heb alleen de samenvatting gezien en radio geluisterdquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:22 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Gaat erom dat het er op lijkt dat jullie niet van plan zijn toe te geven de mindere te zijn geweest vandaag. Hou op over de scheids zeg.
En niet over t ajaxpubliek dus. En meer over wat voor lul JHK is.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:24 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Pagina 1 gaat bijna alleen over de fouten van de scheids en hoe kut Huntelaar wel niet is...
No point.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:25 schreef dvdfreak het volgende:
Zondag gaan we gewoon winnen
Eerste helft zeker niet, door domme fouten sta je achter en verlies je de wedstrijd.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:26 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
heb alleen de samenvatting gezien en radio geluisterd
maar volgens mij waren we zeker niet de mindere
alleen onze verdediging was slecht.
Voorgaande keren zul je best gelijk hebben gehad, maar dit is onzin.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je bent al meer bezig vanavond. Ik snap je frustratie, maar post gewoon normaal.
Er moeten er wel 3 inquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:25 schreef dvdfreak het volgende:
Zondag gaan we gewoon winnen
Ben blij dat wij er nu eens van mogen profiteren.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Eerste helft zeker niet, door domme fouten sta je achter en verlies je de wedstrijd.
Volgens de commentator was de 1-0 wel verdiendquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Eerste helft zeker niet, door domme fouten sta je achter en verlies je de wedstrijd.
en zou je er dan nu eindelijk ook eens wat van willen zeggen dat zo'n stel [laat-ik-mezelf-maar-even-censureren-voor-jullie-het-doen] blijft rondtrollen? als ze voor feyenoord waren hadden ze allang een ban gehad. dan ken je mekkeren dat het niet zo is, maar daar heb ik nou dus geen boodschap aan als je de afgelopen pagina's bekijktquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je bent al meer bezig vanavond. Ik snap je frustratie, maar post gewoon normaal.
off topic: je layout is niet helemaal lekker, zowel in IE als in FFquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:27 schreef jorienvdherik het volgende:
www.fr-fotopage.nl fotos van ajax-feyenoord online voor als je nog is wat fotos er van wilt zien bah
[afbeelding]
Na zo'n wedstrijd is dat logisch en gebeurt andersom ook. Niet erg, maar op een gegeven moment moet het wel ophouden. Er zijn ook al veel posts van hun verwijderd en dat zal ook gebeuren mocht het doorgaan. Als jullie zo slim zijn om het gewoon te negeren is er weinig aan de hand.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:28 schreef Fok_you het volgende:
[..]
en zou je er dan nu eindelijk ook eens wat van willen zeggen dat zo'n stel [laat-ik-mezelf-maar-even-censureren-voor-jullie-het-doen] blijft rondtrollen? als ze voor feyenoord waren hadden ze allang een ban gehad. dan ken je mekkeren dat het niet zo is, maar daar heb ik nou dus geen boodschap aan als je de afgelopen pagina's bekijkt![]()
ok, we lezen wel even over meer dan de helft van de posts in onze eigen topics heen 14.gifquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:31 schreef Suijk het volgende:
[..]
Na zo'n wedstrijd is dat logisch en gebeurt andersom ook. Niet erg, maar op een gegeven moment moet het wel ophouden. Er zijn ook al veel posts van hun verwijderd en dat zal ook gebeuren mocht het doorgaan. Als jullie zo slim zijn om het gewoon te negeren is er weinig aan de hand.
Eensch. Feyenoord was qua veldspel redelijk gelijk aan Ajax. Ze probeerden ook wel, maar tot veel kansen leidde het niet.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:28 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Volgens de commentator was de 1-0 wel verdiend![]()
we kregen dezelfde klachten uit het ajaxtopic de laatste weken. Dirk-Kuijt post daar bijvoorbeeld veel. Maar zolang het ontopic is en geen trollen is mag het. Er is een verschil tussen een flinke discussie over wedstrijden en trollen. Als je verliezende partij bent lijkt het al snel meer op trollen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:32 schreef Fok_you het volgende:
[..]
ok, we lezen wel even over meer dan de helft van de posts in onze eigen topics heen 14.gif
doet me denken aan een mislukt integratiebeleid enzo![]()
nee echt niet van nederland hoor, zomaar een land wat ik ken
wat jij wilt hoor vent 14.gif....quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we kregen dezelfde klachten uit het ajaxtopic de laatste weken. Dirk-Kuijt post daar bijvoorbeeld veel. Maar zolang het ontopic is en geen trollen is mag het. Er is een verschil tussen een flinke discussie over wedstrijden en trollen. Als je verliezende partij bent lijkt het al snel meer op trollen.
Gelul, die gast heeft de meeste minuten van alle Feyenoorders gemaaktquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:35 schreef daaaaan het volgende:
Het ziet er overigens niet zo goed uit voor Bahia als ie zondag geen wereldwedstrijd speelt. Hij had bij Jansen al veel minder krediet, Koeman weegt zwaar aan de blunders van vandaag en ook volgt Feyenoord nog steeds centrale verdedigers, als de geruchten kloppen. Ik hoop niet dat ie Saidi achterna gaat.
Ow, mijn reactie op "Nul tegen gaat niet lukken." ?quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:36 schreef Erasmusch het volgende:
Dr stond hier net een normale post van Corkster waar ik op wilde reageren?
Zou ie zondag spelen na een rode kaart?quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:35 schreef daaaaan het volgende:
Het ziet er overigens niet zo goed uit voor Bahia als ie zondag geen wereldwedstrijd speelt.
Deze denk ik:quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:38 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ik weet niet meer welke je zou kunnen bedoelen.![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:34 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Eensch. Feyenoord was qua veldspel redelijk gelijk aan Ajax. Ze probeerden ook wel, maar tot veel kansen leidde het niet.
bij jansen minder krediet? leg uit?quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:35 schreef daaaaan het volgende:
Het ziet er overigens niet zo goed uit voor Bahia als ie zondag geen wereldwedstrijd speelt. Hij had bij Jansen al veel minder krediet, Koeman weegt zwaar aan de blunders van vandaag en ook volgt Feyenoord nog steeds centrale verdedigers, als de geruchten kloppen. Ik hoop niet dat ie Saidi achterna gaat.
Ik begrijp dat je er van baalt en dat je het kut vindt als er Ajacieden meeposten. Maar dit is het enige lichtpuntje voor Ajax geweest, er wordt direct na de wedstrijd even gelachen en gedold, daar moet je tegen kunnen. Gebeurt het structureel, dan zijn ze weg, net zo snel.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:38 schreef Fok_you het volgende:
[..]
wat jij wilt hoor vent 14.gif....
typisch alleen dat dirk-kuijt al wel een paar dozijn bans aan ze broek heeft hangen....
Nee, want die staat er nog.quote:
Mee eens.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je er van baalt en dat je het kut vindt als er Ajacieden meeposten. Maar dit is het enige lichtpuntje voor Ajax geweest, er wordt direct na de wedstrijd even gelachen en gedold, daar moet je tegen kunnen. Gebeurt het structureel, dan zijn ze weg, net zo snel.
nee, net als castelen dus en de knJb kennende bosschaart vast ook niet.....quote:
Volgens mij is rood standaard minstens een wedstrijd schorsing.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:42 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Krijg je bij 2 van zulke overtredingen een schorsing dan?
Misschien kunnen ze Paauwe en Gyan ook nog ff schorsen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:43 schreef Fok_you het volgende:
[..]
nee, net als castelen dus en de knJb kennende bosschaart vast ook niet.....
Tegen de eventuele straf van Bosschaart zullen ze beroep aantekenen, dus die speelt wel.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:43 schreef Fok_you het volgende:
[..]
nee, net als castelen dus en de knJb kennende bosschaart vast ook niet.....
Ik zei als reactie op "Nul tegen zal wel niet lukken" dat de Ajax-spitsen zo goed niet op dreef zijn dit seizoen, dus of de ruimtes/fouten bij Feyenoord worden afgestraft moet je ook nog maar afwachten.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:42 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Nee, want die staat er nog.
T ging iig over de trefzekerheid van de ajax spitsen. Maar goed, aangezien Feyenoord zoveel ruimte zal moeten weggeven, zal er ongetwijfeld een tegengoal komen. Dus verloren zaak.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:44 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze Paauwe en Gyan ook nog ff schorsen.
Gelukkig maar.. moet er niet aan denken dat er nog meer niet mee kunnen doen..quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:44 schreef NJ het volgende:
[..]
Tegen de eventuele straf van Bosschaart zullen ze beroep aantekenen, dus die speelt wel.
Zou wel dom zijn als Bosschaart zou worden vervolgd voor die actie.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:44 schreef NJ het volgende:
[..]
Tegen de eventuele straf van Bosschaart zullen ze beroep aantekenen, dus die speelt wel.
En gezien de redelijk veilige 3-0 komt Ajax waarschijnlijk in een variant van 5-4-1 het veld op, dus veel counter zal het ook niet worden.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:44 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ik zei als reactie op "Nul tegen zal wel niet lukken" dat de Ajax-spitsen zo goed niet op dreef zijn dit seizoen, dus of de ruimtes/fouten bij Feyenoord worden afgestraft moet je ook nog maar afwachten.
Daar kwam mijn post op neer.
Ligt denk aan de trainer.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:46 schreef daaaaan het volgende:
En toch vraag ik me af hoe ajax zelfs met een kut-team redelijk weet te presteren, en wij met een goed team nog steeds niets bereiken.
Zoiets idd. Snap niet waarom die verwijderd is.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:44 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ik zei als reactie op "Nul tegen zal wel niet lukken" dat de Ajax-spitsen zo goed niet op dreef zijn dit seizoen, dus of de ruimtes/fouten bij Feyenoord worden afgestraft moet je ook nog maar afwachten.
Daar kwam mijn post op neer.
ik zou der wel om kunnen lachen.... het maakt nou toch niet zo gek veel meer uit, en ballen kan tie toch niet.....quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:45 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Gelukkig maar.. moet er niet aan denken dat er nog meer niet mee kunnen doen..![]()
Zo jezus waar heb jij dit seizoen gezeten... Maar goed op de momenten dat het er echt om gaat kunnen ze het blijkbaar wel.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:46 schreef daaaaan het volgende:
En toch vraag ik me af hoe ajax zelfs met een kut-team redelijk weet te presteren, en wij met een goed team nog steeds niets bereiken.
Onzin, in een 5-4-1 starten zou voor Ajax uniek zijn.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:46 schreef NJ het volgende:
[..]
En gezien de redelijk veilige 3-0 komt Ajax waarschijnlijk in een variant van 5-4-1 het veld op, dus veel counter zal het ook niet worden.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:47 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Zoiets idd. Snap niet waarom die verwijderd is.
Maar dr eentje inprikken zal ze echt wel lukken. Zeker als bepaalde spelers weer meedoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |