En dan mag je weer fijn geld uitgeven aan tampons en/of maandverbandquote:
Dan mis je het wel he?quote:
Lief!quote:Op zondag 23 april 2006 23:15 schreef Duvel het volgende:
En dan mag je als liefhebbende vriend elke maand je incasseringsvermogen testen!
Ben blij het voor de 2e keer mee te mogen maken.quote:Op zondag 23 april 2006 23:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig geen ervaring mee.![]()
Voorpretquote:Op zondag 23 april 2006 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
het moet nog komen bij mij
Wil je me soms homo laten worden ofzo.quote:Op zondag 23 april 2006 23:21 schreef Shirley het volgende:
* Shirley slingert een vers gebruikte tampon het topic in!
Woehoe
Recht in mijn theeglas!quote:Op zondag 23 april 2006 23:21 schreef Shirley het volgende:
* Shirley slingert een vers gebruikte tampon het topic in!
Woehoe
Je bent gewoon jaloers dat je geenquote:Op zondag 23 april 2006 23:22 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wil je me soms homo laten worden ofzo.
YES!quote:
quote:Op zondag 23 april 2006 23:22 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wil je me soms homo laten worden ofzo.
Op de man spelen, pffquote:Op zondag 23 april 2006 23:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat je geenvrouw
bent
.
Arme jijquote:Op zondag 23 april 2006 23:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
YES!
Geniet ervan, want het is het laatste beetje, en dan moet ik alweer 3 weken wachten.
En onder de gordelquote:
Mannen kunnen best een week bloeden heb ik me laten vertellen. Wij mannen zijn niet voor een gat te vangen.quote:Op zondag 23 april 2006 23:24 schreef Shirley het volgende:
[..]Dat jij nou niet een week lang kan bloeden...
Vrouw wat een geweldig topicquote:Op zondag 23 april 2006 23:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sliertjes
Bonkjes
Pukkels
Rugpijn en buikkrampen
Vrouw zijn is een feescht!
Juich hier mee als je ook een vrouw bent
Met extra veel sliertjes en bonkjesquote:
Dan zou je uit je pik moeten bloeden en een tampon erin persen. Pas dan hoor je erbij.quote:Op zondag 23 april 2006 23:27 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Mannen kunnen best een week bloeden heb ik me laten vertellen. Wij mannen zijn niet voor een gat te vangen.
Eensch.quote:Op zondag 23 april 2006 23:28 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dan zou je uit je pik moeten bloeden en een tampon erin persen. Pas dan hoor je erbij.
Ja!quote:
Ik hou je daar hoorquote:
Zeg ik ben geen mietje hequote:Maandverbandje? Kan je nog een béétje meevoelen hoe het is![]()
quote:
Mannen hebben ook een ingang he.quote:Op zondag 23 april 2006 23:28 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dan zou je uit je pik moeten bloeden en een tampon erin persen. Pas dan hoor je erbij.
En ze zijn zo lekker gevoelig, pijnlijk en... en... soms 2 maal zo groot tijdends de menstruatiequote:Op zondag 23 april 2006 23:29 schreef Croupouque het volgende:
Mijn borsten zijn mijn trots!
Pics?quote:Op zondag 23 april 2006 23:29 schreef Croupouque het volgende:
Mijn borsten zijn mijn trots!
Pfft... even een paar laten nemen door een stevige negroide man en dan glijden die tampons er ook in als zoete koek.quote:Op zondag 23 april 2006 23:30 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Mannen hebben ook een ingang he.
En het feit dat op al deze jaren plezier met maandverband en tampon de overgang volgtquote:Op zondag 23 april 2006 23:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik was helemaal de zere borsten vergeten in de OP
Ja! Dat als iemand er naar wijst, je diegene al heel vriendelijk wil bedanken daarvoor enzoquote:Op zondag 23 april 2006 23:31 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En ze zijn zo lekker gevoelig, pijnlijk en... en... soms 2 maal zo groot tijdends de menstruatie
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 23:32 schreef es70 het volgende:
[..]
En het feit dat op al deze jaren plezier met maandverband en tampon de overgang volgt.
Yo!! , heerlijk die verschrompeling voelen van je uitgerangeerde eierstokkenquote:Op zondag 23 april 2006 23:32 schreef es70 het volgende:
En het feit dat op al deze jaren plezier met maandverband en tampon de overgang volgt.
En met een geheel eigen setje bijbehorende klachtenquote:Op zondag 23 april 2006 23:33 schreef rena het volgende:
[..]
Waarin je hormonen nog erger op hol slaanen ik vond het nu al erg
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 23:34 schreef es70 het volgende:
[..]
En met een geheel eigen setje bijbehorende klachten.
Van de nood een deugd ofzoquote:Op zondag 23 april 2006 23:32 schreef Shirley het volgende:
[..]
Pfft... even een paar laten nemen door een stevige negroide man en dan glijden die tampons er ook in als zoete koek.
Drooglopersquote:
Dat weet ik dan weer nietquote:Op zondag 23 april 2006 23:36 schreef Shirley het volgende:
Weet je wat me ook leuk lijkt? Bevallen! Zo'n kind door zo'n snee heen persen, gillend en puffend!![]()
![]()
Ja! Laten we dat doen, en ondertussen zingen we Kumbayaa!quote:Op zondag 23 april 2006 23:36 schreef Croupouque het volgende:
Kom dames, laten we allemaal onze beha's verbranden en hier foto's plaatsen van onze bungelende bonbonella's! Dat zal ze leren, dat dominante mannenvolk!
quote:
Dus je hebt het ultieme vrouw-zijn gevoel niet ervaren? Dat is jammer.quote:Op zondag 23 april 2006 23:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer niet. 4 keer een keizersnee is best okay
.
Ik moest meteen weer denken aan :quote:Op zondag 23 april 2006 23:36 schreef Croupouque het volgende:
Kom dames, laten we allemaal onze beha's verbranden en hier foto's plaatsen van onze bungelende bonbonella's! Dat zal ze leren, dat dominante mannenvolk!
quote:Op zondag 23 april 2006 23:38 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dus je hebt het ultieme vrouw-zijn gevoel niet ervaren? Dat is jammer.
Ik heb van de eerste wél 24 uur weeen gehad met het overweldigende resultaat van wel 3 cm. ontsluitingquote:Op zondag 23 april 2006 23:38 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dus je hebt het ultieme vrouw-zijn gevoel niet ervaren? Dat is jammer.
Oeh! Uitscheuren lijkt me ook wel een kinky gevoel.quote:Op zondag 23 april 2006 23:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb van de eerste wél 24 uur weeen gehad met het overweldigende resultaat van wel 3 cm. ontsluiting.
quote:Op zondag 23 april 2006 23:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oeh! Uitscheuren lijkt me ook wel een kinky gevoel.
En vergeet niet dat je na een bevalling nog wel een week of wat met kraamverband in de weer bent omdat het hele kolerezooitje van binnen een grote schoonmaak ondergaatquote:Op zondag 23 april 2006 23:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oeh! Uitscheuren lijkt me ook wel een kinky gevoel.
quote:Op zondag 23 april 2006 23:43 schreef es70 het volgende:
[..]
En vergeet niet dat je na een bevalling nog wel een week of wat met kraamverband in de weer bent omdat het hele kolerezooitje van binnen een grote schoonmaak ondergaat.
Ik had niks te tillen hoor, bij mijn jongste waren de voorgaande al 1, 2 en 3... Hartstikke zelfstandig alquote:Op zondag 23 april 2006 23:44 schreef rena het volgende:
[..]
En na een keizersnee mag je minstens 6 weken niks sjouwenLekker makkelijk als je meer kleine kinderen hebt
![]()
Ja! Periodiek!quote:Op zondag 23 april 2006 23:45 schreef Shirley het volgende:
Maar goed, het ging over bloedende dozen!
quote:Op zondag 23 april 2006 23:45 schreef Shirley het volgende:
Boodschappen doen is leuk in die tijd. Een halve kar tampons en aanverwante artikelen, en de rest chocola, chips en andere vreterijquote:Op zondag 23 april 2006 23:45 schreef Shirley het volgende:
Bedankt voor je smaakvolle illustratie!quote:
quote:Op zondag 23 april 2006 23:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En geen verschoning bij je hebben.
De meest smaakvolle die beschikbaar was!quote:Op zondag 23 april 2006 23:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Bedankt voor je smaakvolle illustratie!
quote:Op zondag 23 april 2006 23:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Of dat je het wordt en dat je dan niks bij je hebten je dan aan andere dames moet gaan vragen of zij iets bij zich hebben
Heerlijk
quote:Op zondag 23 april 2006 23:58 schreef rena het volgende:
Of een keer verschrikkelijk onredelijk mogen zijn![]()
quote:Bijna in huilen uitbarsten als iemand ook maar een tikkeltje onaardig doet![]()
Hormonen![]()
![]()
En dan blij zijn als niemand iets heeft en je je met toiletpapier moet behelpen!quote:Op zondag 23 april 2006 23:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Of dat je het wordt en dat je dan niks bij je hebten je dan aan andere dames moet gaan vragen of zij iets bij zich hebben
Heerlijk
quote:Hoeveel bloed verlies je?
Gedurende je menstruatie verlies je zo’n 4 eetlepels vocht. Dat is minder dan 10 cl ! Het merendeel van de vrouwen verliest het meeste bloed tijdens de eerste dag. Bij anderen is dit pas op de tweede en derde dag. Soms stopt het bloedverlies even tussen de eerste en tweede dag maar bij velen gaat het de hele periode door. Je kunt ook last hebben van plotseling bloedverlies in grote hoeveelheden: zogenaamde ‘Splashes’. Splashes komen voor als je lange tijd gezeten hebt, aan het sporten bent of ’s ochtends uit je bed stapt. Een splash is eigenlijk bloed wat even is opgeslagen en plotseling vrijkomt. Een splash ontstaat doordat je vagina elastisch is en van vorm verandert als je beweegt. Als je loopt of je voorover buigt dan wordt het bloed uit je vagina geperst door een samentrekking van je spieren. Wanneer je niet beweegt is het moeilijker om bloed te verliezen omdat je spieren dan ontspannen zijn en je vagina dus nauwer. Vrouwen die meer bloed verliezen zullen vaker last van deze splashes hebben. Splashes voelen vreemd aan, het lijkt namelijk alsof je grote hoeveelheden bloed verliest maar meestal is het echt niet zoveel, vaak minder dan een halve eetlepel .
quote:
Ja! 's morgens je bed uitstappen en een spoor van bloed achter je laten op weg naar de wcquote:
Een nieuwe dimensiequote:
Het is dat wij zo redelijk zijnquote:Op maandag 24 april 2006 00:00 schreef rena het volgende:
[..]
De reacties van het mannelijke geslacht daarop![]()
![]()
![]()
Er gaat een wereld voor jullie openquote:Op maandag 24 april 2006 00:03 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Het is dat wij zo redelijk zijn![]()
Zo is het maar net.quote:Op maandag 24 april 2006 00:03 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Het is dat wij zo redelijk zijn![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 00:02 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja! 's morgens je bed uitstappen en een spoor van bloed achter je laten op weg naar de wc
jaquote:Op maandag 24 april 2006 00:05 schreef rena het volgende:
[..]
En dat je tampon er uitglibbert zeker?
![]()
Een mooie rode vloer is niet lelijk!quote:Op maandag 24 april 2006 00:06 schreef Vava het volgende:
[..]
jaen dan lekker mogen dweilen met veel water, de hele vloer rood
![]()
Dat gevoel he?!quote:
Buikpijnquote:
Het is een explosiequote:Op maandag 24 april 2006 00:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja zo van: *SPLASH!*
Vuurwerk is er niets bij, ik zeg het je.![]()
Mooi joh! En die geurquote:Op maandag 24 april 2006 00:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Een mooie rode vloer is niet lelijk!![]()
Trusten XcUZ_Mequote:Op maandag 24 april 2006 00:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dames, ik ga mijn sliertjes & bonkjes opvangattributen voor de nacht regelen en dan ga ik slapen!
Ik wens u een goede nacht toe.
quote:Op maandag 24 april 2006 00:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Trusten XcUZ_Me.
Moge je lekker doorlekken deze avond.
Van hetzelfde uiteraardquote:Op maandag 24 april 2006 00:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Trusten XcUZ_Me.
En morgenochtend veel splashesquote:Op maandag 24 april 2006 00:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Trusten XcUZ_Me.
Ja veel plezier met je vrouw zijn, geniet ervan.quote:Op maandag 24 april 2006 00:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Van hetzelfde uiteraard [afbeelding]
quote:Op maandag 24 april 2006 00:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Die geur is een belangrijk element voor de extra menstruatie-gezelligheid in je huis.
quote:Op maandag 24 april 2006 00:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Die geur is een belangrijk element voor de extra menstruatie-gezelligheid in je huis.
quote:
quote:Op maandag 24 april 2006 00:13 schreef Vava het volgende:
[..]het dweilwater bewaar ik voor een vers bosje bloemen, om die geur nog lang te mogen ervaren
![]()
Zou je het niet even dicht naaien?quote:Op maandag 24 april 2006 00:13 schreef zoalshetis het volgende:
die wonde die nu in mijn bed ligt kan elk moment gaan bloeden.
quote:Op maandag 24 april 2006 00:14 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Zou je het niet even dicht naaien?
neuh, hou wel van openheid.quote:Op maandag 24 april 2006 00:14 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Zou je het niet even dicht naaien?
Jaquote:Op maandag 24 april 2006 00:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat heerlijk om zo over menstruatie te babbelen.![]()
Waarom diequote:Op maandag 24 april 2006 00:14 schreef rena het volgende:
[..]
Een echte schipper bevaart ook de rode zee![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 00:16 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja![]()
menstruatie krijgt zo wel een nieuwe betekenis
![]()
![]()
Ik moet nog even geduld hebben, maar als het zover isquote:Op maandag 24 april 2006 00:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goedenacht ladies!
Moge jullie allen ook maar weer fijn van jullie sliertjes en bonkjes genieten![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 24 april 2006 00:16 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Waarom die? Een echte manskerel heeft daar geen moeite mee hoor
![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 00:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dames! Hebben jullie gezien dat dit het meest succesvolle topic is in WOW?![]()
Ja!quote:Op maandag 24 april 2006 00:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dames! Hebben jullie gezien dat dit het meest succesvolle topic is in WOW?![]()
Uitgedroogd, nog beterquote:Op maandag 24 april 2006 00:19 schreef Vava het volgende:
Ook leuk. Een vers gebruikte tampon in de rondte slingeren en dan van je vinger laten schieten, blijft hij leuk aan het plafond kleven
quote:Op maandag 24 april 2006 00:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
En je kunt makkelijk dienst doen als Rudolph the red nosed reindeer![]()
Uitdrukken is ook leuk! Dan klettert al dat bloed zo op de grond, of op iemand z'n kleren ofzo. Of z'n mooie nieuwe bankstelquote:Op maandag 24 april 2006 00:19 schreef Vava het volgende:
Ook leuk. Een vers gebruikte tampon in de rondte slingeren en dan van je vinger laten schieten, blijft hij leuk aan het plafond kleven
Of aan het plafond laten opdrogen, tot hij naar beneden valtquote:
Waargebeurd verhaal?quote:Op maandag 24 april 2006 00:19 schreef Vava het volgende:
ff onthouden voor als er iemand gaat trouwenquote:Op maandag 24 april 2006 00:21 schreef Shirley het volgende:
[..]
Uitdrukken is ook leuk! Dan klettert al dat bloed zo op de grond, of op iemand z'n kleren ofzo. Of z'n mooie nieuwe bankstel
Gedeeltelijkquote:
Of al je gebruikte maandverbandjes bewaren en daar een slinger van maken! En dan geen koekhappen, maar tamponhappen!quote:Op maandag 24 april 2006 00:23 schreef Vava het volgende:
[..]
ff onthouden voor als er iemand gaat trouwenleuk bruidscadeautje, zo'n bloedvlek op een maagdelijk witte trouwjurk
![]()
Ook een leuke anekdote zo te lezen.quote:Op maandag 24 april 2006 00:24 schreef Vava het volgende:
[..]
Gedeeltelijk
De tampon had slechts in een kopje kraanwater gehangenen ik was 10
Alleen iemand die je niet mag, anders is het zieligquote:Op maandag 24 april 2006 00:23 schreef Vava het volgende:
[..]
ff onthouden voor als er iemand gaat trouwenleuk bruidscadeautje, zo'n bloedvlek op een maagdelijk witte trouwjurk
![]()
Enjoyquote:Op maandag 24 april 2006 00:24 schreef Twisted_fok het volgende:
Helaasch zometeen een einde maken aan m'n stopweek, maar ik kan nog even nagenieten van het doodbloeden (whehe) van m'n ongesteldheid.
Jaquote:Op maandag 24 april 2006 00:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ook een leuke anekdote zo te lezen.![]()
Touwtje lospeuteren en dan alleen het uiteinde weer in de tampon frummelenquote:Op maandag 24 april 2006 00:25 schreef rena het volgende:
[..]
Alleen iemand die je niet mag, anders is het zielig![]()
Of met de tampons die ze gebruikt sjoemelen. Gaatjes inprikken en zo.![]()
![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 00:27 schreef Vava het volgende:
[..]
Touwtje lospeuteren en dan alleen het uiteinde weer in de tampon frummelen
En je dan maar afvragen: waarom gaat hij er niet in? En duwen, duwen, duwen tot hij er in zitquote:Op maandag 24 april 2006 00:28 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Of vergeten dat je er al een tampon in hebt zitten en er een tweede achteraan duwen.
ojaquote:Op maandag 24 april 2006 00:28 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Of vergeten dat je er al een tampon in hebt zitten en er een tweede achteraan duwen.
TSS (Toxic Shock Syndrom) oftewel tamponziekte!quote:Op maandag 24 april 2006 00:29 schreef rena het volgende:
[..]
En je dan maar afvragen: waarom gaat hij er niet in? En duwen, duwen, duwen tot hij er in zitEn dan schiet hij je baarmoeder in en krijg je een fijne
infectie
van het verrotte bloed
![]()
Ja, dat is toch echt mijn doel in dit leven, om dat toch minstens een keer te krijgenquote:Op maandag 24 april 2006 00:32 schreef Shirley het volgende:
[..]
TSS (Toxic Shock Syndrom) oftewel tamponziekte!
quote:Op maandag 24 april 2006 00:33 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, dat is toch echt mijn doel in dit leven, om dat toch minstens een keer te krijgen![]()
![]()
Ik ben altijd onhandig maar dan een paar dagen in de maand is het ultiem onhandigquote:Op maandag 24 april 2006 00:30 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik word altijd zo onhandig als ik ongesteld ben, ik laat veel vallen enzo. Alleen al in de afgelopen 10 minuten.![]()
schattigquote:Op maandag 24 april 2006 00:34 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik ben altijd onhandig maar dan een paar dagen in de maand is het ultiem onhandig![]()
Morgen lekker dweilen en een vers bosje bloemen kopenquote:Op maandag 24 april 2006 00:37 schreef rena het volgende:
Ik ga slapen. Waiting for my splash to arrive![]()
![]()
Bratwurst?quote:Op maandag 24 april 2006 00:52 schreef zoalshetis het volgende:
ik hou niet van bloedworst, meer vind het wel heerlijk om mijn bloederige worst na het neuken er uit te trekken.
nee, zo hard neuk ik nou ook weer niet...quote:
Ja, vooral niet verwarren! Kan voor ernstige problemen zorgen!quote:Op maandag 24 april 2006 00:52 schreef Shirley het volgende:
Let op kinders, ik leg het nog 1 keer uit...
[afbeelding]
quote:Op maandag 24 april 2006 00:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee, zo hard neuk ik nou ook weer niet...![]()
is 'die gemma' een soort van opzij?quote:
Ja zoietsquote:Op maandag 24 april 2006 01:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
is 'die gemma' een soort van opzij?![]()
pussies love em'quote:Op maandag 24 april 2006 01:07 schreef Shirley het volgende:
En de laatste namens mij...een poes met tampon
[afbeelding]
slaap zacht en bloederig.quote:Op maandag 24 april 2006 01:09 schreef Shirley het volgende:
Oké, de allerlaatste! Een prachtige tattoo
[afbeelding]
Welterusten.
shit, slaap zacht en ehm.. nou ja zie maar...quote:Op maandag 24 april 2006 01:12 schreef Shirley het volgende:
[..]
Helaas....there is no blood in my pussy anymore.
die van jou is nu knalroze?quote:
quote:Op maandag 24 april 2006 01:15 schreef Vava het volgende:
[afbeelding]
Het is dat ik geen carnaval vier
slaap zacht en zo...quote:
quote:
Geen idee, maar er zijn genoeg heren die ze maar wat graag zouden gebruiken:quote:Op maandag 24 april 2006 13:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]![]()
zo van, er is geen vrouwennijd over borsten...
dat wordt priegelen, die paar dagen per maand.quote:
Vooruit dan maarquote:Op maandag 24 april 2006 14:08 schreef Jojogirl het volgende:
Mag ik ook juichen omdat ik zwanger ben en dus even geen last heb van sliertjes en bonkjes
Zo lang je maar blijft juichen mag allesquote:Op maandag 24 april 2006 14:13 schreef deedeetee het volgende:
Dan juich ik ff omdat ik lekker voorgoed vanaf ben
O mooi dan juich ik nog wat harder meequote:Op maandag 24 april 2006 14:18 schreef Vava het volgende:
[..]
Zo lang je maar blijft juichen mag alles![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 14:22 schreef deedeetee het volgende:
[..]
O mooi dan juich ik nog wat harder mee![]()
![]()
![]()
Het was helemaal geen lolletje en ik ben blij ervan af te zijn![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 21:09 schreef littledrummergirl het volgende:
nog een halve week en ik mag weer
Je telt de dagen af he?quote:Op maandag 24 april 2006 21:09 schreef littledrummergirl het volgende:
Tss..jij welquote:Op maandag 24 april 2006 21:09 schreef littledrummergirl het volgende:
aan de hand van mn pillenstripquote:
Bij mij is het elke maand weer een verrassingquote:Op maandag 24 april 2006 21:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
aan de hand van mn pillenstrip
Bij mij dus ookquote:Op maandag 24 april 2006 21:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bij mij is het elke maand weer een verrassing
wel spannendquote:Op maandag 24 april 2006 21:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bij mij is het elke maand weer een verrassing
quote:Op maandag 24 april 2006 21:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wel spannenddan is het extra leuk als het komt
![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 24 april 2006 21:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wel spannenddan is het extra leuk als het komt
![]()
![]()
Ja! Het is al zo lang geleden, ik heb heimweequote:
of als je net op de wc zit maar je tampons in de kast liggen, mag je met zo'n stuk papier tussen je benen door het huis hopsenquote:Op maandag 24 april 2006 21:39 schreef Vava het volgende:
[..]
Jaen het leukste is als je het 's morgens ontdekt terwijl je net van huis bent en niks bij je hebt
![]()
![]()
![]()
Dan mag je lekker met toiletpapier knoeien![]()
![]()
![]()
Nieuwe spellingquote:Op maandag 24 april 2006 21:40 schreef Bosbeetle het volgende:het zijn slierkjes .. check je fok idioom !
Ja!! Feest! Dat is echt geweldigquote:Op maandag 24 april 2006 21:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
of als je net op de wc zit maar je tampons in de kast liggen, mag je met zo'n stuk papier tussen je benen door het huis hopsen
quote:Op maandag 24 april 2006 21:40 schreef Twisted_fok het volgende:
Maar, nog maar een maand tot de volgende menstruele-gezelligheid. Hell yeah!![]()
Je komt ons wel even melden als het zover is he?quote:Op maandag 24 april 2006 22:34 schreef rena het volgende:
[..]
Bij mij kan het ieder moment weer komenDe spanning, de PMS
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 22:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je komt ons wel even melden als het zover is he?
Zoda we confetti over je kunnen gooien
Je serveert toch wel Bloody Mary's he?quote:Op maandag 24 april 2006 22:36 schreef rena het volgende:
[..]
TuurlijkHet word een groot feest
Iedereen is uitgenodigd
![]()
Vers van de persquote:Op maandag 24 april 2006 22:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je serveert toch wel Bloody Mary's he?![]()
Bietjes erbij en dan plassen we ook nog roodquote:
Da's voor de rest van de maand, als we heimwee hebben naar de dagen dat het rood-plassen vanzelf gaatquote:Op maandag 24 april 2006 22:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bietjes erbij en dan plassen we ook nog rood
Je kan die bloedende vrouwen ook geen dag alleen laten!quote:Op maandag 24 april 2006 22:43 schreef Duvel het volgende:
Dit topic ontspoort...!
quote:Op maandag 24 april 2006 22:43 schreef Duvel het volgende:
Dit topic ontspoort...!
quote:Goddess Moons are created by Suzanne Rouse in Vancouver, BC. A woman owned and operated business, Goddess Moons handcrafts washable menstrual pads from 100% cotton with organic cotton interiors. These pads are excellent for menstrual or bladder protection. Goddess Moons are made from all natural fabrics and are cooler and drier than disposables.
Mag ik even kotsen?!quote:Op maandag 24 april 2006 23:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Omg..
Je hebt dus vrouwen die herbruikbaar maandverband kopen
[afbeelding]
[..]
Lekker in de wasmachinequote:
quote:Op maandag 24 april 2006 23:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Omg..
Je hebt dus vrouwen die herbruikbaar maandverband kopen
[afbeelding]
[..]
Dat krijg je zelfs met wasbenzine, Vanish en Robijn niet frisquote:
Mag ik bedankenquote:Op maandag 24 april 2006 23:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://mamaelle.com/pads.html
Voor de geïnteresseerden
Bij het woord pads moet ik meteen aan de Senseo denkenquote:Op maandag 24 april 2006 23:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://mamaelle.com/pads.html
Voor de geïnteresseerden
Ja! Van die reformhuis dozen die op macrobiotisch eten.quote:Op maandag 24 april 2006 23:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Onderaan die site, de gebruiksadviezenLet u tijdens het voorbij scrollen op de leuke patroontjes
En vrouwen kopen dit nog echt ookVast van die ultrazweefblijenatuurzaagseleet-types
En dan met die nieuwe padhouder, voor theepads, lekkere rode theequote:Op maandag 24 april 2006 23:10 schreef Shirley het volgende:
[..]
Bij het woord pads moet ik meteen aan de Senseo denkenEven een padje herbruikbaar maandverband in je Senseo.
Rooibosquote:Op maandag 24 april 2006 23:13 schreef Vava het volgende:
[..]
En dan met die nieuwe padhouder, voor theepads, lekkere rode thee![]()
Ik vermoed dat ze die dingen vooral bij de biologisch dinamische winkels verkopenquote:Op maandag 24 april 2006 23:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Onderaan die site, de gebruiksadviezenLet u tijdens het voorbij scrollen op de leuke patroontjes
En vrouwen kopen dit nog echt ookVast van die ultrazweefblijenatuurzaagseleet-types
Neequote:Op maandag 24 april 2006 23:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Rooibos
Want die types scheren zich ook vast niet
quote:Op maandag 24 april 2006 23:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Rooibos
Want die types scheren zich ook vast niet
Dat bestaat al en dat noemen we Pampersquote:Op maandag 24 april 2006 23:19 schreef Shirley het volgende:
Nee man! Slipjes met ingebouwde maandverband! ©
Ja zeg! Dat patent heb je nog niet he! Dus die © kan nog even achterwege worden gelatenquote:Op maandag 24 april 2006 23:19 schreef Shirley het volgende:
Nee man! Slipjes met ingebouwde maandverband! ©
Neen! Gewone slipjes, niet van die omadingen, maar degelijke dingen. Iedere slip heeft al een extra lapje zeg maar, naai er een maandverbandje in en hoppa! Gat in de markt!quote:Op maandag 24 april 2006 23:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat bestaat al en dat noemen we Pampers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |