Sterker nog, 't is een quizklassiekerquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]Waarschijnlijk toch nog geraden door iemand die het echt wist en die het inlepelen niet nodig had?
GLO + 1
Nice shot, maar mis (overigens in de VS wel degelijk een joekel van een hit)quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:53 schreef peaceman het volgende:
Light my fire? (alhoewel..megahit...)
Ja, ik moet zeggen dat ik die jaarlijst ook niet meer zo helder voor ogen heb.....quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:58 schreef peaceman het volgende:
Whiter shade of pale misschien? maar was dat wel 1967?
quote:’s 1967 hit single
is best known for its unfathomable lyrics and haunting organ tune.
Supposedly inspired by classical composer JS Bach’s Air on a G String, keyboardist Matthew Fisher played the famous refrain on a Hammond M102 (not a Hammond B3 as often assumed.)
Ah, je had 'm alquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:58 schreef peaceman het volgende:
Whiter shade of pale misschien? maar was dat wel 1967?
Dus niet C30 C60 C90 Go van Bow Wow Wow? mijn eerste én enige cassettesinglequote:Op vrijdag 21 april 2006 22:04 schreef peaceman het volgende:
Ik heb die lijstjes jaaaaaren verzameld, tot ik door vakanties er een paar miste, toen was de lol er wel af....![]()
Misschien herinneren jullie de cassettesingles nog wel?
Daar heb ik er ooit 3 van gekocht... iemand die 1 van de 3 kan noemen?
Overigens geen namen om trots op te zijn...![]()
Die van Bow Wow Wow is uit 1981, maar dat was wel de allereerste.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:12 schreef ranja het volgende:
Wanneer waren die ook weer, begin jaren 90 ofzo?
quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
KLF - Last Train To Trancentral
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |