Ja, met van die flexibele plastic singeltjes.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:56 schreef Charmian het volgende:
Zou best eens kunnen cafca. Vroeger had je van die dingen voor op de pickup.
Die bestaan wel maar heten andersquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:51 schreef cafca het volgende:
Een postcard die je in je CD speler kunt afspelen?
Nee, daarvoor nog, van karton. Kreeg je bijv. bij de Bio-Texquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, met van die flexibele plastic singeltjes.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:02 schreef cafca het volgende:
Een inlay voor een CD/DVD/MC hoesje?
Ik ken wel de Loeki, Rieki en Wieki singles van Bio-texquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:05 schreef GLO het volgende:
Nee, daarvoor nog, van karton. Kreeg je bijv. bij de Bio-Tex
Ik heb nog singletjes met Bio-tex verhaaltjesquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:05 schreef GLO het volgende:
[..]
Nee, daarvoor nog, van karton. Kreeg je bijv. bij de Bio-Tex
Een kartonnen hoesje dat om het plastic hoesje heen gaan inderdaadquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:06 schreef cafca het volgende:
Of een kartonnen hoesje?
Met wat fantasie zie je er een O inquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:12 schreef cafca het volgende:
Maar waarom zoiets een O-card heet:?
quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:24 schreef ranja het volgende:
is dat O-tis Redding?
Dan ben ik in de war met een ander product. Ik moet er ergens nog een hebben, een soort picture disc met ballonnen (en nu allemaal in koor: maar waar?quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:06 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik ken wel de Loeki, Rieki en Wieki singles van Bio-texMaar dat was geen karton
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |