Neequote:Op zaterdag 22 april 2006 00:04 schreef brighton het volgende:
Geen automaat in de supermarkt? Hier wel, ideaal, ding heeft alle soorten postzegels
Wowquote:Op zaterdag 22 april 2006 01:32 schreef Jojogirl het volgende:
Wow, mijn kaartje naar Duitsland is na 22! dagen eindelijk aangekomen.
dan had je hem beter zelf kunnen brengenquote:Op zaterdag 22 april 2006 01:32 schreef Jojogirl het volgende:
Wow, mijn kaartje naar Duitsland is na 22! dagen eindelijk aangekomen.
Per slakquote:Op zaterdag 22 april 2006 02:10 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dan had je hem beter zelf kunnen brengen
hoe snel zou een slak gaan met een kaart op zijn huis?quote:
ehm... 2 dagen per meter ofzoquote:Op zaterdag 22 april 2006 02:18 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hoe snel zou een slak gaan met een kaart op zijn huis?![]()
hahaha ik begon me er ook al een beetje aan te irriterenquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:35 schreef Sonja27 het volgende:
Het valt me trouwens op dat sommige mensen uit de USA wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg veel taggen. Die Xpink bijvoorbeeld....... die tagt echt een x aantal keer per dag in dezelfde topics..... Elke keer als ik denk een leuke kaart gevodnen te hebben is zij me weer voor!
Ik vind het juist ook wel leuk om een verrassing te hebben, zoals wanneer je in een handmade tag deelneemt dan weet je toch niet wat je gaat krijgen. Alleen maar van wie. En dan vind ik het ook niet eens zo erg om van een iemand meerdere kaarten te krijgen, ze zijn toch allemaal anders.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:43 schreef Sonja27 het volgende:
Ik tag alleen nog in die waar je zelf kan kiezen.
Kijk, dat is nog eens handig! Morgen toch al kaartjes op de post doenquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:16 schreef Allan24 het volgende:
Of je downloadt en print deze evenhttp://www.tpgpost.nl/bus(...)s/priority/index.jsp
Jaquote:Op zondag 23 april 2006 02:01 schreef Allan24 het volgende:
Taiwan!
-edit- Ik ben het trouwens officieel beu, heb naar de lang-onderweg geadresseerden een pm gestuurd of ze mijn kaart hebben ontvangen. Duurt nu al bijna 4 weken, naar Portugal, UK en USA.
Raar joh, dat ze zo lang onderweg zijnquote:Op zondag 23 april 2006 02:01 schreef Allan24 het volgende:
edit- Ik ben het trouwens officieel beu, heb naar de lang-onderweg geadresseerden een pm gestuurd of ze mijn kaart hebben ontvangen. Duurt nu al bijna 4 weken, naar Portugal, UK en USA.
jaquote:Op zondag 23 april 2006 11:50 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb een pm gestuurd naar een duitser, is al 18 dagen onderweg.Krijg je een antwoord op het emailadres dat je hebt opgegeven? Waar je ook je adressen krijgt?
quote:Sorry, my pc died a while ago and when I started to build the new one, everything on my desk got scraped into a box. I'll have a look in the morning to see if I have it.
Ik had hetzelfde. Een kaartje die al twee weken onderweg was naar Duitsland.quote:Op zondag 23 april 2006 12:28 schreef Allan24 het volgende:
Een reactie op mijn pm, of een kaart (26 dagen onderweg) al aangekomen is:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |