Ik vraag me nu net af, Estland, dat is toch nog Europa?quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:19 schreef Allan24 het volgende:
Parijs!
Hier ligt intussen een kaartje klaar om te versturen naar Estland
Subtielquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:34 schreef Mobster273 het volgende:
ik heb nietgenoeg geduld voor dit soort projecten
vond ik ook alquote:
Leuk die Foktag! Allan24, ik werk vlakbij waar jij woontquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:46 schreef Allan24 het volgende:
Misschien kan deze ook nog in de OP, boskov?
Fok! to Fok! tag
Daar rijd ik bijna elke dag langsquote:Op vrijdag 21 april 2006 02:00 schreef Vava het volgende:
[..]
Leuk die Foktag! Allan24, ik werk vlakbij waar jij woontals je naar Teteringen gaat en de weg volgt naar Breda kom je langs mijn werk
Oosterhoutseweg? Zwaai dan eensquote:Op vrijdag 21 april 2006 02:11 schreef Allan24 het volgende:
Oké, iemand op het Tag/trade forum heeft het niet helemaal begrepen
Ik tag iemand uit New York, vraag om diens adres zodat ik een kaart kan sturen en vraag er zelf ook een terug, wel zo leuk. Dus ik stuur mijn adres, krijg 'n berichtje terug dat ik een kaart ga krijgenmaar geen adresvermelding.... dus ik u2u nog eens, 'mag ik jouw adres dan stuur ik je een kaart uit NL', krijg ik een bericht terug: 'okay! I'll send you two NYC cards!'.... maar zonder adres!
[..]
Daar rijd ik bijna elke dag langs
quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:12 schreef Vava het volgende:
[..]
Oosterhoutseweg? Zwaai dan eensik kijk uit op het kruispunt daar
Volgens mij is nu ook volkomen duidelijk waar ik werk
Ja, ik wil best een kaartje uit Goesquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:19 schreef Vava het volgende:
en ja hoorik wil best een kaartje uit Parijs
jij een kaartje uit Goes?
donequote:Op vrijdag 21 april 2006 01:46 schreef Allan24 het volgende:
Misschien kan deze ook nog in de OP, boskov?
Fok! to Fok! tag
jaquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:53 schreef boskov het volgende:
Wil iemand eigenlijk een kaartje uit Parijs?
Dat klopt.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:21 schreef Vava het volgende:
p-etr-a had ook een log gemaakt toch? Kan die ook in de OP?
donequote:Op vrijdag 21 april 2006 07:58 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat klopt.
Als iemand hem er in wil zetten, dit is de url: http://postcrossing.web-log.nl
Dit is dus een QVP gewordenquote:
Hear, hear, ik ben het helemaal met je eens. Hopelijk heeft de postbode straks wat voor me.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:37 schreef Klonk het volgende:
ik heb al een paar dagen geen kaartjes meer gehad, ik heb recht op kaartjes
ik EIS kaartjesquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:37 schreef Klonk het volgende:
ik heb al een paar dagen geen kaartjes meer gehad, ik heb recht op kaartjes
ik ga je zoekenquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:44 schreef boskov het volgende:
[..]
moet je even je adres u2uen op het forum. Naam is Neni
ik ken het gevoel, ik gok dat er dadelijk ook niks ligt voor mijquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:51 schreef inkie1010 het volgende:
Er was vandaag helemaal geen kaartje
En er is ook nog niets van mij aangekomen
waarom mag dat er niet opstaan?quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:11 schreef Allan24 het volgende:
*ziet postbode lopen*
*valt aan*
geen postalthans geen kaarten
Wel een nieuw adres aangevraagd (Finland) en voor 25 euro aan kaarten gekocht in de stad
Enig idee hoe moeilijk het is om kaarten te vinden waar géén 'Groeten uit...' op staat?!![]()
Heb ik eigenlijk geen idee van. Ik vind het best makkelijk! Ik kan super veel kaarten kopen hier. Alleen de echt mooie kaarten met kunstige foto's of schilderijen vind ik wel wat aan de dure kant. Wat heb jij allemaal gekocht vandaag?quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:11 schreef Allan24 het volgende:
*ziet postbode lopen*
*valt aan*
geen postalthans geen kaarten
Wel een nieuw adres aangevraagd (Finland) en voor 25 euro aan kaarten gekocht in de stad
Enig idee hoe moeilijk het is om kaarten te vinden waar géén 'Groeten uit...' op staat?!![]()
Haha, geweldig! Ik ben echt benieuwd naar de kaartencollectie van die kat.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:01 schreef Sonja27 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet een kaartje sturen naar Mr. Doo in de USA. Ik denk, leuk een mannelijke postcrosser! Ga ik zijn beschrijving lezen...... lees ik dit:
I am a four year old cat who resides with four other felines and two humans. The humans worship me to no end. I would like to receive cat-friendly postcards, prefer ones with animals I could stalk and kill, or funny ones. If you would like to see how wonderful I am, or learn more about me, click here.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad, kaarten van woonplaatsen hebben vaak stomme plaatjes. Ik heb wel een paar mooie gevonden met een fijne glans et cetera die ik zonder schaamte kan versturen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:32 schreef Allan24 het volgende:
Op zich mag er wel 'Groeten uit Oosterhout' op staan, alleen zijn veel van die kaartjes zo ontzettend cheesyen doorgaans ook niet echt te gebruiken om bijvoorbeeld te taggen, die tag topics hebben vaak een bepaald thema dus vandaar.
Die zijn leuk! Zulke kaartjes heb ik dus ook gezien, en ik heb er eentje gekocht voor een specifieke tag maar meestal koop ik ze niet vanwege de prijs.quote:Vandaag heb ik (toch) een stuk of 15 kaarten gekocht met een paar van de 'highlights' uit mijn woonplaats erop (voor zover die er zijn) en daarnaast een stuk of 15 'art' kaartjes, met abstrakt/absurdistische voorstellingen van diverse kunstenaars, zoals bijvoorbeeld
[afbeelding]
't zijn spaarvarkens![]()
Ikea hebben we hier niet helaas. Maar ze zien er inderdaad leuk uit!quote:Verder doen bijvoorbeeld ook de IKEA-kaarten het goed, dat zijn vijf kaarten met doorgaans hetzelfde thema en die kunnen zowel in een envelop worden verzonden als ook als 'gewone' postkaart.
[afbeelding]
en zo zijn er ook zwart/wit kaarten, en met bloemen, en met afbeeldingen van alledaagse voorwerpen als telefoons enzo
Nou heb ik eigenlijk gemerkt, dat als ik allemaal kaarten aanbied, mensen meestal voor de views gaan van nederland ofzo. Dus het zou niet een hele ramp zijn, nahjah als je één kaart aanbiedt is het wel een beetje vaagquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:10 schreef p-etr-a het volgende:
Voor tags heb je al gauw andere kaarten nodig, dat is waar. Behalve natuurlijk als het I'm offering tags zijn, maar zelfs daar wil je niet aan komen zetten met "view of Oosterhout" en verder niks.
Hmm bij mij is er juist nog nooit voor gekozen. In die tags doen bij mij vooral dierenkaarten het goed.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:50 schreef Saphira200 het volgende:
[..]
Nou heb ik eigenlijk gemerkt, dat als ik allemaal kaarten aanbied, mensen meestal voor de views gaan van nederland ofzo. Dus het zou niet een hele ramp zijn, nahjah als je één kaart aanbiedt is het wel een beetje vaag![]()
Dan heb ik jou misschien wel eens gezienquote:Op vrijdag 21 april 2006 03:01 schreef Allan24 het volgende:
[..]kan niet missen! Kom er wel eens, een vriend van me werkt er ook
Ik ga je zo even opzoeken op het forum, username zag ik verderop in dit topic al staan. Dan stuur ik een U2U met mijn adresquote:
Wat gaaf, Mr. Dooquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:01 schreef Sonja27 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet een kaartje sturen naar Mr. Doo in de USA. Ik denk, leuk een mannelijke postcrosser! Ga ik zijn beschrijving lezen...... lees ik dit:
I am a four year old cat who resides with four other felines and two humans. The humans worship me to no end. I would like to receive cat-friendly postcards, prefer ones with animals I could stalk and kill, or funny ones. If you would like to see how wonderful I am, or learn more about me, click here.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neequote:Op zaterdag 22 april 2006 00:04 schreef brighton het volgende:
Geen automaat in de supermarkt? Hier wel, ideaal, ding heeft alle soorten postzegels
Wowquote:Op zaterdag 22 april 2006 01:32 schreef Jojogirl het volgende:
Wow, mijn kaartje naar Duitsland is na 22! dagen eindelijk aangekomen.
dan had je hem beter zelf kunnen brengenquote:Op zaterdag 22 april 2006 01:32 schreef Jojogirl het volgende:
Wow, mijn kaartje naar Duitsland is na 22! dagen eindelijk aangekomen.
Per slakquote:Op zaterdag 22 april 2006 02:10 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dan had je hem beter zelf kunnen brengen
hoe snel zou een slak gaan met een kaart op zijn huis?quote:
ehm... 2 dagen per meter ofzoquote:Op zaterdag 22 april 2006 02:18 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hoe snel zou een slak gaan met een kaart op zijn huis?![]()
hahaha ik begon me er ook al een beetje aan te irriterenquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:35 schreef Sonja27 het volgende:
Het valt me trouwens op dat sommige mensen uit de USA wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg veel taggen. Die Xpink bijvoorbeeld....... die tagt echt een x aantal keer per dag in dezelfde topics..... Elke keer als ik denk een leuke kaart gevodnen te hebben is zij me weer voor!
Ik vind het juist ook wel leuk om een verrassing te hebben, zoals wanneer je in een handmade tag deelneemt dan weet je toch niet wat je gaat krijgen. Alleen maar van wie. En dan vind ik het ook niet eens zo erg om van een iemand meerdere kaarten te krijgen, ze zijn toch allemaal anders.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:43 schreef Sonja27 het volgende:
Ik tag alleen nog in die waar je zelf kan kiezen.
Kijk, dat is nog eens handig! Morgen toch al kaartjes op de post doenquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:16 schreef Allan24 het volgende:
Of je downloadt en print deze evenhttp://www.tpgpost.nl/bus(...)s/priority/index.jsp
Jaquote:Op zondag 23 april 2006 02:01 schreef Allan24 het volgende:
Taiwan!
-edit- Ik ben het trouwens officieel beu, heb naar de lang-onderweg geadresseerden een pm gestuurd of ze mijn kaart hebben ontvangen. Duurt nu al bijna 4 weken, naar Portugal, UK en USA.
Raar joh, dat ze zo lang onderweg zijnquote:Op zondag 23 april 2006 02:01 schreef Allan24 het volgende:
edit- Ik ben het trouwens officieel beu, heb naar de lang-onderweg geadresseerden een pm gestuurd of ze mijn kaart hebben ontvangen. Duurt nu al bijna 4 weken, naar Portugal, UK en USA.
jaquote:Op zondag 23 april 2006 11:50 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb een pm gestuurd naar een duitser, is al 18 dagen onderweg.Krijg je een antwoord op het emailadres dat je hebt opgegeven? Waar je ook je adressen krijgt?
quote:Sorry, my pc died a while ago and when I started to build the new one, everything on my desk got scraped into a box. I'll have a look in the morning to see if I have it.
Ik had hetzelfde. Een kaartje die al twee weken onderweg was naar Duitsland.quote:Op zondag 23 april 2006 12:28 schreef Allan24 het volgende:
Een reactie op mijn pm, of een kaart (26 dagen onderweg) al aangekomen is:
[..]
Sneue reactie, vent moet allang blij zijn dat ie een kaartje krijgt.quote:Op zondag 23 april 2006 13:20 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde. Een kaartje die al twee weken onderweg was naar Duitsland.
Ik stuur zo'n heel netjes berichtje dat ik bezorgt ben dat de kaart kwijt is geraakt in de post ofzo.
Kreeg ik zoiets: "I have personal issues. respect that."
en 5 dagen later werd hij pas geregged.
Jahoor, wat een botte reactiequote:Op zondag 23 april 2006 13:20 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Ik stuur zo'n heel netjes berichtje dat ik bezorgt ben dat de kaart kwijt is geraakt in de post ofzo.
Dat vond ik nog het ergste. Die dame kwam ondertussen wel om de twee dagen even online.quote:Op zondag 23 april 2006 13:23 schreef Jojogirl het volgende:
Raar, als mensen wel de tijd nemen om te replyen op een pm, maar niet om die kaart even te registreren.
80 gram per vierkante meterquote:Op zondag 23 april 2006 14:07 schreef p-etr-a het volgende:
Wat weegt ongeveer een schrift?
Heeee dat heb ik al een paar topics terug laten wetenquote:Op zondag 23 april 2006 11:58 schreef Jaguarized het volgende:
Als inkie ook nog even wil laten weten of die van haar is aangekomen, dan verstuur ik naar allebei 2 nieuwe kaarten als ze aan het eind van de week nog niet aangekomen zijn. Tis toch van de zotte dat dat zo lang onderweg moet zijn.
Ah mooi, dan is het alleen die van Troel nog. Die heb ik na die van jou verstuurd.quote:Op zondag 23 april 2006 14:44 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Heeee dat heb ik al een paar topics terug laten wetenHij staat ook op mijn blog
Ik heb hem hoor![]()
Ja dat klinkt redelijk. Ik ga voor de zekerheid nog wel even bij het postkantoor laten wegen, en hopen dat het licht uitvalt.quote:Op zondag 23 april 2006 14:27 schreef Allan24 het volgende:
Meeste papier is 80g per m2 (dus als een vel 20x15 cm is, dan is dat 0,03 m2, en zijn 33 pagina's vellen 1m2 = 80 gram). Beetje ruim rekenen (ivm kaft en inhoud enzo) en dan kom je er wel
volgens mij
Ooo nouquote:Op zondag 23 april 2006 19:48 schreef Klonk het volgende:
mijn duitse zorgenkindje is aangekomen, de ouwe dame was wel weg, maar niet wat ik vreesde, ze was lekker 3 weken naar Tuniesie
Oef, gelukkig dat dat het was.quote:Op zondag 23 april 2006 19:48 schreef Klonk het volgende:
mijn duitse zorgenkindje is aangekomen, de ouwe dame was wel weg, maar niet wat ik vreesde, ze was lekker 3 weken naar Tuniesie
Ja geweldige kaart weer van Elliot, ik ga hem straks ook nog even op de fp zettenquote:Op zondag 23 april 2006 20:15 schreef inkie1010 het volgende:
Vava net even op je site gekeken! Echt mooie kaarten weer!! Natuurlijk springt de tekening van Elliot er weer bovenuit! Ik hoop er ook 1 ontvangen te hebben als ik morgen op me kamertje kom!
Vriendin van me heeft er ook 1 van elliot op der site: http://liekeskaarten.web-log.nl
quote:Op zondag 23 april 2006 20:55 schreef Klonk het volgende:
hihi, ik heb een leuke bestemming als nieuw adres
Suriname
Gewoon een beetje taggen en swappen op het forum...quote:Op zondag 23 april 2006 21:02 schreef inkie1010 het volgende:
Suriname!! Das wel erg stoer zeg!!!
Ik mag al daaagen geen nieuw kaartje sturen.... ze zijn allemaal maar onderweg saai hoor.
Heb ik stiekem ook wel een beetje gedaan hoor! Maar vind toch die officiele net iets echterquote:Op zondag 23 april 2006 22:03 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Gewoon een beetje taggen en swappen op het forum...net zo leuk
Heb gisteren twee tag kaarten gehad, staan ook weer op m'n blog
quote:Op zondag 23 april 2006 23:09 schreef Gatalin het volgende:
Ik ben net aangekomen op mijn kamer en had daar 2 kaarten op mij wachten. De ene kwam uit Tampere, Finland en de ander uit East Lansing, Michigan, VS. De laatste was van een meisje die daar op de universiteit zit, slechts 47000 studenten telt die...
VU: 18.000, UvA 20000, UU 26000! dacht ikquote:Op zondag 23 april 2006 23:21 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen hoe veel mensen hier in Nederland op de gemiddelde universiteit zitten!
Hanze heeft er 18000 meende ik.quote:Op zondag 23 april 2006 23:21 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen hoe veel mensen hier in Nederland op de gemiddelde universiteit zitten!
Best een stukje minder dus inderdaad!quote:Op maandag 24 april 2006 02:28 schreef boskov het volgende:
[..]
VU: 18.000, UvA 20000, UU 26000! dacht ik
Post op maandag komt 9 van de 10 keer bij particulieren na 13.00.quote:Op maandag 24 april 2006 12:11 schreef Jojogirl het volgende:
Leiden heeft er volgensmij maar 12000, aan de uni dan.
Of er was geen post of de postbde is nog niet geweest hier.
post bij mij, komt op maandag gewoon niet...quote:Op maandag 24 april 2006 13:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Post op maandag komt 9 van de 10 keer bij particulieren na 13.00.![]()
Je krijgt gewoon nooit post op maandag.quote:Op maandag 24 april 2006 13:20 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
post bij mij, komt op maandag gewoon niet...
tja, maar mijn huisgenoten dan ook allemaal niet, das toch wel toevallig dan hequote:Op maandag 24 april 2006 13:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon nooit post op maandag.
Dat is niet toevallig, das gewoon pech hebben.quote:Op maandag 24 april 2006 14:01 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
tja, maar mijn huisgenoten dan ook allemaal niet, das toch wel toevallig dan he
Cool!quote:Op maandag 24 april 2006 17:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
er lag net een kaartje uit maui op mij te wachten
weer eens wat anders dan al die envelop-o-fielenquote:Please send the postcard without envelope, I prefere when stamps are on the card
Jaquote:Op maandag 24 april 2006 22:06 schreef Klonk het volgende:
ik ben de laatste paar keren al blij als het naar een exotisch land als Frankrijk gaat
Järvenpääquote:Op maandag 24 april 2006 22:03 schreef Klonk het volgende:
net 2 adressen aangevraagd
2 x naar Finland
en hoe heet deze mevrouwJärvenpää
Er zitten veel Finnen op Postcrossing!quote:Op maandag 24 april 2006 22:05 schreef Vava het volgende:
Misschien moeten we een topic in WOW openen en daarin vermelden dat er zoveel Finnen zijn die aan postcrossing doen en dat we daar zo blij om zijn![]()
![]()
O dat is een geweldig topicquote:Op maandag 24 april 2006 22:57 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Er zitten veel Finnen op Postcrossing!
Ik heb mijn eerste kaart naar een Järvenpää gestuurd. Die woont in Kankaanpää, waar woont de jouwe?quote:Op maandag 24 april 2006 22:03 schreef Klonk het volgende:
net 2 adressen aangevraagd
2 x naar Finland
en hoe heet deze mevrouwJärvenpää
Dat is dan weer het nadeel van die exotische bestemmingen als de Filippijnen, je kaart is vrij lang onderweg. Hoewel, ik heb daar familie wonen en onze post is wel wat langer dan gemiddeld onderweg maar niet extreem lang.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:04 schreef Aventura het volgende:
Vandaag na weken weer twee kaartjes van mij geregistreerd, 1 door een fin en 1 door een amerikaanse, die laatste kaart deed er 23 (!) dagen over. Nog vermist: de kaart naar de Fillippijnen, maar ik kijk er niet van op als die nooit meer aankomt.
Ik kan alleen maar zeggen dat dit een verstandige beslissing isquote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:04 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste kaart naar een Järvenpää gestuurd. Die woont in Kankaanpää, waar woont de jouwe?
Top! Finland en de VS zijn landen met veel users, maar Australie is wel leuk, zou ik ook wel eens een kaart willen heen sturen of vandaan krijgenquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:22 schreef star_gazer het volgende:
OK, 1 Amerikaanse, 1 Australische en 3 Finnen. Ik ga morgen de kaartjes kopen. Leuk
Finlandquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:42 schreef Allan24 het volgende:
Adres aangevraagd...... raad eens waar.........
Hey heb ik ook..met een duitser Thoddi genaamd. Is nu al meer dan een maand onderwegquote:Op zondag 23 april 2006 13:20 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:42 schreef Allan24 het volgende:
Adres aangevraagd...... raad eens waar.........
Helsinkiquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:04 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste kaart naar een Järvenpää gestuurd. Die woont in Kankaanpää, waar woont de jouwe?
moominquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:14 schreef QTPi het volgende:
Woehoe, gisteren weer een kaartje gekregen uit............... Finland![]()
![]()
![]()
Het is er weer 1 van de kunstenaar Richard Koivu, een winters tafereeltje. En er zit een Moomin postzegel op![]()
![]()
![]()
Moomins zijn zo![]()
![]()
Ik heb alleen maar kleine lijntjes (tot nu toe)quote:
Richard Koivu, dat is toch ook die allemaal plaatjes van Donald Duck maakt? Van Donald Duck onder een deken met de Finse vlag enzo...quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:14 schreef QTPi het volgende:
Woehoe, gisteren weer een kaartje gekregen uit............... Finland![]()
![]()
![]()
Het is er weer 1 van de kunstenaar Richard Koivu, een winters tafereeltje. En er zit een Moomin postzegel op![]()
![]()
![]()
Moomins zijn zo![]()
![]()
yayquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
ha! mijn verloren kaart naar finland is eindelijk aangekomen
quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:15 schreef Troel het volgende:
Whoehoe!
Ik mag een kaart naar Belgie sturen en eentje naar Duitsland.
Nog drie kaartjes onderweg, waarvan 2 al 22 dagen, naar Finland en naar de USA
quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:25 schreef Klonk het volgende:
en ik zie net dat 1 van de 2 een meisje van 10 jaar is![]()
quote:April, 24th
Today, more than 100.000 postcards were received due to postcrossing in less than a year. Back when I started postcrossing, this was not even on my best dreams. To all of you who contributed to this: a big thank you.
lolquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:01 schreef Sonja27 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Woohoo!quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:51 schreef boskov het volgende:
Allan24, ik heb je kaartje ontvangen, tnx
hij deed het wel, maar als je direct linkt houdt hij er altijd vrij snel mee op, dus als je hem wat langer tentoon wilt spreiden zal je sowieso ff moeten opslaan en hostenquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:50 schreef inkie1010 het volgende:
Hier is mijn history map! Na 1 maand postcrossing:
-hijdoet ut nie, kan hier ff geen plaatje opslaan, dus hij komt nog wel een keer!-
Wow...niet eens naar Finlandquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:23 schreef DuchessX het volgende:
Ik geloof dat ik nu al verslaafd ben![]()
Heb me vandaag aangemeld en morgen gaan mijn eerste 5 kaartjes in de brievenbus van tpg post. Een kaartje naar Rusland, Portugal, Brazilië en 2 naar USA.
Ik ben nu al benieuwd van wie en waar ik over een tijdje kaartjes zal krijgen!
quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:31 schreef DuchessX het volgende:
Wie kan mij even uitleggen wat 'taggen' is?
quote:Op zondag 9 april 2006 11:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je tikt iemand. De persoon die boven je staat op het forum in een bepaald topic stuur je een kaartje. De persoon die jou dan weer tikt stuurt jou een kaartje. Degene die jij een kaartje moet sturen moet je een u2u naar sturen.
Ah duidelijk, thanks!quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:42 schreef Vava het volgende:
Taggen doe je op het forum van Postcrossing. Je hebt daar topics met bepaalde onderwerpen en als je dan in zo'n topic zit zie je dat mensen elkaar taggen. Als je de persoon die voor jou is tagged vraag je via een U2U naar het adres en dan stuur je de kaart. Jij kan dan ook weer getagged worden
Hehehequote:Op dinsdag 25 april 2006 23:38 schreef Muck het volgende:
hoera!
Ik kom net thuis, en er lag nóg een kaartje op de mat
Uit Finland
Nou, dat is veel te makkelijkquote:Op woensdag 26 april 2006 10:19 schreef Jaguarized het volgende:
Wat is daar fout aan?
Dan hebben we allebei een mooi lijntje erbij. Alleen zal jij er wel wat meer die richting ophebbenquote:Op woensdag 26 april 2006 11:31 schreef Jaguarized het volgende:
He wat toevallig, ik heb vandaag net een kaart uit NL ontvangen.
klopt helemaalquote:Op woensdag 26 april 2006 13:02 schreef _Boo_ het volgende:
Ik wil gaan taggen, maar ik snap het nog steeds niet helemaal![]()
Bij de I'm offering tag, kies je zelf een kaart uit van je voorvanger en verstuur je dan zelf met dat u2u je adres naar die persoon?
Bij andere tags, stuur je juist je voorganger een kaart (en niet zoals bij I'm offering degene die na je komt). Stuur je dan die voorganger een u2u om om het adres te vragen of moet die persoon het zelf in de gaten houden en een adres sturen naar degene die na hem of haar komt
En ze worden boven ¤15 nog gratis bezorgd ook. Al twee keer gedaan in 3 weken tijdquote:Op woensdag 26 april 2006 10:17 schreef Troel het volgende:
Heel fout, de buitenlandpostzegels kunnen nu ook online besteld worden
Je wisselt tegelijk adressen uit als je gaat swappen. Ik doe de kaart dan meestal wel binnen 2 dagen op de bus, wacht het niet af zeg maarquote:Op woensdag 26 april 2006 13:20 schreef _Boo_ het volgende:
Thanks!En bij swappen, stuur je dan allebei tegelijk? of wacht je eerst een kaart af?
Zeg dat welquote:Op woensdag 26 april 2006 18:03 schreef Saphira200 het volgende:
Wow.. Israel.. cool
Wowquote:
mijn kaartje naar amerika dat al 28 dagen onderweg is is voor iemand die de 23e jarig was, ik had er nog opgezet dat ie waarschijnlijk wel te vroeg zou aankomenquote:Op woensdag 26 april 2006 19:18 schreef Jojogirl het volgende:Om nu nog een paasgroet binnen te krijgen.. das wel laat.
o shit! dat is wel extreem veel finlandquote:Op woensdag 26 april 2006 19:13 schreef Vava het volgende:
[..]
Wowdat is wel heel erg veel US idd
![]()
Ik heb er nog maar een naar de US gestuurdwel erg veel Finland
[afbeelding]
Ik kom er net achter dat de kaart die ik vandaag uit Duitsland, Frankfurt, ontving er 28 dagen over heeft gedaan, vroeg me al af waarom ze er Happy Eastern op had gezet![]()
Die is voor volgend jaar iig op tijdquote:Op woensdag 26 april 2006 19:22 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
mijn kaartje naar amerika dat al 28 dagen onderweg is is voor iemand die de 23e jarig was, ik had er nog opgezet dat ie waarschijnlijk wel te vroeg zou aankomen
Ja erg veel hequote:Op woensdag 26 april 2006 19:25 schreef Entonie het volgende:
[..]
o shit! dat is wel extreem veel finland![]()
Vandaag ook weer een kaartje gekregen (ja)
Is prima hoor. Traveling met 1 -L is Amerikaans, met 2 is Brits.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:52 schreef QTPi het volgende:
Even snel posten voordat deze ook weer vol is. Valt me nu trouwens op dat travelling met 1 l te weinig staat
kut amerikanen, al moet ik zeggen dat ik het ook in het amerikaans nooit met maar 1 l heb gezien..quote:Op woensdag 26 april 2006 20:03 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Is prima hoor. Traveling met 1 -L is Amerikaans, met 2 is Brits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |