zeg jij het even als het zover is in dit topicquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:48 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Nog niet, maar fandag is bevestigd op 21 Juli dus komen de Brugse metten de dag erna
Eerst zien, dan geloven.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:44 schreef blueangel_ het volgende:
Ok
Club staat trouwens heel erg dicht bij een akkoord met Genk over Koen Daerden
Is die Juhasz geen goede voor de toekomst?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:41 schreef Heero87 het volgende:
Een verdediging met Deschacht, Van Damme, Mark De Man en Vanden Borre zal trouwens nog vonken geven in de Champions League.
Nog niet veel van gezien, was geloof ik tijdje geblesseerd.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:45 schreef Radegast het volgende:
[..]
Is die Juhasz geen goede voor de toekomst?
Feyenoord wou hem ook vorig jaarquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:44 schreef blueangel_ het volgende:
Ok
Club staat trouwens heel erg dicht bij een akkoord met Genk over Koen Daerden
Daarom. Als Feyenoord (en Wolfsburg) hem niet konden krijgen, waarom Club Brugge dan wel?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Feyenoord wou hem ook vorig jaar
Voor de eerste keer in mijn leven moet ik Vaessen gelijk geven.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Maar dit is v้l้ keren grappiger :
VAESSEN: "PHILIPS VERDIENT 7.500 EURO"
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
Jos Vaessen heeft zich nog eens laten
horen. De voorzitter van Racing Genk
klaagt openlijk de "wantoestanden" bij
de Profliga aan en eist dat Jean-Marie
Philips opstapt als voorzitter.
Volgens Vaessen werd het contract van
Philips, buiten medeweten van de raad
van bestuur, aangepast. Philips zou een
contract gekregen hebben tot aan zijn
pensioen en zou niet ontslagen kunnen
worden. Bovendien zou hij per maand
7.500 euro netto verdienen.
Vaessen: "Toen ik dat vernam, kreeg ik
het koud over mijn hele lichaam. Het
heeft mijn hele weekend "verkloot"."
Volgens de krant wordt het dan de vrijdagmiddag erna gespeeld.quote:Op maandag 5 juni 2006 01:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En in de eindronde wint hamme van Lierse en United op Geel. Wat een bijzonder leuke situatie oplevert. Als donderdag zowel Hamme als Lierse winnen krijgen we volgens het reglement een "testmatch" tussen beide teams om te beslissen wie naar 1ste mag (of er blijft) , maar tijdens het WK mogen van de Fifa nergens wedstrijden plaatsvinden ...
Benieuwd hoe de bond zich daaruit gaat redden ... (allicht wordt Hamme bestolen ofzo ...)
Na het bod van Wolfsburg dat geweigerd werd, is er in het contract van Daerden een clausule opgenomen dat hij voor een bepaald bedrag weg kanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:16 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Daarom. Als Feyenoord (en Wolfsburg) hem niet konden krijgen, waarom Club Brugge dan wel?
Als ik het goed begrepen heb, heeft hij de belofte gekregen. Van een clausule is er geen sprake...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:33 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Na het bod van Wolfsburg dat geweigerd werd, is er in het contract van Daerden een clausule opgenomen dat hij voor een bepaald bedrag weg kan
Timmy Simons ging ook tot aan z'n voetbalpensioen bij Club blijven, tot PSV met wat geld kwam zwaaien ... z'n koffers waren binnen de 5 min gepaktquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:35 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb, heeft hij de belofte gekregen. Van een clausule is er geen sprake...
Iig, veel zal afhangen van Daerden. Als die op zijn strepen gaat staan, kan alles. Maar eerlijk gezegd lijkt Daerden me zo geen type...
Nuja, dat zei men. Simons heeft dat bij mijn weten nooit gezegd. Dat ie ooit zou vertrokken stond voor mij zo goed als vast.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:36 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Timmy Simons ging ook tot aan z'n voetbalpensioen bij Club blijven, tot PSV met wat geld kwam zwaaien ... z'n koffers waren binnen de 5 min gepakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |