http://www.rjbstudio.net/CAMERA%20ACTEREN%20BASIS.htmquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat gebeurde er trouwens met Boukhari in het strafschopgebied?
Ik kan hem niet openen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:07 schreef jorienvdherik het volgende:
kijk deze
http://frfotopagenl.fr.fu(...)rd/20-04-06_1817.3gp
Ja, hoe je het ook went of keer, het was erg dom van Bahía, zeker omdat Braamhaar al niet goed bezig was. K-J moet je eigenlijk ook geel geven voor zoiets. Echter vind ik het juist slim (gluiperig?), maar niet dom.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nja, er zal eens iemand met buitensporig veel kwaliteit bij jullie komen spelen...
Even serieus, ik riep meteen uit "dat is dom Klaas!", had serieus verwacht dat hij geel zou krijgen. Tja, dan laat Bahia zich ook wel kinderlijk uit de tent lokken...
Ook door het midden weer keihard schietenquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:09 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar die 1-0 van Rosales... hij wist het afstraffen van de fout nog bijna na te laten.
Hij kreeg het voor elkaar de 1-op-1 met de keeper nog te missen. Rebound door het midden.
2x superslecht ingeschoten. Dacht eerst dat Vlaar m nog naast tikte...quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:09 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar die 1-0 van Rosales... hij wist het afstraffen van de fout nog bijna na te laten.
Hij kreeg het voor elkaar de 1-op-1 met de keeper nog te missen. Rebound door het midden.
Klopt, Lodewijks was zeker niet in vorm vandaag.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:08 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik hoop t.
Lodewijks zag er ook niet echt zeker uit. Paar x half uitkomen, niet coachen bij terugspeelballen etc. Tijd voor de Sherrif.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Echter vind ik het juist slim, maar niet dom.
Mijn god, nog nooit zo'n slechte schwalbe gezien.quote:
quote:
Arjen Robben gemist zeker?quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Mijn god, nog nooit zo'n slechte schwalbe gezien.
Zat spelers die met zo'n slechte schwalbe de tegenstander rood aansmeren. In Italië regelmatig.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Mijn god, nog nooit zo'n slechte schwalbe gezien.
Hij krijgt idd een klein tikje op de arm en grijpt naar zijn hoofd alsof er een gat inzit.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:14 schreef OnlineGokker het volgende:
Hij kreeg wel een klein tikje wat niet is te zien in dit plaatje
Hihi.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:15 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Hij krijgt idd een klein tikje op de arm en grijpt naar zijn hoofd alsof er een gat inzit.![]()
Zou best kunnen toch?quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:15 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Hij krijgt idd een klein tikje op de arm en grijpt naar zijn hoofd alsof er een gat inzit.![]()
Vervolgens gaf de scheids die Turk rood, terwijl de scheids het niet eens had gezien.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rivaldo kreeg toch ook ooit een balletje tegen zijn knie, maar hield er een driedubbele hersenschudding aan over
quote:Bij Feyenoord heeft Benjamin De Ceulaer gehoord dat hij nog ten minste tot 1 mei moet wachten op een beslissing over zijn toekomst. De rechtsbuiten had verwacht eergisteren duidelijkheid te krijgen in een gesprek met Feyenoord-coach Erwin Koeman. De Ceulaer vernam dat hij op korte termijn alleen terugkeert in De Kuip als er ontwikkelingen zouden zijn rond Romeo Castelen.
De Belg moet aan spelen toe kunnen komen, anders wordt hij verhuurd. RKC is dan opnieuw de eerste optie.
quote:Koeman: Ongelooflijk amateuristisch
AMSTERDAM - Teleurgesteld en boos verliet trainer Erwin Koeman van Feyenoord donderdagavond het speelveld...
...van de Amsterdam Arena. De oefenmeester nam het zijn ploeg hoogst kwalijk dat het zondagmiddag voor eigen publiek met een achterstand van 3-0 aan de return moet beginnen.
,,We begonnen niet onaardig,’’ aldus Koeman. ,,We krijgen echter na een half uur een goal tegen die we nooit tegen mogen krijgen,’’ doelde Koeman op de fouten van Vlaar en Bahia bij de openingstreffer van Rosales. ,,Met die goal kon ik nog leven. Maar het is natuurlijk ongelooflijk stom dat we in de 79e en tachtigste minuut onnodig een tweede en derde treffer tegen krijgen. Dat was erg amateuristisch. Laat ik me nu maar inhouden, maar dit neem ik mijn spelers erg kwalijk.’’
,,Als Heitinga wil, dan kan hij bij de tweede treffer zelfs nog even op de doellijn jongleren met de bal. Het is voor mij ook onbegrijpelijk dat Huntelaar in vrije positie de derde treffer binnen mag koppen. Dat mag nooit. Dat staan er toch wat jongens van ons te slapen.
Hij had kunnen stikken.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:22 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg hij de hand tegen zijn keel.![]()
Gemiste kans dus.quote:
Misschien maakte hij wel een schwalbe.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:23 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Maar hij greep naar zijn neus.![]()
en toch ben ik benieuwd wat Boukhari nou eigenlijk voor deze reactie deed bij Paauwe,was niet goed te zien op TVquote:
Vond ik eigenlijk ook wel.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Boukhari was wel goed vandaag zeg
Oh wacht dit is het feyenoort topic dat mag ik natuurlijk niet zeggen
Zalig zulke reactiesquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:32 schreef MarkNMGN het volgende:
ook hier niet
quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:32 schreef MarkNMGN het volgende:
ook hier niet
Daar was ook niet echt veel voor nodig...quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:32 schreef MarkNMGN het volgende:
bosschaart held vd wedstrijd
Er gaan 50.000 man in het stadion dus de overige miljoenen die voor Ajax en/of Feyenoord zijn heb je geen respect voor?quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:41 schreef MarkNMGN het volgende:
was zeker wel gelzellig in t stadion ofehh fok forum bedoel ik..
nepperts
dan kan k nog wel redleijk respect opbrengen voor een vriend die elke wedsirtrijd in die snelkookpan zit, maar jullie...
oja,de wedstrijd.. redelijk gelijkopgaand met een kutverdedigning van Feyenoord die na de rode kaart die hij wel of neit had kunnen geven volledig de kluts kwijt waren en dus op een terechte nederlaag afgingen
Dat laatste kan achterwege blijven, laatste waarschuwing!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |