Ik voel me nu net die Huntelaarquote:Op donderdag 20 april 2006 23:18 schreef Canisfire het volgende:
Die Huntelaar is gewoon een rotjong met die schijnheilige kop van hem.
Hij zou Boschaart wel uitgescholden hebben, Zie hem er zo voor aan en dan voor de camera schijnheilig gaan lopen doen.
Zware censuur hier op de site.....quote:Op donderdag 20 april 2006 23:24 schreef Luutgaert het volgende:
Mag je hier ook wat zeggen over de wedstrijd van vanavond of wordt je post dan gelijk verwijderd.
Ja Hunterlaar moeten ze in twee-en schoppen.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:25 schreef daaaaan het volgende:
Zondag in ieder geval zoveel mogelijk ajax-spelers mollesteren, en Huntelaar als eerste.
En dan??quote:Op donderdag 20 april 2006 23:25 schreef daaaaan het volgende:
Zondag in ieder geval zoveel mogelijk ajax-spelers mollesteren, en Huntelaar als eerste.
Als 3-0 in wedstrijd A mogelijk is, dan is dat ook mogelijk in de return.quote:
HAHA domme jood, ik denk dat jij die DVD nog maar eens moet kijken..quote:Op donderdag 20 april 2006 23:03 schreef Jasza het volgende:
Vuile Kuyt zeg doorspelen als er iemand ligt, lekker dat Pienaar hem dood trapte en de tribunes shakede ernstig vandaag.
Tja, als je voetballend niet meer kunt winnen...quote:Op donderdag 20 april 2006 23:25 schreef daaaaan het volgende:
Ja, da's wel waar ja.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:28 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Is er meer kans dat ze van Groningen gaan verliezen.
Jullie moeten niet zo triest doen over een superspits als Huntelaar.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:25 schreef daaaaan het volgende:
Hoe triest kan je dan zijn.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:25 schreef daaaaan het volgende:
Dit is gewoon hun manier om te zeggen dat KJH goed is.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:30 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Jullie moeten niet zo triest doen over een superspits als Huntelaar.
Boos omdattie tegen Feyenoord scoorde?
Mij hoor je nooit zo over Kuyt praten hoor. Ik ben Ajacied inderdaad maar ik ontken nooit dat het een erg goeie voetballer is.
quote:
Pfft die jeugd wedstrijd tussen jong Feyenoord en Jong Ajax vergeten ?,quote:Op donderdag 20 april 2006 23:29 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Tja, als je voetballend niet meer kunt winnen...![]()
net als JHKquote:Op donderdag 20 april 2006 23:31 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Als je het voetballend aflegt probeer je ergens anders mee te winnen.![]()
enige wat ik van huntelaar heb gezien is gehuil, en 1 goal, verder vond ik em niet echt uitblinken, zoals wel vaker tegen "goeie" clubs. Maar jullie hebben allemaal je joden bril op dussquote:Op donderdag 20 april 2006 23:30 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Jullie moeten niet zo triest doen over een superspits als Huntelaar.
Boos omdattie tegen Feyenoord scoorde?
Mij hoor je nooit zo over Kuyt praten hoor. Ik ben Ajacied inderdaad maar ik ontken nooit dat het een erg goeie voetballer is.
Hebben we al 2 keer gedaan dit jaar.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:29 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Tja, als je voetballend niet meer kunt winnen...![]()
Wat een onzin, de ophemeling van Kuyt vergeten van vorig jaar?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:33 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Pfft die jeugd wedstrijd tussen jong Feyenoord en Jong Ajax vergeten ?,
Bovendien dat Huntelaar een goal maakt boeit nog niet eens zo veel.
Het gaat er meer om dat meneer bij wijze van spreken iemand in twee'n mag schoppen en de hele pers het dan gewoon doorspoelt of een buiging voor meneer maakt.
Deze play-offs kun je voetballend niet meer winnen nee. 3-0 achter.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:34 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Hebben we al 2 keer gedaan dit jaar.
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:34 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Huntelaar is gewoon de beste spits van de eredivisie.
quote:Wat een onzin,
De beste spits is natuurlijk behoorlijk subjectief.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:34 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Wat een onzin, de ophemeling van Kuyt vergeten van vorig jaar?
Huntelaar is gewoon de beste spits van de eredivisie. Hoe erger jullie je haat gaan uiten, des te meer het blijkt dat jullie hem goed vinden.
Alsof je dan wel wint stomme joodquote:Op donderdag 20 april 2006 23:35 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Deze play-offs kun je voetballend niet meer winnen nee. 3-0 achter.
Dus ja dan ga je het maar proberen te winnen met schoppen.
Wat nou onzin ? Meneer kaapt in een van zij neerste wedstrijden een vrije trap voor een medespeler weg.. En dat is opeens mooi. Hij slaat Civard sprockel op zijn gezicht en het is een goeie gast omdat hij niet over zich heen laat lopen. Vandaag lokt hij eerst Bahia uit.. En krijgt geen kaart. Vervolgens duwt hij Kuyt omver en zapt Talpa het snel door.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:34 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Wat een onzin, de ophemeling van Kuyt vergeten van vorig jaar?
Huntelaar is gewoon de beste spits van de eredivisie. Hoe erger jullie je haat gaan uiten, des te meer het blijkt dat jullie hem goed vinden.
Huntelaar heeft duidelijk een beter seizoen dan Kuyt.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:36 schreef NJ het volgende:
[..]
De beste spits is natuurlijk behoorlijk subjectief.
Zelfs als je gaat kijken naar feiten (zoals doelpunten), dan kan je ook de assists van Kuyt er bij pakken. En dat zijn er ook een stuk of twintig.
Gut O Gut jankbal.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:37 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wat nou onzin ? Meneer kaapt in een van zij neerste wedstrijden een vrije trap voor een medespeler weg.. En dat is opeens mooi. Hij slaat Civard sprockel op zijn gezicht en het is een goeie gast omdat hij niet over zich heen laat lopen. Vandaag lokt hij eerst Bahia uit.. En krijgt geen kaart. Vervolgens duwt hij Kuyt omver en zapt Talpa het snel door.
jij je zin. klaasje is een betere spits, Kuyt is een betere spelerquote:Op donderdag 20 april 2006 23:39 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Huntelaar heeft duidelijk een beter seizoen dan Kuyt.
Dat Huntelaar minder assists geeft is enkel de rol van hem als speler. Hij staat als diepste man opgesteld. Van Kuyt wordt ook verwacht dat hij ook van zich laat spreken als complete voetballer. Kuyt moet veel vaker terugzakken en meevoetballen, Huntelaar moet altijd zo scherp mogelijk staan.
Is Pienaar dan de meest domme middenvelder?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:40 schreef Camplo het volgende:
[..]
Gut O Gut jankbal.
3-0 in your face, en Bahia bewijst zichzelf als meest domme verdediger van Nederland.
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:37 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wat nou onzin ? Meneer kaapt in een van zij neerste wedstrijden een vrije trap voor een medespeler weg.. En dat is opeens mooi. Hij slaat Civard sprockel op zijn gezicht en het is een goeie gast omdat hij niet over zich heen laat lopen. Vandaag lokt hij eerst Bahia uit.. En krijgt geen kaart. Vervolgens duwt hij Kuyt omver en zapt Talpa het snel door.
Blaat niet zo.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:40 schreef Camplo het volgende:
[..]
Gut O Gut jankbal.
3-0 in your face, en Bahia bewijst zichzelf als meest domme verdediger van Nederland.
Dus jij beoordeeld Kuyt op de manier van spelen van Huntelaar?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:39 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Huntelaar heeft duidelijk een beter seizoen dan Kuyt.
Dat Huntelaar minder assists geeft is enkel de rol van hem als speler. Hij staat als diepste man opgesteld. Van Kuyt wordt ook verwacht dat hij ook van zich laat spreken als complete voetballer. Kuyt moet veel vaker terugzakken en meevoetballen, Huntelaar moet altijd zo scherp mogelijk staan.
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:41 schreef NJ het volgende:
[..]
Is Pienaar dan de meest domme middenvelder?
Als ie er MOET staan, STAAT ie er niet.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Blaat niet zo.
Bahia speelt het gehele seizoen ijzersterk en had nog geen gele kaart gehad tot vandaag
Dag jochie.
Nee, ik zeg alleen dat het door hun 2 verschillende rollen in de aanval, logisch is dat Huntelaar minder aan assists toekomt. Da's zijn taak ook niet.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:42 schreef NJ het volgende:
[..]
Dus jij beoordeeld Kuyt op de manier van spelen van Huntelaar?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |