quote:Op maandag 24 april 2006 00:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dames! Hebben jullie gezien dat dit het meest succesvolle topic is in WOW?![]()
Ja!quote:Op maandag 24 april 2006 00:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dames! Hebben jullie gezien dat dit het meest succesvolle topic is in WOW?![]()
Uitgedroogd, nog beterquote:Op maandag 24 april 2006 00:19 schreef Vava het volgende:
Ook leuk. Een vers gebruikte tampon in de rondte slingeren en dan van je vinger laten schieten, blijft hij leuk aan het plafond kleven
quote:Op maandag 24 april 2006 00:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
En je kunt makkelijk dienst doen als Rudolph the red nosed reindeer![]()
Uitdrukken is ook leuk! Dan klettert al dat bloed zo op de grond, of op iemand z'n kleren ofzo. Of z'n mooie nieuwe bankstelquote:Op maandag 24 april 2006 00:19 schreef Vava het volgende:
Ook leuk. Een vers gebruikte tampon in de rondte slingeren en dan van je vinger laten schieten, blijft hij leuk aan het plafond kleven
Of aan het plafond laten opdrogen, tot hij naar beneden valtquote:
Waargebeurd verhaal?quote:Op maandag 24 april 2006 00:19 schreef Vava het volgende:
ff onthouden voor als er iemand gaat trouwenquote:Op maandag 24 april 2006 00:21 schreef Shirley het volgende:
[..]
Uitdrukken is ook leuk! Dan klettert al dat bloed zo op de grond, of op iemand z'n kleren ofzo. Of z'n mooie nieuwe bankstel
Gedeeltelijkquote:
Of al je gebruikte maandverbandjes bewaren en daar een slinger van maken! En dan geen koekhappen, maar tamponhappen!quote:Op maandag 24 april 2006 00:23 schreef Vava het volgende:
[..]
ff onthouden voor als er iemand gaat trouwenleuk bruidscadeautje, zo'n bloedvlek op een maagdelijk witte trouwjurk
![]()
Ook een leuke anekdote zo te lezen.quote:Op maandag 24 april 2006 00:24 schreef Vava het volgende:
[..]
Gedeeltelijk
De tampon had slechts in een kopje kraanwater gehangenen ik was 10
Alleen iemand die je niet mag, anders is het zieligquote:Op maandag 24 april 2006 00:23 schreef Vava het volgende:
[..]
ff onthouden voor als er iemand gaat trouwenleuk bruidscadeautje, zo'n bloedvlek op een maagdelijk witte trouwjurk
![]()
Enjoyquote:Op maandag 24 april 2006 00:24 schreef Twisted_fok het volgende:
Helaasch zometeen een einde maken aan m'n stopweek, maar ik kan nog even nagenieten van het doodbloeden (whehe) van m'n ongesteldheid.
Jaquote:Op maandag 24 april 2006 00:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ook een leuke anekdote zo te lezen.![]()
Touwtje lospeuteren en dan alleen het uiteinde weer in de tampon frummelenquote:Op maandag 24 april 2006 00:25 schreef rena het volgende:
[..]
Alleen iemand die je niet mag, anders is het zielig![]()
Of met de tampons die ze gebruikt sjoemelen. Gaatjes inprikken en zo.![]()
![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 00:27 schreef Vava het volgende:
[..]
Touwtje lospeuteren en dan alleen het uiteinde weer in de tampon frummelen
En je dan maar afvragen: waarom gaat hij er niet in? En duwen, duwen, duwen tot hij er in zitquote:Op maandag 24 april 2006 00:28 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Of vergeten dat je er al een tampon in hebt zitten en er een tweede achteraan duwen.
ojaquote:Op maandag 24 april 2006 00:28 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Of vergeten dat je er al een tampon in hebt zitten en er een tweede achteraan duwen.
TSS (Toxic Shock Syndrom) oftewel tamponziekte!quote:Op maandag 24 april 2006 00:29 schreef rena het volgende:
[..]
En je dan maar afvragen: waarom gaat hij er niet in? En duwen, duwen, duwen tot hij er in zitEn dan schiet hij je baarmoeder in en krijg je een fijne
infectie
van het verrotte bloed
![]()
Ja, dat is toch echt mijn doel in dit leven, om dat toch minstens een keer te krijgenquote:Op maandag 24 april 2006 00:32 schreef Shirley het volgende:
[..]
TSS (Toxic Shock Syndrom) oftewel tamponziekte!
quote:Op maandag 24 april 2006 00:33 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, dat is toch echt mijn doel in dit leven, om dat toch minstens een keer te krijgen![]()
![]()
Ik ben altijd onhandig maar dan een paar dagen in de maand is het ultiem onhandigquote:Op maandag 24 april 2006 00:30 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik word altijd zo onhandig als ik ongesteld ben, ik laat veel vallen enzo. Alleen al in de afgelopen 10 minuten.![]()
schattigquote:Op maandag 24 april 2006 00:34 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik ben altijd onhandig maar dan een paar dagen in de maand is het ultiem onhandig![]()
Morgen lekker dweilen en een vers bosje bloemen kopenquote:Op maandag 24 april 2006 00:37 schreef rena het volgende:
Ik ga slapen. Waiting for my splash to arrive![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |