Ja! Christopher Plummer aka Kapitän Von Trapp, met zijn onvergetelijke uitvoering van Edelweiss.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:40 schreef dolle_hond het volgende:
lijkt op christopher plummer
de man van the sound of music (von trapp)
quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:55 schreef cafca het volgende:
Venus
Never marry a railroad man
Mighty Joe
Send me a postcard
quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:11 schreef GLO het volgende:
Still uit welke clip (titel + uitv.)?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Inkpot?
Tja, het is net zoiets als met die CD's van jou....ik heb die informatie ergens in mijn hoofd zitten...maar waar?quote:
Anders zegt ranja hetquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:15 schreef ranja het volgende:
Blur - Coffee & TV
iddquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
het is dan ook wel een hele leuke clip
quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, het is net zoiets als met die CD's van jou....ik heb die informatie ergens in mijn hoofd zitten...maar waar?
Ach, zomaar een gokje. Ik zag je daar laatst iets over posten in ik weet niet meer welk topic. Heb naar aanleiding daarvan de EP Ouch The Touch besteld. Ben benieuwdquote:
En mijn bureau aan het bewonderen?quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Sorry, was net vannacht aan het teruglezen
quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Een bureau? Ik heb geen buerau gezien..
The Nordic Walkers?quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:04 schreef ranja het volgende:
en qua (soort) bandnaam zijn ze helemaal hip.
Ken je ze? kabouter +1quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:12 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Help She Can't Swim..
Nope.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:46 schreef maanman het volgende:
placebo?
Hmm, zo goed en lang volg ik deze topics niet. Maar via FOK!zoeken kan ik iig niet vinden dat ie al eerder is geweest.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:51 schreef Berkery het volgende:
Ik ben er vrij zeker van dat ie eerder is gevraagd, maar ik heb 'm niet onthouden.
Nope. Ook geen typische indie band, of uberhaupt indie..quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:04 schreef ranja het volgende:
Volgens mij een typische indie band. Iets van Fly Pan Am ofzo?
Toch weer een aantal vette tracks op die nieuwe DFA remixplaat!quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:17 schreef Z het volgende:
James Murphy?
Hint: ik zocht zojuist een bepaald topic van jou....quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:40 schreef bukgeit het volgende:
Het genoegen is niet wederzijds.
Opnieuw James Murphy?quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:55 schreef Mark het volgende:
Het is een vervolgvraag....
Zo makkelijk was het inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:42 schreef Mark het volgende:
[..]
Zo makkelijk was het inderdaadSpeelde o.a. bij Death. En ik zocht dus het topic van bukgeit met artiesten met dezelfde naam
Kabouter_Krulleput +1
ik kom jou ook steeds meer in "mijn" topics tegen
Niet helemaal goedquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:03 schreef Z het volgende:
Nummer van Tim Buckley. Ik ben nog steeds weg overigens
quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:06 schreef maanman het volgende:
feargal sharkey
Dat lijkt me ook.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:15 schreef Berkery het volgende:
Randy Newman
Nu maar hopen dat jij geen visite hebt of plotseling weg moet.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Les Claypool
Zekersquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Tommy Waits?
Neen. Nederlandse.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Rickie Lee Jones?
Geen zangeresquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Is het de zangeres van Grof Geschut?
Ja diequote:Op vrijdag 21 april 2006 20:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ah.Saskia Laroo
quote:The ultimate scene maker,has spent a career hobnobbing with the cool and famous in rock's hierarchy while barely pursuing a career of his own. Born in Denver,
was originally a drummer, touring with bluesman Lightnin' Hopkins. By the late 1960s,
had performed and/or recorded with Willie Dixon, Muddy Waters, Dr, John, Roger Miller, and others. While still living in Denver, he struck up a friendship with singer-songwriter Tom Waits, later writing songs like "Spare Parts" with him and moving to Los Angeles. Living at West Hollywood's infamous Tropicana Motel with Waits and singer Rikki Lee Jones,
became the subject of Jones' hit,
Ik heb 3 albums van Primusquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
heb jij Sailing The Seas Of Cheese, ranja?
Ik zou het niet geweten hebben dus hou nu m'n mondquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik editte snel, maar het forum wilde niet echt snel meewerken
quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:15 schreef cafca het volgende:
E staat voor Edel, toch?
quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan is het een vervolgvraag van al eerder vandaag
quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:34 schreef GLO het volgende:
Chuck E. Weiss
Sterker nog, 't is een quizklassiekerquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]Waarschijnlijk toch nog geraden door iemand die het echt wist en die het inlepelen niet nodig had?
GLO + 1
Nice shot, maar mis (overigens in de VS wel degelijk een joekel van een hit)quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:53 schreef peaceman het volgende:
Light my fire? (alhoewel..megahit...)
Ja, ik moet zeggen dat ik die jaarlijst ook niet meer zo helder voor ogen heb.....quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:58 schreef peaceman het volgende:
Whiter shade of pale misschien? maar was dat wel 1967?
quote:’s 1967 hit single
is best known for its unfathomable lyrics and haunting organ tune.
Supposedly inspired by classical composer JS Bach’s Air on a G String, keyboardist Matthew Fisher played the famous refrain on a Hammond M102 (not a Hammond B3 as often assumed.)
Ah, je had 'm alquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:58 schreef peaceman het volgende:
Whiter shade of pale misschien? maar was dat wel 1967?
Dus niet C30 C60 C90 Go van Bow Wow Wow? mijn eerste én enige cassettesinglequote:Op vrijdag 21 april 2006 22:04 schreef peaceman het volgende:
Ik heb die lijstjes jaaaaaren verzameld, tot ik door vakanties er een paar miste, toen was de lol er wel af....![]()
Misschien herinneren jullie de cassettesingles nog wel?
Daar heb ik er ooit 3 van gekocht... iemand die 1 van de 3 kan noemen?
Overigens geen namen om trots op te zijn...![]()
Die van Bow Wow Wow is uit 1981, maar dat was wel de allereerste.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:12 schreef ranja het volgende:
Wanneer waren die ook weer, begin jaren 90 ofzo?
quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
KLF - Last Train To Trancentral
ik vind het ook nog steeds een leuk nummerquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:33 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ah KLF, goede keuze peaceman [afbeelding]
Nee, ook dat niet..quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:36 schreef ranja het volgende:
Of waren ze er niet echt maar hadden ze een bandje gestuurd?
Tammy Waynette zong toch ook mee op een van hun nummers? Of haal ik nu van alles door elkaar?quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
The KLF was helemaal niks mis mee
quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:39 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Tammy Waynette zong toch ook mee op een van hun nummers? Of haal ik nu van alles door elkaar?
Ze kondigden aan te stoppen? Het was hun laatste optreden?quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Omdat het best lastig is:
Veel hits hebben ze daarna niet meer gehad..
quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:40 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ze kondigden aan te stoppen? Het was hun laatste optreden?
quote:De climax van dit alles kwam tijdens de Brit Awards in het voorjaar van 1992. Daar speelden ze een harde trashversie van 3 AM eternal, welke ze hadden opgenomen met ENT (Extreme Noise Terror). Bovendien beschoten ze het publiek met losse flodders uit een machinegeweer. Aan het einde van het nummer klonk er over de speakers "Ladies and gentleman, The KLF have now left the music business" Alsof het allemaal nog niet genoeg was, dumpten ze een karkas van een dood schaap, voorzien van een briefje "Bon apetite, I died for you", op de afterparty voor het hotel.
Niet lang daarna verscheen het bericht dat The KLF als popgroep stopte. Bill en Jimmy vonden het een schande om platen te verkopen en zworen af van het maken van muziek tot er algehele wereldvrede zou zijn. Ze vernietigden hun gehele back catalogue zodat niemand er zo makkelijk nog misbruik van kon maken.
Natuurlijkquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nothing Compares 2 U - Prince
quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Sinéad O'Connor en Koos Alberts?
Dat zou best eens kunnen. Vooral op die eerste fotoquote:Op zaterdag 22 april 2006 02:34 schreef Charmian het volgende:
Pebbles?
Er zitten er iig 2 in de Blues Brothers film, als Ray zijn liedje zingt (Shake your tailfeather)quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:20 schreef Charmian het volgende:
Goeiemorgen
Waar kennen we o.a. the Mashpotato, the Alligator en the Watusi van?
Wilson Pickett?quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:19 schreef Charmian het volgende:
Niet in de Blues Brothers. De versie die ik in mijn hoofd heb wordt uitgevoerd door iemand die afgelopen januari is overleden.
Yup en nu het nummer nog.quote:
Ja, waarschijnlijk wel. Kwam er vanochtend achter. Ze hebben alleen de airbag meegenomenquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:26 schreef Charmian het volgende:
Getver ranja, vannacht gebeurd?
... en Daisy kopt 'm inquote:
Wat moet je nou met een airbagquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:35 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk wel. Kwam er vanochtend achter. Ze hebben alleen de airbag meegenomennadat ze binnen waren gekomen door een gaatje te boren naast het slot en nadat ze het handschoenenvakje op de achterbank hadden gegooid, natuurlijk.
Gestolen airbags lucratieve handelquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wat moet je nou met een airbagZag dat laatst van de week toevallig in een of andere serie, hadden ze alleen de airbags gejat, zou het een copycat zijn geweest
![]()
Maar wel balen altijd zoiets.
en het is goed, dus is Mark waterpoloënquote:Op zaterdag 22 april 2006 16:10 schreef Mark het volgende:
Bananarama?
Dat is voor het eerst dat ik blij ben dat ik geen airbags in mijn (stokoude) karretje heb...quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:51 schreef Berkery het volgende:
[..]
Gestolen airbags lucratieve handel
Maar dat is geen leuk begin van het weekend
Kut voor je ranja, en wat je zegt: behalve qua schade toch vooral ook alle rompslomp die je ervan hebtquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:15 schreef ranja het volgende:
Het is gelukkig een lease auto dus financiele schade heb ik er niet aan
Dat lijkt mij ook, zonder airbagsquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:25 schreef Gambolputty het volgende:
The Cars lijkt me
Mannen met baarden enzo...maar GLO neem je niet in de maling:quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:37 schreef GLO het volgende:
The Beach Boys
quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:55 schreef ranja het volgende:
Fungus?
Ja, met van die flexibele plastic singeltjes.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:56 schreef Charmian het volgende:
Zou best eens kunnen cafca. Vroeger had je van die dingen voor op de pickup.
Die bestaan wel maar heten andersquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:51 schreef cafca het volgende:
Een postcard die je in je CD speler kunt afspelen?
Nee, daarvoor nog, van karton. Kreeg je bijv. bij de Bio-Texquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, met van die flexibele plastic singeltjes.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:02 schreef cafca het volgende:
Een inlay voor een CD/DVD/MC hoesje?
Ik ken wel de Loeki, Rieki en Wieki singles van Bio-texquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:05 schreef GLO het volgende:
Nee, daarvoor nog, van karton. Kreeg je bijv. bij de Bio-Tex
Ik heb nog singletjes met Bio-tex verhaaltjesquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:05 schreef GLO het volgende:
[..]
Nee, daarvoor nog, van karton. Kreeg je bijv. bij de Bio-Tex
Een kartonnen hoesje dat om het plastic hoesje heen gaan inderdaadquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:06 schreef cafca het volgende:
Of een kartonnen hoesje?
Met wat fantasie zie je er een O inquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:12 schreef cafca het volgende:
Maar waarom zoiets een O-card heet:?
quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:24 schreef ranja het volgende:
is dat O-tis Redding?
Dan ben ik in de war met een ander product. Ik moet er ergens nog een hebben, een soort picture disc met ballonnen (en nu allemaal in koor: maar waar?quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:06 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik ken wel de Loeki, Rieki en Wieki singles van Bio-texMaar dat was geen karton
quote:It should be possible I know
To see you without stress
But I can see I'll have to go
I'm changing my address
My urge to cry I have failed to conceal
Life - it's no fun when your hunted by the things that you feel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |