Een van de sterkhouders van Zulte-Waregem ?quote:
En ik snap niet met welke logica je daarin Bergen kunt gelijk geven eigenlijkquote:Op zondag 7 mei 2006 20:59 schreef Heero87 het volgende:
Ik zag liever ook Bergen niet terugkomen, maar gezien het seizoen vind ik het wel terecht. Zeker met heel die historie rond de puntenaftrek met Beringen Heusden-Zolder, waar ik hen stiekem toch gelijk gaf.
Omdat ze punten verliezen waar ze recht op hadden?quote:Op zondag 7 mei 2006 21:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En ik snap niet met welke logica je daarin Bergen kunt gelijk geven eigenlijk
Nou, da's duidelijk.quote:Op maandag 8 mei 2006 01:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Profvoetballer van het Jaar:
* 1. Mbark Boussoufa (AA Gent) - 672
* 2. Christian Wilhelmsson (Anderlecht) - 282
* 3. Pär Zetterberg (Anderlecht) - 110
Wa's dat?quote:Op maandag 8 mei 2006 01:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Beste twaalfde man:
* 1. Mbark Boussoufa (AA Gent) - 3.986
* 2. Pär Zetterberg (Anderlecht) - 1.010
* 3. Gert Verheyen (Club Brugge) - 745
Een verkiezing van de "Speler van het seizoen" door de "12de man" , in dit geval vooral de lezers van de kranten het Nieuwsblad en Het Volk.quote:
Het is een aimabele jongen hoor. En het is eigenlijk een flankspeler, geen nummer tien. EDn hij laat meer scoren dan hij zelf scoort.quote:Op maandag 8 mei 2006 12:35 schreef twi het volgende:
Ah okee. Wat moet die Boussoufa kostenNouja, kleine technische mannetjes hebben we bij Ajax al zoveel. En hij zal zich na zo'n loftuiting in Belgie wel als nummer 10 naar een volgende ploeg willen zien gaan, maar dan moet 'ie in de rij aansluiten.
Wat kunnen we hier in Amsterdam toch goed met lastige jonge ventjes omgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |