Het is een muts...maar mooie foto's, kan niks anders zeggen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:33 schreef Bastard het volgende:
Alles wat je altijd wilde weten van Bridget
Ik zie een naakte vrouw... maar word er niet anders van.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is een muts...maar mooie foto's, kan niks anders zeggen.
nee man...quote:
Maar welke dag kwam je nou Gijs?quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nee man...nog een weekie waarvan ik er ook nog 2 van vrij ben
zondag wordt het waarschijnlijk....quote:
voor dr vinger?? hoest daarmee?quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:23 schreef Tain het volgende:
Zo naar het ziekenhuis geweest, boodschapjes gedaan en heerlijk weekend aan het vieren
Gaat wel, nog steeds pijn, maar ziekenhuisbezoekje was voor een allergische reactie die ze al tijden heeft, dus gaat lekker...quote:
Homo !quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zie een naakte vrouw... maar word er niet anders van.
Serieusquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:52 schreef -Struikrover- het volgende:Yeeeeeeeeeeeeeehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, belastinggeld is gestort
Dinsdag van hun een bevestiging van Opgaaf 2005, gisteren een overzicht. Vandaag stond het eropquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:45 schreef Sjotime het volgende:
[..]
SerieusHeee dan ga ik ook thuis eens kijken. Had je al wel een overzicht gehad of dat nog niet.
Oh dan moet ik het nog krijgenquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:53 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dinsdag van hun een bevestiging van Opgaaf 2005, gisteren een overzicht. Vandaag stond het erop
geef je meeladres nog eensquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zondag wordt het waarschijnlijk....gast is nu een aanhangwagen aan het regelen....
kan je nog es je adres mailen
quote:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
eeehhh ik sms je vanavond nog ff... t wordt zondag trouwens
![]()
ga nu naar huis
Ik heb gemeeld naar capgemini en planet... misschien werkt hetquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
eeehhh ik sms je vanavond nog ff... t wordt zondag trouwens
![]()
ga nu naar huis
Hij komt ook echt niet hoor zondag !quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Moeilijk afspraken mee maken die jongen
zo onbetrouwbaar als de pest die negers.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:00 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Hij komt ook echt niet hoor zondag !
quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:07 schreef Magneet het volgende:
[..]
zo onbetrouwbaar als de pest die negers.
Als je het toch over nichterig hebt inderdaadquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:45 schreef Strolie75 het volgende:
Kun je in dit land trouwens ook rose kopen die niet op aanmaaklimonade lijkt?
Nog geen golden-retriever of stationwagon besteld hoor!quote:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:58 schreef ChOas het volgende:
[..]
Nog geen golden-retriever of stationwagon besteld hoor!
Serieus...in Frankrijk krijg je lekker lichte rose....zelfs op het grijze af. Hier lijkt het allemaal op ranja.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:50 schreef ChOas het volgende:
Als je het toch over nichterig hebt inderdaad
quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:29 schreef QueenR het volgende:
verder vandaag weer 4 weesjes binnen gekregen, dus jullie kunnen je weer voorbereiden op wat poezenspam
Rosequote:Op vrijdag 21 april 2006 17:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Serieus...in Frankrijk krijg je lekker lichte rose....zelfs op het grijze af. Hier lijkt het allemaal op ranja.
Heerlijk he?quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:29 schreef QueenR het volgende:
hoi allemaal!! ben ik weer eens ff.
Zaterdag mijn ogen laten laseren en het is gewoon helemaal geweldig!! Ik zie prima, mag niet klagen, pijn viel heeeeel erg mee. Ik kan gewoon zonder bril/lenzen zien!!zo onwerkelijk.
![]()
Gevaarlijk spul! In de zon drinkt het veels te lekker weg! En dan na 2 flessen opstaanquote:
Tis net limonadequote:Op vrijdag 21 april 2006 17:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gevaarlijk spul! In de zon drinkt het veels te lekker weg! En dan na 2 flessen opstaan
Jeu de boules ?quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:57 schreef Strolie75 het volgende:
Die fransen houden het goede spel zelf geloof ik.
Ahquote:
oh wist niet eens dat jij het ook had laten doen. ja het is heerlijk, en lang niet zo pijnlijk als ze laten gelovenquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heerlijk he?Ik was er vorig jaar ook zoooooooooo blij mee! Nu nog steeds, lekker zonder zonnebril in de zon bijvoorbeeld
Oh die heb ik ook wel eens gehadquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:20 schreef -Struikrover- het volgende:
Mijn laptop is net hersteld van een uitzonderlijke foutWindows
quote:
Kepler komt vanaaf hiernaartoe. Komen we wel ff racenquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis hier anders fris en bewolkt
Was cool dat racen gisteravond
Ja moet ik ff kijken hoorquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:16 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kepler komt vanaaf hiernaartoe. Komen we wel ff racen
weer ver weg zeker (voor mij danquote:
Moest je nogmaals bedanken voor die tegels gijsquote:Op maandag 24 april 2006 07:00 schreef Bastard het volgende:
Ja de vonken springen er vanaf tegenwoordig
Moge
Geen probleem Gijsquote:Op maandag 24 april 2006 07:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Moest je nogmaals bedanken voor die tegels gijs
Jasmijngroooottt
![]()
![]()
Zwangere vrouwen en hun etenquote:Op maandag 24 april 2006 08:28 schreef -Struikrover- het volgende:
Ben ik net bezig op werk staat ineens Angeliek binnen om 6.45 . Ik had de verkeerde broodtrommel meegenomen
quote:Op maandag 24 april 2006 08:28 schreef -Struikrover- het volgende:
Ben ik net bezig op werk staat ineens Angeliek binnen om 6.45 . Ik had de verkeerde broodtrommel meegenomen
gijs.... moet 9 trappen afquote:Op maandag 24 april 2006 08:45 schreef Bastard het volgende:
Geen idee brown.. misschien bij een verhuisbedrijf?
Maar anders til je hem met een mannetje of 3 toch?
geregeld....quote:Op maandag 24 april 2006 08:45 schreef Bastard het volgende:
Geen idee brown.. misschien bij een verhuisbedrijf?
Maar anders til je hem met een mannetje of 3 toch?
Boels, BO-rent ?quote:Op maandag 24 april 2006 08:41 schreef mr_Brown het volgende:
weet iemand of je ergens van die verhuisbanden voor het tillen van je wasmachine kan huren ergens??
He jammerquote:Op maandag 24 april 2006 08:51 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
geregeld....plaatselijke verhuisbedrijf gebeld... mag ze gewoon lenen van die gast, vrijdag kan ik ze ophalen en maandag weer terugbrengen ..... toch handig zo'n klein dorpje whehehe
Neequote:Op maandag 24 april 2006 09:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus je ging onderuit en moet hem dat gaan vertellen?
quote:Op maandag 24 april 2006 08:41 schreef mr_Brown het volgende:
weet iemand of je ergens van die verhuisbanden voor het tillen van je wasmachine kan huren ergens??
quote:
Onmisbaar zo'n ding ... dan kan je hem alleen tillenquote:Op maandag 24 april 2006 08:41 schreef mr_Brown het volgende:
quote:Op maandag 24 april 2006 09:01 schreef -Struikrover- het volgende:
Schoonpa is op vakantie
Dus ik ben op zijn motor naar werk
183 PK![]()
en de weg was nat
![]()
Lijkt me dan nog loodzwaar in je remy 9 trappen af naar benedenquote:Op maandag 24 april 2006 09:14 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Onmisbaar zo'n ding ... dan kan je hem alleen tillen
Is ook echt niet te doen gijs...quote:Op maandag 24 april 2006 09:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lijkt me dan nog loodzwaar in je remy 9 trappen af naar beneden
Werkte fantastisch idd,........ zondag gaan we het zien pik !quote:Op maandag 24 april 2006 09:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]Gijs.... ik heb dat bij jou gezien en ik MOET dat hebben
![]()
zoooo briljant
![]()
idd dan kan je em alleen tillenquote:Op maandag 24 april 2006 09:14 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Onmisbaar zo'n ding ... dan kan je hem alleen tillen
zooo danquote:
mag je me daarna likkenquote:Op maandag 24 april 2006 09:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Is ook echt niet te doen gijs...
Maar ja.. dan heb ik de kans om een neger te zien zweten
quote:Op maandag 24 april 2006 09:18 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Werkte fantastisch idd,........ zondag gaan we het zien pik !![]()
quote:
1e en 2e klaarquote:Op maandag 24 april 2006 09:25 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Graag!!
Hoest me je vloer boven?? Ben je al klaar op de 1e..
quote:Op maandag 24 april 2006 09:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
1e en 2e klaarde slaapkamers op de 1e zijn ook al behangen
3 kamers zijn helemaal af
![]()
stukje op de zolder moet alleen nog gedaan worden... laminaat is alleen op![]()
gaat wel lekker jaquote:Op maandag 24 april 2006 09:32 schreef Sjotime het volgende:
[..]Gaat lekker dan Gijs.......... snel gedaan...... !
Ik hoop en bid op veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelquote:Op maandag 24 april 2006 09:32 schreef Sjotime het volgende:
Morgen grote beurt voor mijn auto... heb nu al geen zin in de rekening
Zo dan... wat een respectquote:Op maandag 24 april 2006 09:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
1e en 2e klaarde slaapkamers op de 1e zijn ook al behangen
3 kamers zijn helemaal af
![]()
stukje op de zolder moet alleen nog gedaan worden... laminaat is alleen op![]()
Iig remmen en een distributie riem.... ik zet de gok op 550 euro in totaal... !quote:Op maandag 24 april 2006 09:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik hoop en bid op veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neee.... HEEEEELLLL VEEEEEEELLLLquote:Op maandag 24 april 2006 09:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik hoop en bid op veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 09:37 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Neee.... HEEEEELLLL VEEEEEEELLLL![]()
ja... ex arbeidskostenquote:Op maandag 24 april 2006 09:37 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Iig remmen en een distributie riem.... ik zet de gok op 550 euro in totaal... !Wedje leggen
Kheb hem gisteren al zien zweten, mooi gezicht inderdaadquote:Op maandag 24 april 2006 09:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Is ook echt niet te doen gijs...
Maar ja.. dan heb ik de kans om een neger te zien zweten
Okquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
dat zuchten en steunen dan hèquote:Op maandag 24 april 2006 09:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb hem gisteren al zien zweten, mooi gezicht inderdaad
quote:Op maandag 24 april 2006 09:43 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Okecht welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op woensdag 15 maart 2006 15:51 schreef Bastard het volgende:
Ik eet gewoon wat ik wil, mijn lichaam is mijn tempel, en ik hou van grote gebouwen.
ze zijn ook voor hem dusquote:
Prachtigquote:Op maandag 24 april 2006 09:44 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.ad.nl/groenehart/woerden/article290158.ece
[afbeelding]
quote:Op maandag 24 april 2006 09:43 schreef Sjotime het volgende:
[..]
OkBakkie doen zondag gijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm bigger than you and higher up the food chain. Get in my belly.
Daar moet je een foto van hebben gemaakt!!quote:Op maandag 24 april 2006 09:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb hem gisteren al zien zweten, mooi gezicht inderdaad
Ik hoorde het op de radio idd...quote:Op maandag 24 april 2006 09:44 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.ad.nl/groenehart/woerden/article290158.ece
[afbeelding]
Kutquote:Op maandag 24 april 2006 09:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Daar moet je een foto van hebben gemaakt!!
Ja is prima......quote:
Zo hebben wij hier op parkeerterrein, leesbaar vanaf bovenaf "Koos" in de straatstenen staanquote:Op maandag 24 april 2006 09:51 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik hoorde het op de radio idd...![]()
Dacht eerst dat het wel mee zou vallen... maar het is toch echt heel duidelijk te zien
En dat bouwbedrijf ontkennen dat er opzet is![]()
....riiiighhttt....
Gohquote:Op maandag 24 april 2006 09:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo hebben wij hier op parkeerterrein, leesbaar vanaf bovenaf "Koos" in de straatstenen staan
Gohquote:Op maandag 24 april 2006 09:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo hebben wij hier op parkeerterrein, leesbaar vanaf bovenaf "Koos" in de straatstenen staan
Ik ben Struik niet... maar het kan welquote:Op maandag 24 april 2006 09:56 schreef Bastard het volgende:
Weet iemand trouwens hier of je bij een bouwmarkt naast diverse gereedschap ook een kruiwagen kan huren? Struik?
Nou nee... eigenlijk niet...quote:Op maandag 24 april 2006 09:52 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja is prima......
Jij hebt ook geen zin he
http://www.rentpartner.nl/index3.phpquote:Op maandag 24 april 2006 09:56 schreef Bastard het volgende:
Weet iemand trouwens hier of je bij een bouwmarkt naast diverse gereedschap ook een kruiwagen kan huren? Struik?
Ik ging er niet vanuit dat jij dat soort info zou weten eigenlijkquote:Op maandag 24 april 2006 09:56 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik ben Struik niet... maar het kan wel
Bij Gamma kan je bijna alles huren..
kloooootzakkkkkkkkkkkkkeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnquote:Op maandag 24 april 2006 09:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nou nee... eigenlijk niet...
Moet nog stofzuigen thuis...
Nog beterquote:Op maandag 24 april 2006 09:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
http://www.rentpartner.nl/index3.php
kruiwagen staat erbij...
en eerst zand.... dan worteldoek en dan dan een laagje aarde en dan grasmattenquote:
Zand ligt er al.. maar dat worteldoek en dan aarde klinkt goed... maar 'stikt' het gras dan niet eigenlijk?quote:Op maandag 24 april 2006 10:02 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
en eerst zand.... dan worteldoek en dan dan een laagje aarde en dan grasmatten![]()
stikt?? hmmmm nooit aan gedachtquote:Op maandag 24 april 2006 10:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zand ligt er al.. maar dat worteldoek en dan aarde klinkt goed... maar 'stikt' het gras dan niet eigenlijk?
Hij heeft 2 jaar over een badkamer gedaan Gijs.... gozer is ondertussen klus expert geworden....quote:Op maandag 24 april 2006 10:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ging er niet vanuit dat jij dat soort info zou weten eigenlijk
Maar thnx.. zal ze es bellen dan.
Gijs... je wilt niet weten hoevaak ik bij Gamma ben geweest..quote:Op maandag 24 april 2006 10:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ging er niet vanuit dat jij dat soort info zou weten eigenlijk
Maar thnx.. zal ze es bellen dan.
Ik ga wel even kijken om te zien waar het nou allemaal over gaat maar echt iets tillen? Neeeeee,.... hoop ook wel dat die broodjes heeft.quote:Op maandag 24 april 2006 09:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nou nee... eigenlijk niet...
Moet nog stofzuigen thuis...
Ja precies... nou we kunnen wel even kijken of er veel te doen is... zo ja.. dan pakken we gewoon een bioscoopje ofzo..quote:Op maandag 24 april 2006 10:17 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik ga wel even kijken om te zien waar het nou allemaal over gaat maar echt iets tillen? Neeeeee,.... hoop ook wel dat die broodjes heeft.
quote:Op maandag 24 april 2006 10:16 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Hij heeft 2 jaar over een badkamer gedaan Gijs.... gozer is ondertussen klus expert geworden....
Nou,.... nee dat ook weer niet
Of iets kapot maken tijdens de verhuizingquote:Op maandag 24 april 2006 10:21 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja precies... nou we kunnen wel even kijken of er veel te doen is... zo ja.. dan pakken we gewoon een bioscoopje ofzo..
Ja... maar dan moet je ook tillen hequote:Op maandag 24 april 2006 10:21 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Of iets kapot maken tijdens de verhuizing
Schoppenquote:Op maandag 24 april 2006 10:24 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja... maar dan moet je ook tillen he![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 10:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
kloooootzakkkkkkkkkkkkkeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnn![]()
![]()
Ik zie het al voor me.. mooie graszoden neergelegd.. hele plens water er over heen.. week later.. alles bruinquote:Op maandag 24 april 2006 10:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
stikt?? hmmmm nooit aan gedacht![]()
goeie... vergeet dat stomme worteldoek
whehhee
hier....
ja.... lompquote:Op maandag 24 april 2006 10:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me.. mooie graszoden neergelegd.. hele plens water er over heen.. week later.. alles bruin
Jaquote:Op maandag 24 april 2006 09:56 schreef Bastard het volgende:
meest nutteloze aankoop oooooiiittt een kruiwagenquote:Op maandag 24 april 2006 11:05 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Jagamma
een kruiwagen huren ookwat heb je wel
quote:Op maandag 24 april 2006 11:07 schreef -Struikrover- het volgende:
gras......worteldoek..... negers.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bruinquote:Op maandag 24 april 2006 11:07 schreef -Struikrover- het volgende:
gras......worteldoek..... negers.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb zon ding nooit nodig en is typisch iets wat steevast de rest van mn leven in de weg zou staan in de schuurquote:Op maandag 24 april 2006 11:05 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Jagamma
een kruiwagen huren ookwat heb je wel
ik heb het zooooooooooooooooooooooooo gehad met dat verbouwen en shitquote:
quote:Op maandag 24 april 2006 11:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb zon ding nooit nodig en is typisch iets wat steevast de rest van mn leven in de weg zou staan in de schuur
Dat is ook zo. Maar ik heb plek zat. En een gratis kruiwagen kun je altijd wel ergens regelenquote:Op maandag 24 april 2006 11:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb zon ding nooit nodig en is typisch iets wat steevast de rest van mn leven in de weg zou staan in de schuur
Gijs.. ik werk niet zoals jou in de bouw hoor... in mijn kennissenkring bestaat dus geen persoon met een bouwvakkersgleuf, en in het bezit zijnde van een kruiwagen.quote:Op maandag 24 april 2006 11:23 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Maar ik heb plek zat. En een gratis kruiwagen kun je altijd wel ergens regelen
Ik kan me dat voorstellen Gijs... heb lang niet de verbouwing gehad die jij gehad hebt maar was het ook erg zat na 3 weken kutten.... helemaal omdat Daan toen ook zo ziek was. Was zo blij met jullie 4,..... jullie hebben me heerlijk geholpen met de verhuizing....quote:Op maandag 24 april 2006 11:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik heb het zooooooooooooooooooooooooo gehad met dat verbouwen en shitben het zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo zat
quote:Op maandag 24 april 2006 11:41 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik kan me dat voorstellen Gijs... heb lang niet de verbouwing gehad die jij gehad hebt maar was het ook erg zat na 3 weken kutten.... helemaal omdat Daan toen ook zo ziek was. Was zo blij met jullie 4,..... jullie hebben me heerlijk geholpen met de verhuizing....
Surfer's verfstreep in mijn huiskamer
Met slopen kan ie nog veel meer schade aanrichten...quote:Op maandag 24 april 2006 11:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
daarom mag hij ook alleen maar slopen bij mij
![]()
Teveel om op werk te bekijkenquote:Op maandag 24 april 2006 12:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Met slopen kan ie nog veel meer schade aanrichten...
Leuk feestje
OMGquote:Op maandag 24 april 2006 12:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Leuk feestje
Ook een goeie morgenquote:Op maandag 24 april 2006 12:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Leuk feestje
Hee ik zag tiggyquote:Op maandag 24 april 2006 12:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Leuk feestje
Ter gelegenheid waarvan had je je zo opgedost?quote:
lulquote:Op maandag 24 april 2006 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ter gelegenheid waarvan had je je zo opgedost?
Hij was ook wel erg makkelijk ook hoorquote:
Zoooooooooo danquote:
Ja die voel je welquote:Op maandag 24 april 2006 13:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zoooooooooo danVolle vuist tegen die neus
quote:
quote:Op maandag 24 april 2006 13:32 schreef Strolie75 het volgende:
Morgeuh
Vanochtend bloed laten prikken...flauwgevallen...
RPOEST!!quote:Op maandag 24 april 2006 13:32 schreef Strolie75 het volgende:
Morgeuh
Jij doet m ook weg om rede dat ie 'te groot' is he?quote:Op maandag 24 april 2006 13:51 schreef Strolie75 het volgende:
Cho/Kep
Mailtje nog gelezen en nog nagedacht over een eventuele overname van mijn camera?
Hoeveel liter hebben ze uit je gehaald?quote:Op maandag 24 april 2006 13:32 schreef Strolie75 het volgende:
Morgeuh
Ja, en teveel functies die ik eigenlijk nooit gebruik. Ik ben geen hobby-fotograaf. Ik wil gewoon richten en klikken.quote:Op maandag 24 april 2006 13:57 schreef Bastard het volgende:
Jij doet m ook weg om rede dat ie 'te groot' is he?
Ik ga mijn Kodak ook in de verkoop doen daarom en een compacter toestel kopen namelijk
Bij het 4e en laatste buisje werd het een beetje licht in mijn hoofd.quote:
Hahaha! Zou ik ook hebbenquote:Op maandag 24 april 2006 13:32 schreef Strolie75 het volgende:
Morgeuh
I feel you brotherquote:Op maandag 24 april 2006 13:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, en teveel functies die ik eigenlijk nooit gebruik. Ik ben geen hobby-fotograaf. Ik wil gewoon richten en klikken.
quote:Op maandag 24 april 2006 14:01 schreef Bastard het volgende:
I feel you brother
Gewoon een toestel met 4 of 5 mp, minimaal 5x optitsche zoom, en dan nog een goed instelbare sluitertijd en daar heb je eigenlijk wel voldoende aan.
Ja, die huisarts maar allemaal testjes invullen...wil je dit ook laten testen? Ja, doe maar. En dit? Ja is goed. Ik had de illussie dat het allemaal met hetzelfde buisje bloed kon. Maar het is dus 1 buisje per test.quote:Op maandag 24 april 2006 14:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hahaha! Zou ik ook hebbenTrek naalden niet
Dat hebben wij vrijdag ook gemerkt, mijn vriendin moest 6 buisjes bloed laten aftappen...quote:Op maandag 24 april 2006 14:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, die huisarts maar allemaal testjes invullen...wil je dit ook laten testen? Ja, doe maar. En dit? Ja is goed. Ik had de illussie dat het allemaal met hetzelfde buisje bloed kon. Maar het is dus 1 buisje per test.
Kon ze niet gewoon haar vinger boven een buisje houden?quote:Op maandag 24 april 2006 14:06 schreef Tain het volgende:
Dat hebben wij vrijdag ook gemerkt, mijn vriendin moest 6 buisjes bloed laten aftappen...
Kon jij dat ook?quote:Op maandag 24 april 2006 14:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kon ze niet gewoon haar vinger boven een buisje houden?
Nee, ik ga voorzichtig met messen om als ik kook.quote:
Zij normaal ook, maar ze had niet verwacht dat het mes deze keer wel geslepen wasquote:Op maandag 24 april 2006 14:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, ik ga voorzichtig met messen om als ik kook.
Want doorgaans probeert ze met een bot mes haar vinger door te snijden?quote:Op maandag 24 april 2006 14:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Zij normaal ook, maar ze had niet verwacht dat het mes deze keer wel geslepen was
Ze heeft een relatie met Tein, dus ik vermoed eerder haar polsen.quote:Op maandag 24 april 2006 14:18 schreef Bastard het volgende:
Want doorgaans probeert ze met een bot mes haar vinger door te snijden?
Gaat hij met zn eigen zus?quote:Op maandag 24 april 2006 14:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze heeft een relatie met Tein, dus ik vermoed eerder haar polsen.
quote:Op maandag 24 april 2006 14:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Want doorgaans probeert ze met een bot mes haar vinger door te snijden?
Ik vind het voor Kep wel een leuk ding zo voor zijn vakantiequote:Op maandag 24 april 2006 13:51 schreef Strolie75 het volgende:
Cho/Kep
Mailtje nog gelezen en nog nagedacht over een eventuele overname van mijn camera?
Ben je tevreden met de 750? Ik denk dat ik zelf voor de 800 ga.quote:Op maandag 24 april 2006 14:23 schreef Sjotime het volgende:
Ik vind het voor Kep wel een leuk ding zo voor zijn vakantieIk vind hem te duur. Je prijs is wel netjes hoor maar wist niet dat die nog zo duur zou zijn. Ik hou het bij mijn Ixus750
Prima ding.... dacht die van jou te kopen omdat Quinny fotografie erg cool vind maar de Ixus serie heerstquote:Op maandag 24 april 2006 14:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ben je tevreden met de 750? Ik denk dat ik zelf voor de 800 ga.
Ik ga liever niet doodquote:Op maandag 24 april 2006 15:12 schreef -Struikrover- het volgende:
kopen?
It's just a demoquote:Op maandag 24 april 2006 15:17 schreef Sjotime het volgende:
http://www.dumpalink.com/media/1145867512/In_Your_Face
Slechtste rapper ooitSerieus..... kijk dit af !!
http://www.break.com/index/whiterapper21.html
ik heb nog geen mail gezienquote:Op maandag 24 april 2006 13:51 schreef Strolie75 het volgende:
Cho/Kep
mail terugquote:Op maandag 24 april 2006 22:55 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb nog geen mail gezien
maar als Cho hem te duur vind![]()
stuur toch maar dat mailtje dan kan ik er heel even over nadenken
gijs, ik zit vier maanden aan de andere kant van de wereld. Hoeveel geld denk je dat ik hebquote:
Gijs, ik was ook niet serieusquote:Op maandag 24 april 2006 23:28 schreef Strolie75 het volgende:
PI Gijs...PI![]()
En anders verkoop je je 360 toch gewoon aan Roy?
Je zit nog steeds in het beginquote:Op dinsdag 25 april 2006 08:02 schreef gijsje79 het volgende:
![]()
Begin Oblivion nu es leuk te vinden, dit pas na 12 uur.
Omdat ik de main quest niet doe zekerquote:
Ariers moeten altijd meer bloed geven.... wordt gebruikt voor nageslacht !quote:Op maandag 24 april 2006 14:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, die huisarts maar allemaal testjes invullen...wil je dit ook laten testen? Ja, doe maar. En dit? Ja is goed. Ik had de illussie dat het allemaal met hetzelfde buisje bloed kon. Maar het is dus 1 buisje per test.
Ja maar dat verwachtte ik ook al hoor Gijs.... vind het wel cool dat je het gamedquote:Op dinsdag 25 april 2006 08:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Omdat ik de main quest niet doe zeker
Speel het ook al 2 weken wat minder tot niet eigenlijk.
Ik ben bezig voor de arcane university.. en ik moet nog steeds gecured worden inderdaad.quote:Op dinsdag 25 april 2006 08:30 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja maar dat verwachtte ik ook al hoor Gijs.... vind het wel cool dat je het gamed![]()
Ja en Guilds enzo Gijs,.... het verhaal van de Guild quests is erg cool. Blaast wat extra waarde in je game ipv rondlopen. Je bent nu met een Guild bezig toch?
De Dark Brotherhood questline isquote:Op dinsdag 25 april 2006 08:30 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja maar dat verwachtte ik ook al hoor Gijs.... vind het wel cool dat je het gamed![]()
Ja en Guilds enzo Gijs,.... het verhaal van de Guild quests is erg cool. Blaast wat extra waarde in je game ipv rondlopen. Je bent nu met een Guild bezig toch?
Ja die vind ik ook cool...........quote:
Mage Guild, ik heb nu alle recommendationsquote:Op dinsdag 25 april 2006 08:46 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook cool...........Mage Guest daarna,...... dan Fighters Guild... Thieves vind ik nog het minste maar ik moet daar nog wel een stuk doen.
Naar de universiteitquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:11 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Mage Guild, ik heb nu alle recommendations
Speel je nu nog steeds zonder fast travel trouwens?quote:
Ik ben bezig op platinumquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:11 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Mage Guild, ik heb nu alle recommendations
Ja als het een nieuw gebied is wel ja.... !quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Speel je nu nog steeds zonder fast travel trouwens?
Ik ook hoor ! Anders vind je al die cave`s nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:56 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja als het een nieuw gebied is wel ja.... !
Heerlijk zo'n stuk wandelenquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:13 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik ook hoor ! Anders vind je al die cave`s niet
Ik DQVIII loop ik ook gewoon van stad naar stad. Alleen als ik bijna de pijp uit ben zoom ik terugquote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:25 schreef Bastard het volgende:
............inderdaad
Tiener wilde foetus van zwangere ex doden
quote:de 16-jarige Hassan
Hey, das stemmingmakerij hequote:
............inderdaad
............inderdaad
quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:16 schreef Sjotime het volgende:
................. aparte mensen op deze planeet
http://www.yourdailymedia(...)ed_In_Nuts_By_Chicks
Whahaha, die Surferquote:
Ik kan er ook niks aan doen dat hij 16 jaar is en Hassan heetquote:
Echt ...wat een graftakken ... ik gun die gasten heeeel veeel pijn...quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Whahaha, die Surfer![]()
Van mij mogen ze allebei dood trouwens
Ik gun ze heel veel vriendjes met zeep in de gevangenisquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:32 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Echt ...wat een graftakken ... ik gun die gasten heeeel veeel pijn...
quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik gun ze heel veel vriendjes met zeep in de gevangenis
Gadverdamme Gijsquote:
Nee het moet helemaal nietquote:
Je mag ook niks meer tegenwoordigquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:25 schreef Bastard het volgende:
............inderdaad
HOLYquote:
alles beter dan Mozilla Thundrebird, heb dat de afgelopen dagen geprobeerd gehad maar het is echt baggerquote:
Ah tis hier ook niet zo zeer outlook.. dan wel de verbinding naar de server.. "connection lost", moeilijk irritant als je druk aan het mailen bent en spoed berichten hebt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:46 schreef Magneet het volgende:
[..]
alles beter dan Mozilla Thundrebird, heb dat de afgelopen dagen geprobeerd gehad maar het is echt bagger
das ook wel weer kut jaquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah tis hier ook niet zo zeer outlook.. dan wel de verbinding naar de server.. "connection lost", moeilijk irritant als je druk aan het mailen bent en spoed berichten hebt.
F1 winkel.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:57 schreef -Struikrover- het volgende:
Appartement in Griekenland, Kreta - Hersonissos
7 mei t/m 15 mei
Kijk eens onder het bureauquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:55 schreef Strolie75 het volgende:
Vaag...ben de adaptor van mijn (werk) laptop kwijt...ding heeft toch niet echt het formaat van iets dat je makkelijk kwijtraakt
Daar lag hij dus ook....maar wel onder mijn bureau op kantoor...quote:
Je kan je bij Tain scharenquote:Op woensdag 26 april 2006 07:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Daar lag hij dus ook....maar wel onder mijn bureau op kantoor...Ik net kijken...hey, liggen daar nu twee adaptors?
Waar gaan jullie nou heen met vakantie dan?quote:Op woensdag 26 april 2006 08:16 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Die zit daar.
En leuke badplaatsen.
quote:Op woensdag 26 april 2006 08:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waar gaan jullie nou heen met vakantie dan?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:57 schreef -Struikrover- het volgende:
Appartement in Griekenland, Kreta - Hersonissos
7 mei t/m 15 mei
dan alquote:Op woensdag 26 april 2006 08:29 schreef Strolie75 het volgende:
Nog een weekje en dan ga ik naar Californië
Baghdad.quote:Op woensdag 26 april 2006 08:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waar gaan jullie nou heen met vakantie dan?
quote:Op woensdag 26 april 2006 08:29 schreef Strolie75 het volgende:
Nog een weekje en dan ga ik naar Californië
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |