ik vind het ook nog steeds een leuk nummerquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:33 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ah KLF, goede keuze peaceman [afbeelding]
Nee, ook dat niet..quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:36 schreef ranja het volgende:
Of waren ze er niet echt maar hadden ze een bandje gestuurd?
Tammy Waynette zong toch ook mee op een van hun nummers? Of haal ik nu van alles door elkaar?quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
The KLF was helemaal niks mis mee
quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:39 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Tammy Waynette zong toch ook mee op een van hun nummers? Of haal ik nu van alles door elkaar?
Ze kondigden aan te stoppen? Het was hun laatste optreden?quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Omdat het best lastig is:
Veel hits hebben ze daarna niet meer gehad..
quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:40 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ze kondigden aan te stoppen? Het was hun laatste optreden?
quote:De climax van dit alles kwam tijdens de Brit Awards in het voorjaar van 1992. Daar speelden ze een harde trashversie van 3 AM eternal, welke ze hadden opgenomen met ENT (Extreme Noise Terror). Bovendien beschoten ze het publiek met losse flodders uit een machinegeweer. Aan het einde van het nummer klonk er over de speakers "Ladies and gentleman, The KLF have now left the music business" Alsof het allemaal nog niet genoeg was, dumpten ze een karkas van een dood schaap, voorzien van een briefje "Bon apetite, I died for you", op de afterparty voor het hotel.
Niet lang daarna verscheen het bericht dat The KLF als popgroep stopte. Bill en Jimmy vonden het een schande om platen te verkopen en zworen af van het maken van muziek tot er algehele wereldvrede zou zijn. Ze vernietigden hun gehele back catalogue zodat niemand er zo makkelijk nog misbruik van kon maken.
Natuurlijkquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nothing Compares 2 U - Prince
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |