Ik voel me nu net die Huntelaarquote:Op donderdag 20 april 2006 23:18 schreef Canisfire het volgende:
Die Huntelaar is gewoon een rotjong met die schijnheilige kop van hem.
Hij zou Boschaart wel uitgescholden hebben, Zie hem er zo voor aan en dan voor de camera schijnheilig gaan lopen doen.
Zware censuur hier op de site.....quote:Op donderdag 20 april 2006 23:24 schreef Luutgaert het volgende:
Mag je hier ook wat zeggen over de wedstrijd van vanavond of wordt je post dan gelijk verwijderd.
Ja Hunterlaar moeten ze in twee-en schoppen.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:25 schreef daaaaan het volgende:
Zondag in ieder geval zoveel mogelijk ajax-spelers mollesteren, en Huntelaar als eerste.
En dan??quote:Op donderdag 20 april 2006 23:25 schreef daaaaan het volgende:
Zondag in ieder geval zoveel mogelijk ajax-spelers mollesteren, en Huntelaar als eerste.
Als 3-0 in wedstrijd A mogelijk is, dan is dat ook mogelijk in de return.quote:
HAHA domme jood, ik denk dat jij die DVD nog maar eens moet kijken..quote:Op donderdag 20 april 2006 23:03 schreef Jasza het volgende:
Vuile Kuyt zeg doorspelen als er iemand ligt, lekker dat Pienaar hem dood trapte en de tribunes shakede ernstig vandaag.
Tja, als je voetballend niet meer kunt winnen...quote:Op donderdag 20 april 2006 23:25 schreef daaaaan het volgende:
Ja, da's wel waar ja.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:28 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Is er meer kans dat ze van Groningen gaan verliezen.
Jullie moeten niet zo triest doen over een superspits als Huntelaar.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:25 schreef daaaaan het volgende:
Hoe triest kan je dan zijn.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:25 schreef daaaaan het volgende:
Dit is gewoon hun manier om te zeggen dat KJH goed is.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:30 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Jullie moeten niet zo triest doen over een superspits als Huntelaar.
Boos omdattie tegen Feyenoord scoorde?
Mij hoor je nooit zo over Kuyt praten hoor. Ik ben Ajacied inderdaad maar ik ontken nooit dat het een erg goeie voetballer is.
quote:
Pfft die jeugd wedstrijd tussen jong Feyenoord en Jong Ajax vergeten ?,quote:Op donderdag 20 april 2006 23:29 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Tja, als je voetballend niet meer kunt winnen...![]()
net als JHKquote:Op donderdag 20 april 2006 23:31 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Als je het voetballend aflegt probeer je ergens anders mee te winnen.![]()
enige wat ik van huntelaar heb gezien is gehuil, en 1 goal, verder vond ik em niet echt uitblinken, zoals wel vaker tegen "goeie" clubs. Maar jullie hebben allemaal je joden bril op dussquote:Op donderdag 20 april 2006 23:30 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Jullie moeten niet zo triest doen over een superspits als Huntelaar.
Boos omdattie tegen Feyenoord scoorde?
Mij hoor je nooit zo over Kuyt praten hoor. Ik ben Ajacied inderdaad maar ik ontken nooit dat het een erg goeie voetballer is.
Hebben we al 2 keer gedaan dit jaar.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:29 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Tja, als je voetballend niet meer kunt winnen...![]()
Wat een onzin, de ophemeling van Kuyt vergeten van vorig jaar?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:33 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Pfft die jeugd wedstrijd tussen jong Feyenoord en Jong Ajax vergeten ?,
Bovendien dat Huntelaar een goal maakt boeit nog niet eens zo veel.
Het gaat er meer om dat meneer bij wijze van spreken iemand in twee'n mag schoppen en de hele pers het dan gewoon doorspoelt of een buiging voor meneer maakt.
Deze play-offs kun je voetballend niet meer winnen nee. 3-0 achter.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:34 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Hebben we al 2 keer gedaan dit jaar.
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:34 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Huntelaar is gewoon de beste spits van de eredivisie.
quote:Wat een onzin,
De beste spits is natuurlijk behoorlijk subjectief.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:34 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Wat een onzin, de ophemeling van Kuyt vergeten van vorig jaar?
Huntelaar is gewoon de beste spits van de eredivisie. Hoe erger jullie je haat gaan uiten, des te meer het blijkt dat jullie hem goed vinden.
Alsof je dan wel wint stomme joodquote:Op donderdag 20 april 2006 23:35 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Deze play-offs kun je voetballend niet meer winnen nee. 3-0 achter.
Dus ja dan ga je het maar proberen te winnen met schoppen.
Wat nou onzin ? Meneer kaapt in een van zij neerste wedstrijden een vrije trap voor een medespeler weg.. En dat is opeens mooi. Hij slaat Civard sprockel op zijn gezicht en het is een goeie gast omdat hij niet over zich heen laat lopen. Vandaag lokt hij eerst Bahia uit.. En krijgt geen kaart. Vervolgens duwt hij Kuyt omver en zapt Talpa het snel door.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:34 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Wat een onzin, de ophemeling van Kuyt vergeten van vorig jaar?
Huntelaar is gewoon de beste spits van de eredivisie. Hoe erger jullie je haat gaan uiten, des te meer het blijkt dat jullie hem goed vinden.
Huntelaar heeft duidelijk een beter seizoen dan Kuyt.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:36 schreef NJ het volgende:
[..]
De beste spits is natuurlijk behoorlijk subjectief.
Zelfs als je gaat kijken naar feiten (zoals doelpunten), dan kan je ook de assists van Kuyt er bij pakken. En dat zijn er ook een stuk of twintig.
Gut O Gut jankbal.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:37 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wat nou onzin ? Meneer kaapt in een van zij neerste wedstrijden een vrije trap voor een medespeler weg.. En dat is opeens mooi. Hij slaat Civard sprockel op zijn gezicht en het is een goeie gast omdat hij niet over zich heen laat lopen. Vandaag lokt hij eerst Bahia uit.. En krijgt geen kaart. Vervolgens duwt hij Kuyt omver en zapt Talpa het snel door.
jij je zin. klaasje is een betere spits, Kuyt is een betere spelerquote:Op donderdag 20 april 2006 23:39 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Huntelaar heeft duidelijk een beter seizoen dan Kuyt.
Dat Huntelaar minder assists geeft is enkel de rol van hem als speler. Hij staat als diepste man opgesteld. Van Kuyt wordt ook verwacht dat hij ook van zich laat spreken als complete voetballer. Kuyt moet veel vaker terugzakken en meevoetballen, Huntelaar moet altijd zo scherp mogelijk staan.
Is Pienaar dan de meest domme middenvelder?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:40 schreef Camplo het volgende:
[..]
Gut O Gut jankbal.
3-0 in your face, en Bahia bewijst zichzelf als meest domme verdediger van Nederland.
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:37 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wat nou onzin ? Meneer kaapt in een van zij neerste wedstrijden een vrije trap voor een medespeler weg.. En dat is opeens mooi. Hij slaat Civard sprockel op zijn gezicht en het is een goeie gast omdat hij niet over zich heen laat lopen. Vandaag lokt hij eerst Bahia uit.. En krijgt geen kaart. Vervolgens duwt hij Kuyt omver en zapt Talpa het snel door.
Blaat niet zo.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:40 schreef Camplo het volgende:
[..]
Gut O Gut jankbal.
3-0 in your face, en Bahia bewijst zichzelf als meest domme verdediger van Nederland.
Dus jij beoordeeld Kuyt op de manier van spelen van Huntelaar?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:39 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Huntelaar heeft duidelijk een beter seizoen dan Kuyt.
Dat Huntelaar minder assists geeft is enkel de rol van hem als speler. Hij staat als diepste man opgesteld. Van Kuyt wordt ook verwacht dat hij ook van zich laat spreken als complete voetballer. Kuyt moet veel vaker terugzakken en meevoetballen, Huntelaar moet altijd zo scherp mogelijk staan.
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:41 schreef NJ het volgende:
[..]
Is Pienaar dan de meest domme middenvelder?
Als ie er MOET staan, STAAT ie er niet.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Blaat niet zo.
Bahia speelt het gehele seizoen ijzersterk en had nog geen gele kaart gehad tot vandaag
Dag jochie.
Nee, ik zeg alleen dat het door hun 2 verschillende rollen in de aanval, logisch is dat Huntelaar minder aan assists toekomt. Da's zijn taak ook niet.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:42 schreef NJ het volgende:
[..]
Dus jij beoordeeld Kuyt op de manier van spelen van Huntelaar?.
Oke.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:42 schreef Suijk het volgende:
Corksterr, genoeg getrolld nu, je hebt je lolletje gehad.
Hij gaat weg, nep ajacied.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:41 schreef NJ het volgende:
[..]
Erg dom om een overtreding te maken omdat je teamgenoot verderop half knock-out ligt door een smerige elleboog van ene paauwe.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:41 schreef NJ het volgende:
[..]
En Camplo...quote:Op donderdag 20 april 2006 23:42 schreef Suijk het volgende:
Corksterr, genoeg getrolld nu, je hebt je lolletje gehad.
maar geef maar eerlijk toe dat die 2e gele kaart een hele domme is.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Blaat niet zo.
Bahia speelt het gehele seizoen ijzersterk en had nog geen gele kaart gehad tot vandaag
Dag jochie.
Ik jat je sigquote:Op donderdag 20 april 2006 23:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Erg dom om een overtreding te maken omdat je teamgenoot verderop half knock-out ligt door een smerige elleboog van ene paauwe.
Inderdaad.
Dat snap ik.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:42 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Nee, ik zeg alleen dat het door hun 2 verschillende rollen in de aanval, logisch is dat Huntelaar minder aan assists toekomt. Da's zijn taak ook niet.
Ja, geldt voor iedereen natuurlijk!quote:
Neemt verder niet weg dat Pienaar normaal moet doen en zich niet zo als een amateur moet laten gaan.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Erg dom om een overtreding te maken omdat je teamgenoot verderop half knock-out ligt door een smerige elleboog van ene paauwe.
Inderdaad.
Op een paar meter van de scheids af een speler doormidden zagen die de bal al heeft gespeeld is erg dom inderdaad.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inderdaad.
van braamhaar jaquote:Op donderdag 20 april 2006 23:44 schreef WEST het volgende:
[..]
maar geef maar eerlijk toe dat die 2e gele kaart een hele domme is.
Zijn er echte joden dan?quote:
Je begint me enigszins te overtuigen.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:44 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat snap ik.
En dat zeg ik eigenlijk ook. Ze spelen allebei zo verschillend dat je niet kan zeggen wie de beste van het seizoen is.
Huntelaar maakt meer doelpunten, maar als je Kuyt z'n assists meetelt is hij waarschijnlijk betrokken bij meer doelpunten en hij is de leider van het team.
Je kán dus niet zeggen dat één van de twee beter is..
Mee eens.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:45 schreef NJ het volgende:
[..]
Op een paar meter van de scheids af een speler doormidden zagen die de bal al heeft gespeeld is erg dom inderdaad.
En dat tikje op de schouder kán je toch geen elleboog noemen?.
Jawel, Dirkquote:Op donderdag 20 april 2006 23:44 schreef NJ het volgende:
Je kán dus niet zeggen dat één van de twee beter is..
Hij is inde fout gegaan vanavond ja..jammer !!geen enkele keer een overtreding in al de wedstrijden waar die in mee speelde en nu jammer genoeg voor stomme dingen,hij kreeg er 2 dat is waarquote:Op donderdag 20 april 2006 23:40 schreef Camplo het volgende:
[..]
Gut O Gut jankbal.
Ik bedoel bij elke wedstrijd, niet alleen als het goed gaat.quote:
Hij bedoelt denk ik dat je nu gewoon je verlies moet toegeven, en niet begint te zeiken over details.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:46 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Hij is inde fout gegaan vanavond ja..jammer !!geen enkele keer een overtreding in al de wedstrijden waar die in mee speelde en nu jammer genoeg voor stomme dingen,hij kreeg er 2 dat is waar
Maar je praat nu wel als een ophoog gevallen godenzoontje,kijk maar uit die kunnen hard vallen !!
Klopt je zag hem toneel spelenquote:Op donderdag 20 april 2006 23:45 schreef NJ het volgende:
[..]
Op een paar meter van de scheids af een speler doormidden zagen die de bal al heeft gespeeld is erg dom inderdaad.
En dat tikje op de schouder kán je toch geen elleboog noemen?.
We zijn al heel hard gevallen dit seizoen en hierdoor zijn we ook nog lang niet opgestaan.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:46 schreef Salsagirl het volgende:
Maar je praat nu wel als een ophoog gevallen godenzoontje,kijk maar uit die kunnen hard vallen !!
Bosschaart is ook niet de liefste.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:49 schreef Canisfire het volgende:
En dan net dat gedoe met dat kusje..
Mogt je willen vuile homo dat Bosschaart je een kusje wil geven
Moge Ajax er 1 scoren. Dan is het gebeurd.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:51 schreef Tigger1968 het volgende:
Maarre,ik dénk dat het een hele beladen wedstrijd word a.s zondag!!!!
Ja, deze wedstrijd, maar over dit hele seizoen is 'ie toch goed geweest?quote:
Als hun aanvallen volgt de counter, en dan bats is het afgelopen.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:52 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Moge Ajax er 1 scoren. Dan is het gebeurd.
Dus die verdediging van Feyenoord is echt van levensbelang.
haha wat ben jij ook een trieste sukkel, ben je vroeger jood geweest ?quote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:49 schreef Canisfire het volgende:
Vieze onsportieveling die Bosschaart.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:49 schreef Canisfire het volgende:
Hoop dat hij na zondag nooit meer kan pratenquote:Op donderdag 20 april 2006 23:53 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
![]()
Zelfs in zijn antwoorden is Klaas meedogenloos
Was ie maar het hele seizoen een drama geweest, en vandaag de uitblinker met een goal en een goede redding in plaats van een tegengoal en een rode kaart. Nu hebben we nog niets aan hem.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, deze wedstrijd, maar over dit hele seizoen is 'ie toch goed geweest?
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:53 schreef Soul_Survivor het volgende:
[..]
haha wat ben jij ook een trieste sukkel, ben je vroeger jood geweest ?![]()
pak maar een paar schorsingen en zorg dat FCG de CL in mag .Bewijst weer hoe kut die playoffs zijjnquote:Op donderdag 20 april 2006 23:53 schreef ruud_fr het volgende:
hopen dat Collen fit is zondag
tja, dan hadden we niet zo lang mee gedaan om de titelquote:Op donderdag 20 april 2006 23:54 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Was ie maar het hele seizoen een drama geweest, en vandaag de uitblinker met een goal en een goede redding in plaats van een tegengoal en een rode kaart. Nu hebben we nog niets aan hem.
Is ze verdiende loon, tegen joden hoef je niet sportief te zijn.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:53 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
Vieze onsportieveling die Bosschaart.
Nee, in plaats daarvan duw je arrogant je kop naar schatje Klaasie.
Een schande, en hij had hiervoor rood moeten krijgen van scheidsrechter Schaamhaar!
Ik hoop van niet.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:53 schreef ruud_fr het volgende:
hopen dat Collen fit is zondag
Waarom is het zijn verdiende loon? Omdat hij Feyenoord tegenzit met de weg naar de CL?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:56 schreef Soul_Survivor het volgende:
[..]
Is ze verdiende loon, tegen joden hoef je niet sportief te zijn.
Kan je niet lezen ofzo hij zeg toch dat je als Feijenoord speler niet sportief hoeft te zijn tegen de joden. Wat ook gewoon zo is.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:59 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Waarom is het zijn verdiende loon? Omdat hij Feyenoord tegenzit met de weg naar de CL?
Ik snap dit gewoon niet.![]()
praat me er niet vanquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:01 schreef jorienvdherik het volgende:
kut zooi, leef je dan naar toe
Nee, omdat het gewoon een rat isquote:Op donderdag 20 april 2006 23:59 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Waarom is het zijn verdiende loon? Omdat hij Feyenoord tegenzit met de weg naar de CL?
Ik snap dit gewoon niet.![]()
Geef nou eens goede argumenten!quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:02 schreef Soul_Survivor het volgende:
[..]
Nee, omdat het gewoon een rat is
Dat hij geen kaart krijgt kan hij niet helpen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:03 schreef jorienvdherik het volgende:
huntelaar is kut, waarom kreeg die niet geel voor een handsbal pff
Ja en? is daar mee?quote:
Heb je die wedtsrijd niet gezien ofzo? Of had je je joden bril op?quote:
Ja maar bij mij hing er een behoorlijk cynisch luchtje aanquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:04 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Ja en? is daar mee?
Geef net zo antwoord zoals jij..Maar dan is het in eens ...
Vrouwen en voetbal![]()
Die is roze...toch?quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:05 schreef Soul_Survivor het volgende:
[..]
Heb je die wedtsrijd niet gezien ofzo? Of had je je joden bril op?
Nu geef je ze weer niet. Je blijft er omheen draaien.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:05 schreef Soul_Survivor het volgende:
[..]
Joden gaan altijd zwaar voor tijd weg,of ze gaan helemaal niet naar een stadion.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:05 schreef Soul_Survivor het volgende:
[..]
joh, wij vinden huntelaar gewoon een teringlijer, net als z'n teamgenotenquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:03 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Dat hij geen kaart krijgt kan hij niet helpen.
Dat moet je afschuiven op de scheids, niet op Huntelaar.
mag ik vragen waar dat op slaat..quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:06 schreef jorienvdherik het volgende:
doe normaal.
Nee fout het is niet zo dat ik een speler ga haten alleen omdat hij bij Ajax speelt het zijn meer die schijnheilige maniertjes van Huntelaar die me irriteren.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:06 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
joh, wij vinden huntelaar gewoon een teringlijer, net als z'n teamgenoten
that's it, niets meer niets minder
dus ik weet niet wat je hier probeert te bereiken![]()
Ik zei alleen maar dat hij een leuk plaatje hadquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:07 schreef rubbereend het volgende:
Normaal tegen elkaar! Discussie is oke maar we gaan niet elkaar weet ik wat noemen!
dan sprak ik voor mezelfquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:08 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee fout het is niet zo dat ik een speler ga haten alleen omdat hij bij Ajax speelt het zijn meer die schijnheilige maniertjes van Huntelaar die me irriteren.
Maniertjes?quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:08 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee fout het is niet zo dat ik een speler ga haten alleen omdat hij bij Ajax speelt het zijn meer die schijnheilige maniertjes van Huntelaar die me irriteren.
Dus geen echte argumentenquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:06 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
joh, wij vinden huntelaar gewoon een teringlijer, net als z'n teamgenoten
that's it, niets meer niets minder
dus ik weet niet wat je hier probeert te bereiken![]()
vergeet de verdediging niet jorienquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:13 schreef jorienvdherik het volgende:
was een kut dag, kom je daar aan zie je geen 1 ajax gast op de wacht,
stadion is kut, met zo wand midden in je vak.
scheids was kut
quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:12 schreef Suijk het volgende:
Trolls, flames en offtopic worden verwijderd. Ontopic en normaal posten.
En wat vond je kut aan de scheidsquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:13 schreef jorienvdherik het volgende:
scheids was kut
Tsja aan Feyenoord heeft het niet gelegen, die speelden goedquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:13 schreef jorienvdherik het volgende:
scheids was kut
Uh...quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:13 schreef jorienvdherik het volgende:
, kom je daar aan zie je geen 1 ajax gast op de wacht,
zn manier van fluitenquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:14 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
En wat vond je kut aan de scheids
Verwijten jullie je eigen verdedigers verder niets of eh...quote:
Hij heeft 1x wat gezegdquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:17 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
we hebben jullie trainer het hele seizoen over de arbitrage moeten aanhoren, en nu loop je te zeiken dat wij dat doen
Jawelquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:18 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Verwijten jullie je eigen verdedigers verder niets of eh...![]()
jaquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:18 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Verwijten jullie je eigen verdedigers verder niets of eh...![]()
Toch. Ja ik las alleen over de scheids en het Ajax-publiek dus denk vraag het even.quote:
een avatar die intelligent is?quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:18 schreef Baklap het volgende:
[..]
Hij heeft 1x wat gezegd
Intelligente avatar trouwens![]()
Gaat erom dat het er op lijkt dat jullie niet van plan zijn toe te geven de mindere te zijn geweest vandaag. Hou op over de scheids zeg.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:20 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
een avatar die intelligent is?
en nee het bleef zeker niet bij 1x. maakt mij verder niets uit, maar dan moeten jullie hier niet gaan zeiken over ons
Er wordt hier nu meer op de eigen spelers gezeken dan op t ajaxpubliekquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:19 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Toch. Ja ik las alleen over de scheids en het Ajax-publiek dus denk vraag het even.
gewat?quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:22 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Er wordt hier nu meer op de eigen spelers gezeken dan op t ajaxpubliek
kan·ke·ren (onov.ww.)quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:22 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Pagina 1 gaat bijna alleen over de fouten van de scheids en hoe kut Huntelaar wel niet is...quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:22 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Je bent al meer bezig vanavond. Ik snap je frustratie, maar post gewoon normaal.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:23 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
kan·ke·ren (onov.ww.)
1 [pej.] hevig klagen
2 zich woekerend verspreiden
Beetje overdreven he?
heb alleen de samenvatting gezien en radio geluisterdquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:22 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Gaat erom dat het er op lijkt dat jullie niet van plan zijn toe te geven de mindere te zijn geweest vandaag. Hou op over de scheids zeg.
En niet over t ajaxpubliek dus. En meer over wat voor lul JHK is.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:24 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Pagina 1 gaat bijna alleen over de fouten van de scheids en hoe kut Huntelaar wel niet is...
No point.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:25 schreef dvdfreak het volgende:
Zondag gaan we gewoon winnen
Eerste helft zeker niet, door domme fouten sta je achter en verlies je de wedstrijd.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:26 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
heb alleen de samenvatting gezien en radio geluisterd
maar volgens mij waren we zeker niet de mindere
alleen onze verdediging was slecht.
Voorgaande keren zul je best gelijk hebben gehad, maar dit is onzin.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je bent al meer bezig vanavond. Ik snap je frustratie, maar post gewoon normaal.
Er moeten er wel 3 inquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:25 schreef dvdfreak het volgende:
Zondag gaan we gewoon winnen
Ben blij dat wij er nu eens van mogen profiteren.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Eerste helft zeker niet, door domme fouten sta je achter en verlies je de wedstrijd.
Volgens de commentator was de 1-0 wel verdiendquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Eerste helft zeker niet, door domme fouten sta je achter en verlies je de wedstrijd.
en zou je er dan nu eindelijk ook eens wat van willen zeggen dat zo'n stel [laat-ik-mezelf-maar-even-censureren-voor-jullie-het-doen] blijft rondtrollen? als ze voor feyenoord waren hadden ze allang een ban gehad. dan ken je mekkeren dat het niet zo is, maar daar heb ik nou dus geen boodschap aan als je de afgelopen pagina's bekijktquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je bent al meer bezig vanavond. Ik snap je frustratie, maar post gewoon normaal.
off topic: je layout is niet helemaal lekker, zowel in IE als in FFquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:27 schreef jorienvdherik het volgende:
www.fr-fotopage.nl fotos van ajax-feyenoord online voor als je nog is wat fotos er van wilt zien bah
[afbeelding]
Na zo'n wedstrijd is dat logisch en gebeurt andersom ook. Niet erg, maar op een gegeven moment moet het wel ophouden. Er zijn ook al veel posts van hun verwijderd en dat zal ook gebeuren mocht het doorgaan. Als jullie zo slim zijn om het gewoon te negeren is er weinig aan de hand.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:28 schreef Fok_you het volgende:
[..]
en zou je er dan nu eindelijk ook eens wat van willen zeggen dat zo'n stel [laat-ik-mezelf-maar-even-censureren-voor-jullie-het-doen] blijft rondtrollen? als ze voor feyenoord waren hadden ze allang een ban gehad. dan ken je mekkeren dat het niet zo is, maar daar heb ik nou dus geen boodschap aan als je de afgelopen pagina's bekijkt![]()
ok, we lezen wel even over meer dan de helft van de posts in onze eigen topics heen 14.gifquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:31 schreef Suijk het volgende:
[..]
Na zo'n wedstrijd is dat logisch en gebeurt andersom ook. Niet erg, maar op een gegeven moment moet het wel ophouden. Er zijn ook al veel posts van hun verwijderd en dat zal ook gebeuren mocht het doorgaan. Als jullie zo slim zijn om het gewoon te negeren is er weinig aan de hand.
Eensch. Feyenoord was qua veldspel redelijk gelijk aan Ajax. Ze probeerden ook wel, maar tot veel kansen leidde het niet.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:28 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Volgens de commentator was de 1-0 wel verdiend![]()
we kregen dezelfde klachten uit het ajaxtopic de laatste weken. Dirk-Kuijt post daar bijvoorbeeld veel. Maar zolang het ontopic is en geen trollen is mag het. Er is een verschil tussen een flinke discussie over wedstrijden en trollen. Als je verliezende partij bent lijkt het al snel meer op trollen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:32 schreef Fok_you het volgende:
[..]
ok, we lezen wel even over meer dan de helft van de posts in onze eigen topics heen 14.gif
doet me denken aan een mislukt integratiebeleid enzo![]()
nee echt niet van nederland hoor, zomaar een land wat ik ken
wat jij wilt hoor vent 14.gif....quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we kregen dezelfde klachten uit het ajaxtopic de laatste weken. Dirk-Kuijt post daar bijvoorbeeld veel. Maar zolang het ontopic is en geen trollen is mag het. Er is een verschil tussen een flinke discussie over wedstrijden en trollen. Als je verliezende partij bent lijkt het al snel meer op trollen.
Gelul, die gast heeft de meeste minuten van alle Feyenoorders gemaaktquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:35 schreef daaaaan het volgende:
Het ziet er overigens niet zo goed uit voor Bahia als ie zondag geen wereldwedstrijd speelt. Hij had bij Jansen al veel minder krediet, Koeman weegt zwaar aan de blunders van vandaag en ook volgt Feyenoord nog steeds centrale verdedigers, als de geruchten kloppen. Ik hoop niet dat ie Saidi achterna gaat.
Ow, mijn reactie op "Nul tegen gaat niet lukken." ?quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:36 schreef Erasmusch het volgende:
Dr stond hier net een normale post van Corkster waar ik op wilde reageren?
Zou ie zondag spelen na een rode kaart?quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:35 schreef daaaaan het volgende:
Het ziet er overigens niet zo goed uit voor Bahia als ie zondag geen wereldwedstrijd speelt.
Deze denk ik:quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:38 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ik weet niet meer welke je zou kunnen bedoelen.![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:34 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Eensch. Feyenoord was qua veldspel redelijk gelijk aan Ajax. Ze probeerden ook wel, maar tot veel kansen leidde het niet.
bij jansen minder krediet? leg uit?quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:35 schreef daaaaan het volgende:
Het ziet er overigens niet zo goed uit voor Bahia als ie zondag geen wereldwedstrijd speelt. Hij had bij Jansen al veel minder krediet, Koeman weegt zwaar aan de blunders van vandaag en ook volgt Feyenoord nog steeds centrale verdedigers, als de geruchten kloppen. Ik hoop niet dat ie Saidi achterna gaat.
Ik begrijp dat je er van baalt en dat je het kut vindt als er Ajacieden meeposten. Maar dit is het enige lichtpuntje voor Ajax geweest, er wordt direct na de wedstrijd even gelachen en gedold, daar moet je tegen kunnen. Gebeurt het structureel, dan zijn ze weg, net zo snel.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:38 schreef Fok_you het volgende:
[..]
wat jij wilt hoor vent 14.gif....
typisch alleen dat dirk-kuijt al wel een paar dozijn bans aan ze broek heeft hangen....
Nee, want die staat er nog.quote:
Mee eens.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je er van baalt en dat je het kut vindt als er Ajacieden meeposten. Maar dit is het enige lichtpuntje voor Ajax geweest, er wordt direct na de wedstrijd even gelachen en gedold, daar moet je tegen kunnen. Gebeurt het structureel, dan zijn ze weg, net zo snel.
nee, net als castelen dus en de knJb kennende bosschaart vast ook niet.....quote:
Volgens mij is rood standaard minstens een wedstrijd schorsing.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:42 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Krijg je bij 2 van zulke overtredingen een schorsing dan?
Misschien kunnen ze Paauwe en Gyan ook nog ff schorsen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:43 schreef Fok_you het volgende:
[..]
nee, net als castelen dus en de knJb kennende bosschaart vast ook niet.....
Tegen de eventuele straf van Bosschaart zullen ze beroep aantekenen, dus die speelt wel.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:43 schreef Fok_you het volgende:
[..]
nee, net als castelen dus en de knJb kennende bosschaart vast ook niet.....
Ik zei als reactie op "Nul tegen zal wel niet lukken" dat de Ajax-spitsen zo goed niet op dreef zijn dit seizoen, dus of de ruimtes/fouten bij Feyenoord worden afgestraft moet je ook nog maar afwachten.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:42 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Nee, want die staat er nog.
T ging iig over de trefzekerheid van de ajax spitsen. Maar goed, aangezien Feyenoord zoveel ruimte zal moeten weggeven, zal er ongetwijfeld een tegengoal komen. Dus verloren zaak.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:44 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze Paauwe en Gyan ook nog ff schorsen.
Gelukkig maar.. moet er niet aan denken dat er nog meer niet mee kunnen doen..quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:44 schreef NJ het volgende:
[..]
Tegen de eventuele straf van Bosschaart zullen ze beroep aantekenen, dus die speelt wel.
Zou wel dom zijn als Bosschaart zou worden vervolgd voor die actie.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:44 schreef NJ het volgende:
[..]
Tegen de eventuele straf van Bosschaart zullen ze beroep aantekenen, dus die speelt wel.
En gezien de redelijk veilige 3-0 komt Ajax waarschijnlijk in een variant van 5-4-1 het veld op, dus veel counter zal het ook niet worden.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:44 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ik zei als reactie op "Nul tegen zal wel niet lukken" dat de Ajax-spitsen zo goed niet op dreef zijn dit seizoen, dus of de ruimtes/fouten bij Feyenoord worden afgestraft moet je ook nog maar afwachten.
Daar kwam mijn post op neer.
Ligt denk aan de trainer.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:46 schreef daaaaan het volgende:
En toch vraag ik me af hoe ajax zelfs met een kut-team redelijk weet te presteren, en wij met een goed team nog steeds niets bereiken.
Zoiets idd. Snap niet waarom die verwijderd is.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:44 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ik zei als reactie op "Nul tegen zal wel niet lukken" dat de Ajax-spitsen zo goed niet op dreef zijn dit seizoen, dus of de ruimtes/fouten bij Feyenoord worden afgestraft moet je ook nog maar afwachten.
Daar kwam mijn post op neer.
ik zou der wel om kunnen lachen.... het maakt nou toch niet zo gek veel meer uit, en ballen kan tie toch niet.....quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:45 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Gelukkig maar.. moet er niet aan denken dat er nog meer niet mee kunnen doen..![]()
Zo jezus waar heb jij dit seizoen gezeten... Maar goed op de momenten dat het er echt om gaat kunnen ze het blijkbaar wel.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:46 schreef daaaaan het volgende:
En toch vraag ik me af hoe ajax zelfs met een kut-team redelijk weet te presteren, en wij met een goed team nog steeds niets bereiken.
Onzin, in een 5-4-1 starten zou voor Ajax uniek zijn.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:46 schreef NJ het volgende:
[..]
En gezien de redelijk veilige 3-0 komt Ajax waarschijnlijk in een variant van 5-4-1 het veld op, dus veel counter zal het ook niet worden.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:47 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Zoiets idd. Snap niet waarom die verwijderd is.
Maar dr eentje inprikken zal ze echt wel lukken. Zeker als bepaalde spelers weer meedoen.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:49 schreef jorienvdherik het volgende:
vond rood voor pienaar nog wel minst terrecht van wat ik zag
Rood voor Pienaar was ook terecht. Volstrekt onnodig, ging helemaal nergens over.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:49 schreef jorienvdherik het volgende:
rood voor bahia was terrecht
rood voor castelen was terrecht
maar bahia goede speler maar vanavond zwaar kut
gyan was kut
kalou was kut
vlaar niet zeker
paauwe was kut
die jongen gaat het voor mij toch echt niet worden................. (en ja dat zei ik voor en bij het halen ook al)quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:49 schreef jorienvdherik het volgende:
gyan was kuLt
kalou was kut
vlaar niet zeker
paauwe was kut
De bal was allang weg en Pienaar trapt nog even de poten onder Kuyt vandaan. Schoolvoorbeeld van rood. Je had moeten zien waar de bal zich bevond toen Pienaar Kuyt trapte.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:49 schreef jorienvdherik het volgende:
gyan was kut
kalou was kut
vlaar niet zeker
paauwe was kut
Nee, want toen trok ie zn kaart al. Alle rode kaarten waren overdreven. Scheids moet zon wedstrijd aanvoelen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:51 schreef OnlineGokker het volgende:
Dat geel kreeg hij volgens mij omdat ie de bal weggooide wat de druppel was...
Wat had jij gesnoven?quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:49 schreef jorienvdherik het volgende:
In welke wedstrijd moet hij zondag spelen dan?quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:35 schreef daaaaan het volgende:
Over de 2e en 3e rode kaart valt absoluut niet te twisten.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:52 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Nee, want toen trok ie zn kaart al. Alle rode kaarten waren overdreven. Scheids moet zon wedstrijd aanvoelen.
Dit is tenminste eerlijk, al klopt het natuurlijk gewoon.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:49 schreef jorienvdherik het volgende:
gyan was kut
kalou was kut
vlaar niet zeker
paauwe was kut
quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:53 schreef twi het volgende:
[..]
In welke wedstrijd moet hij zondag spelen dan?
Ik vind ook dat Bosschaart ook nooit echt een speler van boven het Utrecht-niveau is. Mijn mening.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:53 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dit is tenminste eerlijk, al klopt het natuurlijk gewoon.
Kalou lag redelijk aan banden bij onze rechtsback uit het 2de. Gyan deed het trouwens beter tegen Rosenberg dan Bosschaart tegen Rosales.
Das waar. Huntelaar is zelf een sportieve verliezer.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:57 schreef Erwtensoep het volgende:
zal hier wel door komen
[afbeelding]
plus het feit dat de beste man totaal niet kan voetballen
Lachwekkend gewoon.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een slechtere verliezer dan dat is er niet zeg.
Wat een trieste kerel.
Ach, Feyenoord speelde matig maar die 3-0 is gewoon geflatteerd en Feyenoord is genaaid. 1-0 was terecht geweest en 2-0 had ik ook nog wel mee kunnen leven.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een slechtere verliezer dan dat is er niet zeg.
Wat een trieste kerel.
pff jaquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:52 schreef RedGuy het volgende:
feyenoord wordt dus echt never nooit meer kampioen en cl spelen we ook nooit meer
we zijn gewoon een subtopper met een te groot stadion
Eensch. Laat Bosschaart eerst maar eens bewijzen Feyenoordwaardig te zijn, voor hij zich ook nog eens zo gaat gedragen.quote:
Hoe is Feyenoord genaaid? Ja, ze hebben zichzelf genaaid. Na de tweede goal zijn ze gewoon van de mat geveegd en mogen jullie in jullie handen wrijven dat het niet 4-0 of 5-0 is geworden, mede dankzij Castelen die aan de noodrem trok.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:59 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ach, Feyenoord speelde matig maar die 3-0 is gewoon geflatteerd en Feyenoord is genaaid. 1-0 was terecht geweest en 2-0 had ik ook nog wel mee kunnen leven.
mja....ik schaar je maar effe onder het kopje slechte verliezerquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:00 schreef Fok_you het volgende:
welke echte feyenoorder zou het wel kunnen waarderen als zo'n pisnicht uit amsterdam je wil zoenen
niks slechte verliezer, topmentaliteit 14.gif
Sterke opmerking.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:00 schreef Fok_you het volgende:
welke echte feyenoorder zou het wel kunnen waarderen als zo'n pisnicht uit amsterdam je wil zoenen
Dan neem je toch je verlies als een kerel en ga je niet zo triest lopen doen met alleen maar iets wat je een schorsing op kan leveren?quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:59 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ach, Feyenoord speelde matig maar die 3-0 is gewoon geflatteerd en Feyenoord is genaaid. 1-0 was terecht geweest en 2-0 had ik ook nog wel mee kunnen leven.
Eensch. Deze nederlaag hebben ze enkel aan 't falen van eigen verdediging te danken.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:01 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe is Feyenoord genaaid? Ja, ze hebben zichzelf genaaid. Na de tweede goal zijn ze gewoon van de mat geveegd en mogen jullie in jullie handen wrijven dat het niet 4-0 of 5-0 is geworden, mede dankzij Castelen die aan de noodrem trok.
Tegen AC Milan zou het valse hoop zijn, tegen een Ajax van dit seizoen niet.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:02 schreef Salsagirl het volgende:
Hallo.. we moeten nog hoor dus nu nog geen hangende hoofden
We hebben wel gekkere dingen gedaan,dus wie zegt deze zondag niet ( of is dit valse hoop?)![]()
Maar ik ga er van uit.. het is pas afgelopen na zondag als we niet winnen..
Volgens mij klikt het al langer niet zoquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan neem je toch je verlies als een kerel en ga je niet zo triest lopen doen met alleen maar iets wat je een schorsing op kan leveren?
Net zo debiel als Pienaar z'n overtreding.
Oogde vrij amateuristisch inderdaad.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:04 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Volgens mij klikt het al langer niet zo![]()
Die 3-0 was helemaal schandalig. Rechtstreeks van de aftrap.
De andere goals eigenlijk ookquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:05 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Oogde vrij amateuristisch inderdaad.![]()
Niks.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat gebeurde er trouwens met Boukhari in het strafschopgebied?
Een grasspriet tussen z'n noppen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nja, er zal eens iemand met buitensporig veel kwaliteit bij jullie komen spelen...quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:06 schreef heiden6 het volgende:
Die tweede gele kaart vond ik echt volkomen bull shit trouwens. Hij hield de bal maar heel even zelf vast, en daarna sprong die blonde gladjakker er meteen bovenop met zijn stijve plasser. Wat ben ik blij dat die mongool niet naar Feyenoord is gehaald zeg, om maar even een positief punt aan te halen.
Ik hoop t.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:07 schreef heiden6 het volgende:
Als Groningen de CL haalt lach ik me overigens wel een breuck, om Ajax, omdat Groningen gewoon OK is, en om die KNVB met dit ruksysteem.
Zoooooooo. Dat is stoer he !quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:07 schreef jorienvdherik het volgende:
kijk deze
http://frfotopagenl.fr.fu(...)rd/20-04-06_1817.3gp
Inderdaad.quote:
http://www.rjbstudio.net/CAMERA%20ACTEREN%20BASIS.htmquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kan hem niet openen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:07 schreef jorienvdherik het volgende:
kijk deze
http://frfotopagenl.fr.fu(...)rd/20-04-06_1817.3gp
Ja, hoe je het ook went of keer, het was erg dom van Bahía, zeker omdat Braamhaar al niet goed bezig was. K-J moet je eigenlijk ook geel geven voor zoiets. Echter vind ik het juist slim (gluiperig?), maar niet dom.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nja, er zal eens iemand met buitensporig veel kwaliteit bij jullie komen spelen...
Even serieus, ik riep meteen uit "dat is dom Klaas!", had serieus verwacht dat hij geel zou krijgen. Tja, dan laat Bahia zich ook wel kinderlijk uit de tent lokken...
Ook door het midden weer keihard schietenquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:09 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar die 1-0 van Rosales... hij wist het afstraffen van de fout nog bijna na te laten.
Hij kreeg het voor elkaar de 1-op-1 met de keeper nog te missen. Rebound door het midden.
2x superslecht ingeschoten. Dacht eerst dat Vlaar m nog naast tikte...quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:09 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar die 1-0 van Rosales... hij wist het afstraffen van de fout nog bijna na te laten.
Hij kreeg het voor elkaar de 1-op-1 met de keeper nog te missen. Rebound door het midden.
Klopt, Lodewijks was zeker niet in vorm vandaag.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:08 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik hoop t.
Lodewijks zag er ook niet echt zeker uit. Paar x half uitkomen, niet coachen bij terugspeelballen etc. Tijd voor de Sherrif.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Echter vind ik het juist slim, maar niet dom.
Mijn god, nog nooit zo'n slechte schwalbe gezien.quote:
quote:
Arjen Robben gemist zeker?quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Mijn god, nog nooit zo'n slechte schwalbe gezien.
Zat spelers die met zo'n slechte schwalbe de tegenstander rood aansmeren. In Italië regelmatig.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Mijn god, nog nooit zo'n slechte schwalbe gezien.
Hij krijgt idd een klein tikje op de arm en grijpt naar zijn hoofd alsof er een gat inzit.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:14 schreef OnlineGokker het volgende:
Hij kreeg wel een klein tikje wat niet is te zien in dit plaatje
Hihi.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:15 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Hij krijgt idd een klein tikje op de arm en grijpt naar zijn hoofd alsof er een gat inzit.![]()
Zou best kunnen toch?quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:15 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Hij krijgt idd een klein tikje op de arm en grijpt naar zijn hoofd alsof er een gat inzit.![]()
Vervolgens gaf de scheids die Turk rood, terwijl de scheids het niet eens had gezien.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rivaldo kreeg toch ook ooit een balletje tegen zijn knie, maar hield er een driedubbele hersenschudding aan over
quote:Bij Feyenoord heeft Benjamin De Ceulaer gehoord dat hij nog ten minste tot 1 mei moet wachten op een beslissing over zijn toekomst. De rechtsbuiten had verwacht eergisteren duidelijkheid te krijgen in een gesprek met Feyenoord-coach Erwin Koeman. De Ceulaer vernam dat hij op korte termijn alleen terugkeert in De Kuip als er ontwikkelingen zouden zijn rond Romeo Castelen.
De Belg moet aan spelen toe kunnen komen, anders wordt hij verhuurd. RKC is dan opnieuw de eerste optie.
quote:Koeman: Ongelooflijk amateuristisch
AMSTERDAM - Teleurgesteld en boos verliet trainer Erwin Koeman van Feyenoord donderdagavond het speelveld...
...van de Amsterdam Arena. De oefenmeester nam het zijn ploeg hoogst kwalijk dat het zondagmiddag voor eigen publiek met een achterstand van 3-0 aan de return moet beginnen.
,,We begonnen niet onaardig,’’ aldus Koeman. ,,We krijgen echter na een half uur een goal tegen die we nooit tegen mogen krijgen,’’ doelde Koeman op de fouten van Vlaar en Bahia bij de openingstreffer van Rosales. ,,Met die goal kon ik nog leven. Maar het is natuurlijk ongelooflijk stom dat we in de 79e en tachtigste minuut onnodig een tweede en derde treffer tegen krijgen. Dat was erg amateuristisch. Laat ik me nu maar inhouden, maar dit neem ik mijn spelers erg kwalijk.’’
,,Als Heitinga wil, dan kan hij bij de tweede treffer zelfs nog even op de doellijn jongleren met de bal. Het is voor mij ook onbegrijpelijk dat Huntelaar in vrije positie de derde treffer binnen mag koppen. Dat mag nooit. Dat staan er toch wat jongens van ons te slapen.
Hij had kunnen stikken.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:22 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg hij de hand tegen zijn keel.![]()
Gemiste kans dus.quote:
Misschien maakte hij wel een schwalbe.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:23 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Maar hij greep naar zijn neus.![]()
en toch ben ik benieuwd wat Boukhari nou eigenlijk voor deze reactie deed bij Paauwe,was niet goed te zien op TVquote:
Vond ik eigenlijk ook wel.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Boukhari was wel goed vandaag zeg
Oh wacht dit is het feyenoort topic dat mag ik natuurlijk niet zeggen
Zalig zulke reactiesquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:32 schreef MarkNMGN het volgende:
ook hier niet
quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:32 schreef MarkNMGN het volgende:
ook hier niet
Daar was ook niet echt veel voor nodig...quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:32 schreef MarkNMGN het volgende:
bosschaart held vd wedstrijd
Er gaan 50.000 man in het stadion dus de overige miljoenen die voor Ajax en/of Feyenoord zijn heb je geen respect voor?quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:41 schreef MarkNMGN het volgende:
was zeker wel gelzellig in t stadion ofehh fok forum bedoel ik..
nepperts
dan kan k nog wel redleijk respect opbrengen voor een vriend die elke wedsirtrijd in die snelkookpan zit, maar jullie...
oja,de wedstrijd.. redelijk gelijkopgaand met een kutverdedigning van Feyenoord die na de rode kaart die hij wel of neit had kunnen geven volledig de kluts kwijt waren en dus op een terechte nederlaag afgingen
Dat laatste kan achterwege blijven, laatste waarschuwing!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |