Dan zakt er toch gewoon maar 1 club ipv 2 ? Zoals destijds met RWDM, toen zakte Beveren ook niet terwijl dat wel had gemoeten..quote:Op maandag 24 april 2006 17:36 schreef Heero87 het volgende:
Maar moest dat niet zo zijn, dan spelen we volgend seizoen wellicht met slechts zeventien ploegen in eerste aangezien Moeskroen normaal gezien sportief niet zal zakken.
Nee hoor, dat reglement is sindsdien gewijzigd. Als La Lou degradeert en Moeskroen niet spelen we volgend jaar met 17 in 1ste ...quote:Op maandag 24 april 2006 18:18 schreef Saviola het volgende:
[..]
Dan zakt er toch gewoon maar 1 club ipv 2 ? Zoals destijds met RWDM, toen zakte Beveren ook niet terwijl dat wel had gemoeten..
edit: ohja, La Louviere ook.. mja, dan stijgt er een extra club door uit 2de ?
Bij Standard zullen ze er wellicht weer een complot in zien.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:19 schreef Radegast het volgende:
Boussoufa misschien op tijd fit voor Standard. Anderlecht komt te vroeg.
Nee. De bekerwinnaar mag Europa in. Als dat Moeskroen is en die mogen niet, dan gaat de 4de uit de competitie.quote:Op maandag 24 april 2006 19:25 schreef Heero87 het volgende:
Precies.
En in principe mag Zulte Waregem ook zeker de Uefa-beker in, gezien Moeskroen geen Europese licentie kreeg. Zulte Waregem mag dus zelfs bij bekerverlies Europa in.
Erg vreemd, ik lees het ook net in de krant. Ik heb nochtans artikels van vorig seizoen opgezocht, toen Lierse in de halve finale zat en ook geen Europese licentie kreeg. Toen stelde de Bond duidelijk dat niet de vierde in de stand, maar wel de verliezende bekerfinalist Europa in mocht in het geval Lierse de beker zou verliezen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 08:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee. De bekerwinnaar mag Europa in. Als dat Moeskroen is en die mogen niet, dan gaat de 4de uit de competitie.
Ook mogen Moeskroen en La Louviere in beroep gaan, maar geen nieuwe elementen aanbrengen. En vooral het dossier van Moeskroen zou erg, erg zwak zijn, dus daar is al een serieus mirakel nodig, aangezien beslist moet worden op basis van exact dezelfde gegevens.
Hij is tenminste eerlijk.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:21 schreef Heero87 het volgende:
En de bondsprocureur dient geen klacht in tegen de elleboogstoot van Costa, naar eigen zeggen omdat hij "er tegen opziet om zich met al dat werk bezig te houden".
Hoe bepaal je nu in godsnaam dingen als "sfeer" of laat staan "aanvallend voetbal" ? Speelde iemand als Goethals destijds met zijn dubbele verdedigingsgordel maar op het einde van vrijwel elke match meer kansen dan de tegenstander 'verdedigend'? Speelt Z-W die ongeveer hetzelfde doet verdedigend of aanvallend ?quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:55 schreef Heero87 het volgende:
De media zegt ook steeds dat de ranking op basis van gele en rode kaarten opgesteld wordt. Compleet fout: er zijn ook een aantal "subjectieve" punten die in de ranking worden opgenomen, zoals fair play, aanvallend voetbal, sfeer, boetepunten voor spreekkoren,...
Die punten zijn opgelegd door de Uefa zelf, niet door de voetbalbond. De Uefa zelf gebruikt die punten ook om de Europese Fair Play Ranking te bepalen. Als ik me niet vergis zitten er bij elke wedstrijd waarnemers in de tribune en die geven dan punten voor de verschillende aandachtspunten.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hoe bepaal je nu in godsnaam dingen als "sfeer" of laat staan "aanvallend voetbal" ? Speelde iemand als Goethals destijds met zijn dubbele verdedigingsgordel maar op het einde van vrijwel elke match meer kansen dan de tegenstander 'verdedigend'? Speelt Z-W die ongeveer hetzelfde doet verdedigend of aanvallend ?
Kortom, de ideale ranking om een topper die Europees voetbal misloop het cadeau te doen. Wedden dat pakweg Genk het ticketje krijgt ?
Frutos die doet het toch aardig goed .quote:Op woensdag 26 april 2006 15:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Persoonlijk denk ik dat de interesse van Anderlecht al behoorlijk afgezwakt was. Uiteindelijk hebben ze met Frutos en allicht Puyol die mag blijven al 2 man voor die plek.
Tofquote:Op zondag 30 april 2006 14:10 schreef Heero87 het volgende:
Als er een ontknoping komt, wel ja. Vanaf 15u live Roeselare - Standard op Sporza, met ook live interventies uit Gent - Anderlecht.
Het is gewoon een kutploeg vol losers, wat heb je nu eigenlijk nog meer nodig?quote:Op zondag 30 april 2006 17:21 schreef Heero87 het volgende:
En in Luik zullen ze ook flink balen. Wat een kans laten ze liggen zeg.
Verdiend zei je?quote:Op zondag 30 april 2006 17:20 schreef Heero87 het volgende:
Pfiieew. De (verdiende) gelijkmaker van Club in de absolute slotminuut.
Champions League kan niet meer, maar daar rekende ik ook niet meer op. Voor Uefa-bekervoetbal hebben we op de slotspeeldag genoeg aan een gelijkspel thuis tegen Racing Genk of aan puntenverlies van AA Gent op het veld van Standard. Gelukkig zijn we al zeker van het Intertoto-ticket.
Uiteindelijk wel jaquote:Op zondag 30 april 2006 18:39 schreef Heero87 het volgende:
De commentator -nochtans een notoir Anderlecht-supporter- is het toch al met me eens.
Selecties weigeren en zeuren over de scheidsrechter heeft toch bijna niets met fair-play te maken?quote:Op woensdag 3 mei 2006 02:17 schreef Heero87 het volgende:
Frederic - ik weiger selecties van de Rode Duivels omdat ik tweede doelman ben- Herpoel voor fair-play?
Mbarek - zeur maar op de scheidsrechter als je club punten verliest - Boussoufa voor de fair-play?
Dat zou je denken, maar het zijn Belgen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Als Boussoufa voetballer van het jaar wordt is hij toch ook automatisch talent van het jaar lijkt mij.
Bij de "fair play" voor deze prijs rekent men meer dan enkel het gedrag op het veld. Ook de houding naast het veld hoort er dus bij.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Selecties weigeren en zeuren over de scheidsrechter heeft toch bijna niets met fair-play te maken?
Jup, is een prijs van de spelers. En die gaan blijkbaar alleen maar voor namen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Bwah bijgegooid, bij deze verkiezing zijn het toch alle profspelers die een formuliertje invullen waardoor die namen uit de bus kwamen ?
Ik pleit weer voor mijn eigen winkel, maar ik durf gerust zeggen dat Stijnen én Butina (hoewel ze veel minder wedstrijden speelden) méér punten gepakt hebben dan Proto. Om maar te zwijgen van Michäel Cordier, die op zijn eentje zowat de helft van La Louvières punten pakte. Ook Milojevic niet vergeten, die ook niet heel het jaar speelde, maar het wel heel goed deed toen hij in doel stond.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zie niet meteen een keeper die dit jaar opviel. Ook Runje niet. Maar ze moeten het blijkbaar aan iemand geven.
euhm het zat wel ff anders he: het is Frederic - ik weiger een selectie van de Rode Duivels als ik jarenlang 2de doelman ben en nu bij een blessure van de vlieger gepasseerd wordt door eerst Tristan Peersman (na 8 eerste klasse matchen) vervolgens Franky Van den Driesche (zelf ik keep beter dan die kwal) en dan Silvio Proto (ook niks bewezen) - Herpoelquote:Op woensdag 3 mei 2006 02:17 schreef Heero87 het volgende:
Frederic - ik weiger selecties van de Rode Duivels omdat ik tweede doelman ben- Herpoel voor fair-play?
Akkoord, maar als de volledige selectie van Anderlecht op Silvio Proto stemt zit ie al zeker bij de genomineerden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:43 schreef Drewie het volgende:
[..]
euhm het zat wel ff anders he: het is Frederic - ik weiger een selectie van de Rode Duivels als ik jarenlang 2de doelman ben en nu bij een blessure van de vlieger gepasseerd wordt door eerst Tristan Peersman (na 8 eerste klasse matchen) vervolgens Franky Van den Driesche (zelf ik keep beter dan die kwal) en dan Silvio Proto (ook niks bewezen) - Herpoel
Verder is de lijst eindelijk eens een volledig eerlijke lijst gekozen door de spelers, geen vriendjespolitiek in het medialandschap. Neem toch gewoon aan dat deze spelers hun plek echt verdienen en dat al degenen die totaal niet akkoord gaan misschien eens gaan door hebben dat ze niet zoveel voetbalkennis hebben als mensen bij wie het hun vak is.
Herpoel wordt dan ook volledig terecht gepasseerd, moet zowat de meest overschatte keeper zijn van Belgie. Heel sterk op z'n lijn maar oooo zo bang om uit z'n goal te komen op hoge ballen. De vriendschappelijke match tegen de Duitsrs was daar een schoolvoorbeeld van.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:43 schreef Drewie het volgende:
[..]
euhm het zat wel ff anders he: het is Frederic - ik weiger een selectie van de Rode Duivels als ik jarenlang 2de doelman ben en nu bij een blessure van de vlieger gepasseerd wordt door eerst Tristan Peersman (na 8 eerste klasse matchen) vervolgens Franky Van den Driesche (zelf ik keep beter dan die kwal) en dan Silvio Proto (ook niks bewezen) - Herpoel
Verder is de lijst eindelijk eens een volledig eerlijke lijst gekozen door de spelers, geen vriendjespolitiek in het medialandschap. Neem toch gewoon aan dat deze spelers hun plek echt verdienen en dat al degenen die totaal niet akkoord gaan misschien eens gaan door hebben dat ze niet zoveel voetbalkennis hebben als mensen bij wie het hun vak is.
heeft de harde kern van ADO geen banden met Club ??quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:09 schreef Backdoorman het volgende:
jammer, wou nog afgelopen weekend naar Beerschot - Club...als Hagenees zijnde was ik dan toch voor Beerschot ;-) maar twas al uitverkocht....
Ja, maar ik ben geen harde kern (ligt eraan wat je daaronder verstaat trouwens....) en verder vind ik dat zo'n onzin! Heb helemaal niks met Club. Beerschot lijkt in alles veel meer op Den Haag als Club. Maar het is waar dat er regelmatig Brugse Belgen in het zuiderpark op bezoek zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2006 04:05 schreef BramKVO het volgende:
[..]
heeft de harde kern van ADO geen banden met Club ??
Dat is ook gewoon zo, maar als je hem jarenlang oproept als je 2de keeper, en de 1ste geraakt opeens geblesseerd, dan moet je als trainer hem in de goal zetten. Of anders moet/moest je hem gewoon nooit oproepen als hij niet je 2de keuze was. ]quote:Op donderdag 4 mei 2006 04:04 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Herpoel wordt dan ook volledig terecht gepasseerd, moet zowat de meest overschatte keeper zijn van Belgie. Heel sterk op z'n lijn maar oooo zo bang om uit z'n goal te komen op hoge ballen. De vriendschappelijke match tegen de Duitsrs was daar een schoolvoorbeeld van.
Was Herpoel nou die keeper die mee mocht naar een interland en op het vliegveld zijn paspoort vergeten bleek te zijn of was dat Jan Moons?quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:43 schreef Drewie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:12 schreef Heero87 het volgende:
. Toen trainer D'Onofrio het podium op kwam gelopen, werd ie e-norm uitgejouwd en kreeg ie zelfs stukken van het grasveld naar z'n kop gesmeten. Meteen was ie weg.
Zoals toen bij de "Franky buiten, Franky buiten" aan het begin van de terugronde?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Laat ons ook niet vergeten dat zowel Anderlecht als Standard kutvoetbal toonden, maar dat de supporters van Anderlecht veel meer achter de ploeg bleven staan.
Zonder D'Onofrio was Standard in de winterstop al kampioen geweest.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:37 schreef methodmich het volgende:
Met Jestrovic was Anderlecht vijf speeldagen eerder al kampioen geweest, hoorde ik iemand in Qatar zeggen.
Een van de sterkhouders van Zulte-Waregem ?quote:
En ik snap niet met welke logica je daarin Bergen kunt gelijk geven eigenlijkquote:Op zondag 7 mei 2006 20:59 schreef Heero87 het volgende:
Ik zag liever ook Bergen niet terugkomen, maar gezien het seizoen vind ik het wel terecht. Zeker met heel die historie rond de puntenaftrek met Beringen Heusden-Zolder, waar ik hen stiekem toch gelijk gaf.
Omdat ze punten verliezen waar ze recht op hadden?quote:Op zondag 7 mei 2006 21:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En ik snap niet met welke logica je daarin Bergen kunt gelijk geven eigenlijk
Nou, da's duidelijk.quote:Op maandag 8 mei 2006 01:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Profvoetballer van het Jaar:
* 1. Mbark Boussoufa (AA Gent) - 672
* 2. Christian Wilhelmsson (Anderlecht) - 282
* 3. Pär Zetterberg (Anderlecht) - 110
Wa's dat?quote:Op maandag 8 mei 2006 01:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Beste twaalfde man:
* 1. Mbark Boussoufa (AA Gent) - 3.986
* 2. Pär Zetterberg (Anderlecht) - 1.010
* 3. Gert Verheyen (Club Brugge) - 745
Een verkiezing van de "Speler van het seizoen" door de "12de man" , in dit geval vooral de lezers van de kranten het Nieuwsblad en Het Volk.quote:
Het is een aimabele jongen hoor. En het is eigenlijk een flankspeler, geen nummer tien. EDn hij laat meer scoren dan hij zelf scoort.quote:Op maandag 8 mei 2006 12:35 schreef twi het volgende:
Ah okee. Wat moet die Boussoufa kostenNouja, kleine technische mannetjes hebben we bij Ajax al zoveel. En hij zal zich na zo'n loftuiting in Belgie wel als nummer 10 naar een volgende ploeg willen zien gaan, maar dan moet 'ie in de rij aansluiten.
Wat kunnen we hier in Amsterdam toch goed met lastige jonge ventjes omgaan
Okee, maar hoe oud, welke plaats enzovoort?quote:Op zondag 7 mei 2006 20:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Een van de sterkhouders van Zulte-Waregem ?
Dat is ook onzin natuurlijk. Ploegen als Westerlo, Cercle, Lokeren, ... zijn nog nooit financieel in de problemen gekomen. Zolang die ploegen probleemloos hun budget rondkrijgen, waarom zou je ze dan tegenhouden in 1ste te spelen? Vaak zijn het nog net dat soort ploegen die nog voor de kansen voor een groot stuk voor de nog weinige Belgische jeugd zorgen ook. Ik herinner mij zelfs nog een krantenartikel van dit jaar waarin stond dat Cercle in de Brugse stadsderby niet enkel met heel wat Belgen aan de aftrap kwam, maar zelfs met een viertal (of vijftal) Bruggelingen in de ploeg. Tov bij Club er zelfs geen enkele West-Vlaming meer aan de aftrap stond.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:21 schreef Drewie het volgende:
Pfff hoeveel degelijk geleide ploegen heb je nog in België.
Anderlecht, Club, Standard, Genk, Gent, Westerlo, euh jah Lokeren (al wil ik het wel eens zien wanneer Lambrecht stopt)
Alle anderen hebben kunstgrepen moeten uitvoeren dat het niet mooi meer is. Westerlo is dan eigenlijk nog een dorp met 22500 inwoners... Kan je het stadion van de toppers niet eens mee vullen.
Excuseer? Birger Maertens en Olivier De Cock zijn al geen West-Vlamingen meer? En Jason Vandelannoitte, Gunther Van Audenaerde, Kevin Roelandts schijnbaar ook niet meer?quote:Ik herinner mij zelfs nog een krantenartikel van dit jaar waarin stond dat Cercle in de Brugse stadsderby niet enkel met heel wat Belgen aan de aftrap kwam, maar zelfs met een viertal (of vijftal) Bruggelingen in de ploeg. Tov bij Club er zelfs geen enkele West-Vlaming meer aan de aftrap stond.
Het probleem is meer dat ploegen zoals Westerlo, Cercle en Lokeren ook voor de rest van hun bestaan tot het kleurloze meeloperschap met occasionele uitschieter zijn gedoemd en Mechelen en Antwerp (weliswaar na fusies die de meer enggeestige supporters niet zullen willen) hebben de mogelijkheid om uit te groeien tot een ploeg die iets betekent. Als ze daar ooit eens competente mensen in dienst nemen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat is ook onzin natuurlijk. Ploegen als Westerlo, Cercle, Lokeren, ... zijn nog nooit financieel in de problemen gekomen. Zolang die ploegen probleemloos hun budget rondkrijgen, waarom zou je ze dan tegenhouden in 1ste te spelen? Vaak zijn het nog net dat soort ploegen die nog voor de kansen voor een groot stuk voor de nog weinige Belgische jeugd zorgen ook. Ik herinner mij zelfs nog een krantenartikel van dit jaar waarin stond dat Cercle in de Brugse stadsderby niet enkel met heel wat Belgen aan de aftrap kwam, maar zelfs met een viertal (of vijftal) Bruggelingen in de ploeg. Tov bij Club er zelfs geen enkele West-Vlaming meer aan de aftrap stond.
Het probleem zijn de ploegen die "boven hun stand" willen leven ... En die vind je overal, op het platteland, maar evengoed in de grootsteden (zie Antwerp, zie KV Mechelen)
Het voetbal is in België gewoon qua toeschouwersaantallen nooit echt populair geweest. Zoals in de krant stond deze week, dit seizoen was het hoogste qua aantal gemiddelde toeschouwers sinds tientallen jaren. het seizoensgemiddelde lag hoger dan in de jaren '80 toen de Belgische competitie zelfs nog gewoon bij de Top 4 van Europa hoorde ...
Dat hangt er vanaf natuurlijk, neem nu zelfs Cercle en Club, liggen beide in Brugge, maar het is net wel Cercle die de supporters uit Brugge binnen haalt. Terwijl je bij Club dan weer opvallend weinig supporters uit het Brugse ziet maar des te meer uit de provincie en de rest van het land. Dat soort geografische logica gaat zeker in Belgie gewoon niet op. Als je het even ver wil trekken, wat is het verschil tussen het dicht aaneengebouwde Vlaanderen en een grootstad als Londen? Vrijwel niks toch?quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het probleem is meer dat ploegen zoals Westerlo, Cercle en Lokeren ook voor de rest van hun bestaan tot het kleurloze meeloperschap met occasionele uitschieter zijn gedoemd en Mechelen en Antwerp (weliswaar na fusies die de meer enggeestige supporters niet zullen willen) hebben de mogelijkheid om uit te groeien tot een ploeg die iets betekent. Als ze daar ooit eens competente mensen in dienst nemen.
Die krijgen volgens mij vooral de klappen van het vrij "spotgoedkope" Lille OSC net over de grens, denk ik. Daar trekken steeds meer Zuid-Westvlamingen en Henegouwers naartoequote:Op woensdag 10 mei 2006 20:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is wel erg opvallend. De stijging bij Moeskroen valt ook op.
Neem de top 6, doe daar nog een club bij uit het Antwerpse, uit de regio Mechelen/Brabant, eentje uit West-Vlaanderen en nog iets uit het Waasland (of nog eentje uit Limburg) en probeer 10 ploegen te hebben die een gemiddelde van 10.000+ hebben. En schop de rest naar 2de.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf natuurlijk, neem nu zelfs Cercle en Club, liggen beide in Brugge, maar het is net wel Cercle die de supporters uit Brugge binnen haalt. Terwijl je bij Club dan weer opvallend weinig supporters uit het Brugse ziet maar des te meer uit de provincie en de rest van het land. Dat soort geografische logica gaat zeker in Belgie gewoon niet op. Als je het even ver wil trekken, wat is het verschil tussen het dicht aaneengebouwde Vlaanderen en een grootstad als Londen? Vrijwel niks toch?
Overigens nog eens de toeschouwersaantallen en de vooruit/achteruitgang tov vorig jaar van de eerste klassers :
Gemiddeld aantal toeschouwers 2005-2006
1. Club Brugge 24.961 -> +1.61%
2. Anderlecht 23.740 -> +0.46%
3. Standard 23.221 -> +45.43%
4. Racing Genk 22.061 -> -4.92%
5. Charleroi 12.286 -> +13.22%
6. Gent 7.997 -> +2.32%
7. Germinal Beerschot 7.938 -> +10.04%
8. Sint Truiden 7.906 -> +9.04%
9. Lierse 7.265 -> -1.47%
10. Cercle Brugge 5.966 -> +20.20%
11. Zulte Waregem 5.832
12. Lokeren 5.821 -> +1.60%
13. Westerlo 5.714 -> +15.92%
14. KSV Roeselare 5.528
15. FC Brussels 5.039 -> -13.61%
16. Moeskroen 4.831 -> -26.01 %
17. La Louvière 4.751 -> -1.81%
18. Beveren 4.367 -> -2.95%
De voetbalbeleving. In Engeland en meer specifiek Londen is de interesse voor het voetbal stukken groter. De kleinste ploegjes daar halen al meer toeschouwers als de ploegjes hier.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf natuurlijk, neem nu zelfs Cercle en Club, liggen beide in Brugge, maar het is net wel Cercle die de supporters uit Brugge binnen haalt. Terwijl je bij Club dan weer opvallend weinig supporters uit het Brugse ziet maar des te meer uit de provincie en de rest van het land. Dat soort geografische logica gaat zeker in Belgie gewoon niet op. Als je het even ver wil trekken, wat is het verschil tussen het dicht aaneengebouwde Vlaanderen en een grootstad als Londen? Vrijwel niks toch?
Er staan bij ons meer West-Vlamingen in de ploeg dan dat die trutten in hun stadion hebbenquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:07 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Excuseer? Birger Maertens en Olivier De Cock zijn al geen West-Vlamingen meer? En Jason Vandelannoitte, Gunther Van Audenaerde, Kevin Roelandts schijnbaar ook niet meer?
quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:01 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Er staan bij ons meer West-Vlamingen in de ploeg dan dat die trutten in hun stadion hebben
Pas op, Cercle was dit seizoen toch de 10de in het gemiddelde van het meeste aantal toeschouwers hé ... Dat is iets wat mij trouwens (ik geef les in Brugge) steeds meer opvalt de laatste tijd, Cercle is opnieuw vrij sterk bezig een serieus deel van de "Brugse jeugd" aan het veroveren.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:01 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Er staan bij ons meer West-Vlamingen in de ploeg dan dat die trutten in hun stadion hebben
Dat soort wilde verhalen moet je ook niet geloven hoor. Als Jan Breydel verdwijnt (en dat zal normaal tussen 2009 en 2013 het geval zijn door het betonrot in de oude funderingen) bouwt Club zelf een nieuw stadion (allicht in Zedelgem) en komt er voor Cercle een nieuw multifunctioneel stadionnetje in St-Kruis Brugge, waar de Stad Brugge ook hun Sportdienst (die gebouwen moeten ook al verdwijnen binnen de 6 jaar) in zal onderbrengen en mogelijk ook de Brugse Bloso-afdeling in onder gebracht wordt. Die plannen liggen allang klaar bij het stadsbestuur. Cercle moet trouwens niet zelf een stadionnetje kopen of bouwen, destijds zijn er met de afbetaling van Jan Breydel en de verkoop van hun oude stadion daar regelingen met de Stad Brugge voor getroffen waardoor die contractueel verplicht zijn daarin te voorzien.quote:Op donderdag 11 mei 2006 07:09 schreef Drewie het volgende:
Ter zouden trouwens plannen zijn bij cercle om het ottenstadion te kopen. Berekeningen gemaakt en zo dat het goedkoper zou zijn om het ottenstadion per camion (vraag mij ook nie hoe) naar Brugge te verhuizen dan om een nieuw stadion te bouwen
Dat zei men vorig jaar ook, en toen bekeek men van Lierse ook nog eens het dossier opnieuw ...quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:41 schreef Heero87 het volgende:
Volgens mij telt dat sowieso niet toch? De beroepscommissie mag volgens mij toch enkel kijken naar de situatie op het moment van het indienen van de licentie?
Dat komt dan ook omdat ze constant acties doen waardoor er mensen gratis of aan verlaagde prijs binnen mogenquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Pas op, Cercle was dit seizoen toch de 10de in het gemiddelde van het meeste aantal toeschouwers hé ... Dat is iets wat mij trouwens (ik geef les in Brugge) steeds meer opvalt de laatste tijd, Cercle is opnieuw vrij sterk bezig een serieus deel van de "Brugse jeugd" aan het veroveren.
Dat zijn allemaal acties waarbij degenen die ze weggaven wél die tickets aan Cercle betaalden hé. Dus dat maakt hun rekening uiteindelijk niet. Op die manier maakt Cercle wel handig gebruik van het te grote stadion dit seizoen door bedrijven, sponsors, jeugdbewegingen, ... ed de mogelijkheid te bieden enkele keren per seizoen goedkoper tickets te kopen om een bv een spaaractie bij hun klanten te doen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:51 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Dat komt dan ook omdat ze constant acties doen waardoor er mensen gratis of aan verlaagde prijs binnen mogen
Voor de wedstrijd tegen ons, kreeg je zelfs tickets bij aankopen in de GB
1-1 ondertussen , owngoal uiteraard ...quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:52 schreef placebeau het volgende:
(hadden ze dat nu eens 12 jaar geleden gedaan)
De nieuwe tenues zijn wel stoer. [afbeelding]
Criel en Lopez zijn onlangs pas van KBHZ gehaald, Serbest in de winter, Thijs is zwaargeblesseerd geweest en Verlinden heeft zich toch wel degelijk bewezen!quote:KV Mechelen liet overigens aan negen spelers weten dat het de samenwerking met hen niet zal verlengen. Het gaat om Jeroen Coppens, Bram Criel, Tom Peeters, Steven Ribus, Augustin Ruiz-Lopez, Osman Semih Serbest, Yve Thijs, Ben Van Briel en Jan Verlinden.
Ja, is van KVM naar Twente gegaan en via een omweg weer terug gekomen bij zijn favoriete club (KVM dus).quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:33 schreef Radegast het volgende:
Die Verlinden, heeft die bij Twente gezeten?
Idd met Erwin Koeman. Maakte deel uit van de gouden jaren.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:24 schreef Backdoorman het volgende:
ff een loze opmerking tussendoor hoor..maar ik vind KV Mechelen toch echt een toffe club! Tenminste, ooit een grote club en ik ken ze eigenlijk alleen een beetje vanuit de tijd van Piet den Boer, Graeme Rutjes, Erwin Koeman (?) en een aantal anderen (van de voetbalplaatjes hehe)
Europacup 88quote:Europacup winnaar (toch?) en mooie clubkleuren en fanatieke aanhang! Beetje vergane glorie en daarom juist zo mooi!
-quote:Op dit moment vind ik Beerschot erg leuk om zo nu en dan een wedstrijdje van mee te pikken en de Jupiler leaugue, oftewel Belgische Eerste Klasse, een beetje te volgen! Vergelijkbaar in Belgie met mijn favoriete voetbalclub in Nederland (en de stad waar ik geboren ben en woon) FC Den Haag!
Zo'n 6500 toeschouwers gemiddeld.quote:Maareh....hoe gaat het met KV Mechelen op dit moment? hoeveel toeschouwers trekken ze gemiddeld en bestaat de derby tegen Racing nog steeds????
ik werk voor kaa gentquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat soort wilde verhalen moet je ook niet geloven hoor.
die 1000 kijkers van Belgacom gaan nu ook weer dat verschil niet maken hé ...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:13 schreef Heero87 het volgende:
In ieder geval, wat een ongelooflijk domme zet van Verbroedering Geel en Kortrijk. Na jaren van gezeur zou dit jaar de eindronde van tweede klasse eindelijk live uitgezonden worden door Belgacom. Nu tweede klasse eindelijk eens de aandacht krijgt waarvoor ze zo lang gezeurd hebben, doen ze dit. Straks zijn ze wellicht ook verbaasd als Belgacom zich terugtrekt en het bij eerste klasse houdt.![]()
Leuke speler, zeker voor Groningen. Was slechts bankzitter bij Anderlecht, maar wel erg populair. De fans zijn iig niet tevreden met zijn vertrek.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:37 schreef savelkoul het volgende:
Die Goran Lovre, kan die voetballen? Wat voor speler is het?
In dat geval ... hoe zit het met de interesse van Club voor Vrancken?quote:
Er heeft zich nog geen enkele club gemeld voor gelijk welke speler, uitgezonderd jeugdspelers of b-kern spelers. Zelf niet voor Boussoufa, al hebben tussenpersonen van Valencia, PSV, AZ en Lens wel al eens gepolsd naar eventuele mogelijkheden tot een transfer. Maar de interesse voor Vrancken lijkt meer op een spelletje van zijn makelaar om de contractonderhandelingen te beïnvloeden tussen KAA Gent en de speler.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:31 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
In dat geval ... hoe zit het met de interesse van Club voor Vrancken?
quote:Deinze niet akkoord met licentie Moeskroen
De kans bestaat dat Moeskroen alsnog geen licentie krijgt. SK Deinze diende immers een klacht in bij het Uitvoerend Comité van de Voetbalbond tegen de licentie die Moeskroen afgelopen week in beroep toegewezen kreeg.
"Moeskroen heeft tijdens de beroepsprocedure nieuwe stukken toegevoegd aan zijn dossier en dat mag niet", luidt het bij Deinze. De tweedeklasser dient nu een klacht in bij de Bond en hoopt zo zelf in tweede te blijven. Deinze zakt normaal naar derde klasse, maar als Moeskroen geen licentie krijgt, kan het zelf in tweede blijven.
Wordt (ongetwijfeld) vervolgd...
Bron: Voetbalkrant
Normaal gezien op Zaterdag 22 Juli ... tegenstander is nog niet officieel, maar wordt waarschijnlijk PSG. Wel opletten, want dit jaar is tegenstander Lens op het laatste moment veranderd door Portoquote:Op maandag 15 mei 2006 15:54 schreef jorienvdherik het volgende:
wanneer is brugge-psg
hoorde dat het deze zomer is in Belgie ?
Als zoveel Belgenquote:Op maandag 15 mei 2006 21:24 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Kunnen misschien nog een biertje doen, gezien ik ook enige voorliefde heb voor Feyenoord
Mjah, Club heeft een vriendschapsband met FC Den Haag ... dus bij ons zie je meestal geel-groene sjaalsquote:
Beide clubs hebben dezelfde eigenaar, dus die kans lijkt me vrij kleinquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Lijkt me dat d'Onofrio vooral Marseille een hak wil zetten na dat corruptie-schandaal daar waarbij hij zelf bijna in de cel vloog ..
Op papier hebben ze dezelfde bestuursleden niet. De voorzitter van Standard is d'Onofrio niet, die heeft er officieel zelfs geen functie , de voorzitter is op papier een of andere vent die in Zwitserland woont.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:42 schreef Heero87 het volgende:
Standard mag van geluk spreken dat Marseille net geen Champions League haalde, want twee clubs met dezelfde bestuursleden mogen niet samen meedoen.
Volgens hun website is hij er samen met Dreyfus "Administrateur" ...quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:30 schreef Heero87 het volgende:
D'Onofrio is wel ondervoorzitter geloof ik. Sinds dit jaar heeft ie er iig een officiële functie.
En er is er nog eentje, Louis-Dreyfus geloof ik.
Wel dan, administratuur is toch een officiële clubfunctie. Genoeg om Standard of Marseille uit te sluiten. Maar zoveel doet het er niet toe, want Marseille zit er toch niet in.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Volgens hun website is hij er samen met Dreyfus "Administrateur" ...![]()
Ik denk dat je het op papier moest nagaan hij opeens nergens meer op de officiele loonlijsten zou voorkomen ... Dat zagen we de voorbije seizoenen eigenlijk ook al eens toen ze beiden in de Uefa-cup zatenquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:36 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Wel dan, administratuur is toch een officiële clubfunctie. Genoeg om Standard of Marseille uit te sluiten. Maar zoveel doet het er niet toe, want Marseille zit er toch niet in.
quote:Geel mag toch eindronde spelen
Verbroedering Geel mag dan toch eindronde spelen. Dat heeft de rechter zonet beslist. Geel vervangt normaal gezien Waasland en start zondag al tegen KVSK United. De eindronde wordt dus niet uitgesteld, al zal wellicht Waasland nu een klacht indienen. De rechter oordeelde echter dat een nieuwe klacht de eindronde onder geen enkel beding kan uitstellen. De vier finalisten moeten dus zondag starten, zoniet wacht hen een dwangsom van maar liefst 500.000 euro.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
"Ze moeten eens leren zich neer te leg-
gen bij de beslissingen van de bonds-
instanties. Daar zitten geen dwazeriken
in, hé.
nou, zo die vent zijn voorgangers en collega's tekort doen ...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:14 schreef blueangel_ het volgende:
Zegt de grootste incompetente zak die de voetbalbond in jaren gezien heeft...
Maar het is toch ongelofelijk hé. Dat ze eens beginnen bij de bond met hun uitspraken volgens het in België en Europa geldende recht te doen. Je zou denken dat ze bij die bonden sinds het bosman-arrest geleerd zouden hebben, maar nee hoor , ze wanen zich nog steeds onaantastbaar ...quote:
Gisteren naar Peruwelz-Iendracht geweest ... mjah, met een ploeg van gasten die gemiddeld 18-19 jaar oud zijn kun je eigenlijk niet veel beter veranderen ... keeper Sulmon blunderde bij de eerste goal en de 2de was gewoon pech.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:31 schreef DarkShine het volgende:
Eendracht Aalst zakt naar 4de klasse...
Ik lig er niet wakker van, Eendracht lachte in 2002-2003 met KV (beschuldigen van omkopen)... Wie het laatst lacht...quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:54 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Gisteren naar Peruwelz-Iendracht geweest ... mjah, met een ploeg van gasten die gemiddeld 18-19 jaar oud zijn kun je eigenlijk niet veel beter veranderen ... keeper Sulmon blunderde bij de eerste goal en de 2de was gewoon pech.
Het ergste is gewoon dat de club kapot gemaakt wordt door malafide personen in het bestuur ... vroeger Orlans die miljoenen verduisterd heeft en daardoor voor het faillisement zorgde, en dit jaar Garré die de club volledig kapot gemaakt heeft.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:02 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik lig er niet wakker van, Eendracht lachte in 2002-2003 met KV (beschuldigen van omkopen)... Wie het laatst lacht...
Kan, maar sommige ligt het nog altijd niet lekker hoe Aalst toen met ons meende te lachen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:04 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Het ergste is gewoon dat de club kapot gemaakt wordt door malafide personen in het bestuur ... vroeger Orlans die miljoenen verduisterd heeft en daardoor voor het faillisement zorgde, en dit jaar Garré die de club volledig kapot gemaakt heeft.
Normaal zijn de banden tussen Aalst en KVM toch niet zo slecht dacht ik ... dit jaar zelfs een paar kakkers (;)) gezien tijdens de wedstrijd op Racing Mechelen
Dezelfde job bij 2 clubs?quote:Sunday Oliseh wordt sportief directeur
Sunday Oliseh wordt de nieuwe sportieve directeur van tweedeklasser AS Eupen. Hij zal de job combineren met die bij FC Luik, waar hij dezelfde functie uitoefent.
Vond de Lierse aanhang in Lommel ook erg tam, ondanks dat ze in grote getale hun cluppie achterna waren gereisd. Ze hadden aardig wat volk mee naar Lommel, jammer dat ze zo mak waren.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:08 schreef Barnet_Bee het volgende:
Afgelopen week een wedstrijd bezocht in de eindronde (Lierse v Hamme) en dat viel me erg tegen. Ik had op vurige aanmoedigingen gerekend van de Lierse-aanhang, maar die was erg tam
Een wet waardoor iemand in Belgische loondienst het contract met zijn werkgever eenzijdig kan opzeggen door die x aantal maanden van zijn komende loon als "schadevergoeding" te betalen (of zoiets)quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:46 schreef Radegast het volgende:
Als ze in het Belgisch voetbal spreken over de Wet van '78, waar hebben ze het dan precies over?
Wat houdt dat in?
Okee, bedankt. Hoorde via via dat dat ter sprake was gekomen bij de onderhandelingen tussen Ajax/Defour/Genk... Komt dat vaker voor in het Belgische voetbal?quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Een wet waardoor iemand in Belgische loondienst het contract met zijn werkgever eenzijdig kan opzeggen als die x aantal maanden van zijn komende loon betaald als "schadevergoeding" .
was zo vorig jaar met de rijck maar is toen niet door gegaan geloof ikquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het dreigen met de wet van '78 komt heel vaak voor, maar volgens mij heeft nog niemand hem tot nog toe effectief durven gebruiken. Omdat ze zo 'n beetje de gevolgen ervan kennen als iedereen die zou gaan toepassen is er zo'n soort van "gentleman's agreement" tussen de Belgische ploegen om geen spelers via die weg aan te trekken.
Mendoza en Deflandre hebben hem gebruikt. (twee keer bij Club Brugge). En Davy De Beule destijds ook bij Lokeren geloof ik?quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het dreigen met de wet van '78 komt heel vaak voor, maar volgens mij heeft nog niemand hem tot nog toe effectief durven gebruiken. Omdat ze zo 'n beetje de gevolgen ervan kennen als iedereen die zou gaan toepassen is er zo'n soort van "gentleman's agreement" tussen de Belgische ploegen om geen spelers via die weg aan te trekken.
Tegelijk met Sint Truiden - Roda JC dusquote:
De Beule niet, die spande een proces in wegens contractbreuk van hun kant tegen Lokeren hé.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:24 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Mendoza en Deflandre hebben hem gebruikt. (twee keer bij Club Brugge). En Davy De Beule destijds ook bij Lokeren geloof ik?
Nog niet, maar fandag is bevestigd op 21 Juli dus komen de Brugse metten de dag ernaquote:Op donderdag 1 juni 2006 00:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
bevestigd door wie ?
en in brugge dan
Ronduit hilarisch.quote:De soap rond de nieuwe bondsvoorzitter blijft maar aanslepen. De zoektocht zorgde gisteren zelfs voor een serieuze rel tijdens de vergadering van de Profliga. De vereniging van de 18 eersteklassers is opgedeeld in twee kampen: zij die Roger Vanden Stock als bondsvoorzitter willen, en zij die daar resoluut tegen zijn.
Het kamp Vanden Stock, dat naast Anderlecht ook Standard, Westerlo, Lokeren en Profliga-voorzitter Jean-Marie Philips achter zich heeft, lanceerde gisteren een duidelijk voorstel: Vanden Stock zou bondsvoorzitter worden, Michel Preud'homme algemeen directeur en Philips zou voorzitter van de Profliga blijven. Te nemen of te laten, klonk het. Maar zo hadden de andere clubs het niet begrepen. Het kwam zelfs tot een meer dan serieuze woordenwisseling, waarbij vooral de vertegenwoordigers van Club Brugge, AA Gent, Racing Genk en Sint-Truiden de kritiek niet schuwden.
"Het moet eens gedaan zijn met de voetbalbond als vuilbak voor afgeserveerde clubmensen te beschouwen", klonk het. Vooral de vriendjespolitiek met Standard en Anderlecht in de hoofdrol kreeg het zwaar te verduren. De tegenstanders struikelen over drie grote punten:
Ten eerste is er de cumul van Vanden Stock als voorzitter van Anderlecht én van de voetbalbond. Voor enkele clubs is dit onaanvaardbaar. Al maanden wordt er gepleit voor een niet-clubgebonden, neutrale voorzitter.
Ten tweede is er de aanstelling van Preud'homme als algemeen directeur van de voetbalbond. Preud'homme zou als algemeen directeur ook financiële taken krijgen, terwijl hij daar niet eens de vereiste diploma's of opleiding voor heeft.
Ten slotte hebben de clubs ook een probleem met Jean-Marie Philips. Die zou volgens het plan-Vanden Stock vier jaar langer hoofd blijven van de Profliga. Bovendien zou hij dan de garantie krijgen dat hij niet ontslagen kan worden. Heel handig voor Philips, die over vier jaar op pensioen gaat. Dat leidde tot een serieuze woordenwisseling tussen Duchâtelet en Philips, waarbij die laatste zelfs even met ontslag dreigde.
Met andere woorden: de zoektocht naar een nieuwe bondsvoorzitter is nog lang niet voorbij. Wordt ongetwijfeld vervolgd. [TH]
om precies te zijn: In België kan elk contract afgekocht worden door het resterende loon aan de tegenpartij te betalen, zowel van de kant van de werkgever als van de werknemer.quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:46 schreef Radegast het volgende:
Als ze in het Belgisch voetbal spreken over de Wet van '78, waar hebben ze het dan precies over?
Wat houdt dat in?
zeg jij het even als het zover is in dit topicquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:48 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Nog niet, maar fandag is bevestigd op 21 Juli dus komen de Brugse metten de dag erna
Eerst zien, dan geloven.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:44 schreef blueangel_ het volgende:
Ok
Club staat trouwens heel erg dicht bij een akkoord met Genk over Koen Daerden
Is die Juhasz geen goede voor de toekomst?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:41 schreef Heero87 het volgende:
Een verdediging met Deschacht, Van Damme, Mark De Man en Vanden Borre zal trouwens nog vonken geven in de Champions League.
Nog niet veel van gezien, was geloof ik tijdje geblesseerd.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:45 schreef Radegast het volgende:
[..]
Is die Juhasz geen goede voor de toekomst?
Feyenoord wou hem ook vorig jaarquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:44 schreef blueangel_ het volgende:
Ok
Club staat trouwens heel erg dicht bij een akkoord met Genk over Koen Daerden
Daarom. Als Feyenoord (en Wolfsburg) hem niet konden krijgen, waarom Club Brugge dan wel?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Feyenoord wou hem ook vorig jaar
Voor de eerste keer in mijn leven moet ik Vaessen gelijk geven.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Maar dit is vélé keren grappiger :
VAESSEN: "PHILIPS VERDIENT 7.500 EURO"
Jos Vaessen heeft zich nog eens laten
horen. De voorzitter van Racing Genk
klaagt openlijk de "wantoestanden" bij
de Profliga aan en eist dat Jean-Marie
Philips opstapt als voorzitter.
Volgens Vaessen werd het contract van
Philips, buiten medeweten van de raad
van bestuur, aangepast. Philips zou een
contract gekregen hebben tot aan zijn
pensioen en zou niet ontslagen kunnen
worden. Bovendien zou hij per maand
7.500 euro netto verdienen.
Vaessen: "Toen ik dat vernam, kreeg ik
het koud over mijn hele lichaam. Het
heeft mijn hele weekend "verkloot"."
Volgens de krant wordt het dan de vrijdagmiddag erna gespeeld.quote:Op maandag 5 juni 2006 01:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En in de eindronde wint hamme van Lierse en United op Geel. Wat een bijzonder leuke situatie oplevert. Als donderdag zowel Hamme als Lierse winnen krijgen we volgens het reglement een "testmatch" tussen beide teams om te beslissen wie naar 1ste mag (of er blijft) , maar tijdens het WK mogen van de Fifa nergens wedstrijden plaatsvinden ...
Benieuwd hoe de bond zich daaruit gaat redden ... (allicht wordt Hamme bestolen ofzo ...)
Na het bod van Wolfsburg dat geweigerd werd, is er in het contract van Daerden een clausule opgenomen dat hij voor een bepaald bedrag weg kanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:16 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Daarom. Als Feyenoord (en Wolfsburg) hem niet konden krijgen, waarom Club Brugge dan wel?
Als ik het goed begrepen heb, heeft hij de belofte gekregen. Van een clausule is er geen sprake...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:33 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Na het bod van Wolfsburg dat geweigerd werd, is er in het contract van Daerden een clausule opgenomen dat hij voor een bepaald bedrag weg kan
Timmy Simons ging ook tot aan z'n voetbalpensioen bij Club blijven, tot PSV met wat geld kwam zwaaien ... z'n koffers waren binnen de 5 min gepaktquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:35 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb, heeft hij de belofte gekregen. Van een clausule is er geen sprake...
Iig, veel zal afhangen van Daerden. Als die op zijn strepen gaat staan, kan alles. Maar eerlijk gezegd lijkt Daerden me zo geen type...
Nuja, dat zei men. Simons heeft dat bij mijn weten nooit gezegd. Dat ie ooit zou vertrokken stond voor mij zo goed als vast.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:36 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Timmy Simons ging ook tot aan z'n voetbalpensioen bij Club blijven, tot PSV met wat geld kwam zwaaien ... z'n koffers waren binnen de 5 min gepakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |