abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37431989
quote:
Op zondag 30 april 2006 18:39 schreef Heero87 het volgende:
De commentator -nochtans een notoir Anderlecht-supporter- is het toch al met me eens.
Uiteindelijk wel ja
Vond het wat overdreven, dat verdiende... Uit de samenvatting kwam naar voren dat Club absoluut niet beter was...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_37432121
Hmmppf... uiteraard had Germinal Beerschot makkelijk 2-0 kunnen maken, maar als het bij de rust 0-1 staat konden ze ook niets zeggen. Alles bij elkaar geteld was het toch een zeer correcte uitslag imo.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 17:23:34 #53
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_37489684
Profvoetballer van het Jaar:
Mbark Boussoufa (AA Gent)
Christian Wilhelmsson (RSC Anderlecht)
Pär Zetterberg (RSC Anderlecht)

Jonge Profvoetballer van het Jaar:
Steven Defour (KRC Genk)
Vincent Kompany (RSC Anderlecht)

Keeper van het Jaar:
Bertrand Laquait (Charleroi)
Silvio Proto (RSC Anderlecht)
Vedran Runje (Standard Luik)

Trainer van het Jaar:
Dominique D'Onofrio (Standard Luik)
Francky Dury (Zulte Waregem)
Georges Leekens (AA Gent)

Scheidsrechter van het Jaar:
Paul Allaerts
Frank De Bleeckere
Johny Ver Eecke

Fairplay:
Fréderic Herpoel (AA Gent)

Zetterberg bij de laaatste drie, lijkt me compleet onlogisch. Okee, hij was niet slecht, maar zeker niet zo goed om ook maar kans te mogen maken profvoetballer van het jaar te mogen worden.

En dan zetten ze Kompany nog eens bij de beloften nadat hij bijna een half jaar afwezig was.
pi_37489840
Vanop een afstand zeg ik dan:

Profvoetballer van het Jaar:

Jonge Profvoetballer van het Jaar:

Keeper van het Jaar:
Vedran Runje (Standard Luik)

Trainer van het Jaar:
Francky Dury (Zulte Waregem)

Scheidsrechter van het Jaar:
Frank De Bleeckere

Fairplay:
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 2 mei 2006 @ 17:33:20 #55
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_37489888
Ik denk wel dat ik akkoord ben, al is De Bleeckere in België geen zo'n goede scheidsrechter als hij Europees is.
pi_37501053
Niemand van Standard? Schandalig.
Lundqvist, Magnus Johanson: Hejå, hejå LHC!
O-H-I-O; Buckeyes
pi_37501093
Frederic - ik weiger selecties van de Rode Duivels omdat ik tweede doelman ben- Herpoel voor fair-play?

Vincent Kompany na maanden blessureleed voor talent van het jaar?

Mbarek - zeur maar op de scheidsrechter als je club punten verliest - Boussoufa voor de fair-play?

En Silvio Proto bij de doelmannen? D'Onofrio bij de trainers? Haleluja, wat een lijst.
  woensdag 3 mei 2006 @ 02:19:05 #58
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_37501102
Elke lijst waar D'Onofrio in positieve zin opstaat is niet serieus te nemen natuurlijk.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_37508849
De kans is klein, maar vrijdag toch naar Luik

Allez les Rouches
  woensdag 3 mei 2006 @ 13:11:55 #60
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_37508891
Als Boussoufa voetballer van het jaar wordt is hij toch ook automatisch talent van het jaar lijkt mij.
Houd van een lijntje.
  woensdag 3 mei 2006 @ 13:19:35 #61
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_37509130
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 02:17 schreef Heero87 het volgende:
Frederic - ik weiger selecties van de Rode Duivels omdat ik tweede doelman ben- Herpoel voor fair-play?
Mbarek - zeur maar op de scheidsrechter als je club punten verliest - Boussoufa voor de fair-play?
Selecties weigeren en zeuren over de scheidsrechter heeft toch bijna niets met fair-play te maken?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_37515737
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 13:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Als Boussoufa voetballer van het jaar wordt is hij toch ook automatisch talent van het jaar lijkt mij.
Dat zou je denken, maar het zijn Belgen.

Maar dat is wel opmerkelijk, mocht Defour bijvoorbeeld talent worden en hij speler.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37519406
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 13:19 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Selecties weigeren en zeuren over de scheidsrechter heeft toch bijna niets met fair-play te maken?
Bij de "fair play" voor deze prijs rekent men meer dan enkel het gedrag op het veld. Ook de houding naast het veld hoort er dus bij.
Ik heb de indruk dat Boussoufa en Herpoel er bij de fairplay gewoon bijgegooid worden om de mooie terugronde van AA Gent te belonen. En hetzelfde geld voor de nominaties van Kompany, Wilhelmsson, Zetterberg, Proto. Er zijn spelers die een veel grotere stempel hebben gedrukt op dit kampioenschap (en neen, dan doel ik niet op Club Brugge - spelers ) dan dat kwartet.

Uiteindelijk zal gelukkig Boussoufa (en terecht) met de hoofdprijs aan de haal gaan, terwijl Defour (typisch Belgisch) het talent van het jaar wordt. Keeper is weggelegd voor Runje, trainer van het jaar zal gaan tussen Dury en Leekens. Fair play wordt Zetterberg.
  woensdag 3 mei 2006 @ 20:18:39 #64
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_37520966
Bwah bijgegooid, bij deze verkiezing zijn het toch alle profspelers die een formuliertje invullen waardoor die namen uit de bus kwamen ?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  woensdag 3 mei 2006 @ 20:25:27 #65
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_37521290
Ik zie niet meteen een keeper die dit jaar opviel. Ook Runje niet. Maar ze moeten het blijkbaar aan iemand geven.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_37521630
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 20:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Bwah bijgegooid, bij deze verkiezing zijn het toch alle profspelers die een formuliertje invullen waardoor die namen uit de bus kwamen ?
Jup, is een prijs van de spelers. En die gaan blijkbaar alleen maar voor namen.
pi_37521796
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 20:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zie niet meteen een keeper die dit jaar opviel. Ook Runje niet. Maar ze moeten het blijkbaar aan iemand geven.
Ik pleit weer voor mijn eigen winkel, maar ik durf gerust zeggen dat Stijnen én Butina (hoewel ze veel minder wedstrijden speelden) méér punten gepakt hebben dan Proto. Om maar te zwijgen van Michäel Cordier, die op zijn eentje zowat de helft van La Louvières punten pakte. Ook Milojevic niet vergeten, die ook niet heel het jaar speelde, maar het wel heel goed deed toen hij in doel stond.

Van Proto daarentegen herinner ik me enkel de blunders op Genk, een hoop fouten in andere wedstrijden én een sterke match op Moeskroen.
  donderdag 4 mei 2006 @ 01:09:11 #68
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_37532377
jammer, wou nog afgelopen weekend naar Beerschot - Club...als Hagenees zijnde was ik dan toch voor Beerschot ;-) maar twas al uitverkocht....
weet iemand van jullie trouwens waar Siljanoski op dit moment speelt en of ie nog in Belgie speelt?
Heeft een paar wedstrijden bij Den Haag gespeeld en was echt fantastisch, DH kon em niet betalen en is toen in Belgie gaan ballen, meen bij Westerlo, maar weet het niet zeker! kennen jullie hem, tis al een aantal jaar geleden...
  donderdag 4 mei 2006 @ 01:12:30 #69
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_37532452
Welke bedoel je ? Er speelde ooit een Dragan Siljanovski bij Antwerp, die zit tegenwoordig in Joegoslavie terug, geloof ik.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  donderdag 4 mei 2006 @ 01:25:51 #70
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_37532759
het was niet antwerp maar volgens mij wel dezelfde speler......heeft ie bij Antwerp gezeten joh...op de Bosuil haha, mooie club hoor. Die hebben toch een samenwerkingsverband met Manchester United, geldt dat nog?
tis denk ik een jaar of 7-8 geleden dat ie bij den haag speelde, bij ons speelde ie slechts 5 wedstrijden ofzo maar ging wel elke wedstrijd 5 a 6 man voorbij alleen de afwerking was matig maar ik vond het toen een fantastische speler, ok we speelden nog eerste divisie maar toch.....alleen hield den haag em niet ik geloof vanwege het geld. wat weet je er nog meer van???
pi_37533111
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 02:17 schreef Heero87 het volgende:
euhm het zat wel ff anders he: het is Frederic - ik weiger een selectie van de Rode Duivels als ik jarenlang 2de doelman ben en nu bij een blessure van de vlieger gepasseerd wordt door eerst Tristan Peersman (na 8 eerste klasse matchen) vervolgens Franky Van den Driesche (zelf ik keep beter dan die kwal) en dan Silvio Proto (ook niks bewezen) - Herpoel

Verder is de lijst eindelijk eens een volledig eerlijke lijst gekozen door de spelers, geen vriendjespolitiek in het medialandschap. Neem toch gewoon aan dat deze spelers hun plek echt verdienen en dat al degenen die totaal niet akkoord gaan misschien eens gaan door hebben dat ze niet zoveel voetbalkennis hebben als mensen bij wie het hun vak is.
pi_37533316
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 01:43 schreef Drewie het volgende:

[..]

euhm het zat wel ff anders he: het is Frederic - ik weiger een selectie van de Rode Duivels als ik jarenlang 2de doelman ben en nu bij een blessure van de vlieger gepasseerd wordt door eerst Tristan Peersman (na 8 eerste klasse matchen) vervolgens Franky Van den Driesche (zelf ik keep beter dan die kwal) en dan Silvio Proto (ook niks bewezen) - Herpoel

Verder is de lijst eindelijk eens een volledig eerlijke lijst gekozen door de spelers, geen vriendjespolitiek in het medialandschap. Neem toch gewoon aan dat deze spelers hun plek echt verdienen en dat al degenen die totaal niet akkoord gaan misschien eens gaan door hebben dat ze niet zoveel voetbalkennis hebben als mensen bij wie het hun vak is.
Akkoord, maar als de volledige selectie van Anderlecht op Silvio Proto stemt zit ie al zeker bij de genomineerden.

Ik herinner me trouwens van Herpoel ook een wedstrijd waar ie flagrant in de fout ging (tegen Duitsland). Franky Van den Driessche kwam er tegen Kroatië trouwens pas in toen Herpoel zelf geblesseerd was.
pi_37534233
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 01:43 schreef Drewie het volgende:

[..]

Herpoel wordt dan ook volledig terecht gepasseerd, moet zowat de meest overschatte keeper zijn van Belgie. Heel sterk op z'n lijn maar oooo zo bang om uit z'n goal te komen op hoge ballen. De vriendschappelijke match tegen de Duitsrs was daar een schoolvoorbeeld van.
pi_37534237
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 01:09 schreef Backdoorman het volgende:
jammer, wou nog afgelopen weekend naar Beerschot - Club...als Hagenees zijnde was ik dan toch voor Beerschot ;-) maar twas al uitverkocht....
heeft de harde kern van ADO geen banden met Club ??
  donderdag 4 mei 2006 @ 09:21:30 #75
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_37535608
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 04:05 schreef BramKVO het volgende:

[..]

heeft de harde kern van ADO geen banden met Club ??
Ja, maar ik ben geen harde kern (ligt eraan wat je daaronder verstaat trouwens....) en verder vind ik dat zo'n onzin! Heb helemaal niks met Club. Beerschot lijkt in alles veel meer op Den Haag als Club. Maar het is waar dat er regelmatig Brugse Belgen in het zuiderpark op bezoek zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')