quote:Deinze niet akkoord met licentie Moeskroen
De kans bestaat dat Moeskroen alsnog geen licentie krijgt. SK Deinze diende immers een klacht in bij het Uitvoerend Comité van de Voetbalbond tegen de licentie die Moeskroen afgelopen week in beroep toegewezen kreeg.
"Moeskroen heeft tijdens de beroepsprocedure nieuwe stukken toegevoegd aan zijn dossier en dat mag niet", luidt het bij Deinze. De tweedeklasser dient nu een klacht in bij de Bond en hoopt zo zelf in tweede te blijven. Deinze zakt normaal naar derde klasse, maar als Moeskroen geen licentie krijgt, kan het zelf in tweede blijven.
Wordt (ongetwijfeld) vervolgd...
Bron: Voetbalkrant
Normaal gezien op Zaterdag 22 Juli ... tegenstander is nog niet officieel, maar wordt waarschijnlijk PSG. Wel opletten, want dit jaar is tegenstander Lens op het laatste moment veranderd door Portoquote:Op maandag 15 mei 2006 15:54 schreef jorienvdherik het volgende:
wanneer is brugge-psg
hoorde dat het deze zomer is in Belgie ?
Als zoveel Belgenquote:Op maandag 15 mei 2006 21:24 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Kunnen misschien nog een biertje doen, gezien ik ook enige voorliefde heb voor Feyenoord
Mjah, Club heeft een vriendschapsband met FC Den Haag ... dus bij ons zie je meestal geel-groene sjaalsquote:
Beide clubs hebben dezelfde eigenaar, dus die kans lijkt me vrij kleinquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Lijkt me dat d'Onofrio vooral Marseille een hak wil zetten na dat corruptie-schandaal daar waarbij hij zelf bijna in de cel vloog ..
Op papier hebben ze dezelfde bestuursleden niet. De voorzitter van Standard is d'Onofrio niet, die heeft er officieel zelfs geen functie , de voorzitter is op papier een of andere vent die in Zwitserland woont.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:42 schreef Heero87 het volgende:
Standard mag van geluk spreken dat Marseille net geen Champions League haalde, want twee clubs met dezelfde bestuursleden mogen niet samen meedoen.
Volgens hun website is hij er samen met Dreyfus "Administrateur" ...quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:30 schreef Heero87 het volgende:
D'Onofrio is wel ondervoorzitter geloof ik. Sinds dit jaar heeft ie er iig een officiële functie.
En er is er nog eentje, Louis-Dreyfus geloof ik.
Wel dan, administratuur is toch een officiële clubfunctie. Genoeg om Standard of Marseille uit te sluiten. Maar zoveel doet het er niet toe, want Marseille zit er toch niet in.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Volgens hun website is hij er samen met Dreyfus "Administrateur" ...![]()
Ik denk dat je het op papier moest nagaan hij opeens nergens meer op de officiele loonlijsten zou voorkomen ... Dat zagen we de voorbije seizoenen eigenlijk ook al eens toen ze beiden in de Uefa-cup zatenquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:36 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Wel dan, administratuur is toch een officiële clubfunctie. Genoeg om Standard of Marseille uit te sluiten. Maar zoveel doet het er niet toe, want Marseille zit er toch niet in.
quote:Geel mag toch eindronde spelen
Verbroedering Geel mag dan toch eindronde spelen. Dat heeft de rechter zonet beslist. Geel vervangt normaal gezien Waasland en start zondag al tegen KVSK United. De eindronde wordt dus niet uitgesteld, al zal wellicht Waasland nu een klacht indienen. De rechter oordeelde echter dat een nieuwe klacht de eindronde onder geen enkel beding kan uitstellen. De vier finalisten moeten dus zondag starten, zoniet wacht hen een dwangsom van maar liefst 500.000 euro.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
"Ze moeten eens leren zich neer te leg-
gen bij de beslissingen van de bonds-
instanties. Daar zitten geen dwazeriken
in, hé.
nou, zo die vent zijn voorgangers en collega's tekort doen ...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:14 schreef blueangel_ het volgende:
Zegt de grootste incompetente zak die de voetbalbond in jaren gezien heeft...
Maar het is toch ongelofelijk hé. Dat ze eens beginnen bij de bond met hun uitspraken volgens het in België en Europa geldende recht te doen. Je zou denken dat ze bij die bonden sinds het bosman-arrest geleerd zouden hebben, maar nee hoor , ze wanen zich nog steeds onaantastbaar ...quote:
Gisteren naar Peruwelz-Iendracht geweest ... mjah, met een ploeg van gasten die gemiddeld 18-19 jaar oud zijn kun je eigenlijk niet veel beter veranderen ... keeper Sulmon blunderde bij de eerste goal en de 2de was gewoon pech.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:31 schreef DarkShine het volgende:
Eendracht Aalst zakt naar 4de klasse...
Ik lig er niet wakker van, Eendracht lachte in 2002-2003 met KV (beschuldigen van omkopen)... Wie het laatst lacht...quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:54 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Gisteren naar Peruwelz-Iendracht geweest ... mjah, met een ploeg van gasten die gemiddeld 18-19 jaar oud zijn kun je eigenlijk niet veel beter veranderen ... keeper Sulmon blunderde bij de eerste goal en de 2de was gewoon pech.
Het ergste is gewoon dat de club kapot gemaakt wordt door malafide personen in het bestuur ... vroeger Orlans die miljoenen verduisterd heeft en daardoor voor het faillisement zorgde, en dit jaar Garré die de club volledig kapot gemaakt heeft.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:02 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik lig er niet wakker van, Eendracht lachte in 2002-2003 met KV (beschuldigen van omkopen)... Wie het laatst lacht...
Kan, maar sommige ligt het nog altijd niet lekker hoe Aalst toen met ons meende te lachen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:04 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Het ergste is gewoon dat de club kapot gemaakt wordt door malafide personen in het bestuur ... vroeger Orlans die miljoenen verduisterd heeft en daardoor voor het faillisement zorgde, en dit jaar Garré die de club volledig kapot gemaakt heeft.
Normaal zijn de banden tussen Aalst en KVM toch niet zo slecht dacht ik ... dit jaar zelfs een paar kakkers (;)) gezien tijdens de wedstrijd op Racing Mechelen
Dezelfde job bij 2 clubs?quote:Sunday Oliseh wordt sportief directeur
Sunday Oliseh wordt de nieuwe sportieve directeur van tweedeklasser AS Eupen. Hij zal de job combineren met die bij FC Luik, waar hij dezelfde functie uitoefent.
Vond de Lierse aanhang in Lommel ook erg tam, ondanks dat ze in grote getale hun cluppie achterna waren gereisd. Ze hadden aardig wat volk mee naar Lommel, jammer dat ze zo mak waren.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:08 schreef Barnet_Bee het volgende:
Afgelopen week een wedstrijd bezocht in de eindronde (Lierse v Hamme) en dat viel me erg tegen. Ik had op vurige aanmoedigingen gerekend van de Lierse-aanhang, maar die was erg tam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |