... en Daisy kopt 'm inquote:
Wat moet je nou met een airbagquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:35 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk wel. Kwam er vanochtend achter. Ze hebben alleen de airbag meegenomennadat ze binnen waren gekomen door een gaatje te boren naast het slot en nadat ze het handschoenenvakje op de achterbank hadden gegooid, natuurlijk.
Gestolen airbags lucratieve handelquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wat moet je nou met een airbagZag dat laatst van de week toevallig in een of andere serie, hadden ze alleen de airbags gejat, zou het een copycat zijn geweest
![]()
Maar wel balen altijd zoiets.
en het is goed, dus is Mark waterpoloënquote:Op zaterdag 22 april 2006 16:10 schreef Mark het volgende:
Bananarama?
Dat is voor het eerst dat ik blij ben dat ik geen airbags in mijn (stokoude) karretje heb...quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:51 schreef Berkery het volgende:
[..]
Gestolen airbags lucratieve handel
Maar dat is geen leuk begin van het weekend
Kut voor je ranja, en wat je zegt: behalve qua schade toch vooral ook alle rompslomp die je ervan hebtquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:15 schreef ranja het volgende:
Het is gelukkig een lease auto dus financiele schade heb ik er niet aan
Dat lijkt mij ook, zonder airbagsquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:25 schreef Gambolputty het volgende:
The Cars lijkt me
Mannen met baarden enzo...maar GLO neem je niet in de maling:quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:37 schreef GLO het volgende:
The Beach Boys
quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:55 schreef ranja het volgende:
Fungus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |