quote:Op maandag 24 april 2006 09:18 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Werkte fantastisch idd,........ zondag gaan we het zien pik !![]()
quote:
1e en 2e klaarquote:Op maandag 24 april 2006 09:25 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Graag!!
Hoest me je vloer boven?? Ben je al klaar op de 1e..
quote:Op maandag 24 april 2006 09:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
1e en 2e klaarde slaapkamers op de 1e zijn ook al behangen
3 kamers zijn helemaal af
![]()
stukje op de zolder moet alleen nog gedaan worden... laminaat is alleen op![]()
gaat wel lekker jaquote:Op maandag 24 april 2006 09:32 schreef Sjotime het volgende:
[..]Gaat lekker dan Gijs.......... snel gedaan...... !
Ik hoop en bid op veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelquote:Op maandag 24 april 2006 09:32 schreef Sjotime het volgende:
Morgen grote beurt voor mijn auto... heb nu al geen zin in de rekening
Zo dan... wat een respectquote:Op maandag 24 april 2006 09:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
1e en 2e klaarde slaapkamers op de 1e zijn ook al behangen
3 kamers zijn helemaal af
![]()
stukje op de zolder moet alleen nog gedaan worden... laminaat is alleen op![]()
Iig remmen en een distributie riem.... ik zet de gok op 550 euro in totaal... !quote:Op maandag 24 april 2006 09:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik hoop en bid op veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neee.... HEEEEELLLL VEEEEEEELLLLquote:Op maandag 24 april 2006 09:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik hoop en bid op veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 09:37 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Neee.... HEEEEELLLL VEEEEEEELLLL![]()
ja... ex arbeidskostenquote:Op maandag 24 april 2006 09:37 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Iig remmen en een distributie riem.... ik zet de gok op 550 euro in totaal... !Wedje leggen
Kheb hem gisteren al zien zweten, mooi gezicht inderdaadquote:Op maandag 24 april 2006 09:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Is ook echt niet te doen gijs...
Maar ja.. dan heb ik de kans om een neger te zien zweten
Okquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
dat zuchten en steunen dan hèquote:Op maandag 24 april 2006 09:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb hem gisteren al zien zweten, mooi gezicht inderdaad
quote:Op maandag 24 april 2006 09:43 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Okecht welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op woensdag 15 maart 2006 15:51 schreef Bastard het volgende:
Ik eet gewoon wat ik wil, mijn lichaam is mijn tempel, en ik hou van grote gebouwen.
ze zijn ook voor hem dusquote:
Prachtigquote:Op maandag 24 april 2006 09:44 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.ad.nl/groenehart/woerden/article290158.ece
[afbeelding]
quote:Op maandag 24 april 2006 09:43 schreef Sjotime het volgende:
[..]
OkBakkie doen zondag gijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm bigger than you and higher up the food chain. Get in my belly.
Daar moet je een foto van hebben gemaakt!!quote:Op maandag 24 april 2006 09:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb hem gisteren al zien zweten, mooi gezicht inderdaad
Ik hoorde het op de radio idd...quote:Op maandag 24 april 2006 09:44 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.ad.nl/groenehart/woerden/article290158.ece
[afbeelding]
Kutquote:Op maandag 24 april 2006 09:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Daar moet je een foto van hebben gemaakt!!
Ja is prima......quote:
Zo hebben wij hier op parkeerterrein, leesbaar vanaf bovenaf "Koos" in de straatstenen staanquote:Op maandag 24 april 2006 09:51 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik hoorde het op de radio idd...![]()
Dacht eerst dat het wel mee zou vallen... maar het is toch echt heel duidelijk te zien
En dat bouwbedrijf ontkennen dat er opzet is![]()
....riiiighhttt....
Gohquote:Op maandag 24 april 2006 09:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo hebben wij hier op parkeerterrein, leesbaar vanaf bovenaf "Koos" in de straatstenen staan
Gohquote:Op maandag 24 april 2006 09:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo hebben wij hier op parkeerterrein, leesbaar vanaf bovenaf "Koos" in de straatstenen staan
Ik ben Struik niet... maar het kan welquote:Op maandag 24 april 2006 09:56 schreef Bastard het volgende:
Weet iemand trouwens hier of je bij een bouwmarkt naast diverse gereedschap ook een kruiwagen kan huren? Struik?
Nou nee... eigenlijk niet...quote:Op maandag 24 april 2006 09:52 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja is prima......
Jij hebt ook geen zin he
http://www.rentpartner.nl/index3.phpquote:Op maandag 24 april 2006 09:56 schreef Bastard het volgende:
Weet iemand trouwens hier of je bij een bouwmarkt naast diverse gereedschap ook een kruiwagen kan huren? Struik?
Ik ging er niet vanuit dat jij dat soort info zou weten eigenlijkquote:Op maandag 24 april 2006 09:56 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik ben Struik niet... maar het kan wel
Bij Gamma kan je bijna alles huren..
kloooootzakkkkkkkkkkkkkeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnquote:Op maandag 24 april 2006 09:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nou nee... eigenlijk niet...
Moet nog stofzuigen thuis...
Nog beterquote:Op maandag 24 april 2006 09:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
http://www.rentpartner.nl/index3.php
kruiwagen staat erbij...
en eerst zand.... dan worteldoek en dan dan een laagje aarde en dan grasmattenquote:
Zand ligt er al.. maar dat worteldoek en dan aarde klinkt goed... maar 'stikt' het gras dan niet eigenlijk?quote:Op maandag 24 april 2006 10:02 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
en eerst zand.... dan worteldoek en dan dan een laagje aarde en dan grasmatten![]()
stikt?? hmmmm nooit aan gedachtquote:Op maandag 24 april 2006 10:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zand ligt er al.. maar dat worteldoek en dan aarde klinkt goed... maar 'stikt' het gras dan niet eigenlijk?
Hij heeft 2 jaar over een badkamer gedaan Gijs.... gozer is ondertussen klus expert geworden....quote:Op maandag 24 april 2006 10:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ging er niet vanuit dat jij dat soort info zou weten eigenlijk
Maar thnx.. zal ze es bellen dan.
Gijs... je wilt niet weten hoevaak ik bij Gamma ben geweest..quote:Op maandag 24 april 2006 10:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ging er niet vanuit dat jij dat soort info zou weten eigenlijk
Maar thnx.. zal ze es bellen dan.
Ik ga wel even kijken om te zien waar het nou allemaal over gaat maar echt iets tillen? Neeeeee,.... hoop ook wel dat die broodjes heeft.quote:Op maandag 24 april 2006 09:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nou nee... eigenlijk niet...
Moet nog stofzuigen thuis...
Ja precies... nou we kunnen wel even kijken of er veel te doen is... zo ja.. dan pakken we gewoon een bioscoopje ofzo..quote:Op maandag 24 april 2006 10:17 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik ga wel even kijken om te zien waar het nou allemaal over gaat maar echt iets tillen? Neeeeee,.... hoop ook wel dat die broodjes heeft.
quote:Op maandag 24 april 2006 10:16 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Hij heeft 2 jaar over een badkamer gedaan Gijs.... gozer is ondertussen klus expert geworden....
Nou,.... nee dat ook weer niet
Of iets kapot maken tijdens de verhuizingquote:Op maandag 24 april 2006 10:21 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja precies... nou we kunnen wel even kijken of er veel te doen is... zo ja.. dan pakken we gewoon een bioscoopje ofzo..
Ja... maar dan moet je ook tillen hequote:Op maandag 24 april 2006 10:21 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Of iets kapot maken tijdens de verhuizing
Schoppenquote:Op maandag 24 april 2006 10:24 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja... maar dan moet je ook tillen he![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |