Niks.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat gebeurde er trouwens met Boukhari in het strafschopgebied?
Een grasspriet tussen z'n noppen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nja, er zal eens iemand met buitensporig veel kwaliteit bij jullie komen spelen...quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:06 schreef heiden6 het volgende:
Die tweede gele kaart vond ik echt volkomen bull shit trouwens. Hij hield de bal maar heel even zelf vast, en daarna sprong die blonde gladjakker er meteen bovenop met zijn stijve plasser. Wat ben ik blij dat die mongool niet naar Feyenoord is gehaald zeg, om maar even een positief punt aan te halen.
Ik hoop t.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:07 schreef heiden6 het volgende:
Als Groningen de CL haalt lach ik me overigens wel een breuck, om Ajax, omdat Groningen gewoon OK is, en om die KNVB met dit ruksysteem.
Zoooooooo. Dat is stoer he !quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:07 schreef jorienvdherik het volgende:
kijk deze
http://frfotopagenl.fr.fu(...)rd/20-04-06_1817.3gp
Inderdaad.quote:
http://www.rjbstudio.net/CAMERA%20ACTEREN%20BASIS.htmquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kan hem niet openen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:07 schreef jorienvdherik het volgende:
kijk deze
http://frfotopagenl.fr.fu(...)rd/20-04-06_1817.3gp
Ja, hoe je het ook went of keer, het was erg dom van Bahía, zeker omdat Braamhaar al niet goed bezig was. K-J moet je eigenlijk ook geel geven voor zoiets. Echter vind ik het juist slim (gluiperig?), maar niet dom.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nja, er zal eens iemand met buitensporig veel kwaliteit bij jullie komen spelen...
Even serieus, ik riep meteen uit "dat is dom Klaas!", had serieus verwacht dat hij geel zou krijgen. Tja, dan laat Bahia zich ook wel kinderlijk uit de tent lokken...
Ook door het midden weer keihard schietenquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:09 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar die 1-0 van Rosales... hij wist het afstraffen van de fout nog bijna na te laten.
Hij kreeg het voor elkaar de 1-op-1 met de keeper nog te missen. Rebound door het midden.
2x superslecht ingeschoten. Dacht eerst dat Vlaar m nog naast tikte...quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:09 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar die 1-0 van Rosales... hij wist het afstraffen van de fout nog bijna na te laten.
Hij kreeg het voor elkaar de 1-op-1 met de keeper nog te missen. Rebound door het midden.
Klopt, Lodewijks was zeker niet in vorm vandaag.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:08 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik hoop t.
Lodewijks zag er ook niet echt zeker uit. Paar x half uitkomen, niet coachen bij terugspeelballen etc. Tijd voor de Sherrif.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Echter vind ik het juist slim, maar niet dom.
Mijn god, nog nooit zo'n slechte schwalbe gezien.quote:
quote:
Arjen Robben gemist zeker?quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Mijn god, nog nooit zo'n slechte schwalbe gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |