Is die er dan? Want dat zo inderdaad wel gaaf zijn.quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:19 schreef jorienvdherik het volgende:
wil toch deze wel halen voor de xbox 360
ja hij komt 14 april uitquote:Op zaterdag 8 april 2006 15:29 schreef Dirman het volgende:
[..]
Is die er dan? Want dat zo inderdaad wel gaaf zijn.
Ja, ik heb 'm zelfs al. Maar iemand een tutorial pagina ofzo, die zal er toch wel zijn?quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:29 schreef Dirman het volgende:
[..]
Is die er dan? Want dat zo inderdaad wel gaaf zijn.
Kreeg 'ie punten voor z'n hak- en zaagwerk dan?!quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:20 schreef Rahl het volgende:
[..]
Netjes! Had t ook een keer met Milan, zat alleen Materazzi er nog tussen
Blijkbaarquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:22 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Kreeg 'ie punten voor z'n hak- en zaagwerk dan?!![]()
En ik wil hem alleen voor de 360, als er ook updates voor komenquote:Op zaterdag 8 april 2006 15:19 schreef jorienvdherik het volgende:
wil toch deze wel halen voor de xbox 360
Die komen er waarschijnlijk.quote:Op zondag 9 april 2006 01:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En ik wil hem alleen voor de 360, als er ook updates voor komen
Valt best mee, speelt opzich wel goed hoor. Ik mis de muis eigenlijk niet eens.quote:Op zondag 9 april 2006 02:50 schreef twi het volgende:
Ik wil 'm niet voor de 360, heb 'm al voor de PC. Dit soort games zijn frustrerend zonder muis.
Er is volgens mij de optie dat je het wederzijds op kunt zeggen, maar daar zal het 'slachtoffer' niet snel mee akkoord gaan, denk ik. De hoeveelheid coaches/assistenten hangt af van de ploeg. Zo hoef ik bij Emmen echt niet te proberen om een tweede assistent te halen, dat is gewoon een kansloze missie. En ik zit met vijf coaches ook al wel aan mijn max, want als ik er nog eentje bij probeer te krijgen zeggen ze allemaal dat er al zoveel coaches zijn dat ze bang zijn om zichzelf te kunnen profileren...quote:Op maandag 10 april 2006 16:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
In mn 2e seizoen bij Fiorentina ben ik es naar mijn trainingsstaf gaan kijken. Heb ik een paar vraagjes over ...
- Kun je trainers / asst mngr's / scouts / physio's ook wegkrijgen zonder een vette afkoopsom?
- Hoeveel scouts / coaches / assistetenen / physios gebruiken jullie meestal?
-
Kan nog steeds niet kiezen tussen Walsall en Vitesse, mehhhquote:Op maandag 10 april 2006 22:03 schreef Rahl het volgende:
[..]
Al wat leuks met Uzbekistan gewonnen dan?
Denemarken is een land met potentie, ligt een flinke uitdaging te wachten voor je daar. Je kan dr ook successen mee bereiken en geeft je managerreputatie een flinke boost.quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:03 schreef T1andonly het volgende:
Ik had manager kunnen worden van Denemarken, maar ik was op dat moment meer geintreseerd in een plaats voor Belgie.
Ik ben in het 4e seizoen nu eindelijk op volle sterkte en ik denk dat ik Pescara wel mooi in Europa kan brengen.
Ja Denenmarken lijkt me wel een goed land om te coachen, verder lijken zweden en belgie me erg de moeite waardquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:41 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Denemarken is een land met potentie, ligt een flinke uitdaging te wachten voor je daar. Je kan dr ook successen mee bereiken en geeft je managerreputatie een flinke boost.
Om van coaches af te komen, bied ik ze altijd eerst een nieuw contract voor één jaar aan. Daarna mutual termination, zodat je minder hoeft te betalen.quote:Op maandag 10 april 2006 16:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
In mn 2e seizoen bij Fiorentina ben ik es naar mijn trainingsstaf gaan kijken. Heb ik een paar vraagjes over ...
- Kun je trainers / asst mngr's / scouts / physio's ook wegkrijgen zonder een vette afkoopsom?
- Hoeveel scouts / coaches / assistetenen / physios gebruiken jullie meestal?
-
Na 30 wedstrijden staat AC Milan, na vorig jaar nog 2e te zijn, nu 15e .... en dat in 2007, dus alle grote namen spelen er nogquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:59 schreef Rahl het volgende:
Nou breekt mn klomp zeg, Inter vorig jaar nog 3de en nu 17de in de laatste 2 wedstrijden nét niet gedegradeerd
http://img385.imageshack.us/my.php?image=lollolinter8qy.jpg
Doet m'n Milan hart goed
Had hem geinstalleerd game opgestart ern er weer af gegeooidquote:Op woensdag 12 april 2006 12:51 schreef Neoktheone het volgende:
Heeft er iemand al Championship Manager 2006 geprobeerd? FM 2005 was natuurlijk veel beter dan CM 5. FM 2006 is ook erg goed, maar nu ben nieuwsgierig wat ze er bij Eidos van gebakken hebben...
En wanneer komt FM2007 ongeveer uit? Rond december of iets dergelijks?quote:
Hoe heb je dat baantje gekregenquote:Op woensdag 12 april 2006 19:16 schreef Reddiablo het volgende:
nog niet bekend, maar waarschijnlijk zal het wel weer een kerst release worden - we zijn eigenlijk pas nét weer begonnen (wat betreft research in elk geval)
Heb je de instelligen ook per speler ingesteld? Dat een linksback ook de instellingen heeft van een vleugelverdediger?quote:Op donderdag 13 april 2006 17:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik speel in 'n 4-4-2 counter opstelling:
[afbeelding]
of 'n 4-5-1 opstelling:
[afbeelding]
Deze willen dus niet meer echt werken, iemand tips?
Bedankt, het is Millwall gewordenquote:Op donderdag 13 april 2006 19:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Boca
Sao Paulo
Lyon
Rangers
Los Angeles
Anderlecht
PSV
Chelski
Juve
Wat is de lol om met zoveel ploegen te spelen? Ik wil een team echt beter maken en zit dan te letten op de allerkleinste details, en lijkt mij onmogelijk wanneer je met 8 teams tegelijkertijd speelt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
1-6-2006 UPDATE
LA Galaxy: 1e in Conference, uitschakeld in eerste ronde van de play-offs, 4e ronde US Cup 29w-13-11-5 45-28
Sao Paulo: 3e Wereldbeker, eerste ronde Sud Americana, kwart finale Libertadores, 2e ronde beker, 5e plaats competitie, 2e plaats Rio State 71-36-18-17 112-58
Boca Juniors: 3e Clausura, 2e apertura, kwart finale Sud Americana 42-22-13-7 68-31
PSV: 4e in de Eredivisie, 4e plaats CL poule, kwartfinale beker, Supercup gewonnen 46-19-17-10 69-41
Chelski: 3e in PS, finale CL verloren(pingels), 3e ronde FA Cup, 4e ronde League Cup, supercup verloren 56 31-13-12 79-39
Rangers: 2e SPL, beker gewonnen, kwart finale League Cup, 4e plaats eerste ronde CL
Juve: 2e plaats, 2e ronde CL, halve finale beker, Supercup gewonnen 42 22-13-7 93-42
Lyon: 2e plaats, bekerfinale League Cup en beker verloren, supercup gewonnen, 2e ronde CL uitgeschakeld 58 33-15-10 129-62
Goed he
Is niet te implementeren in het spelquote:Op donderdag 13 april 2006 20:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jammer dat er geen play-offs zijn bij de Nederlandse competitie
Hoezo? paar clubs spelen nog wat wedstrijden op basis van hun positie waarbij de winnaar naar de CL league gaat.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:50 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Is niet te implementeren in het spel
(gelukkig - want ik vind het echt een debiel idee)
raar want ik hoorde juist dat ze te weinig tijd hadden om het te maken maar dat het in fm2007 er wel in zit.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:50 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Is niet te implementeren in het spel
(gelukkig - want ik vind het echt een debiel idee)
Ik ben er verantwoordelijk voor, dus interessant bericht :quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:37 schreef musicvideocode het volgende:
[..]
raar want ik hoorde juist dat ze te weinig tijd hadden om het te maken maar dat het in fm2007 er wel in zit.
En zo'n situatie als dat Ajax de beker zou winnen en buiten de Champion-League plaatsen zou blijven, is dat ook te moeilijk? Want dan vind er, als ik het goed heb, ook heel wat geschuif plaats toch? Of is dat juist als Ajax juist naar de Champions League gaat? ik snap er ook weer helemaal niets van, stom ideequote:Op vrijdag 14 april 2006 10:48 schreef Reddiablo het volgende:
Dat Ke$$ler aangeeft bij de vraag wat als Nederland 1 plek meer of minder in de Europa Cups/Intertoto heeft?
"Dat zien we dan wel weer."
Daar kan ik natuurlijk geen kont mee...
Het is wel mogelijk om de promotie/degradatie regeling correct aan te passen voor zover ik weet, dit kun je dan ook weer wel verwachten voor FM07
Bij preferences staat ergens een optie om dat in numerieke getallen te veranderenquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:42 schreef RayMania het volgende:
Is er een mogelijkheid dat ik bij de stats getallen zie (1-20) in plaats van die balkjes?
Voor hoeveel jaar biedt je ze een contract aan?quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:19 schreef Poepoog het volgende:
Net gisteren begonnen, alleen ik krijg geen enkel aflopend contract verlengd, ze vragen 100.000 ik bied 100.000 en ze willen meer
Laat maar, het is opgelost na bijna 2 jaar van problemenquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:36 schreef partyyboyy het volgende:
HELP!
Er zit iets fout, waarschijnlijk, bij mijn computer.
Als je op een speler klikt dan ga je naar het profiel van deze speler.
Bovenaan staat de naam, met hieronder een vlag van het land.
Langs deze vlag staat normaal de club en de positie waar hij speelt.
Bij mij staan er alleen maar cijfers. Dit is hetzelfde als je op een club klikt.
Bij Football Manager 2005 was dit ook al bij mij. Eerst was het nog normaal, maar op een keer stonden er daar alleen maar cijfers.
Weet iemand waar het probleem kan zitten?
ik zou het wel wetenquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:08 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben met Lyon begonnen, en wat ik nu meemaak is echt te belachelijk voor woorden.
De tranfserperiode is net afgelopen, en er was al wat interesse voor een paar spelers. Nu wil Barcelona Govou toch nog maar even van mij overnemen.
Het bod wat ze doen:
Leo Messi + Cesar Delgado + Gio van Bronckhorst + Andres Iniesta + Niko Kranjcar + 11,25 miljoen over 24 termijnen. Ik zit nu toch wel heeeeel erg hard te twijfelen.
24 naar 6 veranderenquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:08 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben met Lyon begonnen, en wat ik nu meemaak is echt te belachelijk voor woorden.
De tranfserperiode is net afgelopen, en er was al wat interesse voor een paar spelers. Nu wil Barcelona Govou toch nog maar even van mij overnemen.
Het bod wat ze doen:
Leo Messi + Cesar Delgado + Gio van Bronckhorst + Andres Iniesta + Niko Kranjcar + 11,25 miljoen over 24 termijnen. Ik zit nu toch wel heeeeel erg hard te twijfelen.
Zoveel jaar als ze zelf willenquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:30 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Voor hoeveel jaar biedt je ze een contract aan?
Ik doe het als Hiddink, laat mijn assistenten trainen en ga zelf regelmatig op vankantiequote:Op vrijdag 14 april 2006 02:41 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Wat is de lol om met zoveel ploegen te spelen? Ik wil een team echt beter maken en zit dan te letten op de allerkleinste details, en lijkt mij onmogelijk wanneer je met 8 teams tegelijkertijd speelt.![]()
Volgens mij geen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:08 schreef partyyboyy het volgende:
Wat voor invloed heeft de lengte en het gewicht eigenlijk?
Nou leuk, ik heb net een spits van 2 meter gekocht en 100 kilo als breekijzer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |