lolquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:01 schreef Sonja27 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet een kaartje sturen naar Mr. Doo in de USA. Ik denk, leuk een mannelijke postcrosser! Ga ik zijn beschrijving lezen...... lees ik dit:
I am a four year old cat who resides with four other felines and two humans. The humans worship me to no end. I would like to receive cat-friendly postcards, prefer ones with animals I could stalk and kill, or funny ones. If you would like to see how wonderful I am, or learn more about me, click here.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Woohoo!quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:51 schreef boskov het volgende:
Allan24, ik heb je kaartje ontvangen, tnx
hij deed het wel, maar als je direct linkt houdt hij er altijd vrij snel mee op, dus als je hem wat langer tentoon wilt spreiden zal je sowieso ff moeten opslaan en hostenquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:50 schreef inkie1010 het volgende:
Hier is mijn history map! Na 1 maand postcrossing:
-hijdoet ut nie, kan hier ff geen plaatje opslaan, dus hij komt nog wel een keer!-
Wow...niet eens naar Finlandquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:23 schreef DuchessX het volgende:
Ik geloof dat ik nu al verslaafd ben![]()
Heb me vandaag aangemeld en morgen gaan mijn eerste 5 kaartjes in de brievenbus van tpg post. Een kaartje naar Rusland, Portugal, Brazilië en 2 naar USA.
Ik ben nu al benieuwd van wie en waar ik over een tijdje kaartjes zal krijgen!
quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:31 schreef DuchessX het volgende:
Wie kan mij even uitleggen wat 'taggen' is?
quote:Op zondag 9 april 2006 11:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je tikt iemand. De persoon die boven je staat op het forum in een bepaald topic stuur je een kaartje. De persoon die jou dan weer tikt stuurt jou een kaartje. Degene die jij een kaartje moet sturen moet je een u2u naar sturen.
Ah duidelijk, thanks!quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:42 schreef Vava het volgende:
Taggen doe je op het forum van Postcrossing. Je hebt daar topics met bepaalde onderwerpen en als je dan in zo'n topic zit zie je dat mensen elkaar taggen. Als je de persoon die voor jou is tagged vraag je via een U2U naar het adres en dan stuur je de kaart. Jij kan dan ook weer getagged worden
Hehehequote:Op dinsdag 25 april 2006 23:38 schreef Muck het volgende:
hoera!
Ik kom net thuis, en er lag nóg een kaartje op de mat
Uit Finland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |