quote:Hoeveel bloed verlies je?
Gedurende je menstruatie verlies je zo’n 4 eetlepels vocht. Dat is minder dan 10 cl ! Het merendeel van de vrouwen verliest het meeste bloed tijdens de eerste dag. Bij anderen is dit pas op de tweede en derde dag. Soms stopt het bloedverlies even tussen de eerste en tweede dag maar bij velen gaat het de hele periode door. Je kunt ook last hebben van plotseling bloedverlies in grote hoeveelheden: zogenaamde ‘Splashes’. Splashes komen voor als je lange tijd gezeten hebt, aan het sporten bent of ’s ochtends uit je bed stapt. Een splash is eigenlijk bloed wat even is opgeslagen en plotseling vrijkomt. Een splash ontstaat doordat je vagina elastisch is en van vorm verandert als je beweegt. Als je loopt of je voorover buigt dan wordt het bloed uit je vagina geperst door een samentrekking van je spieren. Wanneer je niet beweegt is het moeilijker om bloed te verliezen omdat je spieren dan ontspannen zijn en je vagina dus nauwer. Vrouwen die meer bloed verliezen zullen vaker last van deze splashes hebben. Splashes voelen vreemd aan, het lijkt namelijk alsof je grote hoeveelheden bloed verliest maar meestal is het echt niet zoveel, vaak minder dan een halve eetlepel .
quote:
Ja! 's morgens je bed uitstappen en een spoor van bloed achter je laten op weg naar de wcquote:
Een nieuwe dimensiequote:
Het is dat wij zo redelijk zijnquote:Op maandag 24 april 2006 00:00 schreef rena het volgende:
[..]
De reacties van het mannelijke geslacht daarop![]()
![]()
![]()
Er gaat een wereld voor jullie openquote:Op maandag 24 april 2006 00:03 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Het is dat wij zo redelijk zijn![]()
Zo is het maar net.quote:Op maandag 24 april 2006 00:03 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Het is dat wij zo redelijk zijn![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 00:02 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja! 's morgens je bed uitstappen en een spoor van bloed achter je laten op weg naar de wc
jaquote:Op maandag 24 april 2006 00:05 schreef rena het volgende:
[..]
En dat je tampon er uitglibbert zeker?
![]()
Een mooie rode vloer is niet lelijk!quote:Op maandag 24 april 2006 00:06 schreef Vava het volgende:
[..]
jaen dan lekker mogen dweilen met veel water, de hele vloer rood
![]()
Dat gevoel he?!quote:
Buikpijnquote:
Het is een explosiequote:Op maandag 24 april 2006 00:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja zo van: *SPLASH!*
Vuurwerk is er niets bij, ik zeg het je.![]()
Mooi joh! En die geurquote:Op maandag 24 april 2006 00:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Een mooie rode vloer is niet lelijk!![]()
Trusten XcUZ_Mequote:Op maandag 24 april 2006 00:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dames, ik ga mijn sliertjes & bonkjes opvangattributen voor de nacht regelen en dan ga ik slapen!
Ik wens u een goede nacht toe.
quote:Op maandag 24 april 2006 00:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Trusten XcUZ_Me.
Moge je lekker doorlekken deze avond.
Van hetzelfde uiteraardquote:Op maandag 24 april 2006 00:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Trusten XcUZ_Me.
En morgenochtend veel splashesquote:Op maandag 24 april 2006 00:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Trusten XcUZ_Me.
Ja veel plezier met je vrouw zijn, geniet ervan.quote:Op maandag 24 april 2006 00:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Van hetzelfde uiteraard [afbeelding]
quote:Op maandag 24 april 2006 00:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Die geur is een belangrijk element voor de extra menstruatie-gezelligheid in je huis.
quote:Op maandag 24 april 2006 00:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Die geur is een belangrijk element voor de extra menstruatie-gezelligheid in je huis.
quote:
quote:Op maandag 24 april 2006 00:13 schreef Vava het volgende:
[..]het dweilwater bewaar ik voor een vers bosje bloemen, om die geur nog lang te mogen ervaren
![]()
Zou je het niet even dicht naaien?quote:Op maandag 24 april 2006 00:13 schreef zoalshetis het volgende:
die wonde die nu in mijn bed ligt kan elk moment gaan bloeden.
quote:Op maandag 24 april 2006 00:14 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Zou je het niet even dicht naaien?
neuh, hou wel van openheid.quote:Op maandag 24 april 2006 00:14 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Zou je het niet even dicht naaien?
Jaquote:Op maandag 24 april 2006 00:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat heerlijk om zo over menstruatie te babbelen.![]()
Waarom diequote:Op maandag 24 april 2006 00:14 schreef rena het volgende:
[..]
Een echte schipper bevaart ook de rode zee![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 00:16 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja![]()
menstruatie krijgt zo wel een nieuwe betekenis
![]()
![]()
Ik moet nog even geduld hebben, maar als het zover isquote:Op maandag 24 april 2006 00:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goedenacht ladies!
Moge jullie allen ook maar weer fijn van jullie sliertjes en bonkjes genieten![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 24 april 2006 00:16 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Waarom die? Een echte manskerel heeft daar geen moeite mee hoor
![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 00:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dames! Hebben jullie gezien dat dit het meest succesvolle topic is in WOW?![]()
Ja!quote:Op maandag 24 april 2006 00:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dames! Hebben jullie gezien dat dit het meest succesvolle topic is in WOW?![]()
Uitgedroogd, nog beterquote:Op maandag 24 april 2006 00:19 schreef Vava het volgende:
Ook leuk. Een vers gebruikte tampon in de rondte slingeren en dan van je vinger laten schieten, blijft hij leuk aan het plafond kleven
quote:Op maandag 24 april 2006 00:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
En je kunt makkelijk dienst doen als Rudolph the red nosed reindeer![]()
Uitdrukken is ook leuk! Dan klettert al dat bloed zo op de grond, of op iemand z'n kleren ofzo. Of z'n mooie nieuwe bankstelquote:Op maandag 24 april 2006 00:19 schreef Vava het volgende:
Ook leuk. Een vers gebruikte tampon in de rondte slingeren en dan van je vinger laten schieten, blijft hij leuk aan het plafond kleven
Of aan het plafond laten opdrogen, tot hij naar beneden valtquote:
Waargebeurd verhaal?quote:Op maandag 24 april 2006 00:19 schreef Vava het volgende:
ff onthouden voor als er iemand gaat trouwenquote:Op maandag 24 april 2006 00:21 schreef Shirley het volgende:
[..]
Uitdrukken is ook leuk! Dan klettert al dat bloed zo op de grond, of op iemand z'n kleren ofzo. Of z'n mooie nieuwe bankstel
Gedeeltelijkquote:
Of al je gebruikte maandverbandjes bewaren en daar een slinger van maken! En dan geen koekhappen, maar tamponhappen!quote:Op maandag 24 april 2006 00:23 schreef Vava het volgende:
[..]
ff onthouden voor als er iemand gaat trouwenleuk bruidscadeautje, zo'n bloedvlek op een maagdelijk witte trouwjurk
![]()
Ook een leuke anekdote zo te lezen.quote:Op maandag 24 april 2006 00:24 schreef Vava het volgende:
[..]
Gedeeltelijk
De tampon had slechts in een kopje kraanwater gehangenen ik was 10
Alleen iemand die je niet mag, anders is het zieligquote:Op maandag 24 april 2006 00:23 schreef Vava het volgende:
[..]
ff onthouden voor als er iemand gaat trouwenleuk bruidscadeautje, zo'n bloedvlek op een maagdelijk witte trouwjurk
![]()
Enjoyquote:Op maandag 24 april 2006 00:24 schreef Twisted_fok het volgende:
Helaasch zometeen een einde maken aan m'n stopweek, maar ik kan nog even nagenieten van het doodbloeden (whehe) van m'n ongesteldheid.
Jaquote:Op maandag 24 april 2006 00:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ook een leuke anekdote zo te lezen.![]()
Touwtje lospeuteren en dan alleen het uiteinde weer in de tampon frummelenquote:Op maandag 24 april 2006 00:25 schreef rena het volgende:
[..]
Alleen iemand die je niet mag, anders is het zielig![]()
Of met de tampons die ze gebruikt sjoemelen. Gaatjes inprikken en zo.![]()
![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 00:27 schreef Vava het volgende:
[..]
Touwtje lospeuteren en dan alleen het uiteinde weer in de tampon frummelen
En je dan maar afvragen: waarom gaat hij er niet in? En duwen, duwen, duwen tot hij er in zitquote:Op maandag 24 april 2006 00:28 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Of vergeten dat je er al een tampon in hebt zitten en er een tweede achteraan duwen.
ojaquote:Op maandag 24 april 2006 00:28 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Of vergeten dat je er al een tampon in hebt zitten en er een tweede achteraan duwen.
TSS (Toxic Shock Syndrom) oftewel tamponziekte!quote:Op maandag 24 april 2006 00:29 schreef rena het volgende:
[..]
En je dan maar afvragen: waarom gaat hij er niet in? En duwen, duwen, duwen tot hij er in zitEn dan schiet hij je baarmoeder in en krijg je een fijne
infectie
van het verrotte bloed
![]()
Ja, dat is toch echt mijn doel in dit leven, om dat toch minstens een keer te krijgenquote:Op maandag 24 april 2006 00:32 schreef Shirley het volgende:
[..]
TSS (Toxic Shock Syndrom) oftewel tamponziekte!
quote:Op maandag 24 april 2006 00:33 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, dat is toch echt mijn doel in dit leven, om dat toch minstens een keer te krijgen![]()
![]()
Ik ben altijd onhandig maar dan een paar dagen in de maand is het ultiem onhandigquote:Op maandag 24 april 2006 00:30 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik word altijd zo onhandig als ik ongesteld ben, ik laat veel vallen enzo. Alleen al in de afgelopen 10 minuten.![]()
schattigquote:Op maandag 24 april 2006 00:34 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik ben altijd onhandig maar dan een paar dagen in de maand is het ultiem onhandig![]()
Morgen lekker dweilen en een vers bosje bloemen kopenquote:Op maandag 24 april 2006 00:37 schreef rena het volgende:
Ik ga slapen. Waiting for my splash to arrive![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |