aan de hand van mn pillenstripquote:
Bij mij is het elke maand weer een verrassingquote:Op maandag 24 april 2006 21:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
aan de hand van mn pillenstrip
Bij mij dus ookquote:Op maandag 24 april 2006 21:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bij mij is het elke maand weer een verrassing
wel spannendquote:Op maandag 24 april 2006 21:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bij mij is het elke maand weer een verrassing
quote:Op maandag 24 april 2006 21:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wel spannenddan is het extra leuk als het komt
![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 24 april 2006 21:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wel spannenddan is het extra leuk als het komt
![]()
![]()
Ja! Het is al zo lang geleden, ik heb heimweequote:
of als je net op de wc zit maar je tampons in de kast liggen, mag je met zo'n stuk papier tussen je benen door het huis hopsenquote:Op maandag 24 april 2006 21:39 schreef Vava het volgende:
[..]
Jaen het leukste is als je het 's morgens ontdekt terwijl je net van huis bent en niks bij je hebt
![]()
![]()
![]()
Dan mag je lekker met toiletpapier knoeien![]()
![]()
![]()
Nieuwe spellingquote:Op maandag 24 april 2006 21:40 schreef Bosbeetle het volgende:het zijn slierkjes .. check je fok idioom !
Ja!! Feest! Dat is echt geweldigquote:Op maandag 24 april 2006 21:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
of als je net op de wc zit maar je tampons in de kast liggen, mag je met zo'n stuk papier tussen je benen door het huis hopsen
quote:Op maandag 24 april 2006 21:40 schreef Twisted_fok het volgende:
Maar, nog maar een maand tot de volgende menstruele-gezelligheid. Hell yeah!![]()
Je komt ons wel even melden als het zover is he?quote:Op maandag 24 april 2006 22:34 schreef rena het volgende:
[..]
Bij mij kan het ieder moment weer komenDe spanning, de PMS
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 22:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je komt ons wel even melden als het zover is he?
Zoda we confetti over je kunnen gooien
Je serveert toch wel Bloody Mary's he?quote:Op maandag 24 april 2006 22:36 schreef rena het volgende:
[..]
TuurlijkHet word een groot feest
Iedereen is uitgenodigd
![]()
Vers van de persquote:Op maandag 24 april 2006 22:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je serveert toch wel Bloody Mary's he?![]()
Bietjes erbij en dan plassen we ook nog roodquote:
Da's voor de rest van de maand, als we heimwee hebben naar de dagen dat het rood-plassen vanzelf gaatquote:Op maandag 24 april 2006 22:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bietjes erbij en dan plassen we ook nog rood
Je kan die bloedende vrouwen ook geen dag alleen laten!quote:Op maandag 24 april 2006 22:43 schreef Duvel het volgende:
Dit topic ontspoort...!
quote:Op maandag 24 april 2006 22:43 schreef Duvel het volgende:
Dit topic ontspoort...!
quote:Goddess Moons are created by Suzanne Rouse in Vancouver, BC. A woman owned and operated business, Goddess Moons handcrafts washable menstrual pads from 100% cotton with organic cotton interiors. These pads are excellent for menstrual or bladder protection. Goddess Moons are made from all natural fabrics and are cooler and drier than disposables.
Mag ik even kotsen?!quote:Op maandag 24 april 2006 23:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Omg..
Je hebt dus vrouwen die herbruikbaar maandverband kopen
[afbeelding]
[..]
Lekker in de wasmachinequote:
quote:Op maandag 24 april 2006 23:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Omg..
Je hebt dus vrouwen die herbruikbaar maandverband kopen
[afbeelding]
[..]
Dat krijg je zelfs met wasbenzine, Vanish en Robijn niet frisquote:
Mag ik bedankenquote:Op maandag 24 april 2006 23:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://mamaelle.com/pads.html
Voor de geïnteresseerden
Bij het woord pads moet ik meteen aan de Senseo denkenquote:Op maandag 24 april 2006 23:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://mamaelle.com/pads.html
Voor de geïnteresseerden
Ja! Van die reformhuis dozen die op macrobiotisch eten.quote:Op maandag 24 april 2006 23:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Onderaan die site, de gebruiksadviezenLet u tijdens het voorbij scrollen op de leuke patroontjes
En vrouwen kopen dit nog echt ookVast van die ultrazweefblijenatuurzaagseleet-types
En dan met die nieuwe padhouder, voor theepads, lekkere rode theequote:Op maandag 24 april 2006 23:10 schreef Shirley het volgende:
[..]
Bij het woord pads moet ik meteen aan de Senseo denkenEven een padje herbruikbaar maandverband in je Senseo.
Rooibosquote:Op maandag 24 april 2006 23:13 schreef Vava het volgende:
[..]
En dan met die nieuwe padhouder, voor theepads, lekkere rode thee![]()
Ik vermoed dat ze die dingen vooral bij de biologisch dinamische winkels verkopenquote:Op maandag 24 april 2006 23:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Onderaan die site, de gebruiksadviezenLet u tijdens het voorbij scrollen op de leuke patroontjes
En vrouwen kopen dit nog echt ookVast van die ultrazweefblijenatuurzaagseleet-types
Neequote:Op maandag 24 april 2006 23:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Rooibos
Want die types scheren zich ook vast niet
quote:Op maandag 24 april 2006 23:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Rooibos
Want die types scheren zich ook vast niet
Dat bestaat al en dat noemen we Pampersquote:Op maandag 24 april 2006 23:19 schreef Shirley het volgende:
Nee man! Slipjes met ingebouwde maandverband! ©
Ja zeg! Dat patent heb je nog niet he! Dus die © kan nog even achterwege worden gelatenquote:Op maandag 24 april 2006 23:19 schreef Shirley het volgende:
Nee man! Slipjes met ingebouwde maandverband! ©
Neen! Gewone slipjes, niet van die omadingen, maar degelijke dingen. Iedere slip heeft al een extra lapje zeg maar, naai er een maandverbandje in en hoppa! Gat in de markt!quote:Op maandag 24 april 2006 23:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat bestaat al en dat noemen we Pampers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |