En dan mag je weer fijn geld uitgeven aan tampons en/of maandverbandquote:
Dan mis je het wel he?quote:
Lief!quote:Op zondag 23 april 2006 23:15 schreef Duvel het volgende:
En dan mag je als liefhebbende vriend elke maand je incasseringsvermogen testen!
Ben blij het voor de 2e keer mee te mogen maken.quote:Op zondag 23 april 2006 23:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig geen ervaring mee.![]()
Voorpretquote:Op zondag 23 april 2006 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
het moet nog komen bij mij
Wil je me soms homo laten worden ofzo.quote:Op zondag 23 april 2006 23:21 schreef Shirley het volgende:
* Shirley slingert een vers gebruikte tampon het topic in!
Woehoe
Recht in mijn theeglas!quote:Op zondag 23 april 2006 23:21 schreef Shirley het volgende:
* Shirley slingert een vers gebruikte tampon het topic in!
Woehoe
Je bent gewoon jaloers dat je geenquote:Op zondag 23 april 2006 23:22 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wil je me soms homo laten worden ofzo.
YES!quote:
quote:Op zondag 23 april 2006 23:22 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wil je me soms homo laten worden ofzo.
Op de man spelen, pffquote:Op zondag 23 april 2006 23:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat je geenvrouw
bent
.
Arme jijquote:Op zondag 23 april 2006 23:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
YES!
Geniet ervan, want het is het laatste beetje, en dan moet ik alweer 3 weken wachten.
En onder de gordelquote:
Mannen kunnen best een week bloeden heb ik me laten vertellen. Wij mannen zijn niet voor een gat te vangen.quote:Op zondag 23 april 2006 23:24 schreef Shirley het volgende:
[..]Dat jij nou niet een week lang kan bloeden...
Vrouw wat een geweldig topicquote:Op zondag 23 april 2006 23:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sliertjes
Bonkjes
Pukkels
Rugpijn en buikkrampen
Vrouw zijn is een feescht!
Juich hier mee als je ook een vrouw bent
Met extra veel sliertjes en bonkjesquote:
Dan zou je uit je pik moeten bloeden en een tampon erin persen. Pas dan hoor je erbij.quote:Op zondag 23 april 2006 23:27 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Mannen kunnen best een week bloeden heb ik me laten vertellen. Wij mannen zijn niet voor een gat te vangen.
Eensch.quote:Op zondag 23 april 2006 23:28 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dan zou je uit je pik moeten bloeden en een tampon erin persen. Pas dan hoor je erbij.
Ja!quote:
Ik hou je daar hoorquote:
Zeg ik ben geen mietje hequote:Maandverbandje? Kan je nog een béétje meevoelen hoe het is![]()
quote:
Mannen hebben ook een ingang he.quote:Op zondag 23 april 2006 23:28 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dan zou je uit je pik moeten bloeden en een tampon erin persen. Pas dan hoor je erbij.
En ze zijn zo lekker gevoelig, pijnlijk en... en... soms 2 maal zo groot tijdends de menstruatiequote:Op zondag 23 april 2006 23:29 schreef Croupouque het volgende:
Mijn borsten zijn mijn trots!
Pics?quote:Op zondag 23 april 2006 23:29 schreef Croupouque het volgende:
Mijn borsten zijn mijn trots!
Pfft... even een paar laten nemen door een stevige negroide man en dan glijden die tampons er ook in als zoete koek.quote:Op zondag 23 april 2006 23:30 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Mannen hebben ook een ingang he.
En het feit dat op al deze jaren plezier met maandverband en tampon de overgang volgtquote:Op zondag 23 april 2006 23:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik was helemaal de zere borsten vergeten in de OP
Ja! Dat als iemand er naar wijst, je diegene al heel vriendelijk wil bedanken daarvoor enzoquote:Op zondag 23 april 2006 23:31 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En ze zijn zo lekker gevoelig, pijnlijk en... en... soms 2 maal zo groot tijdends de menstruatie
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 23:32 schreef es70 het volgende:
[..]
En het feit dat op al deze jaren plezier met maandverband en tampon de overgang volgt.
Yo!! , heerlijk die verschrompeling voelen van je uitgerangeerde eierstokkenquote:Op zondag 23 april 2006 23:32 schreef es70 het volgende:
En het feit dat op al deze jaren plezier met maandverband en tampon de overgang volgt.
En met een geheel eigen setje bijbehorende klachtenquote:Op zondag 23 april 2006 23:33 schreef rena het volgende:
[..]
Waarin je hormonen nog erger op hol slaanen ik vond het nu al erg
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 23:34 schreef es70 het volgende:
[..]
En met een geheel eigen setje bijbehorende klachten.
Van de nood een deugd ofzoquote:Op zondag 23 april 2006 23:32 schreef Shirley het volgende:
[..]
Pfft... even een paar laten nemen door een stevige negroide man en dan glijden die tampons er ook in als zoete koek.
Drooglopersquote:
Dat weet ik dan weer nietquote:Op zondag 23 april 2006 23:36 schreef Shirley het volgende:
Weet je wat me ook leuk lijkt? Bevallen! Zo'n kind door zo'n snee heen persen, gillend en puffend!![]()
![]()
Ja! Laten we dat doen, en ondertussen zingen we Kumbayaa!quote:Op zondag 23 april 2006 23:36 schreef Croupouque het volgende:
Kom dames, laten we allemaal onze beha's verbranden en hier foto's plaatsen van onze bungelende bonbonella's! Dat zal ze leren, dat dominante mannenvolk!
quote:
Dus je hebt het ultieme vrouw-zijn gevoel niet ervaren? Dat is jammer.quote:Op zondag 23 april 2006 23:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer niet. 4 keer een keizersnee is best okay
.
Ik moest meteen weer denken aan :quote:Op zondag 23 april 2006 23:36 schreef Croupouque het volgende:
Kom dames, laten we allemaal onze beha's verbranden en hier foto's plaatsen van onze bungelende bonbonella's! Dat zal ze leren, dat dominante mannenvolk!
quote:Op zondag 23 april 2006 23:38 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dus je hebt het ultieme vrouw-zijn gevoel niet ervaren? Dat is jammer.
Ik heb van de eerste wél 24 uur weeen gehad met het overweldigende resultaat van wel 3 cm. ontsluitingquote:Op zondag 23 april 2006 23:38 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dus je hebt het ultieme vrouw-zijn gevoel niet ervaren? Dat is jammer.
Oeh! Uitscheuren lijkt me ook wel een kinky gevoel.quote:Op zondag 23 april 2006 23:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb van de eerste wél 24 uur weeen gehad met het overweldigende resultaat van wel 3 cm. ontsluiting.
quote:Op zondag 23 april 2006 23:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oeh! Uitscheuren lijkt me ook wel een kinky gevoel.
En vergeet niet dat je na een bevalling nog wel een week of wat met kraamverband in de weer bent omdat het hele kolerezooitje van binnen een grote schoonmaak ondergaatquote:Op zondag 23 april 2006 23:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oeh! Uitscheuren lijkt me ook wel een kinky gevoel.
quote:Op zondag 23 april 2006 23:43 schreef es70 het volgende:
[..]
En vergeet niet dat je na een bevalling nog wel een week of wat met kraamverband in de weer bent omdat het hele kolerezooitje van binnen een grote schoonmaak ondergaat.
Ik had niks te tillen hoor, bij mijn jongste waren de voorgaande al 1, 2 en 3... Hartstikke zelfstandig alquote:Op zondag 23 april 2006 23:44 schreef rena het volgende:
[..]
En na een keizersnee mag je minstens 6 weken niks sjouwenLekker makkelijk als je meer kleine kinderen hebt
![]()
Ja! Periodiek!quote:Op zondag 23 april 2006 23:45 schreef Shirley het volgende:
Maar goed, het ging over bloedende dozen!
quote:Op zondag 23 april 2006 23:45 schreef Shirley het volgende:
Boodschappen doen is leuk in die tijd. Een halve kar tampons en aanverwante artikelen, en de rest chocola, chips en andere vreterijquote:Op zondag 23 april 2006 23:45 schreef Shirley het volgende:
Bedankt voor je smaakvolle illustratie!quote:
quote:Op zondag 23 april 2006 23:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En geen verschoning bij je hebben.
De meest smaakvolle die beschikbaar was!quote:Op zondag 23 april 2006 23:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Bedankt voor je smaakvolle illustratie!
quote:Op zondag 23 april 2006 23:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Of dat je het wordt en dat je dan niks bij je hebten je dan aan andere dames moet gaan vragen of zij iets bij zich hebben
Heerlijk
quote:Op zondag 23 april 2006 23:58 schreef rena het volgende:
Of een keer verschrikkelijk onredelijk mogen zijn![]()
quote:Bijna in huilen uitbarsten als iemand ook maar een tikkeltje onaardig doet![]()
Hormonen![]()
![]()
En dan blij zijn als niemand iets heeft en je je met toiletpapier moet behelpen!quote:Op zondag 23 april 2006 23:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Of dat je het wordt en dat je dan niks bij je hebten je dan aan andere dames moet gaan vragen of zij iets bij zich hebben
Heerlijk
quote:Hoeveel bloed verlies je?
Gedurende je menstruatie verlies je zo’n 4 eetlepels vocht. Dat is minder dan 10 cl ! Het merendeel van de vrouwen verliest het meeste bloed tijdens de eerste dag. Bij anderen is dit pas op de tweede en derde dag. Soms stopt het bloedverlies even tussen de eerste en tweede dag maar bij velen gaat het de hele periode door. Je kunt ook last hebben van plotseling bloedverlies in grote hoeveelheden: zogenaamde ‘Splashes’. Splashes komen voor als je lange tijd gezeten hebt, aan het sporten bent of ’s ochtends uit je bed stapt. Een splash is eigenlijk bloed wat even is opgeslagen en plotseling vrijkomt. Een splash ontstaat doordat je vagina elastisch is en van vorm verandert als je beweegt. Als je loopt of je voorover buigt dan wordt het bloed uit je vagina geperst door een samentrekking van je spieren. Wanneer je niet beweegt is het moeilijker om bloed te verliezen omdat je spieren dan ontspannen zijn en je vagina dus nauwer. Vrouwen die meer bloed verliezen zullen vaker last van deze splashes hebben. Splashes voelen vreemd aan, het lijkt namelijk alsof je grote hoeveelheden bloed verliest maar meestal is het echt niet zoveel, vaak minder dan een halve eetlepel .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |