Geen probleem Gijsquote:Op maandag 24 april 2006 07:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Moest je nogmaals bedanken voor die tegels gijs
Jasmijngroooottt
![]()
![]()
Zwangere vrouwen en hun etenquote:Op maandag 24 april 2006 08:28 schreef -Struikrover- het volgende:
Ben ik net bezig op werk staat ineens Angeliek binnen om 6.45 . Ik had de verkeerde broodtrommel meegenomen
quote:Op maandag 24 april 2006 08:28 schreef -Struikrover- het volgende:
Ben ik net bezig op werk staat ineens Angeliek binnen om 6.45 . Ik had de verkeerde broodtrommel meegenomen
gijs.... moet 9 trappen afquote:Op maandag 24 april 2006 08:45 schreef Bastard het volgende:
Geen idee brown.. misschien bij een verhuisbedrijf?
Maar anders til je hem met een mannetje of 3 toch?
geregeld....quote:Op maandag 24 april 2006 08:45 schreef Bastard het volgende:
Geen idee brown.. misschien bij een verhuisbedrijf?
Maar anders til je hem met een mannetje of 3 toch?
Boels, BO-rent ?quote:Op maandag 24 april 2006 08:41 schreef mr_Brown het volgende:
weet iemand of je ergens van die verhuisbanden voor het tillen van je wasmachine kan huren ergens??
He jammerquote:Op maandag 24 april 2006 08:51 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
geregeld....plaatselijke verhuisbedrijf gebeld... mag ze gewoon lenen van die gast, vrijdag kan ik ze ophalen en maandag weer terugbrengen ..... toch handig zo'n klein dorpje whehehe
Neequote:Op maandag 24 april 2006 09:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus je ging onderuit en moet hem dat gaan vertellen?
quote:Op maandag 24 april 2006 08:41 schreef mr_Brown het volgende:
weet iemand of je ergens van die verhuisbanden voor het tillen van je wasmachine kan huren ergens??
quote:
Onmisbaar zo'n ding ... dan kan je hem alleen tillenquote:Op maandag 24 april 2006 08:41 schreef mr_Brown het volgende:
quote:Op maandag 24 april 2006 09:01 schreef -Struikrover- het volgende:
Schoonpa is op vakantie
Dus ik ben op zijn motor naar werk
183 PK![]()
en de weg was nat
![]()
Lijkt me dan nog loodzwaar in je remy 9 trappen af naar benedenquote:Op maandag 24 april 2006 09:14 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Onmisbaar zo'n ding ... dan kan je hem alleen tillen
Is ook echt niet te doen gijs...quote:Op maandag 24 april 2006 09:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lijkt me dan nog loodzwaar in je remy 9 trappen af naar beneden
Werkte fantastisch idd,........ zondag gaan we het zien pik !quote:Op maandag 24 april 2006 09:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]Gijs.... ik heb dat bij jou gezien en ik MOET dat hebben
![]()
zoooo briljant
![]()
idd dan kan je em alleen tillenquote:Op maandag 24 april 2006 09:14 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Onmisbaar zo'n ding ... dan kan je hem alleen tillen
zooo danquote:
mag je me daarna likkenquote:Op maandag 24 april 2006 09:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Is ook echt niet te doen gijs...
Maar ja.. dan heb ik de kans om een neger te zien zweten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |