quote:Op maandag 24 april 2006 10:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
kloooootzakkkkkkkkkkkkkeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnn![]()
![]()
Ik zie het al voor me.. mooie graszoden neergelegd.. hele plens water er over heen.. week later.. alles bruinquote:Op maandag 24 april 2006 10:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
stikt?? hmmmm nooit aan gedacht![]()
goeie... vergeet dat stomme worteldoek
whehhee
hier....
ja.... lompquote:Op maandag 24 april 2006 10:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me.. mooie graszoden neergelegd.. hele plens water er over heen.. week later.. alles bruin
Jaquote:Op maandag 24 april 2006 09:56 schreef Bastard het volgende:
Weet iemand trouwens hier of je bij een bouwmarkt naast diverse gereedschap ook een kruiwagen kan huren? Struik?
meest nutteloze aankoop oooooiiittt een kruiwagenquote:Op maandag 24 april 2006 11:05 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Jagamma
een kruiwagen huren ookwat heb je wel
quote:Op maandag 24 april 2006 11:07 schreef -Struikrover- het volgende:
gras......worteldoek..... negers.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bruinquote:Op maandag 24 april 2006 11:07 schreef -Struikrover- het volgende:
gras......worteldoek..... negers.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb zon ding nooit nodig en is typisch iets wat steevast de rest van mn leven in de weg zou staan in de schuurquote:Op maandag 24 april 2006 11:05 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Jagamma
een kruiwagen huren ookwat heb je wel
ik heb het zooooooooooooooooooooooooo gehad met dat verbouwen en shitquote:
quote:Op maandag 24 april 2006 11:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb zon ding nooit nodig en is typisch iets wat steevast de rest van mn leven in de weg zou staan in de schuur
Dat is ook zo. Maar ik heb plek zat. En een gratis kruiwagen kun je altijd wel ergens regelenquote:Op maandag 24 april 2006 11:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb zon ding nooit nodig en is typisch iets wat steevast de rest van mn leven in de weg zou staan in de schuur
Gijs.. ik werk niet zoals jou in de bouw hoor... in mijn kennissenkring bestaat dus geen persoon met een bouwvakkersgleuf, en in het bezit zijnde van een kruiwagen.quote:Op maandag 24 april 2006 11:23 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Maar ik heb plek zat. En een gratis kruiwagen kun je altijd wel ergens regelen
Ik kan me dat voorstellen Gijs... heb lang niet de verbouwing gehad die jij gehad hebt maar was het ook erg zat na 3 weken kutten.... helemaal omdat Daan toen ook zo ziek was. Was zo blij met jullie 4,..... jullie hebben me heerlijk geholpen met de verhuizing....quote:Op maandag 24 april 2006 11:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik heb het zooooooooooooooooooooooooo gehad met dat verbouwen en shitben het zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo zat
quote:Op maandag 24 april 2006 11:41 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik kan me dat voorstellen Gijs... heb lang niet de verbouwing gehad die jij gehad hebt maar was het ook erg zat na 3 weken kutten.... helemaal omdat Daan toen ook zo ziek was. Was zo blij met jullie 4,..... jullie hebben me heerlijk geholpen met de verhuizing....
Surfer's verfstreep in mijn huiskamer
Met slopen kan ie nog veel meer schade aanrichten...quote:Op maandag 24 april 2006 11:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
daarom mag hij ook alleen maar slopen bij mij
![]()
Teveel om op werk te bekijkenquote:Op maandag 24 april 2006 12:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Met slopen kan ie nog veel meer schade aanrichten...
Leuk feestje
OMGquote:Op maandag 24 april 2006 12:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Leuk feestje
Ook een goeie morgenquote:Op maandag 24 april 2006 12:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Leuk feestje
Hee ik zag tiggyquote:Op maandag 24 april 2006 12:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Leuk feestje
Ter gelegenheid waarvan had je je zo opgedost?quote:
lulquote:Op maandag 24 april 2006 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ter gelegenheid waarvan had je je zo opgedost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |