijd eerst een nieuw contract voor één jaar aan. Daarna mutual termination, zodat je minder hoeft te betalen.

Verder heb ik bij eredivisieclubs altijd per trainingsonderdeel één coach. Bij lagere clubs hou ik me er niet zo mee bezig.
  dinsdag 11 april 2006 @ 19:59:50 #36
51794 Rahl
pi_36865324
Nou breekt mn klomp zeg, Inter vorig jaar nog 3de en nu 17de in de laatste 2 wedstrijden nét niet gedegradeerd
http://img385.imageshack.us/my.php?image=lollolinter8qy.jpg
Doet m'n Milan hart goed
last.fm
pi_36870018
Ik heb een vraagje over de Small Screen optie. Hoe moet je beeldscherm dan ingesteld staan, om dat te kunnen laten werken? Ik heb een laptop met breedbeeld, en heb alle instellingen al geprobeerd, maar niks wil werken.
pi_36875939
Ik scout altijd veel spelers omdat ze dan ook meteen op mijn shortlist staan maar ik zou graag gescoute spelers kunnen zien zoals bij de scoutinglijstjes van de scout.

Met die sterren zeg maar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36877872
Gisteren begonnen met een nieuw seizoen, FC Den Bosch (je bent fan of niet). Eerste oefenwedstrijd vernederd door RBC (0-4), daarna verloren van Groningen en Ajax. Maar daarna heb ik, incl Amstel Cup en competitie, slecht 1 wedstrijd niet meer gewonnen
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_36879034
Het seizoen van Hartlepool is geindigd op een 17e plek. Nu in het nieuwe seizoen hebben de spelers die het vertrouwen in mij opgezegd hadden dat niet meer in hun profiel staan. Hopen dat ze weer achter me gaan staan.

Liam Winzar is een Engelse rechtsback die in mijn 1e seizoen als 17 jarige voor 200k gekocht werd. In die 4 seizoenen is hij de enige(Boyd niet meegerekend, blessures niet meegerekend) die alle 4 de seizoenen een basisplaats had. Hij is uitgegroeid tot een zeer waardevolle speler en hij is nu 21 en heeft 9 U21 interlands voor Engeland. Toen kwamen de selecties voor het WK: Spector(VS), Makubu Ma Kalambay(Congo) en Winzar(Engeland) werden opgeroepen.
Winzar maakte zijn debuut in de selectie op het WK.
In de groepsronde zat en bleef hij op de bank. In het met 4-1 verloren 2e ronde duel met Portugal mog hij invallen voor Beckham. Zo staat hij dus op 1 interland en is hij de 1e Engelsman die onder mijn leiding interlands speelde.
pi_36883981
Heeft er iemand al Championship Manager 2006 geprobeerd? FM 2005 was natuurlijk veel beter dan CM 5. FM 2006 is ook erg goed, maar nu ben nieuwsgierig wat ze er bij Eidos van gebakken hebben...
We sure are cute for two ugly people.
  woensdag 12 april 2006 @ 13:08:23 #42
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_36884363
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:59 schreef Rahl het volgende:
Nou breekt mn klomp zeg, Inter vorig jaar nog 3de en nu 17de in de laatste 2 wedstrijden nét niet gedegradeerd
http://img385.imageshack.us/my.php?image=lollolinter8qy.jpg
Doet m'n Milan hart goed
Na 30 wedstrijden staat AC Milan, na vorig jaar nog 2e te zijn, nu 15e .... en dat in 2007, dus alle grote namen spelen er nog

Ik hoop op degradatie, dat koopt altijd wel makkelijk weg
  woensdag 12 april 2006 @ 13:18:56 #43
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_36884669
Ik ben een seizoen begonnen met Wuppertal, National North in Duitsland en meteen het eerste seizoen op de laatste speeldag kampioen geworden en dus gepromoveerd naar de 2e Bundesliga. Toen voor de grap gesolliciteerd bij Dortmund, contract aangeboden gekregen maar afgeslagen. Een half jaar later aan het werk gegaan bij Werder Bremen.

Ze hadden 20 gespeeld en 14 pnt, toch nog 7e geïndigd dat seizoen door een magistrale eindrace. Beker ook nog gewonnen.
pi_36885782
het gaat goed met Ajax alle prijzen gehaald, nu nog super cup tegen Betis. Heb Iaquinta (die ik eerder voor 13.25 heb gekocht) verkocht voor 33 mil ik probeerde ronaldinho te kopen voor 78mil, maar ze wilden 98 zoveel heb ik helaas niet. Nu podolski maar gekocht. Ben ook bezig om mn technische staf nog meer te verbeteren. Alles op 5 sterren.
pi_36890881
quote:
Op woensdag 12 april 2006 12:51 schreef Neoktheone het volgende:
Heeft er iemand al Championship Manager 2006 geprobeerd? FM 2005 was natuurlijk veel beter dan CM 5. FM 2006 is ook erg goed, maar nu ben nieuwsgierig wat ze er bij Eidos van gebakken hebben...
Had hem geinstalleerd game opgestart ern er weer af gegeooid
Vond het er echt zo lelijk uitzien maar had ook al wel gelezen dat de interface dik slecht was en dat was het ook.
Daardoor speelde het gewoon al veel slechter weg en had ik geen zin meer.
pi_36891669
waarom komt die Championship Manager altijd zo aan het eind van het seizoen pas
  woensdag 12 april 2006 @ 17:43:03 #47
25957 Reddiablo
pi_36893579
omdat het een kutspel is
www.3voor12denhaag.nl
pi_36894300
quote:
Op woensdag 12 april 2006 17:43 schreef Reddiablo het volgende:
omdat het een kutspel is
En wanneer komt FM2007 ongeveer uit? Rond december of iets dergelijks?
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  woensdag 12 april 2006 @ 19:16:29 #49
25957 Reddiablo
pi_36896165
nog niet bekend, maar waarschijnlijk zal het wel weer een kerst release worden - we zijn eigenlijk pas nét weer begonnen (wat betreft research in elk geval)
www.3voor12denhaag.nl
pi_36896753
Ik ook, ik moet nog de 1/2 van de functies bekijken

Seizoen met Den Bosch loopt ook niet helemaal vloeiend, vroeg uitgeschakeld in de Amstel Cup, daarna wel 8 wedstrijden ongeslagen gebleven. Maar toen ging het echt volledig mis, afgezakt naar de 11e plek, Maar goed, momenteel gelukkig weer terug naar playoff positie.
pi_36911884
quote:
Op woensdag 12 april 2006 19:16 schreef Reddiablo het volgende:
nog niet bekend, maar waarschijnlijk zal het wel weer een kerst release worden - we zijn eigenlijk pas nét weer begonnen (wat betreft research in elk geval)
Hoe heb je dat baantje gekregen
We sure are cute for two ugly people.
pi_36916393
In mijn 3e seizoen kampioen geworden en voor het eerst dat ik deze nieuwsmelding krijg:

Hier de aardig realistische eindstand:

Mijn favospeler heeft niet de beste stats maar wat hij al op zijn 19e bereikt heeft

Zijn hoogtepunten:

Echt lelijk hij zou topscorer worden maar de laatste 2 wedstrijden scoorde de spits van PSV nog ff 7x
En hij had de beste gemiddelde van de competitie maar omdat hij zo jong is word hij alleen maar beste talent vanplaats beste voetballer.

Met Rusland in de kwartfinale van het EK eruit gegaan tegen Frankrijk via penelty`s.
En frankrijk won de halve finale en finale ook met penelty`s
pi_36917637
Zucht, 2e geworden in de competitie met Den Bosch. Ondanks een fantastische eindsprint waarin ik van plaats 11 moest afkomen, heb ik net niet de titel kunnen winnen. Laatste wedstrijd dag waren er nog 5 clubs in de race, waaronder ik en Top, dus winnen van Top moest ik sowieso, maar VVV mocht thuis tegen Fortuna, en die stonden laatste, en tsja, als VVV 2 punten voor ligt, maakt het niet uit of ik win of niet. Dan maar Play-offs.
pi_36927867
Ook in 't 3e seizoen met Man Utd blijven de resultaten wisselvallig. Ik sta 3e achter Arsenal en Chelsea en ze zijn nog binnen handbereik, maar de resultaten tegen de kleintjes vallen tegen. Zojuist ook weer 'n 0-0 tegen Sunderland (19e). In de CL gaat 't daarentegen voortvarend, zeer makkelijk geplaatst in 'n poule met Monaco, Basel en Partizan. In de volgende ronde tegen Lille, dat moet dus ook wel lukken.

Volgens mij heb ik ook niet zo'n slechte spelers, 't transferbudget blijft laag overigens. Ik kan amper spelers aantrekken al heb ik 'n aardig lijstje bij elkaar gekregen:

Ik speel in 'n 4-4-2 counter opstelling:

of 'n 4-5-1 opstelling:

Deze willen dus niet meer echt werken, iemand tips?
pi_36928386
quote:
Op donderdag 13 april 2006 17:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik speel in 'n 4-4-2 counter opstelling:
[afbeelding]
of 'n 4-5-1 opstelling:
[afbeelding]
Deze willen dus niet meer echt werken, iemand tips?
Heb je de instelligen ook per speler ingesteld? Dat een linksback ook de instellingen heeft van een vleugelverdediger?
pi_36928827
Ik speelde ook vaak in die 4-5-1 opstelling, enkel gebruike ik 2 MC's en 1 VM, mijn vleugel aanvallers hadden geen pijltjes naar voren. Toch redelijk wat successen mee behaald.
Overgens stelde ik wel per speler de instellingen in.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  donderdag 13 april 2006 @ 18:24:51 #57
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_36929007
Welk team zou ik deze keer eens worden? Iemand suggesties?
pi_36931955
Boca
Sao Paulo
Lyon
Rangers
Los Angeles
Anderlecht
PSV
Chelski
Juve

"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36932505
Hartlepool United

Speel nu met Hartlepool al voor het 6e seizoen op rij tegen Doncast.
In seizoen 1 zij kampioen, ik promoveerde na play-offs.
2e seizoen Ik laatste zij enalaatste.
3e seizoen zij kampioen ik 2e
4e seizoen allebei gehandhaafd.
6e seizoen allebei gehandhaafd.

In seizoen won ik 1 duel van ze, in seizoen speelde ik 1 keer gelijk. De 8 andere duels gingen naar Doncaster. Een echte angstgegner voor mij dus.
Dit seizoen 1e duel: Doncaster - Hartlepool 2-3
Alleen jammer dat ik na die overwinning verder in 4 duels maar 1 punt gepakt heb...
pi_36933110
Jammer dat er geen play-offs zijn bij de Nederlandse competitie
  donderdag 13 april 2006 @ 20:38:47 #61
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_36933414
quote:
Op donderdag 13 april 2006 19:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Boca
Sao Paulo
Lyon
Rangers
Los Angeles
Anderlecht
PSV
Chelski
Juve

Bedankt, het is Millwall geworden
pi_36933470
Sam Hammans
pi_36938083
Ben met Heracles begonnen .

Zorgen dat ik in de Eredivisie blijf, dat is mijn doel.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_36939069
Promotie met Fc Den Bosch is binnen . Het leek nog spannend te worden in de nacompetitie, maar uiteindelijk besliste ik de poul na 5 wedstrijden door uit van RBC te winnen terwijl Excelsior thuis met 1-2 tegen Helmond onderuit ging.

Vervolgens begin ik het seizoen bar slecht, thuis met 5-1 onderuit tegen Heerenveen. Naja, in ieder geval nu wel uit de schulden en wat spelers kunnen aantrekken.
pi_36939611
Cambuur Leewarden 3-0
Helmond Sport 3-0
Ternana 2-0
Couillet 2-0
Bayreuth 4-0
FC Brussels 2-0

Goede voorbereiding .
pi_36941004
1-6-2006 UPDATE

LA Galaxy: 1e in Conference, uitschakeld in eerste ronde van de play-offs, 4e ronde US Cup 29w-13-11-5 45-28

Sao Paulo: 3e Wereldbeker, eerste ronde Sud Americana, kwart finale Libertadores, 2e ronde beker, 5e plaats competitie, 2e plaats Rio State 71-36-18-17 112-58

Boca Juniors: 3e Clausura, 2e apertura, kwart finale Sud Americana 42-22-13-7 68-31

PSV: 4e in de Eredivisie, 4e plaats CL poule, kwartfinale beker, Supercup gewonnen 46-19-17-10 69-41

Chelski: 3e in PS, finale CL verloren(pingels), 3e ronde FA Cup, 4e ronde League Cup, supercup verloren 56 31-13-12 79-39

Rangers: 2e SPL, beker gewonnen, kwart finale League Cup, 4e plaats eerste ronde CL

Juve: 2e plaats, 2e ronde CL, halve finale beker, Supercup gewonnen 42 22-13-7 93-42

Lyon: 2e plaats, bekerfinale League Cup en beker verloren, supercup gewonnen, 2e ronde CL uitgeschakeld 58 33-15-10 129-62

Goed he
  vrijdag 14 april 2006 @ 00:59:10 #67
51794 Rahl
pi_36941883
niks gewonnen behalve wat supercups
last.fm
pi_36941995
Beker met Rangers en Kampioenschap met Anderlecht. Maar dat staat er niet op(vergeten)
pi_36943348
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 00:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
1-6-2006 UPDATE

LA Galaxy: 1e in Conference, uitschakeld in eerste ronde van de play-offs, 4e ronde US Cup 29w-13-11-5 45-28

Sao Paulo: 3e Wereldbeker, eerste ronde Sud Americana, kwart finale Libertadores, 2e ronde beker, 5e plaats competitie, 2e plaats Rio State 71-36-18-17 112-58

Boca Juniors: 3e Clausura, 2e apertura, kwart finale Sud Americana 42-22-13-7 68-31

PSV: 4e in de Eredivisie, 4e plaats CL poule, kwartfinale beker, Supercup gewonnen 46-19-17-10 69-41

Chelski: 3e in PS, finale CL verloren(pingels), 3e ronde FA Cup, 4e ronde League Cup, supercup verloren 56 31-13-12 79-39

Rangers: 2e SPL, beker gewonnen, kwart finale League Cup, 4e plaats eerste ronde CL

Juve: 2e plaats, 2e ronde CL, halve finale beker, Supercup gewonnen 42 22-13-7 93-42

Lyon: 2e plaats, bekerfinale League Cup en beker verloren, supercup gewonnen, 2e ronde CL uitgeschakeld 58 33-15-10 129-62

Goed he
Wat is de lol om met zoveel ploegen te spelen? Ik wil een team echt beter maken en zit dan te letten op de allerkleinste details, en lijkt mij onmogelijk wanneer je met 8 teams tegelijkertijd speelt.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_36945296
Gister in de 3e ronde League Cup tegen Premiership club(en deelnemer aan de CL!!) Middlesborough. Dus: Hartlepool United - Middlesborough.

Na 11 minuten al met 0-2 achter. Na ongeveer een half uur spelen kopte Patrik Stahl de 1-2 binnen. Niet veel later was het echter weer 1-3. We lijken met 1-3 de rust in te gaan, totdat Cardenas in het strafschopgebied binnen schiet. In de blessure tijd voor rust levert Freddy Guarin een schitterend afstandsschot van ruim buiten het strafschopgebied, 3-3! In de 70e minuut wordt mijn kans op doorgang verkleind door Igor Petkovic. Hij krijgt rood voor het neerhalen van een doorgebroken speler. Drie minuten later moet echter ook een Middlesborough verdediger eraf, eveneens doorgebroken speler neergehaald. Ik heb de meeste schoten, maar het blijft 3-3.
In de penalty serie hoef ik maar 4 pingels te nemen, Middlesborough 5. Ik scoor ze alle 4, Middlesborough maar 3, Tim Krul stopt 2 penaltys.

Na de 4e ronde in de League Cup van seizoen 1 had ik geen enkele keer ronde 3 overleefd, en nu in seizoen 6 zit ik weer in ronde 4.
  vrijdag 14 april 2006 @ 09:50:45 #71
25957 Reddiablo
pi_36945575
quote:
Op donderdag 13 april 2006 20:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jammer dat er geen play-offs zijn bij de Nederlandse competitie
Is niet te implementeren in het spel

(gelukkig - want ik vind het echt een debiel idee)
www.3voor12denhaag.nl
pi_36945768
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 09:50 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Hoezo? paar clubs spelen nog wat wedstrijden op basis van hun positie waarbij de winnaar naar de CL league gaat.
  vrijdag 14 april 2006 @ 10:37:44 #73
130465 musicvideocode
Music video Codes
pi_36946583
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 09:50 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

raar want ik hoorde juist dat ze te weinig tijd hadden om het te maken maar dat het in fm2007 er wel in zit.
  vrijdag 14 april 2006 @ 10:47:06 #74
25957 Reddiablo
pi_36946784
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 10:37 schreef musicvideocode het volgende:

[..]

raar want ik hoorde juist dat ze te weinig tijd hadden om het te maken maar dat het in fm2007 er wel in zit.
Ik ben er verantwoordelijk voor, dus interessant bericht :

Het is niet mogelijk om te implementeren ivm. de consequenties welke sommige plaatsen hebben ivm. Europees voetbal.
www.3voor12denhaag.nl
  vrijdag 14 april 2006 @ 10:48:20 #75
25957 Reddiablo
pi_36946813
Dat Ke$$ler aangeeft bij de vraag wat als Nederland 1 plek meer of minder in de Europa Cups/Intertoto heeft?
"Dat zien we dan wel weer."

Daar kan ik natuurlijk geen kont mee...

Het is wel mogelijk om de promotie/degradatie regeling correct aan te passen voor zover ik weet, dit kun je dan ook weer wel verwachten voor FM07
www.3voor12denhaag.nl
  vrijdag 14 april 2006 @ 10:58:46 #76
130465 musicvideocode
Music video Codes
pi_36947081
je bedoelt dan neem ik aan van ggd-> ere divisie?
pi_36950034
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 10:48 schreef Reddiablo het volgende:
Dat Ke$$ler aangeeft bij de vraag wat als Nederland 1 plek meer of minder in de Europa Cups/Intertoto heeft?
"Dat zien we dan wel weer."

Daar kan ik natuurlijk geen kont mee...

Het is wel mogelijk om de promotie/degradatie regeling correct aan te passen voor zover ik weet, dit kun je dan ook weer wel verwachten voor FM07
En zo'n situatie als dat Ajax de beker zou winnen en buiten de Champion-League plaatsen zou blijven, is dat ook te moeilijk? Want dan vind er, als ik het goed heb, ook heel wat geschuif plaats toch? Of is dat juist als Ajax juist naar de Champions League gaat? ik snap er ook weer helemaal niets van, stom idee
  vrijdag 14 april 2006 @ 12:30:23 #78
25957 Reddiablo
pi_36950091
bekerwinnaar geeft automatisch plek aan de CL, dus dat betekent dat er een andere club eventueel vrij komt.... weet niet of ik het goed uitleg - maar het komt wel goed in het spel
www.3voor12denhaag.nl
pi_36954113
Is er een mogelijkheid dat ik bij de stats getallen zie (1-20) in plaats van die balkjes?
  vrijdag 14 april 2006 @ 14:44:56 #80
51794 Rahl
pi_36954171
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 14:42 schreef RayMania het volgende:
Is er een mogelijkheid dat ik bij de stats getallen zie (1-20) in plaats van die balkjes?
Bij preferences staat ergens een optie om dat in numerieke getallen te veranderen
last.fm
pi_36955373
Net gisteren begonnen, alleen ik krijg geen enkel aflopend contract verlengd, ze vragen 100.000 ik bied 100.000 en ze willen meer
pi_36955759
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 15:19 schreef Poepoog het volgende:
Net gisteren begonnen, alleen ik krijg geen enkel aflopend contract verlengd, ze vragen 100.000 ik bied 100.000 en ze willen meer
Voor hoeveel jaar biedt je ze een contract aan?
pi_36955933
HELP!

Er zit iets fout, waarschijnlijk, bij mijn computer.
Als je op een speler klikt dan ga je naar het profiel van deze speler.
Bovenaan staat de naam, met hieronder een vlag van het land.

Langs deze vlag staat normaal de club en de positie waar hij speelt.
Bij mij staan er alleen maar cijfers. Dit is hetzelfde als je op een club klikt.
Bij Football Manager 2005 was dit ook al bij mij. Eerst was het nog normaal, maar op een keer stonden er daar alleen maar cijfers.

Weet iemand waar het probleem kan zitten?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_36956032
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 15:36 schreef partyyboyy het volgende:
HELP!

Er zit iets fout, waarschijnlijk, bij mijn computer.
Als je op een speler klikt dan ga je naar het profiel van deze speler.
Bovenaan staat de naam, met hieronder een vlag van het land.

Langs deze vlag staat normaal de club en de positie waar hij speelt.
Bij mij staan er alleen maar cijfers. Dit is hetzelfde als je op een club klikt.
Bij Football Manager 2005 was dit ook al bij mij. Eerst was het nog normaal, maar op een keer stonden er daar alleen maar cijfers.

Weet iemand waar het probleem kan zitten?
Laat maar, het is opgelost na bijna 2 jaar van problemen
Gewoon bij instellingen > unieke ID tonen uitzetten
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_36956571
Gaat niet lekker sinds ik gepromoveerd ben met Den Bosch, heb tot nu toe thuis alles verloren, en uit alleen gewonnen van VVV en Groningen (1-2 en 3-6). Grappig is wel dat ik onlangs een aanbod kreeg van AZ om daar manager te worden, en die staan 5e
pi_36956979
Ik ben met Lyon begonnen, en wat ik nu meemaak is echt te belachelijk voor woorden.

De tranfserperiode is net afgelopen, en er was al wat interesse voor een paar spelers. Nu wil Barcelona Govou toch nog maar even van mij overnemen.

Het bod wat ze doen:
Leo Messi + Cesar Delgado + Gio van Bronckhorst + Andres Iniesta + Niko Kranjcar + 11,25 miljoen over 24 termijnen. Ik zit nu toch wel heeeeel erg hard te twijfelen .
  vrijdag 14 april 2006 @ 16:17:57 #87
51794 Rahl
pi_36957273
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 16:08 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben met Lyon begonnen, en wat ik nu meemaak is echt te belachelijk voor woorden.

De tranfserperiode is net afgelopen, en er was al wat interesse voor een paar spelers. Nu wil Barcelona Govou toch nog maar even van mij overnemen.

Het bod wat ze doen:
Leo Messi + Cesar Delgado + Gio van Bronckhorst + Andres Iniesta + Niko Kranjcar + 11,25 miljoen over 24 termijnen. Ik zit nu toch wel heeeeel erg hard te twijfelen .
ik zou het wel weten
last.fm
pi_36957410
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 16:08 schreef JeroenV het volgende:

Het bod wat ze doen:
24 naar 6 veranderen en accepteren
maar alle spelers moeten wel willen

Ik heb met AZ de dubbel gepakt in een zware seizoen doordat ik in de cl pas in de hlave finale met wat pecht ben uitgeschakeld waren heel veel spelers geblesseerd of te moe om te spelen.
Denk dat ik aankomend seizoen echt niet zover zal komen in de cl maar we zullen zien

Het gaat wel hard met miijn AZ game komt ook doordat ik in de afgelopen 2 weken 1x naar school ben geeest doordat ik een zware bloeduitstorting heb gehad
pi_36957454
Niemand van de spelers wilde dus

Nu heeft hij maar een conctracteverlening geaccepteerd. Gelukkig nu wel zonder afkoopsom.
pi_36957639
Zucht, pittig seizoen, net me op het nippertje gekwalificeerd voor de 4e ronde Amstel Cup. Bizarre wedstrijd, weer Groningen uit. Waar het de eerste keer 3-6 werd ging het niet veel anders nu.
1-0, 2-0, 2-1, 2-2, 3-2, 3-3, 3-4, 3-5. Wat heb ik toch met Groningen uit

Competitie is het degradatie strijd tussen Heracles, VVV en mij momenteel. Ik sta 16e, dus dat lukt nog wel.
pi_36957675
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 15:30 schreef T1andonly het volgende:

[..]

Voor hoeveel jaar biedt je ze een contract aan?
Zoveel jaar als ze zelf willen
pi_36957703
grootse uitdaging ooit= Zet via de editor Vaduz in de Italiaanse Serie A, en probeer erin te blijven en het goed te doen in de eufacup
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_36964230
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 02:41 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Wat is de lol om met zoveel ploegen te spelen? Ik wil een team echt beter maken en zit dan te letten op de allerkleinste details, en lijkt mij onmogelijk wanneer je met 8 teams tegelijkertijd speelt.
Ik doe het als Hiddink, laat mijn assistenten trainen en ga zelf regelmatig op vankantie
  vrijdag 14 april 2006 @ 20:45:53 #94
112897 wouter1988
Twente Enschede
pi_36964938
Nu het eerste seizoen met Feyenoord afgerond. Met een degelijke selectie ben ik 2e geworden op 5 punten van PSV. De beker heb ik wel weten te winnen.

Heb weinig aankopen gedaan en ben ook niet van plan veel aankopen te zullen doen.

Opstelling: Isaksson - Zuiverloon - Bahia - Vlaar - Wayne Bridge - Bosschaart - Janssen - Kalou - Gaven - Kuyt - van Hooydonk
pi_36967207
Wat voor invloed heeft de lengte en het gewicht eigenlijk?
pi_36967535
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 22:08 schreef partyyboyy het volgende:
Wat voor invloed heeft de lengte en het gewicht eigenlijk?
Volgens mij geen.
pi_36967726
Worden ze ook weleens dikker
pi_36978818
Altijd een mooi zakcentje spelers die uitgeleend worden en daardoor dus wat 1ste elftal ervaring krijgen op een lager niveau zoals het premiership:

En denk nooit dat je van mij hebt gewonnen:

pi_36978935
Haha 2x tegen Chelsea ook nog, lekker hoor

Het gaat bij mij trouwens ook lekker in het 2e seizoen met PSV..
Sta na 13 wedstrijden 1e met 34 punten (11gew, 1gel, 1vrl)
Bij de statistieken - gemiddelde voor spelers van de eredivisie staan 9 van m'n spelers in de top 15

In de Champions League 2e achter Man Utd. geworden in de 1e ronde (13 punten).

[ Bericht 64% gewijzigd door Ruudt op 15-04-2006 13:31:22 ]
pi_36979816
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 22:19 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Volgens mij geen.
Nou leuk, ik heb net een spits van 2 meter gekocht en 100 kilo als breekijzer.
Eigenlijk is hij kei slecht alleen ik had een breekijzer nodig, maar de lengte en gewicht hebben dus geen invloed

[ Bericht 9% gewijzigd door partyyboyy op 15-04-2006 14:18:10 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')