En dan mag je weer fijn geld uitgeven aan tampons en/of maandverbandquote:
Dan mis je het wel he?quote:
Lief!quote:Op zondag 23 april 2006 23:15 schreef Duvel het volgende:
En dan mag je als liefhebbende vriend elke maand je incasseringsvermogen testen!
Ben blij het voor de 2e keer mee te mogen maken.quote:Op zondag 23 april 2006 23:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig geen ervaring mee.![]()
Voorpretquote:Op zondag 23 april 2006 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
het moet nog komen bij mij
Wil je me soms homo laten worden ofzo.quote:Op zondag 23 april 2006 23:21 schreef Shirley het volgende:
* Shirley slingert een vers gebruikte tampon het topic in!
Woehoe
Recht in mijn theeglas!quote:Op zondag 23 april 2006 23:21 schreef Shirley het volgende:
* Shirley slingert een vers gebruikte tampon het topic in!
Woehoe
Je bent gewoon jaloers dat je geenquote:Op zondag 23 april 2006 23:22 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wil je me soms homo laten worden ofzo.
YES!quote:
quote:Op zondag 23 april 2006 23:22 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wil je me soms homo laten worden ofzo.
Op de man spelen, pffquote:Op zondag 23 april 2006 23:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat je geenvrouw
bent
.
Arme jijquote:Op zondag 23 april 2006 23:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
YES!
Geniet ervan, want het is het laatste beetje, en dan moet ik alweer 3 weken wachten.
En onder de gordelquote:
Mannen kunnen best een week bloeden heb ik me laten vertellen. Wij mannen zijn niet voor een gat te vangen.quote:Op zondag 23 april 2006 23:24 schreef Shirley het volgende:
[..]Dat jij nou niet een week lang kan bloeden...
Vrouw wat een geweldig topicquote:Op zondag 23 april 2006 23:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sliertjes
Bonkjes
Pukkels
Rugpijn en buikkrampen
Vrouw zijn is een feescht!
Juich hier mee als je ook een vrouw bent
Met extra veel sliertjes en bonkjesquote:
Dan zou je uit je pik moeten bloeden en een tampon erin persen. Pas dan hoor je erbij.quote:Op zondag 23 april 2006 23:27 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Mannen kunnen best een week bloeden heb ik me laten vertellen. Wij mannen zijn niet voor een gat te vangen.
Eensch.quote:Op zondag 23 april 2006 23:28 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dan zou je uit je pik moeten bloeden en een tampon erin persen. Pas dan hoor je erbij.
Ja!quote:
Ik hou je daar hoorquote:
Zeg ik ben geen mietje hequote:Maandverbandje? Kan je nog een béétje meevoelen hoe het is![]()
quote:
Mannen hebben ook een ingang he.quote:Op zondag 23 april 2006 23:28 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dan zou je uit je pik moeten bloeden en een tampon erin persen. Pas dan hoor je erbij.
En ze zijn zo lekker gevoelig, pijnlijk en... en... soms 2 maal zo groot tijdends de menstruatiequote:Op zondag 23 april 2006 23:29 schreef Croupouque het volgende:
Mijn borsten zijn mijn trots!
Pics?quote:Op zondag 23 april 2006 23:29 schreef Croupouque het volgende:
Mijn borsten zijn mijn trots!
Pfft... even een paar laten nemen door een stevige negroide man en dan glijden die tampons er ook in als zoete koek.quote:Op zondag 23 april 2006 23:30 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Mannen hebben ook een ingang he.
En het feit dat op al deze jaren plezier met maandverband en tampon de overgang volgtquote:Op zondag 23 april 2006 23:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik was helemaal de zere borsten vergeten in de OP
Ja! Dat als iemand er naar wijst, je diegene al heel vriendelijk wil bedanken daarvoor enzoquote:Op zondag 23 april 2006 23:31 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En ze zijn zo lekker gevoelig, pijnlijk en... en... soms 2 maal zo groot tijdends de menstruatie
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 23:32 schreef es70 het volgende:
[..]
En het feit dat op al deze jaren plezier met maandverband en tampon de overgang volgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |