quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:49 schreef jorienvdherik het volgende:
vond rood voor pienaar nog wel minst terrecht van wat ik zag
Rood voor Pienaar was ook terecht. Volstrekt onnodig, ging helemaal nergens over.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:49 schreef jorienvdherik het volgende:
rood voor bahia was terrecht
rood voor castelen was terrecht
maar bahia goede speler maar vanavond zwaar kut
gyan was kut
kalou was kut
vlaar niet zeker
paauwe was kut
die jongen gaat het voor mij toch echt niet worden................. (en ja dat zei ik voor en bij het halen ook al)quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:49 schreef jorienvdherik het volgende:
gyan was kuLt
kalou was kut
vlaar niet zeker
paauwe was kut
De bal was allang weg en Pienaar trapt nog even de poten onder Kuyt vandaan. Schoolvoorbeeld van rood. Je had moeten zien waar de bal zich bevond toen Pienaar Kuyt trapte.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:49 schreef jorienvdherik het volgende:
gyan was kut
kalou was kut
vlaar niet zeker
paauwe was kut
Nee, want toen trok ie zn kaart al. Alle rode kaarten waren overdreven. Scheids moet zon wedstrijd aanvoelen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:51 schreef OnlineGokker het volgende:
Dat geel kreeg hij volgens mij omdat ie de bal weggooide wat de druppel was...
Wat had jij gesnoven?quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:49 schreef jorienvdherik het volgende:
In welke wedstrijd moet hij zondag spelen dan?quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:35 schreef daaaaan het volgende:
Het ziet er overigens niet zo goed uit voor Bahia als ie zondag geen wereldwedstrijd speelt. Hij had bij Jansen al veel minder krediet, Koeman weegt zwaar aan de blunders van vandaag en ook volgt Feyenoord nog steeds centrale verdedigers, als de geruchten kloppen. Ik hoop niet dat ie Saidi achterna gaat.
Over de 2e en 3e rode kaart valt absoluut niet te twisten.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:52 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Nee, want toen trok ie zn kaart al. Alle rode kaarten waren overdreven. Scheids moet zon wedstrijd aanvoelen.
Dit is tenminste eerlijk, al klopt het natuurlijk gewoon.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:49 schreef jorienvdherik het volgende:
gyan was kut
kalou was kut
vlaar niet zeker
paauwe was kut
quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:53 schreef twi het volgende:
[..]
In welke wedstrijd moet hij zondag spelen dan?
Ik vind ook dat Bosschaart ook nooit echt een speler van boven het Utrecht-niveau is. Mijn mening.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:53 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dit is tenminste eerlijk, al klopt het natuurlijk gewoon.
Kalou lag redelijk aan banden bij onze rechtsback uit het 2de. Gyan deed het trouwens beter tegen Rosenberg dan Bosschaart tegen Rosales.
Das waar. Huntelaar is zelf een sportieve verliezer.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:57 schreef Erwtensoep het volgende:
zal hier wel door komen
[afbeelding]
plus het feit dat de beste man totaal niet kan voetballen
Lachwekkend gewoon.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een slechtere verliezer dan dat is er niet zeg.
Wat een trieste kerel.
Ach, Feyenoord speelde matig maar die 3-0 is gewoon geflatteerd en Feyenoord is genaaid. 1-0 was terecht geweest en 2-0 had ik ook nog wel mee kunnen leven.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een slechtere verliezer dan dat is er niet zeg.
Wat een trieste kerel.
pff jaquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:52 schreef RedGuy het volgende:
feyenoord wordt dus echt never nooit meer kampioen en cl spelen we ook nooit meer
we zijn gewoon een subtopper met een te groot stadion
Eensch. Laat Bosschaart eerst maar eens bewijzen Feyenoordwaardig te zijn, voor hij zich ook nog eens zo gaat gedragen.quote:
Hoe is Feyenoord genaaid? Ja, ze hebben zichzelf genaaid. Na de tweede goal zijn ze gewoon van de mat geveegd en mogen jullie in jullie handen wrijven dat het niet 4-0 of 5-0 is geworden, mede dankzij Castelen die aan de noodrem trok.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:59 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ach, Feyenoord speelde matig maar die 3-0 is gewoon geflatteerd en Feyenoord is genaaid. 1-0 was terecht geweest en 2-0 had ik ook nog wel mee kunnen leven.
mja....ik schaar je maar effe onder het kopje slechte verliezerquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:00 schreef Fok_you het volgende:
welke echte feyenoorder zou het wel kunnen waarderen als zo'n pisnicht uit amsterdam je wil zoenen
niks slechte verliezer, topmentaliteit 14.gif
Sterke opmerking.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:00 schreef Fok_you het volgende:
welke echte feyenoorder zou het wel kunnen waarderen als zo'n pisnicht uit amsterdam je wil zoenen
Dan neem je toch je verlies als een kerel en ga je niet zo triest lopen doen met alleen maar iets wat je een schorsing op kan leveren?quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:59 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ach, Feyenoord speelde matig maar die 3-0 is gewoon geflatteerd en Feyenoord is genaaid. 1-0 was terecht geweest en 2-0 had ik ook nog wel mee kunnen leven.
Eensch. Deze nederlaag hebben ze enkel aan 't falen van eigen verdediging te danken.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:01 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe is Feyenoord genaaid? Ja, ze hebben zichzelf genaaid. Na de tweede goal zijn ze gewoon van de mat geveegd en mogen jullie in jullie handen wrijven dat het niet 4-0 of 5-0 is geworden, mede dankzij Castelen die aan de noodrem trok.
Tegen AC Milan zou het valse hoop zijn, tegen een Ajax van dit seizoen niet.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:02 schreef Salsagirl het volgende:
Hallo.. we moeten nog hoor dus nu nog geen hangende hoofden
We hebben wel gekkere dingen gedaan,dus wie zegt deze zondag niet ( of is dit valse hoop?)![]()
Maar ik ga er van uit.. het is pas afgelopen na zondag als we niet winnen..
Volgens mij klikt het al langer niet zoquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan neem je toch je verlies als een kerel en ga je niet zo triest lopen doen met alleen maar iets wat je een schorsing op kan leveren?
Net zo debiel als Pienaar z'n overtreding.
Oogde vrij amateuristisch inderdaad.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:04 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Volgens mij klikt het al langer niet zo![]()
Die 3-0 was helemaal schandalig. Rechtstreeks van de aftrap.
De andere goals eigenlijk ookquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:05 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Oogde vrij amateuristisch inderdaad.![]()
Niks.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat gebeurde er trouwens met Boukhari in het strafschopgebied?
Een grasspriet tussen z'n noppen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat gebeurde er trouwens met Boukhari in het strafschopgebied?
Nja, er zal eens iemand met buitensporig veel kwaliteit bij jullie komen spelen...quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:06 schreef heiden6 het volgende:
Die tweede gele kaart vond ik echt volkomen bull shit trouwens. Hij hield de bal maar heel even zelf vast, en daarna sprong die blonde gladjakker er meteen bovenop met zijn stijve plasser. Wat ben ik blij dat die mongool niet naar Feyenoord is gehaald zeg, om maar even een positief punt aan te halen.
Ik hoop t.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:07 schreef heiden6 het volgende:
Als Groningen de CL haalt lach ik me overigens wel een breuck, om Ajax, omdat Groningen gewoon OK is, en om die KNVB met dit ruksysteem.
Zoooooooo. Dat is stoer he !quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:07 schreef jorienvdherik het volgende:
kijk deze
http://frfotopagenl.fr.fu(...)rd/20-04-06_1817.3gp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |