Uiteindelijk wel jaquote:Op zondag 30 april 2006 18:39 schreef Heero87 het volgende:
De commentator -nochtans een notoir Anderlecht-supporter- is het toch al met me eens.
Selecties weigeren en zeuren over de scheidsrechter heeft toch bijna niets met fair-play te maken?quote:Op woensdag 3 mei 2006 02:17 schreef Heero87 het volgende:
Frederic - ik weiger selecties van de Rode Duivels omdat ik tweede doelman ben- Herpoel voor fair-play?
Mbarek - zeur maar op de scheidsrechter als je club punten verliest - Boussoufa voor de fair-play?
Dat zou je denken, maar het zijn Belgen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Als Boussoufa voetballer van het jaar wordt is hij toch ook automatisch talent van het jaar lijkt mij.
Bij de "fair play" voor deze prijs rekent men meer dan enkel het gedrag op het veld. Ook de houding naast het veld hoort er dus bij.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Selecties weigeren en zeuren over de scheidsrechter heeft toch bijna niets met fair-play te maken?
Jup, is een prijs van de spelers. En die gaan blijkbaar alleen maar voor namen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Bwah bijgegooid, bij deze verkiezing zijn het toch alle profspelers die een formuliertje invullen waardoor die namen uit de bus kwamen ?
Ik pleit weer voor mijn eigen winkel, maar ik durf gerust zeggen dat Stijnen én Butina (hoewel ze veel minder wedstrijden speelden) méér punten gepakt hebben dan Proto. Om maar te zwijgen van Michäel Cordier, die op zijn eentje zowat de helft van La Louvières punten pakte. Ook Milojevic niet vergeten, die ook niet heel het jaar speelde, maar het wel heel goed deed toen hij in doel stond.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zie niet meteen een keeper die dit jaar opviel. Ook Runje niet. Maar ze moeten het blijkbaar aan iemand geven.
euhm het zat wel ff anders he: het is Frederic - ik weiger een selectie van de Rode Duivels als ik jarenlang 2de doelman ben en nu bij een blessure van de vlieger gepasseerd wordt door eerst Tristan Peersman (na 8 eerste klasse matchen) vervolgens Franky Van den Driesche (zelf ik keep beter dan die kwal) en dan Silvio Proto (ook niks bewezen) - Herpoelquote:Op woensdag 3 mei 2006 02:17 schreef Heero87 het volgende:
Frederic - ik weiger selecties van de Rode Duivels omdat ik tweede doelman ben- Herpoel voor fair-play?
Akkoord, maar als de volledige selectie van Anderlecht op Silvio Proto stemt zit ie al zeker bij de genomineerden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:43 schreef Drewie het volgende:
[..]
euhm het zat wel ff anders he: het is Frederic - ik weiger een selectie van de Rode Duivels als ik jarenlang 2de doelman ben en nu bij een blessure van de vlieger gepasseerd wordt door eerst Tristan Peersman (na 8 eerste klasse matchen) vervolgens Franky Van den Driesche (zelf ik keep beter dan die kwal) en dan Silvio Proto (ook niks bewezen) - Herpoel
Verder is de lijst eindelijk eens een volledig eerlijke lijst gekozen door de spelers, geen vriendjespolitiek in het medialandschap. Neem toch gewoon aan dat deze spelers hun plek echt verdienen en dat al degenen die totaal niet akkoord gaan misschien eens gaan door hebben dat ze niet zoveel voetbalkennis hebben als mensen bij wie het hun vak is.
Herpoel wordt dan ook volledig terecht gepasseerd, moet zowat de meest overschatte keeper zijn van Belgie. Heel sterk op z'n lijn maar oooo zo bang om uit z'n goal te komen op hoge ballen. De vriendschappelijke match tegen de Duitsrs was daar een schoolvoorbeeld van.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:43 schreef Drewie het volgende:
[..]
euhm het zat wel ff anders he: het is Frederic - ik weiger een selectie van de Rode Duivels als ik jarenlang 2de doelman ben en nu bij een blessure van de vlieger gepasseerd wordt door eerst Tristan Peersman (na 8 eerste klasse matchen) vervolgens Franky Van den Driesche (zelf ik keep beter dan die kwal) en dan Silvio Proto (ook niks bewezen) - Herpoel
Verder is de lijst eindelijk eens een volledig eerlijke lijst gekozen door de spelers, geen vriendjespolitiek in het medialandschap. Neem toch gewoon aan dat deze spelers hun plek echt verdienen en dat al degenen die totaal niet akkoord gaan misschien eens gaan door hebben dat ze niet zoveel voetbalkennis hebben als mensen bij wie het hun vak is.
heeft de harde kern van ADO geen banden met Club ??quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:09 schreef Backdoorman het volgende:
jammer, wou nog afgelopen weekend naar Beerschot - Club...als Hagenees zijnde was ik dan toch voor Beerschot ;-) maar twas al uitverkocht....
Ja, maar ik ben geen harde kern (ligt eraan wat je daaronder verstaat trouwens....) en verder vind ik dat zo'n onzin! Heb helemaal niks met Club. Beerschot lijkt in alles veel meer op Den Haag als Club. Maar het is waar dat er regelmatig Brugse Belgen in het zuiderpark op bezoek zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2006 04:05 schreef BramKVO het volgende:
[..]
heeft de harde kern van ADO geen banden met Club ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |